NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

كلنا عارفين انه الموجب بييجي أنواع كتيره و الموجب بيعرف نفسه بس بيهرب من الحقيقه و احنا السوالب سيد من درس نفسيات الموجب فيا ريت أي موجب أو أي سالب يعرفونا على تجاربهم و يصصحوا معلوماتنا دي :

الموجب الأول هو المراهق الفرحان بزوبره و عايز ينيك أي حاجه حتى لو كان خرم دبانه و تلاقيه في التشات بيستعرض بطولاته و يطلب صور عشان يفضي لبنه و يفلسع .

الموجب التاني هو المراهق مش بس فرحان بزوبره لاء و يحكيلك عن بطولاته الجنسيه في خياله و يصورلك ان زوبره سيف قطع فيها راس التنين و فشخه .

الموجب التالت هو الموجب النفسيه المحمضه اللي بيفتكر ان زوبره آخر زوبر في العالم و انه لازم افضل مؤدبه و ما اهزرش عشان افوز بلبنه .. يختييي دنت خنيقه يا راجل .

الموجب الرابع هو الموجب اللي نفسه يتناك بس مستحي و لما تكلمه يصير يقلك هات زوبرك و باختصار هو ده الموجب المعرص .

الموجب الخامس هو موجب الخرابات هو الموجب اللي تحسه عايز ياخد السالب على اي خرابه لانه مفيش حته ينيكه بيها .

الموجب السادس هو الموجب اللي عايز بس يقلك مرحبا تركب تكس و تروحله نااااو ده على اساس ان طيازك بتشتغل في المطافي ولازم تبقى جاهزه دايما ..

كلمني يا موجب انت من اي نوع ؟
و انتم يا سوالب مرق عليكم انواع تانيه ؟

• عجبني
  • بيضحكني
التفاعلات: tool1, دكر بجد, Ali khan و 11 آخرين
هو انا شتمت هرموناتك دلوقتي
انتي بتقولي شكل للبيع😂😂
خلاص يا عم الموجب متزعلش انا برضه ميهونش اشوف موجب زعلان مني ..
انا مقدرش استغني عنكم في حياتي بس هرموناتي بتقلي الرجاله كدابين برضك

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: سامية سالب و Lucifer horny
خلاص يا عم الموجب متزعلش انا برضه ميهونش اشوف موجب زعلان مني ..
انا مقدرش استغني عنكم في حياتي بس هرموناتي بتقلي الرجاله كدابين برضك
انا مبزعلش من حد وبعدين منا بسبب البنات مبقاش عندي مشاعر هل البنات كلهم وحشين ؟

بالفعل صوابعي مش زي بعض لاني بستمتع اكتر بالوسطاني من نقص الفحول و فين و فين لما نلاقي دكر يريح صوابعنا
تعالي اقعدي عليه وهتعرفي فين الفحول

اعمل ايه ازا كانت دي البضاعه في السوق ؟ استورد فحول من برة ...انا قابلت فحول اكيد بس نسبتهم واحد بالألف و انا واسئه من نفسي أوي لان جسمي هو اللي بيتكلم مش انا
لا السوق فيه بضاعه مصري اصليه تعالي وانا هفرجك ع الاصلي 😉

انا يهمني الفحل اللي يكون صادق مع نفسه و جريء ميخافش و يحسسني اني بنوته في وجوده مش احس اني هنام مع بنت زيي
رجعنا للنقطة الاولى انت ذكرت انواع الموجب حسب تفكيرك أو حسب تجاربك وما جتش سيرة الفحل الا دي الوقتي (للي يكون صادق مع نفسه و جريء ميخافش و يحسسني اني بنوته في وجوده مش احس اني هنام مع بنت زيي) مين هو اللي بيخاف قدّام خرم طيز بنّوته ؟

• بيضحكني
التفاعلات: سامية سالب
انا يهمني الفحل اللي يكون صادق مع نفسه و جريء ميخافش و يحسسني اني بنوته في وجوده مش احس اني هنام مع بنت زيي
رجعنا للنقطة الاولى انت ذكرت انواع الموجب حسب تفكيرك أو حسب تجاربك وما جتش سيرة الفحل الا دي الوقتي (للي يكون صادق مع نفسه و جريء ميخافش و يحسسني اني بنوته في وجوده مش احس اني هنام مع بنت زيي) مين هو اللي بيخاف قدّام خرم طيز بنّوته ؟
نسبه قليله دول بس موجودين و يا ريت الموجب يعرف يصنف نفسه عشان ميديش صورة مش كويسه عن الموجبين
في ردك على تعليقي دكرت (في تحوير عن الموضوع الاصلي : أنواع الموجب)رغبتك في فحل يعرف قيمة البنوتي اللي معاه وازاي يتعامل معاها ، وكالعادة الطبيعية الفحول الجامده اللي تنزل دمعة عين الانثى قليله جدا

• حبيته
تجارب ايه و نيلة ايه اللي بتتكلم عليها ..
سوق الموجبين شاحح الأيام دي و فين و فين لما تلاقي قطعه نظيفه و تكون قماشتها أصليه مش تقليد
تعال وساريك الجنون

• عجبني
  • عجبني
قابلت يا قلبي و تجوزت فحلين قبل كده بس نسبة الفحول واحد بالألف و البقيه زي ما كتبت فوق و انا بتكلم عن خبرة مش صغيرة
بص في نوعين بس من التوبات اولهم التكلم عليه و دول اغلبهم بيبقي استريت و عنده نقص و مش عارف ازي ينام مع حريم فا يخلي شهوته في ولاد .
و النوع الثاني هو توب جاي .
توب جاي ده هو فاهم يعني ايه جاي يعني ايه مثلين فاهم ازي يتعامل مع البوتوم و ازي يخليه مبسوط و يبقي هدفه ان يبسط و يبسط غير التوب الاستريت هو عاوز خرم يدخل فيه زبره و بس و مش فارق معاه الشخص البوتوم يبقي مبسوط ولا لا في فرق كبير بين التوب الجاي و التوب الاستريت

• عجبني
التفاعلات: سمر البنوتي و سامية سالب
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
كلنا عارفين انه الموجب بييجي أنواع كتيره و الموجب بيعرف نفسه بس بيهرب من الحقيقه و احنا السوالب سيد من درس نفسيات الموجب فيا ريت أي موجب أو أي سالب يعرفونا على تجاربهم و يصصحوا معلوماتنا دي :

الموجب الأول هو المراهق الفرحان بزوبره و عايز ينيك أي حاجه حتى لو كان خرم دبانه و تلاقيه في التشات بيستعرض بطولاته و يطلب صور عشان يفضي لبنه و يفلسع .

الموجب التاني هو المراهق مش بس فرحان بزوبره لاء و يحكيلك عن بطولاته الجنسيه في خياله و يصورلك ان زوبره سيف قطع فيها راس التنين و فشخه .

الموجب التالت هو الموجب النفسيه المحمضه اللي بيفتكر ان زوبره آخر زوبر في العالم و انه لازم افضل مؤدبه و ما اهزرش عشان افوز بلبنه .. يختييي دنت خنيقه يا راجل .

الموجب الرابع هو الموجب اللي نفسه يتناك بس مستحي و لما تكلمه يصير يقلك هات زوبرك و باختصار هو ده الموجب المعرص .

الموجب الخامس هو موجب الخرابات هو الموجب اللي تحسه عايز ياخد السالب على اي خرابه لانه مفيش حته ينيكه بيها .

الموجب السادس هو الموجب اللي عايز بس يقلك مرحبا تركب تكس و تروحله نااااو ده على اساس ان طيازك بتشتغل في المطافي ولازم تبقى جاهزه دايما ..

كلمني يا موجب انت من اي نوع ؟
و انتم يا سوالب مرق عليكم انواع تانيه ؟
ايه ده كله
ده انت خبير ياجدع
بس انت لم تذكر سيرة (موجب بمحضر الصدفة) الذى بطول الصداقة مع زميل او صديق أو تلميذ او قريب .. عرف وفهم شخصية ومخ وجسم وميول صديقه فوقع فى حبه . و جمعت بينهم الظروف فى حمامات سباحة وفسح ومصيف وسفر و النوم فى حجرة واحدة او سرير واحد فكانت نظرة فضحكة فلبتسامة فلمسة فآهة فقبلة فحضن فتحرش فنيكة جميلة ربطت بين الاثنين فى طريق جديد الجاى المثليين و دامت العلاقة أساسها حب وعشق بدأ بالمخ والعقل والعشرة اساسا
ده اسمه ايه فى التصنيف عندك

علشان انا لى حبيب عشيق من النوع ده غير الأنواع السابقة والعلاقة بقالها سنوات

• حبيته
  • أتفق
التفاعلات: سمر البنوتي و نزيه الخاطر
ايه ده كله
ده انت خبير ياجدع
بس انت لم تذكر سيرة (موجب بمحضر الصدفة) الذى بطول الصداقة مع زميل او صديق أو تلميذ او قريب .. عرف وفهم شخصية ومخ وجسم وميول صديقه فوقع فى حبه . و جمعت بينهم الظروف فى حمامات سباحة وفسح ومصيف وسفر و النوم فى حجرة واحدة او سرير واحد فكانت نظرة فضحكة فلبتسامة فلمسة فآهة فقبلة فحضن فتحرش فنيكة جميلة ربطت بين الاثنين فى طريق جديد الجاى المثليين و دامت العلاقة أساسها حب وعشق بدأ بالمخ والعقل والعشرة اساسا

بدءا ميرسي عالاعجابات / دنا افتكرت ان التعليق ردا على تعليقي الدي دونته على المنشور ، وبعد استكمال القراءة فوجئت انه على المنشور الاساسي / فعلا الصدف تجيب احلى العلاقات واللي مممن تكون من احيانا مفاجئات لاتخطر على البال حتى في طريقة الاداء لكل من طرفي العلاقة /يسرني تبادل المتابعة والتعليقات / تسلمي

• حبيته
التفاعلات: سمر البنوتي
بص في نوعين بس من التوبات اولهم التكلم عليه و دول اغلبهم بيبقي استريت و عنده نقص و مش عارف ازي ينام مع حريم فا يخلي شهوته في ولاد .
و النوع الثاني هو توب جاي .
توب جاي ده هو فاهم يعني ايه جاي يعني ايه مثلين فاهم ازي يتعامل مع البوتوم و ازي يخليه مبسوط و يبقي هدفه ان يبسط و يبسط غير التوب الاستريت هو عاوز خرم يدخل فيه زبره و بس و مش فارق معاه الشخص البوتوم يبقي مبسوط ولا لا في فرق كبير بين التوب الجاي و التوب الاستريت
ده تلخيص بسيط للحكايه بس انا حبيت اوضح بالتفصيل شعور السوالب اتجاه الموجب الكداب

• عجبني
  • الموضوع ده يدعو للتفكير
التفاعلات: modytwinks و نزيه الخاطر
ايه ده كله
ده انت خبير ياجدع

اتمنى ليكي النجاح بس متقوليش جدع انا جدعه هههه و كلامك صح ان خليت بليت لان في اكيد موجبين بيستاهلوا تديهم جسمك

• عجبني
التفاعلات: نزيه الخاطر
بدءا ميرسي عالاعجابات / دنا افتكرت ان التعليق ردا على تعليقي الدي دونته على المنشور ، وبعد استكمال القراءة فوجئت انه على المنشور الاساسي / فعلا الصدف تجيب احلى العلاقات واللي مممن تكون من احيانا مفاجئات لاتخطر على البال حتى في طريقة الاداء لكل من طرفي العلاقة /يسرني تبادل المتابعة والتعليقات / تسلمي
دي غيرة بئى هههه

• عجبني
التفاعلات: نزيه الخاطر
انت ليه جمعتي التوب في الأنواع دي بس .
ليه مش حاسبة اني في توب مش بيحب يغصب اللي معاه ع حاجة
ليه مش حاسبة اني في توب اللي أعم عنده راحة اللي معاه
ليه مش حاسبة اني في توب بيهتم بنضافته و بيهتم بأمان و ثقة اللي معاه
انتي كدا جمعتي التوب في خانة واحدة بس مش في أنواع يا روحي

عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%