NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

شريف باشا

نسوانجى الاصلى
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
توجه جنسي
أنجذب للإناث
تول مرة في حياتك تضرب عشرة على محارمك كانت امتى
و شوفت اية خلاك تهيج .............؟

وانا فى اولى ثانوى أمى كانت عند الدكتور وهو بيكشف عليها وامى كانت نايمه على السرير ورافعة العباية بتاعتها ومش كانت لبسة غير كلوت و سنتيانه و قميص رفعتو مع العباية والدكتور كان بيحط ايده على بطن أمى و يحط سماعه الودن على بزازها رجعت فى اليوم دا ودخلت الحمام بعد ماما ولقتها قالعة الكلوت و السنتيانة على شبكة الباب لبستهم وفضلت ادعك فى زبى لحد ما نزلتهم فى كلوت أمى

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: Mirogogo، عندي حساب و شريف باشا
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
وانا فى اولى ثانوى أمى كانت عند الدكتور وهو بيكشف عليها وامى كانت نايمه على السرير ورافعة العباية بتاعتها ومش كانت لبسة غير كلوت و سنتيانه و قميص رفعتو مع العباية والدكتور كان بيحط ايده على بطن أمى و يحط سماعه الودن على بزازها رجعت فى اليوم دا ودخلت الحمام بعد ماما ولقتها قالعة الكلوت و السنتيانة على شبكة الباب لبستهم وفضلت ادعك فى زبى لحد ما نزلتهم فى كلوت أمى
واو اكيد انبسط اوي
و كررتها تاني او شوفت حاجة زي كدا
هيجتك تاني ولا لا

واو اكيد انبسط اوي
و كررتها تاني او شوفت حاجة زي كدا
هيجتك تاني ولا لا
كنت مبسوط فشخ وانا بدعك زبى بكلوت أمى وبحسس على طيازى فى كلوتها وبقيت بهيج كتير لما البس هدومها بعد ما تقلعهم لحد ما فى يوم مسكتنى وانا لابس هدومها

• جامد
التفاعلات: شريف باشا
كنت مبسوط فشخ وانا بدعك زبى بكلوت أمى وبحسس على طيازى فى كلوتها وبقيت بهيج كتير لما البس هدومها بعد ما تقلعهم لحد ما فى يوم مسكتنى وانا لابس هدومها
ازاي مسكتك و عملت اية

من ٥ سنين علي صور اختي نودز متصوراها لحبيبها

• جامد
التفاعلات: شريف باشا
عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%