NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

متسلسلة أيام إبتســــام ـ حتي الجزء التاسع- 12/11/2022

القصه تحفه ياريت تكملها

• عجبني
التفاعلات: saadhussam
الناس الي بتقول مفيش جديد ايه السبب

بحب كتابات الشخص دا وعايزه ما يبطلش كتابة لانه مميز ومش شبه حد ، اسلوب جميل ومتماسك مش بس جنس، أنا حاسس نفسي قاعد معاهم وبندمج معاه ، ونفسي يكمل قصة ليلى والذئاب لانها عميقة وممتازة وبحب اشكره على تميزه

• حبيته
التفاعلات: saadhussam
اوافقك تماما مش بس ليلى و الذئاب
ابن منال و الخطوات المتلاحقة
بس هو مبيردش على حد

• عجبني
التفاعلات: Batman lover و ملك الراوئع
عزيزي Batman أنت كاتب عظيم من فضلك علي الاقل ترد علينا تقول هتكمل امتي أو هنكمل ولا لا أو تحط ميعاد مثلا لنزول الجزء الجديد زي المنتدي القديم علشان محدش ينفر منك

مبدع واديب

عزيزي Batman أنت كاتب عظيم من فضلك علي الاقل ترد علينا تقول هتكمل امتي أو هنكمل ولا لا أو تحط ميعاد مثلا لنزول الجزء الجديد زي المنتدي القديم علشان محدش ينفر منك
عندك حق انا بدخل المنتدى مخصوص عشان قصصة لكن التاخير دة بيخلي الواحد يزهق من القصة والكاتب نفسة حتي لو كان كاتب كبير جدا

• عجبني
التفاعلات: Batman lover
هو الكاتب هيكمل القصة ولا لا ياعم رد علينا دة انت كاتب اي كلام

القصه تحفه بجد بقالي كتير ما قريتش قصه ممتعه كده ياريت تكملها بسرعه يا غالي

القصه تحفه بجد بقالي كتير ما قريتش قصه ممتعه كده ياريت تكملها بسرعه يا غالي

متعه فوق الوصف قصه غير تقليدية بجد روعه من زمان ما قريتش حاجه حلوه بالشكل ده

ياجماعة لو الكاتب مش هيكمل القصة حد يطوع ويكملها لانها قصة جميلة جدا

قصه جميله ومشوقه واحدثها حلوه... بردو من القصص، اللي مش، كامله يا ريت تكمل باقي القصه انت كاتب معروف عنك انك بتنهي كل قصصك

من المعيب والمخزي أن الجميع يطالب الكاتب بإكمال القصة مع ان اخر تسجيل دخول للكاتب للموقع هو منذ شهرين.

• عجبني
التفاعلات: Batman lover
من المعيب والمخزي أن الجميع يطالب الكاتب بإكمال القصة مع ان اخر تسجيل دخول للكاتب للموقع هو منذ شهرين.
الكاتب عمل كده بعد الجزء التالت قعد تلت شهور ورجع

مرحبا بالرجوع يا فنان يا ريت بلاش الغيبه دي تاني وتحددلنا ميعاد الجديد هقرا الجزء واقولك رايي

تم إضافة الجزء السابع

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%