NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

سجل الان!

متسلسلة أنس حتى الجزء السابع 24/11/2025 ( المشاهدين 5)

  • بادئ الموضوع بادئ الموضوع ANAS
  • تاريخ البدء تاريخ البدء

ANAS

ahmedklay
نسوانجى شايف نفسة
عضو
إنضم
5 أكتوبر 2025
المشاركات
60
التعليقات المُبرزة
0
مستوى التفاعل
133
نقاط
570
الجزء الاول :-

القصه بتبدا مع بداية الرجوع للمدارس والكليات
انس صحي بدري زي عادته نزل يجري العشره كيلو الي بيجريهم كل يوم قبل ما يروح الجامعه
انس طالب في تانيه تمريض كلية المنصوره شاب جميل ورياضي شخصيه كاريزميه لبق في كلامه وشيك في لبسه مش ماشي ورا الترند وخلاص
له دماغ خاصه بيه صعب تفهمه لكن سهل تحبه
انس ابياضني وملون طويل فوق ال180 وبيروح جيم ومنتظم في الرياضه من وهو في اعدادي

انس بقاله سنتين عايش لوحده وشايل نفسه د غير دراسته في تمريض والي هي مرهقه اصلا بس انس شاطر في البيزنس ويعرف يعمل فلوس من الهوا والده محامي كبير و والدته ست بيت محترمه عايشين كلهم في مدينة المنصوره لكن انس قرر انه هيستقل بنفسه ونقل في شقه بعيد عن اهله وعشان يبقي قريب من الجامعه

بداية الحكايه زي ما قلت انس كان نازل يجري شويه خلص نص المسافه والمفروض هياخدها راجع تاني وهو راجع قابل شلة بنات بيجرو هما كمان لابسين ليجن واستريتش وطيازهم بتتهز
من الجري انس مشغلش باله وعدي من جنبهم سبقهم بس سمع صوت بينادي عليه
البنت : يا كابتييييييين يا كابتييييين
انس بص وراه لقي وحده بتجري وراه
انس : بتنادي يا استاذه
البنت : اه معلش محتاجين مساعده
انس : في ايه
البنت : في وحده كانت بتجري معانا رجليها وقفت مش عارفين نعملها
انس : طب هي فين
البنت : هناك اهه خدناها في جنب

انس مشي مع البنت راح لقي صحبتها عندها شد عضلي بسيط
فقلها تعمل ايه ورجليها فكت

البنت : ميرسي اوي يا كابتن مش عارفه كنا هنعمل ايه
انس في سره (يلعن ابو الي نزلكم من البيت )
انس : لا حصل خير
البنت : شكرا يا كابتن.....
انس : انس اسمي انس
البنت : شكرا يا كابتن انس
انس : ولا ايه حاجه



وبعدين انس سابهم وروح جهز اكله وخد حجاته ونزل الكليه بالبايك بتاعه (موتسيكل اسبورت)
مابيرحش علي طول بالبايك لكن لما بيدخل بيه الكليه بيخطف الانظار سواء شباب او بنات
ركن الموتسيكل ونزل سلم علي صحابه و وقفوا مع بعض شويه انس كان بيتكلم مع واحد صحبه اسمه عمر اكبر منه بسنه بس صحبه اوي مقربين من بعض جامد

عمر : شفت الدفعه الجديده
انس : لا ليه
عمر : اوووف فايتك كتير
انس : احكيلي
عمر : ماسورة نسوان ملبن وفتحت في الكليه
انس : يبني اهمد بقي بقالك سنتين بتحاول تشقط وحده ومش عارف (وبعدها ضحك انس )
عمر : بس بقي يا اسطي انا تخطيت......انا الي عايز اعرف بقي انت بتعمل ايه مع النسوان عشان يحبوك كد
انس : احسدني بقي
عمر : انت اصلا مبياثرش فيك حاجه
انس : انا همشي عشان ما اقعش اتكسر بسبب عينك دي
عمر : بالراحه عليهم بقي
انس : بس يا سخيف

انس رايح لمكتب الدكتوره عشان يسلم عليها قبل المحاضره لانها بتحبه زي ابنها جدا بسبب كذا خدمه انس عملهلها فبتظبطه في الدرجات حتي لو مبيحضرش وهو ماشي في الطريق قابل وحده اول مره يشوفها خطفت عينه بنت بيضا زي اللبن قصيره بس جسمها كرباج بزازها كبيره ومرفوعين وطيزها كبيره البنطلون هيتفرتك من عليها شفايفها ورديه وعنيها عسلي شعرها اسود ونازل لحد طيزها انس بصلها وهي بصتله حس ان هو شافها قبل كد وفضلوا باصين لبعض شويه لحد ما انس عدي من جنبها ورح لمكتب الدكتوره خبط علي الباب

الدكتوره : اتفضل
انس : ازيك يا دكتور
الدكتوره : انس حبيبي عامل ايه يا ولا
انس : كويس يا دكتور انت اخبارك ايه
الدكتوره : مابتسالش عليا ليه يا انس ولا ما بتفتكرنيش الا وقت الكليه
انس : لا مش كد خالص انا عارف بس انك في الاجازه بتكوني برا مصر فاكيد مش هتحبي حد يزعجك في اجازتك
الدكتوره : لا متقولش كد يا انس د انت زي ابني
انس : شكرا يا دكتوره د شرف ليا
الدكتوره : عوزاك بقي السنادي تجيب امتياز انا مبقصرش معاك في الدرجات وهوصي الدكاتره يظبطوك في الدرجات كمان
انس : مش عارف اقلك ايه يا دكتور شكرا علي الي انت بتعملي معايا ده
الدكتوره : انت تستاهل اكتر من كد يا انس انت حلتلي مشاكل في البيزنس بتاعي كنت هصرف ملايين عشان احلها و برضوا اصريت انك متاخدش مني جنيه واحد انت ابن ناس يا انس وانا بحب الشباب الي زيك
انس : د من زوقك يا دكتور

(الباب بيخبط)

الدكتوره : ادخل
الباب فتح ودخل بنت بس انس مبصش عليها عشان الدكتوره قاعده لازم يبان محترم
البنت : مامي عاوزه مفاتيح العربيه عشان نسيت حاجه في البيت
الدكتوره : تعالي يا حبيبتي اقعدي عاوزه اعرفك علي انس

انس بصلها و قلبه دق بسرعه لانها كانت هي البنت الي شافها في الطرقه وخطفت عينه
مدت ايدها تسلم عليه فانس وقف وسلم عليها
ايديها كانت طريه اوي وصغيره بالنسبه لايد انس

الدكتوره : بنتي مريم يا انس وحيدة مامتها عوزاك تاخد بالك منها هي لسا في سنه اولي وعوزاك تعتبرها زي اختك
انس : في عنيا يا دكتور مش محتاج توصيه
الدكتوره : لو حصلك اي حاجه يا مريم في الكليه وانا مش موجوده كلمي انس وهو هيتصرف هو زي اخوكي الكبير
البنت : حاضر يا مامي
الدكتوره : خدي المفتاح اهه بس ما تتاخريش وتسوقي براحتك.....اتفضلي يلا

مريم خدت مفتاح العربيه ومشيت وهي بتقفل الباب بصت لانس وعينها جت في عينه

الدكتوره : شد حيلك بقي يا انس عشان اجوزك بنتي
انس : احنا نطول يا دكتور
الدكتوره : اتخرج انت بس وانا هجوزهالك

وقعدوا يضحكوا شويه بعدها انس استاذن منها وخرج يشوف محاضراته مكنش عنده محاضرات كتير فخلص بدري وروح نام شويه ولما صحي بدا يشتغل شويه ويشوف البيزنس بتاع اخباره ايه
هو عنده شركه اونلاين بيقدم خدمات جرافيك ديزاين ومونتاج وشوية حجات خاصه بالسوشال ميديا
فضل شغال لحد ما الدنيا ليلت نزل راح الجيم
كان بيرفع اوزان تقيله فشخ كان معاه واحد في الجيم اسمه مالك صحاب بس مش اوي يعني مالك اصغر من انس بسنه بس جسمه مليان وشكله عيل طري ومرفه حبتين

مالك : عامل ايه يا كابتن انس
انس : كويس اخبارك ايه يا حبيبي
مالك : تمام يا كابتن هتلعب ايه النهارده
انس : بلعب ضهر
مالك : طب ما تدخلني معاك لاني تايه اصلا مش عارف العب ايه
انس : تمام خش تعاله
و انس مرنه معاه وخلصوا تمرين بعد ساعه ومالك كان ميت من التعب فانس دخل ياخد دش وطلع عشان يغير وكان قالع هدومه لابس بوكسر بس وجسمه من فوق عريان وعضلاته منفوخه وبتلمع والبوكسر بتاعه منفوخ
وقف يغير ومالك كان بيغير جنبه وكان كل شويه يبص علي انس

مالك : بقلك يا كابتن انس متعرفش جيم ميكس(مختلط) قريب من هنا
انس : اعرف بس ليه
مالك : اختي كانت عاوزه تنزل جيم فقلتلها ننزل مع بعض في جيم ميكس
انس : ماشي يا عم هبا ابعتلك اللوكيشن بتاعه علي الوتس
مالك : طب بقلك ايه ما تيجي معانا لان انا معنديش خبره وهنروح تايهين
انس : بيني وبينك مبحبش الجيمات الميكس دي
مالك : ياعم تعالي وليك عندي علبة كرياتين هديه
انس : لا اذا كان كد ماشي 😂
مالك : بجد موافق
انس : عشان خاطرك يا عم
مالك : حبيبي يا كابتن مش عارف اقلك ايه
انس : بس هي اختك عندها كام سنه
مالك : اختي ريم عندها ٢٥ سنه
انس : اه انا كنت فاكرها صغيره
مالك : لا يا عم كبيره دي مخطوبه
انس : اكيد خطيبها عاوزها رشيقه
مالك : لا دي هي الي عاوزه تنزل بتقول عشان تحرق دهون مع انها مش محتاجه يعني هي جسمها جامد اصلا

انس كان مستغرب كلام مالك عن اخته بس قال عادي ممكن يكون هو منفتح او متحرر
انس : خلاص نتقابل بقي من اول الاسبوع هناك


انس روح البيت جهز الاكل وقعد ياكل وكان بيتفرج علي الانستا فجاله اشعار ان حد عمله فولو
فدخل يوشف مين لقي اكونت اسمه ماري ففتحه لقاها مريم بنت الدكتوره فعملها فولو باك عينه جت علي الصور والفضول خده فنزل يقلب في الصور و لقي صور ليها بالبكيني وصور وهي لابسه حجات قصيره فشخ بس كانت في حتت برا مصر
فضل قاعد يقلب في الصور لحد ما خلص اكل فقفل التليفون ودخل خد شاور ونام عشان يصحي بدري

تاني يوم نزل كعادته يجري وقابل نفس شلة البنات بس المرادي كانو اقل و البنت الي كانت بتكلمه المره الي فاتت سلمت عليه من بعيد وهو رد عليه فقربت منه وهو بيجري بقو بيجرو جنب بعض كان اسمها فاتن

فاتن : ازيك يا كباتن انس
انس : كويس......في حد تاني عنده اصابات ولا ايه
انس قالها بهزار وفاتن ضحكت
فاتن : لا مفيش مش كل يوم حوادث اكيد
انس : انتو اول مره تنزلو امبارح
فاتن : اه اول مره عرفت ازاي
انس : اصل اول مره اشوفكم بتجرو علي الطريق
فاتن : هو انت بتجري كل يوم
انس : كل يوم من سنيتن
فاتن : ياه ايه الالتزام ده
انس : اوعي تكوني بتحسدي
فضحكت فاتن
فاتن : لا متقلقش...معرفتكش بنفسي انا اسمي فاتن دكتورة نفسيه
انس : اتشرفنا يا دكتوره
فاتن : انت خريج ايه
انس : لا انا لسا في تمريض
فاتن : بجد ! دقنك الي مكبراك بس حلوه علي فكره
انس : شكرا د من زوقك
فاتن : اااه انا تعبت معنتش قادره اجري
انس : خدي اشربي ميه

وانس اداها الشيكر بتاعه تشرب منه وفاتن كانت قاعده علي الارض براكبها و بزازها كلها باينه لانس
فشربت وقالت لانس شكرا
فاتن : هستاذنك انا بقي عشان معطلكش
انس : تمام ماشي مش عايزه حاجه يا دكتوره
فاتن : دكتورة ايه بقي احنا صحاب في الجري قلي يا فاتن عادي انا مش كبيره اوي
انس : خلاص ولا يهمك يا فاتن
فاتن : هتزعل لو قلتلك يا انس ولا اقللك يا كابتن
انس : لا عادي مش هزعل
فاتن : خلاص اشوف بكرا يا انس
انس : خلاص نتقابل بكرا مع السلامه

وانس كمل جري لحد البيت خلص روتينه و كان نازل الكليه لقي مريم بنت الدكتوره بعتاله انستا بتقوله
مريم : ممكن طلب يا انس
انس : اه اتفضلي
مريم : لو مفيهاش ازعاج يعني لو تعرف حد في اولي بيسجل المحاضرات تجيبهالي منه
انس : طب ومابتاخديهاش من صحابك ليه
مريم : انا بتكسف اوي مبعرفش اعمل صحاب وبتكسف اطلب حاجه من حد بس انت يعني ماما قالتلي لو عزت حاجه اطلبها منك
انس : خلاص ماشي انت كان عندك محاضرات امبارح
مريم : هي محاضره صغنونه كد
انس : خلاص هشوف كد واقابلك في الكليه اديهالك
مريم : ميرسي بجد يا انس
انس : ولا يهمك

انس كان مستغرب من كلام مريم لانها ميبنش عليها انها بتتكسف ولا حاجه وخاصة لما شاف صورها الي بتنزلها علي الانستا وفي الف طريقه تجيب بيها المحاضرات غير ان هي تكلمه بس هو محبش يرفضلها او طلب تطلبه و عشان خاطر امها الدكتوره

انس كلم حد من صحابه وجاي منه المحاضره
ولما راح الكليه كلم مريم عشان يتقابلوا وتاخدها منه فاتفقوا يتقابلوا في الكافتيريا
مريم : ميرسي اوي يا انس انقتذني بجد
انس : حاجه صغيره يعني مش مستاهله
وقعدوا يتكلموا اكتر من ساعه وبعدها كل واحد راح لمحاضرته

عدت الايام يوم في التاني انس كل يوم ينزل يجري ويقابل فاتن الي بقوا صحاب و واخدين علي بعض اوي وبيهزروا بالايد وانس سعات بيلمس صدرها في وسط الهزار وكلامها بقي جرئ بعدها يروح الجامعه وبقي هو و مريم مشهورين في الجامعه انهم بيحبوا بعض وانهم مرطبتين
لحد ما عدي شهر علي بداية الجامعه ومريم بقت واقعه في غرام انس بقت بتعشقه اكتر من نفسها
وبقوا يتكلموا في حب ورمانسيات وسعات بيتكلموا في السكس بس علي خفيف كد

في يوم انس نزل يجري وقابل فاتن لوحدها لاول مره مكنش معاها الشله الي بتكون معاها كل مره
فجريوا مع بعض شويه بعدين فاتن قالتله معنتش قادره بجد تعاله نجيب حاجه ناكلها ونتمشي شويه انس قلها تعالي انا عازمك فضلوا يتعازموا علي بعض بس انس اصر و راحو جابو شاورما وكانوا بيتمشوا وهما بيتكلموا انس خدها من طريق قريب من بيته عشان عاوز ينفذ حاجه بيفكر فيها بقاله مده
فضلوا يتكلموا وهما ماشيين لحد ما قربوا من بيت انس
انس : طب بقلك ايه انا بيتي في الشارع الجاي متيجي نشرب كبايتين قهوه عندي
انس مكنش عارف رد فعلها هيكون ايه بس فاتن وافقت بدون اي تردد
فخدها انس وطلعوا الشقه عمل كبايتين قهوه وراح قعد معاها في الريسبشن

فاتن : بس زوقك حلو اوي يا انس
انس : عجبك
فاتن : اه جدا شقتك فيها شبه من شقتي متاخدني لفه في الشقه كد لو مش هيضايقك
انس : اه اكيد تعالي
انس خدها يوريها الشقه ولف بيها في الاوض دخلت المكتب بتاعه لقت الخوذه بتاعت البايك محطوطه فقالتله عاوزه اجرب البس البتاع دي فقلها براحتك لبستها كانت كبيره عليها ومغميه عنيها انس كان واقف وراها وفاتن كانت بتلف في الاوضه وهي لابسه الخوذه كانت هتتكعبل بس احمد لحقها لانه كان وراها فمسكها قبل ما تقع وايده كانت قافشه في بزازها بزازها كانت كبيره اوي وملبن

انس : انت كويسه يا فاتن
فاتن : لا تمام تمام بس صدري هيفرقع في ايدك
انس : طب تعالي نشرب القهوه قبل ما تبرد
فاتن : يلا
فاتن كانت ماشيه قدام اني وطيزها مهيجه انس نفسه ينيكها
ف وهي ماشيه انس مد رجله كعبلها فوقعت في الارض وهو قام نايم فوقها اكنه وقع هو كمان
فاتن : ايه اليوم الي مليان حوادث ده
انس : بس حوادث حلوه
فاتن : منتا لازم تقول كد مره تقفش صدري ودلوقت نايم فوقي و بتاعك هيخرم طيزي
انس كان مصدوم بس لما لقاها فاتحه الموضع داس اكتر وحشر زبره في طيزها اكتر
انس : انت الي حظك وحش اعملك ايه
فاتن : طب قوم من فوقي ولا استحلتها
انس : بصراحه هي حلو
فاتن : طب شدني قومني يا ظريف
انس شدها قومها بس شدها جامد فلزقت فيه وكانوا لازقين في وش بعض
فاتن : بتعمل ايه يا انس ما ينفعش كد يا ولا
انس : هو ايه الي مينفعش
وانس بدا يقرب منها اكتر يمسك صدرها ويبوسها وهي بتضحك وبتقاوم مقاومه بسيطه كد
فاتن : اممم لا يا انس بالراحه علي بزازي مش كد
انس : احا ايه البزاز دي كلهايا بت جامدين نيك
فاتن : بالراحه عليهم يلا مش هيطيرو
وانس قلعها التيشرت والبرا ومسك بزازها هراهم تفعيص ومص وفاتن هايجه علي الاخر
فاتن : اااااااه تعبانه اويىييي مش قادره يا انس
وانس مش مدي اي رد فعل هو نازل تقفيش ورضع في بزازها
فاتن : ااااااه اممممم مص كمان يا حبيبي
انس قام واخد شفايفها في بوسه مشبك مقطع شفايفها فيها وهي شبه السكرانه بتتاوه وخلاص

انس قام شايلها وماسكها من طيزها وهي حضناه ولافه رجليها علي وسطه واخدها اوضة النوم و رماها علي سريره قلع التيشرت وعضلاته بانت فاتن او ما شافت جسمه اتجننت اكتر ونزل بوس ولحس في عضلاته من الهيجان
انس : انزلي علي الارض
فاتن : حاضر يا قلبي
انس قلع البنطلون وبقي واقف بالبوكسر
قال لفاتن طلعي زبري من البوكسر يا بت قالتله حاضر يا حبيبي وطلعت زبره كان واقف زي الخشبه اول ما شافته اتهبلت ونزلت مص لانه ابيض ونضيف وكبير مالي بقها فضلت تمص فيه شويه بعدين انس مسكها من شعرها وحشر زبره في زورها كذا مره لحد ما كانت بتقطع النفس بعدين يسيبها
فاتن : اححححح اول مره احس اني لبوه اوي كد
انس : ولسا يا لبوه قومي اقلعي هدومك
فاتن نفذت كلامه في ثانيه قام انس شاددها من شعرها منيمها علي السرير علي بطنها وجايب اديها ورا ضهرها
فاتن : امممم نكني يا فحلي اوووووف مش قادره متناكتش كد من زمان
انس : اخرسي يا شرموطه مش عاوز كلام كتير
فاتن : حاضر يا دكري انا اسفه
انس مسك زبره فضل يمشيه علي خرم طيز فاتن وينزله علي كسها وهي تتجنن اكتر فضل يعمل كد لحد ما اتشنجت ونزلت ميتها انس قام رازعها اسبانك علي طيزها قامت مصوته
انس : احنا لسا مبداناش يا كسمك
فاتن : تعبانه اوي يا حبيبي مفيش دكر لمس كسي من زمان
انس : خخخخ د انت طلعتب شرموطه يا قحبه
فاتن : امممم انا لبوتك والشرموطه بتاعتك عوزاك تفشخ كسمي
انس : د انا هنيك كسمك
وقام انس رازع زبره في كس فاتن قامت مصوته ونزل نيك ورزع فيها زي التور وهي بتصوت من الهيجان واحمد شغال اسبنكات علي طيزها لحد ما بقت حمرا زي الدم قام ماسكها من شعرها وشادها رافع دماغها و واخد شفيفها في بقه وهو نازل رزع في كسها زبره كان مالي كسها علي الاخر ومكيفها لدرجة ان هي كانت بتشخر من المطعه وبتشتم نفسها تقول انا كلبه نكني يا سيدي ارجوك افشخني
فاتن : ااه اااه جبتهم يا فحلي
انس هو كمان مستحملش و زبره انفجر في كس فاتن اللبوه
انس : جبتهم يا شرموطه
فاتن : اححححح لبنك سخن اوي مولع في كسي


قلي رايك في الكومنتات ولو عندك نصيحه متستخسرهاش في اخوك

فاتن : ااه اااه جبتهم يا فحلي
انس هو كمان مستحملش و زبره انفجر في كس فاتن اللبوه
انس : جبتهم يا شرموطه
فاتن : اححححح لبنك سخن اوي مولع في كسي


الجزء الثاني :-

انس : احا يا فاتن ايه الهيجان ده انا اول مره اتمتع كد
فاتن : ولسا د انا هخليك تدمن كسي و هوريك الي عمرك ما شفته يا روحي اعتبرني لبوتك من دلوقت كل ما تعوز تنيك كلمني وهكون تحت رجلك
انس : طب قومي روحي الحمام نزلي اللبن الي فكسك ده
فاتن : متقلقش عامله حسابي امال انت مفكر انا طالعه اجري النهارده لوحدي ليه لو مكنتش انت جبتني شقتك كنت هقلك تعاله نروح الشقه عندي
انس : دماغ شراميط
فاتن : عيب عليك
انس : انت متجوزه صحيح ولا لا
فاتن : كنت بس اتطلقت
انس : ليه
فاتن : مكناش فاهمين بعض انا عاوزه راجل دكر احس معاه بالامان اسلمله نفسي وانا مطمنه وهو مكنش كد
انس : طب انا هنزل عشان اروح الكليه وانت خليكي هنا لحد ما جي هتصرف في عربيه اروحك بيها عشان معدش ينفع تنزلي بلبسك ده
فاتن : حاضر
انس : التلاجه عندك مليانه لو عزتي تاكلي
فاتن : متتاخرش عليا يا دكري
انس : اتهدي بقي يا كسمك متهيجنيش تاني ورايا محاضرات
فاتن : خلص وتعاله هتلاقيني عملالك مفاجأه

انس نزل خد الموتسيكل وراح الكليه وقف مع صحابه شويه وبعدين دخل المحاضره كانت محاضره طويله لدرجة أنه نام في المحاضره
اول ما خلص لقي مريم بترن عليه

مريم : انت فين يا حبيبي
انس : لسا مخلص المحاضره وطالع ميت
مريم : طب انت وحشتني اوي
انس : وانت كمان يا قلبي اطلعي قدام باب الكليه وانا هاجي اخدك
مريم : حاضر يا حبيبي سلام

انس طلع لمريم لقاها واقفه ضربلها كلكس فجت جري عليه قلها تركب فركبت وراه وحضنته جامد خدها وطلع علي الطريق يجري بسرعه عاليه وهي تصوت وراه وتعيط لحد ما وصلو لكافيه مشهور علي الكرنيش
مريم : انا مخصماك ومعنتش هكلمك علي فكره
انس : ليه كد 😂
مريم : بجد مش شايف انا كنت بصوت ازاي
انس : خلاص فكك كنت عاوزك تشمي شوية هوا....ها عايزه تشربي ايه
مريم : لمون عشان اعصابي بجد معنتش مستحمله
انس : طب ما تجيبي بوسه وانت اعصابك هتهدي
مريم : بس بقي لم نفسك الناس هتبص علينا
انس : ميبصوا واحد بيبوس حبيبته
مريم : خلاص بقي لما نكون لوحدنا وعد ليك بوسه

انس ومريم قعدوا مع بعض زي اي اتنين بيحبوا بعض شربوا العصير وهزروا وفي الاخر انس خدها روحها وكلم واحد صحبه خد منه عربيه واداله الموتسيكل وبعدين رجع البيت تاني اول ما دخل الشقه لقي الانوار كلها مطفيه والسفره مرصوصه وعليها اكل كتير واجواء رومانسيه نده علي فاتن فخرجتله
انس : انت الي عامله كل ده
فاتن : ايوا عوزاك تاكل وتنبسط بقي عشان هدلعك اخر دلع
انس : لا تسلم ايدك بجد
فاتن : مبسوطه انه عجبك
انس : طب تعالي كلي يلا
فاتن : لا انا شبعانه كل انت
انس : طب اعمليلي كباية قهوه
فاتن : حاضر يا سيدي انت تؤمر
فاتن راحت جري عملت كباية قهوه ورجعت شايله الكبايه وعريانه ملط مش لابسه حتي الكلوت جت حطتها قدامه وهي موطيه دماغها وبتقوله اتفضل يا سيدي انس فهم من تصرفاتها ان هي عاوزه تكون خاضعه علي طول مش مجرد شهوه وقت النيك وخلاص وهو اتبسط وحس بمتعه جديده اول مره يجربها
انس : انزلي علي ركبك يا كلبه
فاتن : حاضر يا سيدي
انس : امسكي الفنجان ده يا كسمك وخليكي رفعاه
فاتن : حاضر يا سيدي
انس خلص اكل وشرب القهوه وفاتن قاعده فريح الكرسي بتاعه علي ركبها زي الكلبه
انس : تعالي ورايا يا كلبه علي اديكي ورجليكي
فاتن : حاضر يا سيدي
انس خدها وقعد في الصاله حط رجله قدامها وقلها اعمليلي مساج يا كسمك فاتن نفذت من غير ما تتكلم مسكت رجليه تدعكها و حده وحده بقت تنزل تبوس رجله وشويه تمص صوابعه بعدها تلحس رجله انس كان هايج من تصرفاتها فقام مادد رجله مدخل صابع رجله في كسها هي طلع منها اااه مكتومه وانس مكمل لعب في كسها
وهي بتهيج اكتر وكسها بدا يلمع من الافرازات
فاتن من الهيجان مستحملتش و لعبت في كسها باديها انس قام لطشها قلم علي وشها
انس : انا اذنتلك تلعبي في كسك يا شرموطه
فاتن : انا اسفه يا سيدي مش هتتكرر
انس : لازم تتعاقبي يا كسمك
فاتن : ابوس رجلك اسفه يا سيدي مش هعمل كد تاني
ونزلت باست رجل انس
انس : مش عاوز اسمع نفس يا كسمك
فاتن : حاضر يا سيدي
انس راح فتح الدولاب جاب حزامين
ربط ايديها بواحد و ونيمها علي السرير
انس : هتنضربي الخبطه تقولي بعدها اسفه مش هعمل كد تاني يا سيدي
فاتن : حاضر يا سيدي
انس رزعها اول خبطه علي طيزها بالحزام علمت علي طيزها و طلع منها صوت مكتوم وقالت اسفه مش هعمل كد تاني يا سيدي
وفضل انس يضربها كد عشر مرات وهي تقوله اسفه مش هعمل كد تاني يا سيدي
انس قام قالبها علي ضهرها وماسك رقبتها بايده
وحطط زبره علي اول كسها فضل يمشيه شويه لحد ما حس ان هي هاجت اوي قام حاشره في كسها وهي بتصوت وتقول ااااااه كسي اتفشخ من زبرك يا فحلي انس نازل نيك فيها وخانقها بايده
وهي سايحه من الهيجان انس مسك بزازها فشخهم تقفيش وضرب لحد ما احمروا وهي بتنهج وتقول افشخ كسمي يا دكري نيك كلبتك الوسخه خدماة زبرك نيكنييييي وقامت منزله عسلها انس قام مزود سرعة النيك واول ما قرب يجيب قام مطلع زبره من كسها وماسكها من شعره حاشر زبره في بقها وجايبهم في بقها ملي بقها لبن
وسيلت من شافيفها بلعت الي في بقها ولحست الي كان علي شفايفها
انس فك اديها ونيمها في حضنه وفضل يمسح علي شعرها

فاتن : انا مبسوطه اوي اني معاك
انس : وانا كمان يا لبوتي
فاتن : انا بحبك اوي يا فحلي
انس : بتحبيني ولا بتحبي زبري
فاتن : بحبك انت وزبرك الجامد نيك
وهما بيتكلموا التليفون رن
انس : مين البضان الي بيتصل دلوقت
مسك التليفون لقاه مالك الي كان معاه في الجيم
انس : ايه يا معلم عامل ايه
مالك : كويس انت فين يا عم قلتلي اول الاسبوع وعدي شهر محدش شافك
انس : موجد يا صحبي انت عارف بقي ضغط الكليه
مالك : ماشي يا عم هننزل ولا ايه
انس : بكرا يا عم ننزل
مالك : اكيد يعني
انس : عيب عليك خدها مني ثقه
مالك : خلاص يا كابتن اوكي عاوز حاجه
انس : تسلم يا حبيبي
مالك : مع السلامه


انس : بقلك ايه قومي البسي عشان اروحك
فاتن : ماتسيبني نايمه في حضنك شويه
انس رزعها اسبانك علي طيزها قامت مصوته
انس : الايام جايه كتير يا متناكه
فاتن : حاضر يا حبيبي
فاتن لبست هدومها علي اللحم وسابت الكلوت والبرا لانس وخدها بالعربيه روحها ورجع العربيه لصاحبها وخد الموتسيكل ورجع نام

تاني يوم انس صحي علي رنه من مريم
مريم : صباح الخير يا حبيبي
انس : صباح النور يا قلبي
مريم : ايه الي اخرك في الصحيان كد
انس : اه كنت تعبان امبارح وجاي مرهق ف قفلت المنبه (مرهق من النيك بتاع امبارح)
مريم : طب النهارده اجازه عاوزين نخرج بقي مع بعض
انس : ماشي هخرجك العصر كد
انس قام اشتغل شويه وبعدين خد دش وكلم مريم عشان تنزل قالتله ان هي مستنياه فرحلها بالموتسيكل لقاها نازله بكروب توب وبنلطون اوفر سايز بس ضيق هيتفرتك من علي طيزها
شافها زبره هاج لانه اول مره يشوفها كد علي الحقيقه و جسمها ابيض بيلمع في الشمع وشعرها نازل علي اكتفها وعلي وشها مخلي شكلي جامد

انس : اوف مين المزه دي
مريم : بس بقي متكسفنيش
انس : هخرجك خروجه جامده بس تعالي الاول نجيب حاجه من البيت
مريم : اوكي يلا
انس خدها وطلع علي الشقه
اول ما دخلوا قام زانقها في الحيطه ومقرب منها
انس : ايه
مريم : انت الي ايه
انس : فين البوسه بقي
مريم : لا بوسة ايه مين جاب سيرة البوس
انس : مش قلتيلي لما نبقي لوحدنا هديك بوسه
مريم : انا يبني
انس : لا بقلك ايه مش هحلك
مريم : خلاص خلاص بوسه بس ومن خدك
انس : هو انت بتبوسي وحده صحبتك
مريم : امال انت عايز ايه
انس : عاوز ادوق الروج الحلو ده
مريم : امممم موافقه بس بسرعه
انس حط اديه علي وشها قرب منها وخد شفايفها في بوسه كلها رومانسيه وحب ومشاعر
سابها بعد دقيقه وبصلها في عنيها مريم قربت منه و هجمت علي شفايفه ولفت ايديها علي رقبته
انس نزل ايده علي طيز مريم حبيبته يقفش فيها
وراح شايلها وماسكها من طيزها ومريم لفا رجليها حوليه وبقت متشعلقه فيه انس راح بيها علي الكنبه ونايم فوقها وهما لسا ماسكين شفايف بعض انس سابها ومسك البنطلون بتاعه شده قلعها وهي رفعت جسمها عشان تساعد انس بعيدن انس قلعها الكروب توب وفكلها البرا وهي ساعدت انس وهو بيقلع التيشرت انس نيمها علي ضهرها ومسك الكلوت بتاعها قطعه نصين ونزل لعب في كسها الوردي بايد وحاطط ايده التانيه في بق مريم بتمص صوابعه فضل يلعب في كسها لحد ما بدا ينزل افرازات انس لسا بيحط زبره علي كسها مريم قالتله انا لسا بنت يا انس لو عاوز تفتحني مش هقلك لا بس انا عاوزه افضل بنت لحد ما يحصل نصيب ونتجوز انس قلها وانا مش ممكن اعمل حاجه تزعلك يا حبيبتي
سابها شويه ورجع وهو جايب زيت قالها تاخد وضع الدوجي فلفت وبقت مصدراله طيزها الملبن خرمها كان ابيض ونضيف مفيش فيه شعرايه انس نزل شوية زيت علي خرمها وبدا يلعب بصابعه ومريم بتتوجع وجع خفيف لان طيزها مش مفتوحه برضوا اول مره تتناك انس دخل صابعه التاني بس مريم اتوجعت جامد فانس مسك كسها دعك بايده التانيه صوتها بدا يعلي وبتقرب من النشوه وانس بيحاول يدخل الصابع التالت اول ما دخله مريم جابت شهوتها علي ايد انس بس خرمها كان وسع انس سابها تهدي شويه وراح جاب مناديل ومسح عسلها من علي ايده وحط زيت تاني علي خرمها ودعك زبه بالزيت وحط راسه علي اول خرمها يزق حاجه بسيطه وزبره يتزفلط ويرجع تاني يكرر الحركه لحد ما مريم هاجت
مريم : ااااه مش قادره يا انس دخله
انس : هو ايده
مريم : دخله بقي يا انس بلاش رخامه
انس : متقولي ادخل ايه و فين
مريم : دخل بتاعك فيا
انس : بتاعي الي هو اسمه ايه يا حبيتي
مريم : يووووه دخل زبك يا انس استريحت كد
انس : قولي بقي عوزاه يدخل فين
مريم : دخل زبك في طيزي عشان ترتاح يا سيدي
انس : احلي كلمة سيدي سمعتها في حياتي
انس مسك بتاعه وبدا يدخله في خرم مريم بالراحه
مريم : اااه اااه بيوجع بيوجع يا انس بالراحه
انس مكمل وبيدخل زبره بالراحه لحد ما دخل كله في خرمها ومريم كانت بتصوت من الوجع
مريم : حاسه ان خرمي هينشق نصين من الوجع
انس خلاها تنزل طيزهاو تنام ببطنها علي الكنبه ونام فوقها وزبه في خرم طيزها
جاب شعرها علي جنب وبقي يبوسها من خدها وينزل علي شفايفها ويعضها بعدين نزل علي رقبتها عضها عملها love bite
مريم : اااه بالراحه يا انس
انس : لا دي حاجه عشان تفتكريني بيها
مريم : يخربيتك هي علمت افرض ماما شافتها
انس : خرمك لسا بيوجعك
مريم : لا معدش بيوجع
انس بدا يحرك زبره في طيز مريم وحده وحده بالراحه لحد ما بقي يدخل زبه كله ويطلعه فخلاها ترجع لوضع الدوجي تاني ومسك طيزها باديه الاتنين وبدا يزود سرعة النيك ونزل علي طيزها باسبانك سمع في الشقه كلها
مريم : ااااااه طيزي يا مفتري
انس : كسم الملبن طيزك ملبن يا بت
مريم : بالراحه علي طيز حبيبتك يا قلبي
انس مسكها من شعرها الطويل ولفه علي ايده وبقي يرزع في خرمه اكنه بيهد جدار وكل شويه يرزعها اسبانك يعلم علي طيزها
مريم : اااااااااه يخربيت زبرك هدتني مش قادره
انس هاج من كلامها فقلبها علي ضهرها ومسك رجليها الاتنين رفعهم جامد لدرجة ان ركبها بقت فريح وشها انس كان هايج نيك ومقدرش يقاوم غريزته في انه يذل البت الي بينيكها فمسك زبره يدخل راس زبره في خرم مريم ويطلعه وهي خرمها بياكلها نفسها تتناك
مريم : يا انس دخله بقي حاسه بنار في خرمي
انس : اخرسي يا بت انا الي اقول امتي ادخله وامتي اطلعه
مريم : يحبيبي ابوس ايدك نيكني مش مستحمله
انس : هشششش مش عاوز اسمع نفس
مريم : حاضر
انس مسك زبه بعدها يمشيه علي كس مريم ويدخل راسه ويخرجها من غير ما يفتحها كانت هتتجنن من الحركه دي
مريم : لا اممممم مش قادره جننتني يخربيتك دخله في كسي دخله
انس : لا يا لبوه مش هضيع مستقبلك
مريم : ابوس ايدك دخله في كسي هتجنن من الهيجان يا انس
انس مسمعش كلمها ودخل زبره في طيزها واشتغل رزع في خرمها لحد ما قرب يجيبهم رجعها علي بطنها تاني وفضل ينيك في طيزها لحد ما زبره اتنفخ ونزل حممه في خرم مريم
مريم : اوووووف ايه الجمدان ده
انس : اتبسطي يا روحي
مريم : اووووي انا اول مره حد يلمسني اصلا
انس : ماهو باين متقفله من كل حته
مريم : مكنتش اعرف ان الجنس حلو اوي كد وخصوصا لما يكون مع حد بتحبه
انس : بس البوسه كانت حلوه
مريم : البوسه برضو
انس : كله بسبب الكروب توب
مريم : منا عارفه عينك كانت هتخرم صدري اول ما شفتني
انس : بعد كد متلبسيش الحجات دي برا البيت الناس هتاكلك بعنيها
مريم : حاضر يا حبيبي
بعدها انس جاب مناديل وحطها في خرمها عشان لبنه ميسيلش من طيزها وراحوا في النوم هما الاتنين صحيوا بعد نص ساعه

انس : اصحي يا بت يلا عشان اروحك
مريم : حاضر صحيت
انس : تعالي ناخد شاور مع بعض عشان العرق واللبن ده
مريم : اه يلا
انس خدها وراح علي الحمام واول ما دخلوا هما الاتنين وقفوا مصدومين........

الجزء الثالث:-

انس : اصحي يا بت يلا عشان اروحك
مريم : حاضر صحيت
انس : تعالي ناخد شاور مع بعض عشان العرق واللبن ده
مريم : اه يلا
انس خدها وراح علي الحمام واول ما دخلوا هما الاتنين وقفوا مصدومين........

مريم : ايه ده يا انس
انس كان واقف مصدوم لانه نسي يشيل والكلوت والبرا بتوع فاتن
مريم :رد عليا يا انس ايه ده

انس مكنش عارف يرد يقول ايه

مريم راحت لبست هدومها ونزلت جري وهي بتعيط انس كان حاسس باحباط شديد
مش احساس انه خان مريم لا كان احساس الفقدان
انس اول مره يحس انه فقد حاجه غاليه بالنسباله احساس الخساره الي انس مجربوش كتير ومبيحبش يجربه
انس دخل فرد ضهره علي السرير وهو ماسك التليفون بيقلب فيه وبيتفرج علي صوره هو ومريم مع بعض

النوم غلب انس ونام لحد ما الدنيا ليلت الساعه تقريبا ١٠ بالليل صحي علي رنة تليفونه

انس كان مفكر مريم هي الي بتتصل
بص في التليفون لقي مالك الي بيتصل مكنش هيرد عليه بس فتح في اخر ثانيه

مالك : اتصلت في وقت غلط ولا ايه يا كابتن
انس : لا دا انا كنت لسا صحي من النوم بس
مالك :.طيب هتيجي الجيم ولا نكنسل النهارده
انس : لا جاي انت فين دلوقت
مالك : انا وصلت هناك انا وريم
انس : ريم مين
مالك : ريم اختي يا كابتن منا قايلك انها هتيجي معانا
انس : اه صح افتكرت... طب انا عشر دقايق وهجيلك
مالك : تمام يا كابتن مستنيينك
انس قام خد شاور سريع و جهز شنطته و خد الموتسيكل وراح الجيم مع ان المسافه مش بعيده بس كسل يمشي

انس وصل الجيم ودخل يسجل كان الجيم فاضي تقريبا مفيش غير بنت قاعده في المكتب بتسجل الزباين بس كانت بطل قصيره شويه وجسمها ملبن و تقريبا مش لابسه غير حجات بسيطه مبينه مفاتن جسمها كله انس دخل سلم عليها وقلها انه عايز يسجل وهي بتكتب اسمه علي الكمبيوتر طلع متسجل عندها فقالتله ان في واحد و وحده جم من شويه سجلوا وطلبوا منها تسجله معاهم
انس قلها تمام وخد منها الكرت الي هيدخل بيه الجيم

انس رن علي مالك عشان يشوفه هو فين

مالك : ايوا يا كابتن وصلت ولا لسا
انس : انا جوا الجيم
مالك : اه شفتك انا وراك

انس بص وراه لقي مالك ومعاه وحده اقل كلمه تتقال عنها صاروخ

طولها متوسط حوالي ١٧٠ بزازها اكبر من المتوسطه مرفوعين زي المدفع وسطها منحوت حرفيا وطيزها كبيره ومشدوده اوي وفخادها ملبن مفيش فيها ترهلات جسمها ابيض بيلمع وصابغه شعرها احمر عنيها ملونه وشفايفها منفوخه و خدودها مليانه
لابسه حمالة صدر يا دوب مغطيه حلامتها الورديه وبزازها الملبن كلها باينه ولابسه شورت صغير محشور في طيزها و راسم شفايف كسها

انس مد ايده سلم عليها ايديها كانت ملبن اوي
وهي بتسلم عليه بابتسمه وشكلها ملاك تحس وشها منور وخدودها فيها حمار بسيط
مالك : اختي ريم يا كابتن الي حكتلك عنها
انس : بس انت مقلتليش ان اختك شبه الملايكه
ريم : متكسفنيش يا كابتن د من زوقك
مالك كان واقف مابينهم سامع الحوار وشايف اخته بتتعاكس وكان مبسوط اوي
انس طب يلا نبدا تمرين
مالك : يلا يا كابتن هنلعب ايه
انس : هنلعب رجل
ريم : اوكي يلا
مالك : طالما ريم قالت يلا يبقي يلا

انس حس ان مالك دلدول بزياده ومابيغارش علي اخته انه يسيبها تلبس كد وتبين جسمها كله بس انس قال ممكن تكون تربيتهم كد

انس قالهم هنجري شويه علي التريد ميل قبل ما نبدا تمرين

وهما بيجرو انس عينه جت علي بزاز ريم الي عماله تنطط قدامها زي ما تكون مش لابسه سنتيانه بس بزازها كانو كبار فعلا ولا طيزها
الي عماله تتهز من الجري

مالك تعب ونزل من علي المشايه يشرب ميه وانس وريم كملوا بعدها خمس دقايق

انس : يلا هنبدا اسكوات... لعبتيه قبل كد يا ريم
ريم : مجربتش العبه علي جهاز قبل كد ممكن تقف ورايا تساعدن
انس : تمام يلا ادخلي وانا وراكي

ريم دخلت علي الجهاز وكانت مفنسه قدام انس وطيزها تقريبا لازقه في زوبره وهي طالعه ونازله تحك في زبره لحد ما وقف وكانت حاسه بيه في طيزها لان انس كان لابس بنطلون قماش خفيف للتمرين

جت في اخر عده نزلت ومقدرتش تطلع انس قام داخل عليها حشر زوبره في طيزها ومسكها من تحت باطها وايديه كانت بتعصر بزازها حرفيا وهو بيساعدها وبعد ما قامت رجعت بطيزها لورا عشان تحك في انس كانت مستمتعه اوي بزبر انس وهو بيحك في طيزها وايديه الي بتعصر بزازها

كل ده واخوها قاعد بيتفرج عليهم بس هي كانت بتتصرف ولا اكن في حاجه

انس قال لمالك يدخل بعد ريم وبعدها دخل وانس وجاب اوزان كتير حطها علي الجهاز ريم كانت واقفه مبلمه لانس وباين عليها الانبهار من قوة انس

جه دور ريم وطلبت من انس يساعدها من اول مجموعه وانس حشر زبره الي كان واقف زي الحديده في طيزها وقفش بزازها بايديه وطول ما هي بتطلع وتنزل طيزها بتحضن زبر انس الكبير

ريم كانت مستمتعه لدرجة ان هي حست ببلل في الكلوت بتاعها بسبب زبر انس الي كانت حاسه ان لو دخل فيها هيقسمها نصين ويفشخ كسها

بس ريم مكنتش واخده بالها ان البلل وصل للشورت الي كانت لبساه وعلم مكان كسها

انس خد باله من البلل الي عند كسها بس ما اتكلمش

مالك دخل مجموعته وانس وريم واقفين بيتكلموا قدامه ريم مسكت قزازة الميه بتاعتهت وهي بتشرب سيلت ميه علي بزازها انس طلع علبة المناديل من جيبه خد منها منديل وبدل ما يديه لريم مسكه ومسح بيه علي بزازها الملبن الي كانت بتترج من مسح انس عليها كانت حركه جريئه صدمت ريم وخلت وشها كله يحمر بس زودت المتعه عندها اوي

مالك كان واقف شايف كل الي بيحصل و شايف انس وهو بيحشر زبره في طيز اخته ويقفش في بزازها بس الي خلي زبه ينقط لما شاف انس بيملس علي بزاز اخته قدامه كان حاسس ان هو خول وعرص نيك لدرجة ان انس مش معتبره راجل ولا ذكر اصلا

مالك خلص مجموعته بسرعه وجري علي الحمام مسك زبه الصغير ونزل فيه دعك وفي اقل كن عشر ثواني زبه كان انفجر وجابهم وهو بيتخيل انس قافش بزاز اخته بيرضعهم

مالك اتربي تربيه غربيه واخد علي التحرر لانه عاش برا فتره طويله بس لما رجع مصر تاني البيئه كانت مختلفه والناس مش زي أوروبا

بدا يحس بمتعه لما يشوف الرجاله وهما بياكلوا لحم اخته الملبن بعنيهم في الشارع كان بيحس ان كل واحد بينيكها في خياله وكان بيفتخر جدا بجسم اخته الملبن وعلي طول ياخدها معاه اعياد الميلاد والحفلات ويتبسط لما حد من صحابه او زمايله يعاكس اخته سواء يعرف انها اخته او لاء


مالك رجع تاني ولقي انس برضو زانق اخته وهو بيساعدها علي الجهاز كان مبسوط وهو شايف اخته سايحه علي زبر انس ونفسه يشوفها بتتناك من زبره

انس فضل طول التمرين يزنق ويقفش في ريم وهي مبسوطه بالفحل الي بيفشخ في لحمها ومالك متكيف وهو شايف انس نازل لعب في لحم اخته الملبن

خلصوا تمرين وكل واحد دخل غير وانس كان ملاحظ نظرات مالك ليه الي زادت عن المره الي فاتت بس مرديش يتكلم وغير وطلع لقي ريم لابسه لبس اوسخ من الي كانت لبساه جوا
كانت لابسه تيشرت صغير لحد السره مبين بزازها كلها وحلماتها باينه من تحته وبنطلون قماش خفيف محشور في طيزها وكسها

انس كان لسا هيتكلم معاها لقي مالك طالع وراه وبيقول هنمشي يلا ولا ايه
فريم قالت اه يلا ونزلوا كلهم مع بعض

مالك راح شغل العربيه وانس ركب الموتسيكل بتاعه لقي ريم جايه جري عليه

ريم : ايه ده هي البايك دي بتاعتك
انس : ايوا ليه
ريم : نفسي اركب وحده من زمان مجربتهاش قبل كد
انس : خلاص اركبي اخدك لفه
ريم : خلاص روح انت يا مالك وانا هبقي اخلي انس يروحني
مالك : مش عاوزين نتعب الكابتن معانا
انس : ولا تعب ولا حاجه يا مالك
مالك : خلاص ماشي يا ريم خد بالك منها يا كابتن
ومتخليهاش تسوق مبتعرفش تركب العربيه حتي
ريم : امشي بقي يلا انت رخم

ريم ركبت ورا انس وحضنته جامد وبزازها كانت مفعوصه في ضهره وانس حاسس بحلماتها الواقفه

انس خدها وطلع علي طريق سريع وكان بيجري بسرعه وريم مبسوطه وعماله تضحك بسوط عالي
بس انس كان حاسس باديها عماله تنزل كل شويه لحد ما بقت علي زبره حرفيا وريم نامت بجسمها علي ضهره فقام واخدها لطريق مقطوع وسط الاراضي وخلاها تنزل من علي الموتسيكل وقفوا عند شجره توت كبيره انس قام ساحبها وراه وزانقها في الشجره ريم بصتله في عنيه وهي بتعض علي شفايفها انس مسكها من رقبتها ونزل تقطيع في شافيها وهي كانت خبره في البوس وبتدخل لسانها في بق انس وتشفط لسانه وانس يعض شفيفها و مسك بزازها طلعهم من التيشرت وكان عنده حق مكنتش لابسه سنتيانه ومسك بزازها عصرهم وقرص حلماتها وقفهم علي الاخر ونزل ببقه رضع في بزازها الملبن زي مايكون بيحلبها وبعد عشر دقايق من البوس الساخن والتقفيش

ريم نزلت علي ركبها قدام انس وبزازها طالعه من التيشرت ورغم ان الجو ضلمه كحل جسمها كان بيلمع بسبب نور القمر

مسكت زبر انس رفعته ونزلت مص في بيوضه وهي بتدعك زبره بايدها من تخنه مكنتش عارفه تقفل اديها عليه وبعدين طلعت وحده وحده تمص في راس زبره وتدخله وحده وحده لحد ما بقت تحشره لحد زورها كانت خبره نيك ومكيفه انس علي الاخر فضلت تمص شويه بعدها طلعت زبره من بقها وقالتله استني ثانيه وراحت جابت كندم من شنطتها الي كانت علي الموتسيكل ورجعت تاني لانس

نزلت علي ركبها لبست الكندم لزبر انس ومصته شويه بعدين انس قومها زنقها في الشجره خلاها تفنس قدامه وشد البنطلون نزله مره وحده ومسك الكلوت قطعه ورماه علي الارض وحط زبره علي كس ريم وفضل يمشيه عليه لحد ما بقت مش قادره تقف علي رجليها
ريم : دخله في كسي يا انس نكني يا فحل
انس : انت مفتوحه يا لبوه
ريم : امممم كسي مفتوح وطيزي كمان مفتوحه نكني من مكان متحب يا دكري

انس مسك زبره نشله علي كس ريم وحشره فيها مره وحده
ريم رقعت بالصوت بس انس كتم بقها بايده وبعدين كتف اديها ورا ضهرها ونزل فيها نيك وهي زي المتخضره عنيها قالبه لورا واعصابها سايبه وعماله تقول اممممم وتصوت من الهيجان

انس مسك شعرها لفه على ايده وكمل رزع في كسها وهي تصوت اكتر
ريم : اااااه مش قادره حاسه ان كسي بيغلي من الهيجان

انس طلع زبره من كسها ودخله في خرم طيزها لقاه واسع شويه بس برضوا ضيق علي زبره

اول ما دخله كله في خرم طيزها ريم نزلت بعب في كسها ومفيش ثانيتين و اترعشت رجليها سابت وكانت هتقع في الارض لولا ان انس مسكها
وبدا ينيك في طيزها بالراحه لحد ما حس ان هي هاجت تاني زود سرعة النيك وبقي ينيك اكنه بيهد في جدار وريم تصوت وصوتها عالي اوي بس كانت هيجانه اوي
وعماله تقول نكني يا بيبي نكني يا دكري مش قادره

انس لفها خلي وشه ليها وشالها حطها علي زبره وبقي ينططها علي زبره ويرزع في كسها كانت مفشوخه في الوضع ده لدرجة انها نزلت تاني وانس فضل ينيك فيها عشر دقايق في الوضع ده لحد ما زبه انفجر ولبنه نزل في الكاندم بس ملاه علي الاخر انس ساب ريم فنزلت علي الارض لان اعصابها كانت سايبه من الرزع في كسها وقلع الكاندم ريم قالتله هاته وربطته وحطته في شنطتها بعدين قامت لبست هدومها علي اللحم من غير كلوت ولا برا وخدت الكلوت المقطوع من الارض وقامت

انس خدها روحها وطول الطريق كانت حاضنه انس جامد وهي ساكته اول ما وصلت نزلت من علي الموتسيكل وباست انس من خده وقالتله هكلمك لما تروح

انس مشي وريم دخلت البيت لقت مالك مستنيها بيسالها اتاخرتي ليه وكان باين عليه الفضول ريم قالتله انت مالك دي حاجه متخصكش مالك اعتذرلها وقالها مش قصدي اتدخل في خصوصيتك فضول بس اعرف عملتو ايه
وريم كانت جايه شكلها متبهدل شويه وشعرها منكوش وطبعا حلمات بزازها هتخرم التيشرت لانها كانت هايجه حتي بعد ما اتناكت فقالت لمالك فضلنا نلف شويه وبعيدن جابني وسيبني يلا عشان عاوزه اخد شاور من العرق بتاع الجيم

مالك الفضول كان قاتله وكان حاسس ان ريم وانس عملوا حاجه مع بعض فضل مستني ريم تدخل الحمام واتسحب علي اوضتها لقي شنطة ريم مرميه في الارض ففتحها واول حاجه شافها الكلوت المقطوع هنا اتاكد انهم عملوا حاجه مع بعض وشه احمر وزبه الصغير وقف وهو بيتخيل انس بينيك اخته ريم مسك الكلوت دخله في البنطلون بتاعه حته علي زبه وكمل تدوير في الشنطه واتصدم لما شاف الكاندم مليان لبن

مالك كان مصدوم لانه متوقعش يشوف حاجه زي دي مسك الكاندم قربه من مناخيره وقعد يشم فيه ويدعك زبه علي كلوت اخته وكان في حالة نشوه غريبه

الباب اتفتح ومالك اتجمد مكانه مش عارف يعمل ايه اخته ريم قفشته وهو بيفتش في شنطتها واكيد هتقول لامه وامه هتهزقه وتحرمه من الفلوس

ريم دخلت الاوضه وهي لابسه الروب علي لحمها وشعرها مبلول شكلها يهيج نيك

ريم : انت بتعمل ايه يا حيوان انت
مالك كان بيته ته في الكلام ولسانه مشلول
ريم : انت بتفتش في شنطتي وايه الي انت ماسكه في ايدك ده
مالك : ايه د د ده انا لقيته في شنطتك
ريم : وانت يا كلب بتفتش في شنطتي ليه
مالك : انا...انا اسف بجد مش هعمل كد تاني ارجوكي سامحيني
ريم : لا انا هقول لمامي وهي تتصرف معاك
مالك : لا ابوس رجلك ماتقوليش حاجه اوعدك مش هعمل كد تاني
ريم : تعاله بوس يا حيوان عشان تحرم تعملها

مالك حس ان الي سمعه خيال بس رعبه من الموقف خلاه نزل زي الكلب باس رجل ريم
وبقي كلوت في نظرها

ريم : د انت طلعت خول اوي

ريم لما لقت مالك باس رجليها عرفت انه مستعد يتقبل اي حاجه فقالت تضرب علي الحديد وهو ساخن

مالك : انا اسف بجد مش هعمل كد تاني
وباس رجل ريم تاني وكان نوعا ما مبسوط

ريم : خلاص يا خول قوم بس لو عملتها تاني مش هرحمك
مالك : اوعدك مش هتتكرر تاني
ريم : كنت بتفتش في شنطتي عاوز تعرف عملنا ايه انا هقلك عملنا ايه

مالك كان واقف موطي في الارض و زبره هايج من الموقف وحاسس بالذل وانه خول ملوش قيمه
ريم : انس صحبك كان واخدني في حته مقطوعه وبينكني زي الشرموطه استريحت كد

مالك سمع الكلمتين دول وزبره انفجر في البنطلون ونزل لبنه

بص لريم لقاها بتجيب الكاندم من علي الارض وبزازها الملبن طالعه من الروب وبتقوله وده لبن صحبك انس الي كان هينزله في كسي كد عرفت احنا كنا بنعمل ايه امشي غور من قدامي

مالك كان واقف متنح من الصدمه مش عارف يعمل ايه ولا يقول ايه

بس الغريب ان كل الي كان بيفكر فيه انه عاوز يشوف انس وهو بينيك ريم اخته وينزل لبنه في كسها ويروح هوا يلحس اللبن من كس اخته


ريم قالتله هتفضل واقف عندك يا خول اخرج يلا
واقفل الباب وراك

مالك خد بعضه وخرج من الاوضه
مالك دخل بني ادم وطلع بني ادم تاني خالص
طلع من اوضة اخته خول ومعرص بقرون صاحبه ببنيك اخته وهو حتي مش معترض


ريم اتصلت علي مالك فيديو كول
ريم : زبك وحشني يا دكري
انس : ما انت لسا سيباه من ساعه يا شرموطه
ريم : هو ده يتشبع منه.....مش هتصدق الي حصل
انس : ايه اخوكي عمل حاجه ولا ايه
ريم : تخيل دخلت الاوضه لقيته بيفتش في شنطتي وماسك الكاندم بتاعك بيشمه
انس : احا وعملتي معاه ايه
ريم : د انا خليته يبوس رجلي
انس : ايه ده ازاي د انا قلت هيقتلك فيها
ريم : لا هو ملوش دعوه بيا انا حره اعمل الي انا عيزاه ولو قلت لماما انه بيفتش ورايا ممكن تبهدله جامد
انس : وبعدين
ريم : فضل يعتذرلي ويتاسفلي وخليته يبوس رجلي عشان اسامحه
انس : يا فاجره
ريم : وقلتله ان انت كنت بتنكني كمان وان اللبن الي في الكاندم كان هينزل في كسي
انس : خخخخ احا كد كتير هو اخوكي معندوش ددمم
ريم : د خول عرص ديوث س
ميه زي ما تحب المهم دلوقت هنعمل الي احنا عيزينه قدامه
انس : بقلك ايه بكرا هكلمك تجيبيه وتجيلي علي البيت
ريم : ناوي تعمل ايه
انس : بكرا تشوفي
ريم : انا متاكده انك هتعمل حاجه مجنونه وانا بحب ده سلام يا قلبي.....

الجزء الرابع :-

انس قفل مع ريم رمي التليفون جنبه وقعد يفكر وهو باصص للسقف ويفتكر اللحظات الحلوه الي عاشها مع مريم مع انهم محبوش بعض لسنين بس الفتره القصيره الي حبوا بعض فيها كفيله انها تعلم في قلبهم هما الاتنين انس كان بيشاور نفسه يكلمها ولا لا كان محتار لانه مش عاوز يخسر مريم وفي نفس الوقت مش عارف يبررلها الوضع ده ازاي في الاخر قرر انه هيكلمها

رن عليها مره ومردتش وبرضوا رن مره كمان والمكالمه خلصت وهي مردتش انس تقبل خلاص ان هو خسرها لكن قرر ان هيحاول معاها بكرا اخر محاوله و بعدها النوم غلبه وهو قاعد يفكر

تاني يوم انس صحي من بدري زي ما هو متعود
مكنش جايله مزاج يروح الجامعه فعمل فطاره
وقعد يشتغل من الصبح لحد بعد العصر كان منهمك في الشغل لدرجة ان هو محسش بالوقت وشرب اكتر من عشره قهوه علي مدار اليوم
لدرجة انه حس بحاجه غريبه في قلبه

نبضات قلبه مكنتش طبيعيه قال اكيد بسبب كمية الكافيين الي دخلة جسمه

انس قام يحضر الغدا بتاعه وافتكر مريم وهو واقف بيطبخ فكلمها وزي ما توقع المكالمه قربت تخلص و مريم برضوا مردتش بس انس اتصدم في اخر لحظه...... مريم ردت

انس : الو....مريم
مريم سامعه صوت انس و بتبكي بس كاتمه صوتها
انس : ردي يا مريم انا عارف انك زعلانه بس انت فاهمه غلط
مريم : نفسي اكون فاهمه غلط يا انس بس كل حاجه واضحه
انس : يا بنتي انت فاهمه غلط انا مكنتش جايب وحده الشقه انا مقدرش اخونك
مريم : امال ايه الي جايب عندك برا واندر حريمي يا انس في الشقه انا عارفه ان معندكش اخوات بنات فمتحورش عليا
انس : ما انت لو كنت سبتيني اشرح ساعتها مكنش ده كله حصل
مريم : تشرح ايه يا انس كل حاجه واضحه
انس : يا بنتي افهمي خالي ومراته كانوا جايين من البلد يكشفوا هنا لانهم مابيخلفوش فانا قلتلهم يجو يقعدوا عندي في الشقه بدل ما ياجروا شقه وانا كنت بايت عن اي حد من صحابي واكيد مرات خالي نسيتهم
مريم : يا سلام وانا المفروض بقي العبيطه الي هتصدق الحدوته دي هو في وحده بتنسي هدومهت الداخليه
انس : اكيد نسيتهم من الفرحه لما عرفت ان هي حامل بعد خمس سنين جواز دي طلعت من عند الدكتور ناسيه جوزها
مريم : متضحكنيش بقي انا زعلانه منك
انس : عرفتي انك ظلماني
مريم : انا مش مقتنعه علي فكره بس انا عارفه انك مبتكدبش
انس : خلاص بقي فكي
مريم : خلاص يا حبيبي مش زعلانه
انس : ايوا كد وحشتني كلمة حبيبي العسل دي
مريم : بس بقي متكسفنيش
انس : بقلك ايه انا عامل غدا يستاهل بقك لازم
تيجي تاكل معايا
مريم : اه اجي اكل ولا اجي عشان تنزقني زي المره الي فاتت
انس : لا متخفيش انت عارفه اني قد كلمتي مش هنعمل حاجه هنتغدي بس
مريم : خلاص هصدقك بس لو عملت حاجه صدقني مش هجيلك تاني لان انا خرمي بيوجعني من ساعتها
انس : الي يشوفك دلوقتي ميشفكيش وانت بتتحايلي عليا عشان انيكك في كسك
مريم اتكسفت وسكتت لانها كانت مبسوطه وهي نايمه تحت انس وبيرزع في طيزها

مريم : بس بقي اتلم متكسفنيش انت الي ضحكت عليا ونيمتني تحتك
انس : طب موحشكيش
مريم : امممم وحشني اوي بس انا مش قادره بجد انس انت اول حد يعمل معايا كد انا عمري مسمحت لحد يلمسني اصلا بس انت غير اي حد يا حبيبي
انس : طب اجهزي يلا عشان ساعه وهاجي اخدك
مريم : حاضر يا حبيبي
انس : يلا باي

انس مكنش مصدق ان مريم اقتنعت بالكدبه دي بس هو كان عارف ان حبها ليه عاميها عن اي حاجه و مخليها مستعده تقبل اي حاجه

انس حضر الاكل ورصه علي السفره وبعدها نزل بالموتسيكل راح جاب مريم ورجع وطول الطريق مريم حاضناه في قلب الشارع لدرجة ان الناس كانت بتبصلهم جامد

انس دخل ومريم ماسكه في ايده واول ما شفات السفره والاكل انبهرت بالاجواء الي انس عاملها عشانها وخدته بالحضن بعدين قعدوا ياكلوا وياكلوا بعد زي العشاق وبعد ما خلصوا اكل
انس قرب من مريم ومريم قربت منه وباسوا بعض برومانسيه وهما في واخدين بعض بالحضن

مريم : نفسي افضل في حضنك علي طول يا حبيبي
انس : وانا نفسي افضل معاكي علي طول
مريم : بجد يا انس
انس : بجد يا حبيبتي
مريم : انا بموت فيك يا حبيبي ومستعده اعمل اي حاجه عشان افضل معاك

انس فضل واخدها في حضنه شويه ولما حس ان الجو سخن سابها عشان هو واعدها ميعملوش حاجه فقلها يلا عشان يروحها وفعلا خدها روحها وكانت القعده علي قد الغدا و بس

بعد ما رجع انس اتصل علي ريم وقالها تروح الجيم علي الساعه وحده دد هي ومالك ميجوش علي البيت ريم سالته ليه انس قالها هنعمل حاجه مجنونه اكتير ريم فرحت اوي وحست ان هي هتتكيف اوي النهارده

الساعه جت وحده بالليل انس خد شنطته ونزل الجيم وريم ومالك كانوا مستنيينه هناك

اول ما دخل الجيم لقي البنت الي كانت قاعده علي المكتب بتسجل الاشتراكات فسلم عليها واتكلم معاها شويه وطلع اسمها رحيق

رحيق كانت بسكوتايه كشكل و كشخصيه روحها حلوه و دمها خفيف بس مش سلهله وانس مكنش حاططها في دماغها كان بيعاملها كاي شخص عادي لكن الظروف هيكون ليها راي تاني

انس دخل الجيم مكنش في حد في الجيم غير ريم ومالك دخل سلم علي مالك عادي اكن مفيش حاجه وخد ريم بالحضن ورزعها بعبوص في طيزها خلاها تتنفض في حضنه ومالك واقف شايفهم وحاسس ان هو بقي معرص رسمي

انس كان حاطط خطه في دماغه عشان يستمتع وهو بينيك ريم قدام مالك مكنش عاوز الموضوع يجي خبط رزع كد

فاتعامل عادي وبداو تمرين مع بعض وزي امبارح مقضيها تقفيش ولعب في ريم بس بجراه اكتر واوضح عشان مالك يكون واخد باله

ريم قربت من مالك وقالتله في ودنه زبر صحبك واقف ازاي في البنطلون شكله عاوز ينيكني
مالك قشعر من كلام ريم وزبه هاج وهو باصص علي زبر انس الضخم الي باين من البنطلون

انس كان كل شويه يقفش وانت في طيز ريم او في بزازها و يتعمد يعمل كد قدام مالك لحد ما خلصوا تمرين

انس : حد يجي معايا السونه نفك شويه

انس اختار السونه عشان عارف ان الصوت مبيطلعش منها لانها معزوله مابتطلعش صوت او حراراه

ريم : هاجي انا ومالك اكيد
مالك : طب مافي سونه حريمي يا ريم
ريم : وانت مالك عندك مانع لما اخش السونه الرجالي
مالك : لا طبعا معنديش مانع
انس : عادي يا مالك اكيد هي مش عاوزه تكون لوحدها

ودخلوا السونه انس ومالك كانوا قاعدين بالبوكسرات بس انس زبه نافخ البوسكر وماليه ومالك كل شويه يبص عليه
وريم دخلت وهي لابسه البرا والكلوت بس و قعدت فريح انس لازقه فيه ومالك قاعد في وشهم حاسس بيهجان ابن وسخه

والجو بدا يسخن مش بس من السونه من الهيجان كمان ريم قاعده تهزر مع انس وكل شويه انس يقفش في بزازها ومالك قاعد مولع وزبه الصغير واقف لحد ما حصل الي مالك متوقعوش

ريم : اوف الجو حر اوي... فكلي البرا يا انس حاسه انها خنقاني اوي

مالك اتصدم من الي ريم قالته مكنش مستوعب الي بيحصل وريم بصاله وهي بتقول اكنها بتتحداه يعترض حتي

انس : ما انت الي لابسه برا ضيقه عشان ترفعي بزازك يا لبوه

ريم ضحكت و مالك بعد ما سمع كلام انس حس ان هو كلوت مبلول وانهم مش شايفنه ولا عاملين ليه اعتبار

انس وقف وريم ادتله ضهرها عشان يفكلها السنتيانه وزبر انس واقف علي الاخر وريم عماله تزنق طيزها فيه وتحشره فيها اكتر

وانس بيفكلها البرا بالراحه وبيحشر زبره في طيزها من فوق الهدوم لحد ما فكلها البرا وقلعهولها و خده رماه لمالك قاله خلي ده معاك يا خول وضحك هو وريم

ريم بقت واقفه بزازها الملبن باينه و حلماتها متاهبه للمص وانس واقف وراها زبره جاهز للنيك

ريم لفت وشها وقربت من انس جامد و مسكت زبره بايدها وقالتله اوف شكلك تعبان اوي يا بيبي
انت يلزمك مساج حالا

انس قلع البوكسر وزبره كان واقف زي الحديده مالك اول ما شافه برق واتخض من حجمه
وريم ضحكت وقالت امممم حبيبي وحشتني اوي

و قعدت علي ركبها قدام انس ومسكت زبره دعكته باديها شويه وبعدين نزلت مص فيها وانس قاعد متكيف وكل شويه يبص لمالك ومالك يقوم منزله دماغه في الارض لحد ما ريم قالت لمالك تعاله هنا يا خول

ومالك سمع كلامها زي ما يكون متبرمج وراح قعد جنبها علي ركبه ريم قامت تفه في وشه وقالتله لما سيدك يكون بينكني تيجي تقعد تحت رجله زي الكلب تستني أوامره يا عرص فاهم مالك قالها حاضر

انس مسك ريم من شعرها وقفها و زنقها في الحيطه خلاها تديه ضهرها ومسك زبره يحكه في كسها لحد ما هيجها وبقت تتحايل عليه عشان ينيكها

انس بص لمالك وقاله اختك الشرموطه عوزاني انيكها يا عرص ومالك باصص في الارض حاسس بالذل والاهانه بس متكيف علي الاخر وفي عز النشوه ونازل دعك في زبه الصغير
انس قاله مش هنيكها الا لما تقلي انيك اختك

ريم شخرت من الهيجان وقالت لمالك خليه ينكني يا عرص

هنا مالك كان حاسس انه خلاص سلم نفسه وبقي كلب تحت رجل انس وريم

مالك : نيكها
انس : مش سامع يا كسمك بتقول ايه
مالك : نيك اختي
ريم : احا يا خول عاوز صحبك ينكني
مالك : اه
انس سمع كلام مالك وكان حاسس بهيجان ابن وسخه وقام مكتف ريم ونازل رزع في كسها وهي تصوت علي الاخر وتقوله نكني يا سيدي افشخني قدام اخويا الخول انا لبوتك نكني

مالك اول ما شاف انس بيرزع في اخته كد زبه جابهم وعلموا في البوكسر

انس : خخخ احا يا خول جبتهم علي نفسك
ريم : طبيعي مش شايف اخته بتتناك قدامه امممم افشخني يا انس عوزاك تملي كسي لبن

انس فضل ينيك مريم في الوضع ده شويه بعيدن خدها نيمها علي الخشب الي كانوا قاعدين عليه وفشخ رجليها ونزل رزع في كسها
و قام ماسك مالك من شعره ومنزله علي كس اخته يلحسه و يلحس زبره وهو شغال نيك فيها

ريم لما شافت انس منزل اخوها يلحس كسها اترعشت ونزلت ميتها وانس مكمل رزع فيها وهي زي ما تكون ميته في ايده

ريم هاجت تاني من لحس مالك و قامت مدخله ايدها في البوكسر بتاعه وحاشره صابعها في طيزه جامد

مالك اتوجع جامد وحاول يفلت بس انس كان ماسكه كويس وقاله مالك يا خول طيزك وجعتك ورزعه اسبانك علي طيزه

انس ملوش في الشذوذ بس كان بيعمل كد عشان يحسس مالك بالذل مش اكتر

بعد عشر دقايق نيك انس قرب يجيب فخلي ريم تاخد وضع الدوجي لانه بيحبه ونزل نيك في كسها وكل شويه يرزعها اسبانك علي طيزها وهي تصوت زي الشراميط لحد ما انس زبه اتنفخ وبقي يرزع جامد اوي وريم تصوت اكتر زبه انفجر زي البركان في كس ريم ونزل كمية لبن ضخمه لدرجه انه ملي كسها وبقي يسيل ومالك كان قاعد اعصابه سايبه من كتر الضرب الي ضربه زبه كان اتهري واعصابه سابت

ريم كانت قاعده ميته وانس واقف بيحلب زبره ويطلع اللبن الي فيه علي طيز ريم

انس : قوم يا خول عشان تتضف لبني من كس اختك
ريم : اوف تعاله يا خوا الحس لبن سيدك من كس اختك
مالك : حاضر

ومالك قام قعد علي ركبه واخته نايمه علي بطنها
ونزل يلحس اول حاجه اللبن الي انس نزله علي طيزها وبعدين نزل علي كسها وكان بيلحس زي المجنون وبيبلع اللبن وريم عماله تقول امممم واااه

ريم : سيبلي شويه يا خول انت هتخلص اللبن كله لوحده
مالك : احححح مش قادر عاوز الحسه كله
ريم : اوعي يا كسمك

ريم كانت اول مره تشتم مالك كد وده حسسه باهانه ونشوه اكتر
وفضلت تدخل صابعها في كسها تطلع لبن وتلحسه

بعد ما خلصوا النيكه دي انس راح استحمي و لبس هدومه و خرج يستني ريم ومالك وكان حاسس بمتعه و روقان غريب حاسس انه كل يوم يجرب متعه اكبر من الي قبلها

وهو قاعد علي الجهاز رحيق كانت بتتمشي في الجيم تشوف لو في حاجه واقعه في الارض ترجعها مكانها

شافت انس من بعيد فراحت وقفت معاه

رحيق : خلصت يا كابتن ولا ايه
انس : اه خلصت مستني بس صحابي بيغيروا
رحيق : بس انتوا بتيجوا متاخر اوي
انس : مبحبش الزحمه فباجي في معاد محدش بيجي فيه
رحيق : مش قصدي اتطفل بس ازاي البنت الي معاكوا دي بتروح لوحدها في الوقت ده
انس : انت بتروحي ازاي في الوقت ده
رحيق : لا انا بيتي في العماره الي جنب الجيم وبروح الساعه ٧ الصبح
انس : اه لا هي بتروح مع اخوها
رحيق : اخوها بيجي ياخدها كل يوم ؟
انس : لا اخوها الي بيتمرن معانا مالك
رحيق : هو التالت ده اخوها !
انس : ايوا اخوها مالك مستغربه ليه
رحيق : ايه.....لا مفيش هما بس مش شبه بعض فاستغربت
انس : اهم خرجوا اهه

رحيق وقفت سلمت عليهم واتكلمت معاهم شويه وكانت كل شويه تبص لمالك بنظرات غريبه
مكملوش عشر دقايق وبعدين انس خدهم ومشي

بعد ما انس مشي رحيق كانت واقفه مستغربه ازاي انس وريم بيحصل مابينهم كمية التقفيش والحك دي ومالك اخوها واقف



انس ركب الموتسيكل بتاعه وريم ودعته ببوسه وركبت العربيه هي ومالك ومشيو.....

قلي ايه رايك ولو عندك نقد هتقبل عادي

بعد ما انس مشي رحيق كانت واقفه مستغربه ازاي انس وريم بيحصل مابينهم كمية التقفيش والحك دي ومالك اخوها واقف

الجزء الخامس :-

انس ركب الموتسيكل بتاعه وريم ودعته ببوسه وركبت العربيه هي ومالك ومشيو.....


انس روح البيت خد شاور وكان داخل ينام لقي رساله من فاتن
بعتاله بتقوله مبتنزلش تجري ليه وحشتني
فانس قالها هقابلك بكرا ودخل ينام

انس صحي بدري زي زمان كان عنده إحساسا انه بدا يقصر في حق نفسه واتسحل مع البنات فقرر انه يرجع يلتزم تاني

انس نزل يجري بس المرادي جري ضعف المسافه الي كان بيجريها وقابل فاتن وهو مروح

فاتن : انت مخاصمني ولا ايه يا انس
انس : لا بس مسحول شويه في الكليه
فاتن : اممم في الكليه برضوا ماشي.....المهم انا عزماك المرادي عندي في الشقه
انس : معلش مش هينفع النهارده خليها يوم تاني
فاتن : شكلك متبسطش معايا
انس : لا بالعكس بس ورايا مسؤوليات كتير اليومين دول انت عارفه اني بدرس وبشتغل
فاتن : خلاص ماشي هستني منك تليفون
انس : متقلقيش هنتقابل كتير الايام الجايه
فاتن : خلاص تعاله اعزمك علي فطار دلوقت زي ما انت عزمتني المره الي فاتت
انس : مش هقدر اقلك لا المرادي

وانس وفاتن راحوا نفس المحل الي كلوا منه المره الي فاتت و بعدين كل واحد روح

انس رجع البيت جهز نفسه عشان ينزل الكليه وكلم مريم حبيبته عشان يتقابلوا في الكليه
وفضلوا يتكلموا شويه في التليفون وكل واحد يشوف التاني هيلبس ايه وطقموا مع بعض في الاخر

انس وصل الكليه قبل المحاضره بتاعته بساعه فسلم علي صحابه وقعد معاهم شويه وقبل ما يمشي بدقيقه عمر صاحبه قاله عاوزك في كلمه علي جنب

عمر : عاوزك في مصلحه جامده محدش يعرفها غيري انا وانت
انس : ايوا كد سمعني مش كل مره تيجي تكلمني علي النسوان كلمني في الفلوس شويه
عمر : هنتاجر في الفلوس
انس : يعني ؟
عمر : يعني في فلوس عايزه تدخل مصر بس صاحبها مش عاوز يدخلها عن طريق البنك فاحنا هندخلهاله وناخد نسبه
انس : غسيل اموال بمعني اصح
عمر : حاجه شبه كد
انس : طيب وهنعملها ازاي
عمر : ما هي دي مهمتك بقي تفكرلي في طريقه ندخل بيها الفلوس دي مصر
انس : طب ونسبتنا هتكون كام
عمر : خمسه وتلاتين في الميه
انس : والخمسه وتلاتين في الميه دول فلوس قد ايه
عمر : ميه وخمسه الف دولار
انس : احا بتهزر
عمر : وغلاوتك عندي بتكلم جد
انس : استني ثانيه يعني المبلغ كله 300 الف دولف دولار ؟
عمر : ايوا
انس : طب ما دا مش مبلغ كبير اوي عادي ممكن صحبه يدخله بسهوله
عمر : صاحب الفلوس مقسم الفلوس علي كذا شخص يدخلوها عشان متبقاش كلها داخله عن طريق مصدر واحد وال300 الف الي احنا هندخلهم دول الجزء بتاعنا
انس : سهله علي بالليل هكون شفت طريقه
عمر : خلصانه هبا اكلمك

انس قاعد يفكر في الفلوس الي جاتله مره وحده دي هو اه عنده بيزنس بس علي قده لسا

مريم اتصلت علي انس قالتله انها مستنياه في الكافتريا بتاعت الجامعه فانس قالها انه جاي

انس راح قعاد مع مريم اتكلموا شويه ومريم كانت بتلمح لانس وكل شويه تقله وحشتني بس انس دماغه مكنتش معاها وكان عمال يفكر في الفلوس


انس راح حضر محاضراته وروح علي طول حتي مريم كانت مستغربه انه مقعدش معاها بعد المحاضره بس انس كان مستعجل لان جه في دماغه خطه يدخل بيها الفلوس فكلم صاحبه عمر وقاله يجيله علي البيت

بعد نص ساعه عمر وصل فانس دخله وقعدوا قدام اللاب وانس بيشرح لعمر الخطه


انس : بص يا عم عمر المبلغ الي احنا هندخله مش مبلغ كبير اوي فانا لقيت حل سهل وبسيط
عمر : سمعني يا صحبي
انس : احنا هنعمل متجر الكتروني وهنعرض عليه منتجات اونلاين باسعار عاليه
عمر : زي ايه مثلا
انس : زي مثلا صور فيديوهات
عمر : يا اسطي مهو مش منطقي حد يدفع في صوره 300 الف دولار
انس : مين قالك في ناس بتدفع اكتر بكتير في صور بتتباع بملايين والمواقع دي ماليه النت
عمر : طب وهنستلم الفلوس ازاي من الموقع
انس : هنستلمهم من البنك طبيعي جدا زي ما انا ما بستلم فلوس البيزنس بتاعي من البنك
عمر : بص انا واثق فيك انا هكلم الراجل واقله علي الي في ماغك
انس : خلصانه كلمه يلا

بعد ربع ساعه صاحب الفلوس رد علي عمر و وافق علي خطة انس وعمر مكنش مصدق نفسه من الفرحه

عمر : انا مش مصدق نفسي يلا يخربيت دماغك مكنتش عارف هدخلهم ازاي
انس : اي خدمه يا عم متخمنيش بقي وتاكل الفلوس عليا
عمر : يا صحبي الفلوس كلها هتبقي معاك وانت الي تقسم كمان
انس : واحد يا اسطي انا بنكشك بس انت عارف اني بعتبرك اخويا
عمر : طب بقلك ايه هو احنا نعرف نخلص الحوار ده امتي
انس : يومين بس كد عشان كل حاجه تمشي طبيعي والموقع اول لما يستلم الفلوس هناخدها بعدها بيومين يعني مش هنكمل خمس ايام
عمر : والفلوس بالنص يا صحبي
انس : يا عم انا هاخد خمسين وانت خد الباقي عشان انت الي جايب المصلحه
عمر : طب اقلك علي حاجه انا مش هاخد الا خمسين انا كمان والخمسه الباقيه هنطلع نصرفهم في اي حته مع بعض
انس : وماله يا صحبي

المصلحه مشيت والفلوس وصلت البنك وانس خلال الخمس ايام دول حياته ماشيه طبيعي
يصحي بدري يجري يقابل فاتن ويروح الكليه يشوف مريم و يروح الجيم بس ده كله من غير نيك لانه كان عاوز يرتاح شويه


بعد ما الفلوس وصلت انس مسحبهمش من البنك مره وحده كان بيوزعهم علي كذا حساب لناس هو متفق معاهم عشان محدش يعرف يتتبعه وكان بيديهم نسبه صغيره من الفلوس وعمر كان ماشي ورا انس في اي حاجه بيعملها لانه عارف ان انس ذكي وبيعرف يمشي الدنيا

انس بقاله فتره مبينكش وكان حاسس بهيجان جامد وريم كل شويه تكلمه عشان هينيكها بس انس كان عاوز يجرب حاجه جديده انس كلم فاتن وقالها انه هيروحلها البيت وهيجيب معاه وحده

فاتن سالته ليه قالها انه هينكهم مع بعض فعجبها الموضوع وقالتله مستنياك

انس كلم ريم وقالها انه هيجي ياخدها من البيت بس مقلهاش ليه ولا هيعملوا ايه

وبعد ساعه انس كان قدام الفيلا بتاعت ريم وكلمها طلعتله فخدها وراه علي الموتسيكل وهي كانت حضناه وبزازها لازقه في ضهره
ريم : هنعمل ايه يا حبيبي
انس : هنروح عند وحده صحبتي
ريم : صحبتك ! هنعمل ايه عند صحبتك
انس : هتشوفي

بعد تلت ساعه انس وصل لبيت فاتن وكلمها قالها انه وصل و معاه صحبته


انس : فاتن اعرفك علي صحبتي ريم
ريم : هاي ازيك
فاتن : اهلا اتفضلوا ادخلوا

ريم كانت مستغربه ومش عارفه انس بيفكر في ايه

انس : بقلك يا فاتن ما تاخدي ريم تلبسيها لانجيري من عندك

ريم كانت مستغربه بس فاتن سحبتها من ايدها خدتها اوضة النوم وفتحت الدولاب وقالت لريم تقلع هدومها سالتها ريم ايه الي بيحصل ففاتن غمزتلها وقالتلها انس نام معاكي قبل كد
ريم قالت ايوه بتردد فاتن قالتلها خلاص مكسوفه من ايه هنجرب حاجه جديده النهارده

وفاتن قلعت ريم وفضلت تفعص فيها وهي بتلبسها لحد ما ريم هاجت
فاتن وقفت ورا ريم وحطت ايديها علي طيزها ونزلت بايديها علي كسها تلعب فيه وريم نفسها بيعلي وهيجانها زاد فلفت وشها فاتن قامت واخده شفايفها في بقها وهما الاتنين قطعوا شفايف بعض ونازلين تقفيش وتفعيص في بعض
وقلعوا بعض هما الاتنين بقوا واقفين ملط


انس دخل عليهم بالبوكسر قالهم بتعملوا ايه يا شراميط وزبره كان واقف حديده فاتن بصتله وهي بتضحك وريم كانت هيجانه نيك فاتن نزلت علي ايديها ورجليها وراحت لانس زي الكلبه وريم عملت زيها

انس واقف وهما قاعدين تحت زبره فقالهم يحطوا ايديهم ورا ضهرهم ويقعدوا علي ركبهم فعملوا كد وهما الاتنين كان شكلهم فاجر وبزازهم مرفوعه وحلماتهم واقفه انس مسك زبره يحطه علي شفايف فاتن شويه تلحسه من غير ما يخليها تمصه و بعدها ينقل علي ريم يعمل فيها زي ما عمل مع فاتن

بعدين انس سمحلهم يمصوا زبره هما الاتنين كانوا بيمصوا زبر انس بشراهه وكل شويه يمصوا شفايف بعض ونظراتهم كلها هيجان ولبونه
انس خلاهم يفتحوا بقهم وتف في بق كل وحده وخلاها تبلعها كنوع من انواع فرض السيطره والاتنين اصلا كانوا خاضعين ليه بس فاتن كان شكلها خبره في الخضوع و كانت بتتفنن في الخضوع واللبونه

انس مسكهم هما الاتنين من شعرهم جرهم وراه وهما ماشيين علي ايديهم ورجليهم زي الكللابب وقام منيم ريم علي السرير علي ضهرها وخلا فاتن تلحسلها كسها وهي واقفه
وقف وراها دخل زبره في كسها و بدا ينيك فيها وهي بتلحس لريم بشراهه

انس فضل ينيك فيها شويه وريم ماسكه دماغها جامد عشان تلحس كسها اجمد
بعدين انس خلاها تنام علي ضهرها وريم فوقها بس بالعكس
يعني كس فاتن في وش ريم وكس ريم في وش فاتن
ودخل زبره في كس ريم وفاتن بتلحس زبره وهو داخل طالع في كس ريم

وريم بتلحس كس فاتن وهما الاتنين هيموتوا من الهيجان بس ريم كانت مولعه اكتر
انس نازل ترزيع في كس ريم بينيكها جامد وهي تصوت وكل شويه يرزعها اسبانك علي طيزها لحد ما نزلتهم في بق فاتن و بلعتهم كلهم

انس قومها من تحت ريم لان ريم كانت اعصابها سايبه علي الاخر ومسك فاتن حشر زبره في طيزها واشتغل نيك فيها وهو ماسك طيزها بيقفش فيها ونازل ضرب فيها وهي بتصوت من المتعه

ريم قربت من وش فاتن وخدت شفايفها في بقها
كتمت صويتها انس قام شاددها وماسك بزازها واخدها في بقه راضعهم وهو بينيك فاتن لحد ما قرب يجيب فساب ريم ومسك طيز فاتن جامد ورزع زبره فيها لحد مصارينها ونزل لبنه زي البركان الي بينفجر نزل كمية لبن ضخمه لدرجة انه ملي طيز ريم وزبه لسا بيقذف فريم نزلت علي زبره خدتهم في بقها وبلعتهم و نزلت علي طيز فاتن تلحس لبن انس من طيزها

انس جاب تليفونه وصورهم كام صوره وخلا ريم تمسك زبه تحطه في بقها ويصورها لما ريم سالته بيصورها ليه قالها عشان يوريها لمالك

فاتن كانت نايمه علي بطنها زي ما تكون ميته فانس بصلها وهزر معاها

انس : اول مره تتناكي من طيزك يا كسمك
فاتن : اول مره اتفشخ كد واحس بالمتعه دي كلها
انس : انا لسا مخلصتش لسا في جوله انا بقالي اسبوع منكتش
فاتن : اوووف وانا اخرامي كلها تحت امرك يا سيدي

انس زبه كان هاج تاني بس المرادي خلاهم يمصوا لحد ما جابهم علي وشهم وبزازهم

فاتن وريم قعدوا يلحسوا لبن انس من علي بزاز بعض

انس قال لفاتن تجهز الحمام عشان يدخلوا يستحموا عندها بانيو كبير في البيت ملته وجهزت كل حاجه

انس دخل هو وريم وفاتن قعدوا في البانيو انس في النص و واخد ريم وفاتن في حضنه كان حاسس انه ملك وسط الجواري بتوعه
فقالهم هما الاتنين يدعكوا رجله كان عاوز يحسسهم انهم فعلا جواري عنده ينفذوا اوامره و بس وبالفعل ريم وفاتن مسكوا رجليه يدعكوها
بس فاتن زي ما قلت كانت خبره بتنزل تمص صوابع رجله وتلحسها وريم كانت بتحاول تقلدها
انس زبره هاج من الي بيعملوه فوقف مسك زبره وقالهم مين الشرموطه الي عايزه تمص ريم وفاتن كانوا بيتسابقوا علي الي تمص زبر انس وبداو يتخانقوا انس رزع كل وحده فيهم قلم وخدهم برا وهما الاتنين عريانين ملط وقفهم وشهم للحيطه و جاب الحزام بتاعه ونزل ضرب علي طيازهم هما الاتنين كانوا بيصوتوا ويتاسفوا جامد وانس برضوا نازل علي طيازهم لحد ما الحزام علم عليهم جامد وقالهم لو اتخانقوا تاني مش هيرحمهم وهما الاتنين قالوا حاضر

بعدها انس قال لريم تقوم تلبس عشان يمشوا وخدها ومشيوا روحها البيت وهي نازله من علي الموتسيكل باسته وقالتله متزعلش مني يا روحي اول ما لفت انس رزعها بعبوص خرم طيزها فصوتت وضحكت ضحكة شراميط وقالت اااااه طيزي يا مفتري


بعد ما انس مشي ريم طلعت اوضتها قلعت هدومها و وقفت قدام المرايه تبص علي طيزها الي اتهرت ضرب وهي مبسوطه
ندهت علي مالك فجه جري دخل لقاها ملط و واقفه قدام المرايه وطيزها مهريه ضرب
مالك : انس الي عمل فيكي كد
ريم : امممم متفكرنيش بقي عشان بهيج
مالك : طب وليه سبتيه يضربك د انت لو حد علي صوته عليكي بتاكليه
ريم : وانت مالك يا خول هو حر يعمل الي هو عايزه فيا
مالك : انا اسف مقصدش
ريم : طب امسك يلا التليفون صور طيزي الجميله دي عشان اوري انس عمل فيها ايه
مالك : حاضر

ريم قامت مفنسه علي الارض ومالك واقف بيصور طيز اخته وهي مفنسه زي الشراميط كان حاسس بهيجان من الموقف و زبه واقف
ريم وقفت جنبه وهي مش لابسه غير برا بس حتي من غير كلوت وكانت ملاحظه ان زبه واقف
فاتعمدت توريه وهي بتبعت الصور لانس وانس بيقلها تعيشي وتاخدي غيرها يا كسمك وبعتلها صورها وهي تحت زبره ومالك واقف شايف ده كله وبدا يحرك زبه بايده وحده وحده بقي يدعكه وريم واقفه جنبه بتفرجه علي الشات ومره وحده مسكت
بيوضه فعصتهم ومالك يصوت زي النسوان ريم بتقوله بتضرب عشره وانا واقفه يا خول مالك فضل يتاسفلها وهي بتفعص في بيوضه اكتر ومره وحده جابهم في ايديها ريم سابته وتفت عليه كان بيتوجع جامد......

ريم بتقوله بتضرب عشره وانا واقفه يا خول مالك فضل يتاسفلها وهي بتفعص في بيوضه اكتر ومره وحده جابهم في ايديها ريم سابته وتفت عليه كان بيتوجع جامد......

الجزء السادس:-


عدا يومين انس تقرببا سحب كل الفلوس من البنك قرر انه يجيب عربيه وكلم ابوه عشان يروحو معرض بتاع حد صاحب ابوه

راحو المعرض انس اختار عربيه BMW غاليه جدا ابوه نفسه استغرب جاب الفلوس دي كلها منين
بس ما سالوش لانه عارف ان انس شغال وعنده بيزنس فمحبش يضايقه بسؤاله

انس كان خلص فلوس المصلحه الاولانيه كلها علي العربيه بس حظه ان في نفس اليوم عمر صحبه كلمه وقاله ان فيه مصلحه اكبر جايه وانس كان جاهزلها ومخطط لكل حاجه

وبالفعل المصلحه خلصت وانس وعمر قبضوا فلوسهم المرادي كل واحد فيهم قبض 100 الف دولار يعني ضفع المره الي فاتت

انس كان عاوز يستريح شويه فكلم مريم قالها انه هيسافر اسكندريه اسبوعين يفصل وقالها لو عاوزه تيجي معاه فوافقت انس قالها تجهز عشان هيعدي عليها كمان ساعتين

انس قدام بيت مريم قاعد في العربيه ومريم واقفه قدام البيت مستنياه متعرفش ان العربيه دي بتاعته ومكنتش شيفاه فكلمها وقالها ان هو في العربيه السودا الي واقفه قدامها

مريم كانت مصدومه اول ما ركبت العربيه وفضلت تساله جبتها امتي و ازاي وكانت منبهره

الطريق لاسكندريه كان طويل ومريم نامت السكه كلها لحد ما وصولو

انس كان مكلم واحد صحبه ياجرله شقه عشان لما ينزل ميلفش كتير فصحي مريم وخد الشنط وطلع ومريم وراه اول ما دخلوا انس حط الشنط في الارض واترمي علي السرير ومريم اترمت جنبه فانس حضنها من ورا وناموا هما الاتنين في حضن بعد

تاني يوم مريم صحيت قبل انس وكان انس لسا حاضنها زي ما نامو فلفت وشها ليه وفضلت تملس علي وشه لحد ما صحي باسته بوسه خفيفه علي شفايفه فانس ضحك و قام نايم فوقها وشها في وشه وخد شفايفها في بقه و بقوا يبوسوا بعض بحب ورمانسيه

مريم مسكت زبر انس الي كان بدا يقف وفضلت تدعكه باديها من فوق الهدوم لحد ما نشف علي الاخر وبقي حديده

انس قام من فوقها قلع هدومه كله وقلعها هدومها ورجعوا تاني مريم نامت علي ضهرها وانس قعد وحط زبره ما بين بزازها وقفل عليه وبقي ينيك في بزازها و مريم تاخد راس زبره في بقها
شويه وبقي ويدخل زبره كله في بق مريم لحد ما اتبل كله قام لاففها منيمها علي بطنها وحطط تحتها مخده عشان ترفع طيزها ولسا بيحط زبره علي خرمها مريم قالتله استني

مريم : انا...انا عوزاك تفتحني يا انس
انس : انت متاكده من الي بتقوليه ده يا مريم
مريم : ايوا يا حبيبي متاكده انا فكرت كتير وعمري مهحب حد اكتر منك وعمري ما هرضي حد يفتحني غيرك
انس : يا حبيبتي عشان ما نرجعش نندم
مريم : لا انا متاكده ولو مفتحتنيش انا هفتح نفسي عشانك
انس : خلاص الي انت عيزاه

انس خلاها تنام علي ضهرها تاني وفتح رجليها جامد ومسك زبره مشاه الاول علي كسها ومريم بقت تتنفس بسرعه وهيجانها علي وبقت تقول لانس دخله بقي يا حبيبي نكني يا انس اااااه مش قادره

انس دخل راس زبه في كس مريم وكانت حاسه ان روحها بتروح ومره وحده انس دخل زبره فتحها و زبره طلع بدمها

كسها طبعا كان معكوك ددمم هو كمان فانس شالها للحمام غسلها الدم وخدوا شاور سريع مع بعض قضوه تقفيش ولعب وانس خدها تاني علي السرير

المرادي نيمها علي طرف السرير علي بطنها ورجليها مدلدله علي الارض ومسك زبره دخله في كسها بالراحه لانه كان ضيق وساخن اوي ومريم بتصوت من المتعه وانس قافش طيزها الملبن ومدخل صابعه في خرمها

انس بدا يحرك زبه وحده وحده في كسها ومريم يطلع منها صويت بمتعه

مريم تليفونها رن وهما في عز الهيجان وانس نازل رزع في كسها امها الي كانت بتتصل وكانت عماله ترن ورا بعضه فمريم مسكت التليفون ردت وانس لسا شغال نيك في كسها وهي بتحاول متصوتش
طمنت امها عليها وقالتها انها خارجه مع صحابها هتقعد كام يوم

انس قعد علي السرير وركب مريم علي زبره وبقت تتنطط علي زبره وهو ماسك بزازها الاتنين
مريم اترعشت ونزلت ميتها علي زبر انس وهو كمان كان قرب يجيب فنيمها علي ضهرها وفتح رجليها الاتنين جامد وحشر زبره في خرم طيزها وفضل ينيك فيها لحد ما جابهم في خرمها واللبن بقي بيسيل من خرمها

مريم بقت تحط صابعها في خرم طيزها وتطلعه تلحس اللبن من عليه انس رزعها اسبانك علي طيزها خلا طيزها تحمر مريم صوتت وقالتله ايدك بتلسوع طيزي يا قلبي

وبعدين مسكت زبر انس نضفته من اللبن الي فيه وفضلت تمصه لحد ما وقف تاني والمرادي انس غريزته بدات تشتغل وطلع الجانب المسيطر الي جواه فمسك مريم من شعرها خلاها تنزل علي ركبها ولطشها قلم خفيف وحشر زبره في زورها لحد ما كانت بتتخنق وتموت انس طلع زبره من بقها وضربها بيه علي وشها شويه وقالها فوقي يا لبوه مريم كانت متجاوبه وبتهيح من الي انس بيعمله فيها

انس مسكها من رقبتها رفعها و هو خانقها حاجه بسيطه قالها عاوزه تتناكي يا لبوه فقالت ايووووه عاوزه اتناك يا سيدي نيكني انا لبوتك

انس زنقها في الحيطه وزبره محشور ما بين فلقات طيزها وسحب الحزام بتاعه ربطه حوالين رقبتها ولف الحزام علي ايده بعدين مسك زبره وفضل يحركه علي خرمها وينزل بيه علي كسها
والحركه دي هيجت مريم جامد لدرجة انها بقت تتحايل علي انس عشان ينيكها ونزلت بايدها تلعب في كسها انس مسك اديها الاتنين جابهم ورا ضهرها ومسكها بايده الي ماسك بيها الحزام
وشدها نيمها علي السرير خلاها تاخد وضع الدوجي بس ودماغها علي المرتبه بقت طيزها مرفوعه ومفنسه قدام انس

انس واقف برجل علي الارض وحط رجله التانيه علي دماغ مريم ودخل زبره في كس مريم واشتغل نيك فيها

انس نازل ترزيع في كس مريم وهو بيشتمها يقولها كسمك يا شرموطه يا بنت الشرموطه وهي تقوله اشتمني كمان اممم حسسني اني لبوه اوي
وانس مكمل رزع فيها وهو بيشتمها فضلو كد اكتر من تلت ساعه وانس زبه كان هينفجر من الهيجان ومريم نزلت اكتر من مره
انس كان حاسس انه خلاص جاب اخره
انس زود سرعة النيك ومريم عماله تصوت قام انس قافش طيزها باديه الاتنين وبقي بينيك فيها اكنه بيعذبها وهي صوتها بيعلي جامد وبتترجي انس يجيبهم
انس دفس زبره في كسها لحد بيوضه ونطر كمية لبن اول مره ينزلها في حياته لدرجة ان كس مريم اتملي وانس طلع زبره و شدها بالحزام غرق وشها لبن

مريم كان شكلها ابن متناكه يهيج وشها محمر وعرقان بسبب النيك وشعرها نازل علي وشها ولبن انس مغرقها...اترمت علي السرير مش قادره تحرك نفسها من المجهود بس كانت حاسه بنشوه وانبساط كانت متاكده انها مستحيل تتكرر تاني

انس موتها علي الاخر كانت اول مره تحس بالمتعه وهي بتتهان

انس واقف حاسس بنشوه رهيبه ولسا حاسس بهيجان غريب زي ما تكون غريزته ماشبعتش عاوزه اكتر وزبه كان لسا منتصب زي ما خرج من كس مريم

مريم بصتله وقالتله زبك ده مابيهمدش انا مش هقدر عليه لوحدي يبني انت محتاج عشر بنات تنيكهم

وهما بيتكلموا باب الشقه خبط هما الاتنين اتخضوا ليكون حد سمع حاجه انس لبس شورت بسرعه لان الباب كان عمال يخبط

طلع فتح الباب لقي وحده هي الي بتخبط والظاهر ان هي جارته لان باب الشقه الي قصاده كان مفتوح و قبل ما يبدا الكلام هي بدات كلام وقالتله انا سلمي جراتك سكانه في الشقه الي في وشك دي فانس قالها اهلا وسهلا خير فردت عليه قالتله ابدا انا بس سمعت زي صويت كد او حاجه خصوصا ان الشقه دي بقالها اسبوعين مش مسكونه انس قالها ابدا بس دي المدام كانت بتنضف و صرار من الي بيطير خوفها بس
بس انس كان ملاحظ نظرات غريبه من سلمي ونسي انه طالع بالشورت بس وعضلات جسمه كلها باينه والانيل ان زبره لسا واقف زي ما هو وعامل خيمه في الشورت
سلمي كانت كل شويه تبص علي زب انس مش قادره تمنع نفسها

انس لما شافها بتبص علي زبره خد باله من جسمها هي شكلها في في اواخر العشرينات من عمرها بس مكنه
بزازها كبيره مدوره ومرفوعه وسطها صغير ومشدود وطيزها كبيره متناسقه مع جسمها وفخادها مرسومه جسمها زي الرقاصات بالظبط
كانت لابسه عبايه بيتي بنص كم مفتوحه سبعه من عند الصدر وفلق بزازها باين شافيفها مليانه تخليك عاوز تقطعها بوس ومسرحه شعرها لورا عملاه ديل حصان و شها مدور وجميله جدا

انس اول ما خد باله من تفاصيل جسمها زبره شد وهو بيتخيلها ملط قدامه بيقطع شفايفها وماسك بزازها فاشخها تفعيص وزبره بيدك في كسها

انس فاق من خيلاته وهي بتمد ايدها تسلم عليه وبتقوله فرصه سعيده يا استاذ... فقالها اسمي انس سلمي قالتله فرصه سعيده يا استاذ انس فانس اتك علي ايدها الطريه حاجه بسيطه وقالها انا اسعد يا مدام سلمي قالتله سلمي بس و لفت وشها
عشان تدخل الشقه وزي ما انس توقع العبايه لازقه عليها وفلقات طيزها طالعه نازله وهي بتقفل الباب لمحت انس وهو بيبص علي طيزها وهي بصت علي عضلاته و عينها نزلت علي زبره وضحكت ضحكه خبيثه بصوت واطي وقفلت الباب

انس دخل هو كمان قفل الباب قلع الشورت وزبه منتصب زي ما هو مش عارف يعمل في ايه
دخل لقي مريم ميته مكانها زي ما هي ولبنه نازل من كسها فخبطها قلم خفيف علي وشها
انس : قومي نزلي اللبن الي في كسك ده يا حبيبتي
مريم : انا مستغربه ازاي بتعاملني بالحنيه دي وبتقلي يا حبيبتي ومن شويه كنت بتقلي يا شرموطه ومحسسني اني كلبه عندك
انس : وقت السرير حاجه وحياتنا حاجه
مريم : بس ايه الجمدان ده كسي اتفشخ انا مش قادره اتحرك
انس : لا قومي نزلي اللبن ده بسرعه
مريم : حاضر يا حبيبي

مريم قامت بصعوبه والحزام لسا علي رقبتها انس مسكها منه فقعدت تاني علي السرير وفكه من حولين رقبتها وهي بتقوم تاني رزعها بيه خبطه صغيره علي طيزها

مريم دخلت الحمام نزلت اللبن من كسها وانس دخل خد شاور سريع وخرج فضل مستني شويه لحد ما زبه هدي ولبس هدومه نزل يجيب اكل و فول العربيه و رجع البيت
طلع الحاجه من شنطة العربيه مكنش جايب حاجت كتير وهو داخل سلم العماره لقي سلمي جارته داخله ومعاها شنطه كبيره فانس قالها عنك يا ست الكل سلمي قالتله تسلم يا استاذ انس وطلعوا مع بعض في الاسانسير

سلمي كانت لابسه لبس شيك اوي مبين مفاتن جسمها وحاطه برفان فاجر انس اول ما شمه عجبه فقلها ان البرفان ريحته جميله سلمي فرحت جدا و شكرته وهي مبسوطه

الاسانسير فتح فانس شال الحجات و حط الشنطه بتاعت سلمي قدام باب شقتها ودخل هو كمان
ادي الحاجه لمريم عشان تعمل فطار وقعد هو يستريح من المشوار

بعد ساعه مريم كانت عملت اكل وقعدوا فطروا مع بعض وبعدين طلعوا حاجتهم من الشنط رصوها في الدولاب وانس كان كل شويه يرخم علي مريم وياخد كلوتاتها ويجري وهي تجري وراه ويضحكوا

لما الدنيا ليلت انس ومريم لبسوا ونزلوا يتفسحوا شويه وفضلوا يلفوا لحد الساعه اتنين بالليل
وهما بيتمشوا عدوا علي محل بتاع حيوانات اليفه مريم فضلت تزن علي انس عشان يدخلوا يتفرجوا عليهم انس وافق ودخلوا

وهما بيتفرجوا علي الحيوانات مريم كانت مانكجه انس وبيلفوا في المحل انس وقف قدام اللعب بتاعت الحيوانات وبص علي طوق الكللابب ومريم اول ما شافته بصت لانس وهو بصلها وضحكوا هما الاتنين بس كانوا بيدارو انس خده وراح حاسب عليه وحطه في العربيه لحد ما خلصوا لفتهم ورجعوا تاني للعربيه ركبوا وروحوا

اول يوم خلص وهما مبسوطين واليومين الي بعده كد برضوا في اليوم التالت حصل حاجه انس كان مستنيها تحصل وكان متاكد انها هتحصل


في بداية اليوم التالت انس نزل يجري شويه زي ما هو متعود
رجع البيت عرقان كان لابس تيشرت لازق علي جسمه من العرق ومبين عضلات صدره وشورت لحد الركبه
الاسانسير كان واقف عشان فيه صيانه
فانس طلع علي السلم وقبل ما يطلع مفاتيح الشقه من جيبه باب شقة سلمي اتفتح وسلمي خرجت وكانت لابسه هدوم بيت مخليها صاروخ
بنطلون بيجاما هيتفرتك من علي طيزها ضيق نيك وطيزها متحدده ومدوره وكسها كمان متحدد
و سويتشيرت بسسته من كبر صدرها السوسته مش قافله علي بزازها و بزازها شبه باينه وحلماتها ظاهره من تحت الهدوم والهدوم مجسمه عليها مخليه وسطها صغير موت ومبينه كيرفاتها


انس : صباح الخير
سلمي : صباح النور كنت لسا هخبط عليك دلوقت
انس : في حاجه ولا ايه
سلمي : اه كنت بنضف ورا التلاجه بتاعتي ف وانا بزقها وقعت ومش عارفه ارفعها تاني فلو مش هتعبك يعني تيجي ترفعها معايا
انس : تعبك راحه يا سلمي
سلمي : ميرسي اوي

انس دخل معاها الشقه وراح المطبخ لقي التلاجه واقعه فعلا فقام شايلها رافعها بسهوله لانها كانت خفيفه بس سلمي راحت داخله قدامه اكنها بتساعده وطيزها الملبن كانت لازقه في زبر انس
فانس عمل انه بيعدل التلاجه وزق زبره في طيزها وهي واقفه مغمضه عينها وحاسه بزبر انس الي كان بدا يقف

انس قالها اي خدمه تانيه سلمي قالتله معلش بقي استني في الصاله في حاجه كمان انا عارف اني معطلاك بس مليش حد يساعدني انس قالها ولا يهمك وقعد في الصاله مستنيها لقاها خارجه بصنيه عليها عصير وحلويات عليها كريمه من فوق
انس : طب وليه تاعبه نفسك بس
سلمي : تعب ايه بس د انا الي تعباك بطلباتي هو ده حاجه
انس : تسلم ايدك
سلمي قعدت علي الكرسي الي جنب انس وحطت الصنيه قدامهم

سلمي قالت لانس يشرب العصير الاول لانه فريش
فشرب منه
وهما بياكلوا في حتة كريمه عكت شفايف سلمي
انس قالها فضلت تحاول تشيلها بس ما عرفتش انس مد ايده شالها من علي شفايفها وفضل يملس علي شفايفها وسلمي كانت مستسلمه ليه وانس كان شايف ده في عنيها
قام مدخل صابعه مابين شفايفها مخليها تلحسها
ولسا بيطلع صابعه من بقها سلمي مسكت ايده غمضت عنيها وكملت مص في صابعه بعدين بصتله بنظرات كلها لبونه
انس زبه كان واقف وشادد جامد كان حاسس انه هيخرم الشورت وعروقه منفوخه عن الطبيعي
سلمي مدت ايدها علي زبر انس مسكته من فوق البنطلون وكان حجمه كبير اوي في اديها انس حس بحاجه مش طبيعيه كان حاسس بنار شهوه جواه

سلمي نزلت علي ركبها قعدت ما بين رجلين انس وهو قاعد علي الكنبه مدت ايدها حسست علي عضلاته وعضت علي شفايفها وقالتله فحل اوي طلعت زبره من البنطلون كلن واقف زي ما يكون صاروخ نووي وراسه منفوخه وحمرا سلمي شافته اتجننت ونزلت مص فيه كانت عماله تمص جامد وبشراهه وانس عروقه منفوخه وحاسس بحاجه مش طبيعيه فمسك سلمي من شعرها نزل دماغها علي زبره جامد لحد ما كانت هتتخنق وبتزق باديها عشان تاخد نفس انس رفعها شهقت جامد مصدقت خدت نفسها و وشها كان احمر وبقها مريل
انس : انت حاطه ايه في العصير يا شرموطه
سلمي بصتله بلبونه : حطالك فياجرا يا قلبي عشان تقدر تفشخ الصاروخ الي قدامك ده

و فتحت السوسته بتاعت التيشرت قلعته وبزازها بقت باينه كانت كبيره و بتلمع وحلماتها ورديه وكبيره

انس : خخخخخ عملتي ايه ! د انا زبري مبيهداش يا كسمك
سلمي : اممممم عوزاك تنكني جامد اوي متنكتش من زمان
انس : استحملي الي هيجرالك بقي يا كسمك
سلمي : اووووف ايوا افشخني

انس شد سلمي نيمها علي الكنبه في وضع الدوجي
ومسك البنطلون بتاعها فشخه اتنين قطعه من عند خرمها واتفاجء بالمنظر خرمها ابيض و مش واسع اوي مع انه شكله مفتوح وكسها وردي وبيلمع مفيش فيه شعرايه

جسم سلمي كان طري مع انه مرسوم واقل ضربه بتعلم فيه انس رزعها اسبانك طيظها اترجت وايده علمت عليها قامت مصوته وعاضه علي شفايفها وبتقول لانس افشخني يا قلبي

سلمي مكنتش تعرف انها عملت غلطة حياتها لما حطت الفياجرا في العصير وشربته لانس كانت فاكره ان انس زيه زي اي شاب صغير معندوش خبره وهينيكها عشر دقايق وخلاص

انس كان حاسس بهيجان اول مره يحسه
مسك طيز سلمي جامد ورزع زبره في كسها واشتغل نيك من غير اي مقدمات وسلمي كانت متكيفه علي الاخر ومبسوطه بتقوله اوووف زبرك كبير اوي ملي كسي

انس فضل يفشخ فيها في الوضع ده عشر دقايق بعدين شالها ودخل اوضة النوم رماها علي السرير
وزبره كان سابقه لكسها سلمي كانت اول مره تحس بانوثتها كد من زمان وكانت هايجه علي الاخر

انس فشخ رجليها الاتنين وحشر زبره في كسها وماسك رجليها وبيرزع في كسها جامد وصوت خبط زبره في فخادها مالي الشقه

سلمي كانت مستسلمه خالص لانس ومع كل رزعه من زبر انس سلمي بزازها الملبن بتترج وهي بتصوت اجمد
انس مسك سلمي من رقبتها ورزعها قلمين وهو بينيكها ونزل علي بزازها فعصهم جامد باديه ومسك حلماتها قطعهم بسنانه وسلمي نزلت ميتها من الهيجان وانس مكمل رزع فيها

بعد تلت ساعه انس قعد علي السرير و خلاها تركب علي زبره وبدات تتنطط علي زبره وانس شويه يمسك بزازها يفشخهم تقفيش وشويه يدخل صابعه في خرمها يلعب فيها وهي بتلعب في كسها باديها لحد ما نزلت ميتها تاني وكانت مستغربه ان انس لحد دلوقت مكمل ولا اكنه عمل حاجه وهي كسها مفشوخ من زبر انس لحد ما تعبت

انس نيمها علي ضهرها ورفع رجليها الاتنين جامد لدرجة ان ركبها بقت فريح وشها دخل زبره في خرمها بصعوبه لانه كان ضيق اوي وهي كانت بتصوت جامد بس مستمتعه

انس بصلها في عنيها وهو بينيك خرمها و سلمي بتبصله بلبونه كانت حاسه انها لبوه تحت الاسد بتاعها انس قام فاتح بقها بايده وتف في بقها وقالها تبلع التفه وهي بلعتها بدون تردد كانت مستعده تعمل اي حاجه يقول عليها وهي في لحظة الهيجان دي

انس كمل نيك فيها وبقي يرزع جامد ويغير في وضعيات وسلمي فرهدت علي الاخر مبقتش قادره كسها وطيزها اتهرو وانس لسا مجبش وكانت بتترجاه يبطل لانها معدتش قادره

انس سابها تهدي شويه وحط زبره في بقها وبينيك بقها بس سلمي برضوا مكنتش قادره تمص
لان بقالها اكتر من ساعه و نص بتتناك في كل الوضعيات

انس قالها استحملي نتيجة افعالك يا كسمك وسلمي بتقوله ابوس رجلك كسي معنتش حاسه بيه بس انس مدلهاش اهتمام ورزع زبره في كسها وناكها جامد وهو نازل تلطيش في بزازها وكسها نزل غصب عنها وانس بعد نص ساعه تانيه كان قرب يجيب وعروق زبه اتنفخت اكتر وحشر زبره في كس سلمي جامد ونزل حمم من زبره وهي بتصوت وتقوله لبنك سخن اوي يا دكري بيحرق كسي

بعدين انس رماها علي السرير زي الكلبه وهي كانت في عالم تاني وراحت في النوم في خمس دقايق

انس لبس هدومه وخرج بعد اكتر من ساعتين نيك متواصل دخل شقته
اكل حاجه خفيفه ودخل اوضة النوم لقي مريم نايمه لسا فخدها في حضنه ونام

سلمي كانت مرميه علي السرير بعد ما صحيت من النوم حاسه بروقان ونشوه وكل شويه تحط ايدها في كسها وتطلع لبن انس تلحسه كانت مبسوطه انها اتناكت بس كسها كان وارم وخرمها محمر وحلفت متكررش الغلطه دي تاتي والمره الجايه مش هتحطله حاجه

انس ومريم صحيوا مع بعض مريم كانت عماله تحك طيزها في زبر انس بس انس كان شبعان من النيك بتاع الصبح قام مبعبصها وقالها هدي كسك يا لبوه مش قادر ومريم عماله تهز طيزها وتقوله لبوتك هايجه يا حبيبي انس مسكها كتفها وخدها في حضنه وكان بيبوسها برومانسيه وقالها بلاش نيك النهارده عشان يقدروا يتفسحوا ويروحو البحر المفروض انهم في اسكندريه يعني ومريم وافقت وقامت تحضر فطار واليومين الي فاتو مريم كانت متعوده تلبس طوق الكلب وانس بينيكها الصبح بس النهارده مكنش في نيك بس لبسته وخلاص لانها بدات تحبه وبيخلي شكلها كيوت ويهيج فشالت منه السلسه ولبسته وهي بتعمل الفطار وانس قام استحمي بعدين فطروا وكملوا اليوم فسح وخروجات

انس كان قافل تليفونه عشان محد
ش يرن عليه بس كان بيجيله رسايل كتير من ريم بتبعتله نودز ليها كتير و احيانا صور ليها هي ومالك وهو تحت رجليهل او بيلحس كسها

انس كان بيشوف الرسايل و مبيردش وهو قافل السين فمش هيبان عندها انه شافها

الجزء السابع :-

اليوم الرابع انس صحي بدر كان هيجان نيك مريم كانت نايمه فريحه انس دخل ايده في بنطلونها لعبلها في كسها لحد ما صحيت هي كمان وصاحيه هيجانه فقلعت هدومها وجريت جابت طوق الكلب وقعدت علي ركبها علي الارض انس لبسهولها ومسك السلسله شدها طلعها علي السرير
خلاها تمص زبره وناكها نيكة كل يوم وكل يوم مريم كانت بتحب انس اكتر وتخضع ليه اكتر من اليوم الي قبله

انس بعد ما جرب لحم سلمي مكنش عارف يطلعها من دماغه بعد ما خلص مع مريم كل حاجه خفيفه و نزل راح مشوار اشتري حجات و خبط علي شقة سلمي
سلمي اول ما شافته ابتسمت ابتسامه نجسه ودخلته الشقه
انس كان ماسك حاجه مخبيها ورا ضهره فسلمي بتساله ايه ده فوراه الي كان في ايده
كان جايب طوق كلب وكلبشات حديد
سلمي اول ما شافتهم هاجت وقالت شكلي هتفشخ النهارده
انس قالها انزلي علي ركبك يا لبوه سلمي قالتله حاضر يا دكري فلبسها طوق الكلب وسحبها وراه وهي ماشيه علي ايديها ورجليها زي الكلبه
راح قعد في الصاله وسلمي قدامه وهي لابسه هدومها انس حط رجله علي وشها وقالها تلحسها
سلمي كانت بتلحس رجله بشراهه وتمص صوابعه اكنها بتمص زبره
بعدين انس وقف قلعها البنطلون والتيشرت الي كانت لبساهم و خلاها بالاندر والبرا بس
سحبها وراه لحد باب الشقه وهي ماشيه بخطوات تقيله انس فتح الباب وخرج وهو ساحبها

سلمي : انت هتعمل ايه افرض حد شافني
انس : اخرجي يا شرموطه
سلمي : حاضر بس ابوس رجلك متخليش حد يشوفني

انس خرجها من باب الشقه وهي شبه ملط ومربوطه من رقبتها زي الكلبه وقف بيها قدام باب الشقه شويه وهي بتتحايل عليه يسيبها تدخل عشان ما تتفضحش ونزلت تبوس رجله انس حط رجله فوق دماغها وقالها ده عقابك عشان متكرريش الي عملتيه المره الي فاتت
سلمي اترجته وقالتله مش هتتكرر تاني
انس دخلها جوا و خلاها تقف وشها للحيطه كلبش ايديها ورا ضهرها وطلع زبره دخله في الاندر بتاعها و حطه ما بين فلقات طيزها وبقي يحشره وحده وحده في خرمها وهي واقفه هايجه نيك عماله تعض شفايفها و تقول اااه واممم ومش عارفه تلعب في كسها
انس طلع زبه وكان واقف زي الحديده و خلاها تنزل علي ركبها واديها متكلبشه ورا ضهرها ومسك زبره حطه علي وشها سلمي كانت بتشمه جامد وتحاول تلحسه بلسانها وانس كل شويه يمسك زبره يحطه في بقها ويطلعه لحد ما بقت مريله علي نفسها وبتترجي انس يديها زبره تمص
فدخله في بقها وهي نزلت مص في زبره اكنه مصاصه وكل شويه انس يديها قلم علي وشها او علي بزازها لحد ما ايده علمت علي وشها وبزازها اللبن
فضلت تمص لحد ما داخت وانس لسا منزلش فمسكها من شعرها وحشر زبره في بقها جامد وبقي ينيك بقها جامد اكنه بيرزع في كسها وهي كانت دايخه و مش قادره مسلمه نفسها علي الاخر

انس اول ما قرب يجيب طلع زبره من بق سلمي وفضل يدعك زبره لحد ما نطرهم علي الارض سلمي كانت واقفه هتموت وبتقوله ليه منزلتهمش في بقي

انس قالها تنزل تلحس اللبن من علي الارض وهو ماسكها بالطوق بتاع الكلب
سلمي من غير تردد نزلت تلحس زي الكلبه وكانت بتلم كل نقطه من علي الارض وانس واقف يتفرج عليها ولما قربت تخلص لحس انس حط رجله فوق دماغها وهي بتلحس

انس : شكلك حلو يا كلبه وانت تحت رجلي
سلمي : وانا مبسوطه وانا تحت رجلك يا حبيبي
انس : عرفتي مقامك يا كلبه
سلمي : ايوا يا سيدي
انس : مقامك فين يا كسمك
سلمي : تحت رجل دكري وفحلي

انس شال رجله من علي دماغها وسحبها وراه لحد الصاله نيمها علي طرابيزه في نص الصاله علي بطنها و مسك زبره حطه في كسها وقفش فردة طيزها جامد واشتغل نيك فيها وهي متكيفه علي الاخر وبتزوم من المتعه و عنيها قالبه لورا وبتقوله انا بعشقك بموت فيك و في زبرك الجامد نيييك وانس بيرزع في كسها ولا اكنه بيرزع في جدار لحد ما سلمي جابت ميتها انس فك الكلبشات من ايديها وخلاها تاخد وضع الدوجي علي الكنبه ودخل زبره في خرم طيزها وهي كانت هتموت من المتعه انس مسك شعرها لفه علي ايده اكنه راكب فرسه وبقي يرزع جامد في خرم طيظها وهي تصوت من الوجع والمتعه فضلو كد ربع ساعه لحد ما انس قرب يجيب وزي كل نيكه لما انس بيقرب يجيب قفش طيزها جامد ورزع زبره لحد البيوض ونزل حممه في كسها وسلمي اترمت علي الكنبه وعنيها مقلوبه لورا اكنها في غيبوبه وانس زبره لسا بيسيل علي طيزها

سلمي نامت مكانها و انس ساب الطوق والكلبشات و لبس هدومه ومشي بس زبه كان لسا مع سلمي.

دخل الشقه علي طول مريم كانت مستنياه

مريم : كنت فين
انس : كنت في مشوار تحت
مريم : كداب كنت عند اللبوه الي قصادنا
(انس بصلها جامد و ملامحه كان ظاهر عليها الغضب)
انس : انت بتتكلمي معايا كد ليه اكيد يعني كنت رايح اعملها حاجه مش رايح انيكها
مريم : زعلان اوي اني بعلي صوتي طب ويا تري ايه الحاجه الي تخلي وحده تطلع من شقتها ملط زي الكلبه وانس بيه ساحبها وراه
انس : انا هقلك ايه الحاجه دي

و مسك مريم من رقبتها زنقها في الحيطه ومريم بتحاول تفك نفسها منه بس انس كان ماسكها جامد ومسك التيشرت الي كانت لبساه فشخه ومسك بزازها يرضع فيهم ومريم بدات تسيب نفسها بس كانت لسا بتقاوم حاجه بسيطه لحد ما انس مسك البنطلون بتاعها من عند الحجر فتحه فتحه صغيره لقي مريم مكنتش لابسه اندر فحشر زبره في كسها وشالها ركبها زبره وبقت تنطط علي زبره وهو ماسك بزازها هريهم تفعيص وتقفيش ومريم عماله تقول ااااه زبرك حلو اوي يا حبيبي انس قالها عرفتي ايه الي يخلي وحده تعمل كد يا كسمك مريم قالت ااااااااه يا حبيبي زبرك الفاجر

انس خدها علي السرير نيمها علي ضهرها وقلعها هدومها كلها ودخل زبره في كسها ومسك شفايفها قطعهم بوس وهي حضناه جامد وزبره بيفشخ في كسها برومانسيه

انس فضل ينيك في مريم وهما علي الوضع ده لحد ما نزل لبنه في كسها ونامو علي السرير جنب بعض

مريم كانت مبسوطه ومتكيفه بس دماغها مش مبطله تفكير


مريم : انس انت عملت كد مع كم وحده غيري
انس : ايه ده انت خلاص اقتنعتي اني بتاع نسوان
مريم : يعني الست مبقلهاش كام يوم تعرفك وبقت كلبه تحت رجلك ومخلياك تسحبها من رقبتها امال لو كانت تعرفك من زمان
انس : يعني مش هتتقمصي زي المره الي فاتت
مريم : علي فكره المره الي فاتت انا كنت عارفه انك جايب وحده بس انا صدقتك لاني مكنتش قادره ابعد عنك
انس : انت عارفه انك اكتر وحده بكون مبسوط معاها
مريم : طب ايه رايك تجيب سلمي هنا ونعمل كلنا مع بعض
انس : احا ايه التحول المفاجئ ده
مريم : يحبيبي انا عاوزاك مبسوط وانا بصراحه هتبسط انا بقيت بحب الحجات الي بتعملها وانت بتنكني
انس : خلاص يا حبيبتي بكرا هنيكم مع بعض

وبعد النقاش الغير مألوف هما الاتنين ناموا في حضن بعد ومريم محتفظه بلبن انس في كسها بس كانت عامله حسابها و واخده حبايه منع حمل


انس ومريم صحيوا بعدها بكام ساعه لبسوا هدومهم ونزلوا ياكلوا في اي مطعم واتفسحوا شويه واليوم خلص وهما مبسوطين

تاني يوم انس صحي بدري جري زي كل يوم ورجع كلم سلمي وقالها انه عازمها علي العشا عنده بس مقالهاش انه ناوي يعمل حاجه كانت عاوزاه يعمل معاها واحد بس قالها مش فاضي

انس قال لمريم انه هيجيب سلمي هيتعشوا مع بعض بعد كد هيزنقها ينيكها ومريم تدخل عليهم وانس ينيكهم مع بعض
انس مرضيش يقلها تفاصيل عشان يبقي الموضوع صدفه وممتع اكتر


معاد العشا جه وانس و مريم كانوا محضرين سفره فخمه سلمي خبطت علي الباب وانس راح يفتح لها واول ما شافها اتصدم

سلمي كانت لابسه فستان اسود ضيق علي جسمها انس اول ماشافها اتسمر مكانه من الصدمه كان شكلها جامد وجسمها الملبن طالع فاجر في الفستان فقام ماسك ايدها ومخليها تلف توريه الفستان عنيه كانت هتخرج من مكانها وسلمي لاحظت ان الفستان عاجبه
مريم طلعت سلمت علي سلمي هي كمان وفضلت تمدح في الفستان و في شكلها


التلاته دخلوا قعدوا علي السفره كانت اكلة سي فود سلمي كانت مستحوذه علي انتباه انس لدرجة ان مريم خدت بالها بس عذرته لان سلمي كانت فعلا لا تقاوم بسبب جمالها وطول ما هما قاعدين انس كل شويه يخبط رجله في رجل سلمي وهي تبصله وتضحك ضحكه مستخبيه وكانوا قاعدين يهزروا كلهم مه بعض ويضحكوا لحد ما خلصوا اكل انس قال لسلمي تعالي اوريكي الحمام عشان تغسلي وخدها الحمام وقفل الباب عليهم سلمي بصتله باستغراب قالتله هتعمل ايه يا مجنون انس قام مطلع زبره الي كان واقف زي الحديده وقالها هنيكك سلمي اتصدمت قالتله مريم برا بس انس مدلهاش فرصه ولف وشها خلاها تسند علي الحوض وهو واقف وراها رفع الفستان فوق طيزها ونزل الكلوت وحشر زبه مره وحده في كسها واشتغل ترزيع في كسها وهي بتحاول تكتم صوتها بس مش قادره وانس نازل اسبنكات علي طيزها وهي بتصوت كانوا هايجين اوي وانس كان هايج بسبب الجمبري الي كله
ونازل ترزيع في كسها
مريم سمعت صوت سلمي فحست ان ده الوقت المناسب فقلعت البرا و الاندر فضلت بالفستان بس ودخلت عليهم مره وحده
سلمي اتخضت وحاولت تنزل الفستان تداري نفسها بس انس مسكها جامد وحشر زبره في كسها تاني وقالها متخافيش يا لبوه و مريم نزلت حمالات الفستان بتاعها وقع من علي اكتافها ونزل لحد وسطها بزازها بقت باينه وحلماتها كانت واقفه من الهيجان

سلمي مكنتش فاهمه ايه الي بيحصل بس ادركت ان انس ومريم متفقين مع بعض فمتكلمتش كتير واستمتعت بزبر انس

انس مسك بزاز مريم يفعص فيهم وهو بيفشخ كس سلمي و مريم بتحسس علي جسم سلمي كان عاجبها اوي
وبعد شويه انس طلع زبره من كس سلمي وخلا مريم تانم علي الارض وسلمي تقعد علي وشها عشان مريم تلحس لها كسها

انس مسك زبره حطه في كس مريم و رفع رجليها علي كتفه وبدا وحده وحده يفشخ في كسها
مريم مكملتش خمس دقايق وكانت منزله شهوتها و وراها علي طول سلمي
انس قعدهم هما الاتنين علي ركبهم و خلاهم يمصو زبره و كل شويه يرزع وحده فيهم بالقلم علي وشها فضلو يمصو لحد ما انس نطر لبنه علي وشهم وغرقهم كان منزل كمية لبن كبيره
سلمي ومريم قعدوا يلحسوا لبن انس من علي جسم بعض ويفعصوا في بزاز بعض

انس قالهم يجو وراه لما يخلصوا و سابهم يخلصوا لحس وطلع بعد دقيقه سلمي ومريم طالعين من الحملم ماشيين علي ايديهم ورجليهم زي الكللابب ومش لابسين حاجه و انس قاعد علي الكنبه وزبره واقف

مريم وسلمي راحوا قعدو عند رجلين انس فشاورلهم ينزلوا يبوسو رجله نفذوا علي طول بعدين قال لسلمي تطلع علي الكنبه و تنام علي ضهرها ومريم تنام فوقها وانس ماسك زبره يحكه في خرم مريم شويه وفي كس سلمي شويه لحد ما هاجوا وبقوا ياكلوا في شفايف بعض ويرضعوا بزاز بعض انس حشر زبره في كس سلمي وقفش طياز مريم و بدا يحرك زبره بالراحه ومره وحده بقي ينيك بغشم و صوت خبط فخاده في طيز مريم مخلوط مع صويت سلمي الي كان مالي الشقه
بعد شويه طلع زبره حطه في كس مريم وكانت هايجه نيك وعماله تهز طيزها عشان انس يضربها و هو مكنش مستني توصيه كانت ايده معلمه علي كل سنتي في طيزها مخلياها حمرا ددمم وسلمي دخلت ايدها تلعب في كس مريم هي كمان فكانت هايجه علي الاخر ونزلت ميتها بسرعه بس انس مسبهاش وكمل نيك ولا اكن حاجه حصلت وهي بتصوت جامد و بتترجي انس ينزلهم في كسها بس انس مش سامعها

فضل ينيك فيهم ويبدل في اخرامهم لحد ما قرب يجيب حشر زبره في كس سلمي ونزل فيضان لبن في كسها و نطر شويه علي طيز مريم

مريم مستنتش ونزلت على كس مريم قطعته بلسانها ولحست كل اللبن الي فيه

استريحو شويه وفضلوا طول الليل مقضينها نيك وانس كان حاسس بهيجان غريب وزبره مبينامش وكل مره ينزل كمية لبن غريبه يروح ياكل ويرجع ينيك تاني في الليله دي سلمي ومريم خدوا نيك شهر لدرجة ان كسهم كان بيحرقهم ومش قتدرين يتنامو تاني واخرامهم كانت حمرا


دخلوا نامو هما التلاته علي السرير مريم وسلمس في حضن انس وكلهم ملط
 
الجزء الاول :-

القصه بتبدا مع بداية الرجوع للمدارس والكليات
انس صحي بدري زي عادته نزل يجري العشره كيلو الي بيجريهم كل يوم قبل ما يروح الجامعه
انس طالب في تانيه تمريض كلية المنصوره شاب جميل ورياضي شخصيه كاريزميه لبق في كلامه وشيك في لبسه مش ماشي ورا الترند وخلاص
له دماغ خاصه بيه صعب تفهمه لكن سهل تحبه
انس ابياضني وملون طويل فوق ال180 وبيروح جيم ومنتظم في الرياضه من وهو في اعدادي

انس بقاله سنتين عايش لوحده وشايل نفسه د غير دراسته في تمريض والي هي مرهقه اصلا بس انس شاطر في البيزنس ويعرف يعمل فلوس من الهوا والده محامي كبير و والدته ست بيت محترمه عايشين كلهم في مدينة المنصوره لكن انس قرر انه هيستقل بنفسه ونقل في شقه بعيد عن اهله وعشان يبقي قريب من الجامعه

بداية الحكايه زي ما قلت انس كان نازل يجري شويه خلص نص المسافه والمفروض هياخدها راجع تاني وهو راجع قابل شلة بنات بيجرو هما كمان لابسين ليجن واستريتش وطيازهم بتتهز
من الجري انس مشغلش باله وعدي من جنبهم سبقهم بس سمع صوت بينادي عليه
البنت : يا كابتييييييين يا كابتييييين
انس بص وراه لقي وحده بتجري وراه
انس : بتنادي يا استاذه
البنت : اه معلش محتاجين مساعده
انس : في ايه
البنت : في وحده كانت بتجري معانا رجليها وقفت مش عارفين نعملها
انس : طب هي فين
البنت : هناك اهه خدناها في جنب

انس مشي مع البنت راح لقي صحبتها عندها شد عضلي بسيط
فقلها تعمل ايه ورجليها فكت

البنت : ميرسي اوي يا كابتن مش عارفه كنا هنعمل ايه
انس في سره (يلعن ابو الي نزلكم من البيت )
انس : لا حصل خير
البنت : شكرا يا كابتن.....
انس : انس اسمي انس
البنت : شكرا يا كابتن انس
انس : ولا ايه حاجه



وبعدين انس سابهم وروح جهز اكله وخد حجاته ونزل الكليه بالبايك بتاعه (موتسيكل اسبورت)
مابيرحش علي طول بالبايك لكن لما بيدخل بيه الكليه بيخطف الانظار سواء شباب او بنات
ركن الموتسيكل ونزل سلم علي صحابه و وقفوا مع بعض شويه انس كان بيتكلم مع واحد صحبه اسمه عمر اكبر منه بسنه بس صحبه اوي مقربين من بعض جامد

عمر : شفت الدفعه الجديده
انس : لا ليه
عمر : اوووف فايتك كتير
انس : احكيلي
عمر : ماسورة نسوان ملبن وفتحت في الكليه
انس : يبني اهمد بقي بقالك سنتين بتحاول تشقط وحده ومش عارف (وبعدها ضحك انس )
عمر : بس بقي يا اسطي انا تخطيت......انا الي عايز اعرف بقي انت بتعمل ايه مع النسوان عشان يحبوك كد
انس : احسدني بقي
عمر : انت اصلا مبياثرش فيك حاجه
انس : انا همشي عشان ما اقعش اتكسر بسبب عينك دي
عمر : بالراحه عليهم بقي
انس : بس يا سخيف

انس رايح لمكتب الدكتوره عشان يسلم عليها قبل المحاضره لانها بتحبه زي ابنها جدا بسبب كذا خدمه انس عملهلها فبتظبطه في الدرجات حتي لو مبيحضرش وهو ماشي في الطريق قابل وحده اول مره يشوفها خطفت عينه بنت بيضا زي اللبن قصيره بس جسمها كرباج بزازها كبيره ومرفوعين وطيزها كبيره البنطلون هيتفرتك من عليها شفايفها ورديه وعنيها عسلي شعرها اسود ونازل لحد طيزها انس بصلها وهي بصتله حس ان هو شافها قبل كد وفضلوا باصين لبعض شويه لحد ما انس عدي من جنبها ورح لمكتب الدكتوره خبط علي الباب

الدكتوره : اتفضل
انس : ازيك يا دكتور
الدكتوره : انس حبيبي عامل ايه يا ولا
انس : كويس يا دكتور انت اخبارك ايه
الدكتوره : مابتسالش عليا ليه يا انس ولا ما بتفتكرنيش الا وقت الكليه
انس : لا مش كد خالص انا عارف بس انك في الاجازه بتكوني برا مصر فاكيد مش هتحبي حد يزعجك في اجازتك
الدكتوره : لا متقولش كد يا انس د انت زي ابني
انس : شكرا يا دكتوره د شرف ليا
الدكتوره : عوزاك بقي السنادي تجيب امتياز انا مبقصرش معاك في الدرجات وهوصي الدكاتره يظبطوك في الدرجات كمان
انس : مش عارف اقلك ايه يا دكتور شكرا علي الي انت بتعملي معايا ده
الدكتوره : انت تستاهل اكتر من كد يا انس انت حلتلي مشاكل في البيزنس بتاعي كنت هصرف ملايين عشان احلها و برضوا اصريت انك متاخدش مني جنيه واحد انت ابن ناس يا انس وانا بحب الشباب الي زيك
انس : د من زوقك يا دكتور

(الباب بيخبط)

الدكتوره : ادخل
الباب فتح ودخل بنت بس انس مبصش عليها عشان الدكتوره قاعده لازم يبان محترم
البنت : مامي عاوزه مفاتيح العربيه عشان نسيت حاجه في البيت
الدكتوره : تعالي يا حبيبتي اقعدي عاوزه اعرفك علي انس

انس بصلها و قلبه دق بسرعه لانها كانت هي البنت الي شافها في الطرقه وخطفت عينه
مدت ايدها تسلم عليه فانس وقف وسلم عليها
ايديها كانت طريه اوي وصغيره بالنسبه لايد انس

الدكتوره : بنتي مريم يا انس وحيدة مامتها عوزاك تاخد بالك منها هي لسا في سنه اولي وعوزاك تعتبرها زي اختك
انس : في عنيا يا دكتور مش محتاج توصيه
الدكتوره : لو حصلك اي حاجه يا مريم في الكليه وانا مش موجوده كلمي انس وهو هيتصرف هو زي اخوكي الكبير
البنت : حاضر يا مامي
الدكتوره : خدي المفتاح اهه بس ما تتاخريش وتسوقي براحتك.....اتفضلي يلا

مريم خدت مفتاح العربيه ومشيت وهي بتقفل الباب بصت لانس وعينها جت في عينه

الدكتوره : شد حيلك بقي يا انس عشان اجوزك بنتي
انس : احنا نطول يا دكتور
الدكتوره : اتخرج انت بس وانا هجوزهالك

وقعدوا يضحكوا شويه بعدها انس استاذن منها وخرج يشوف محاضراته مكنش عنده محاضرات كتير فخلص بدري وروح نام شويه ولما صحي بدا يشتغل شويه ويشوف البيزنس بتاع اخباره ايه
هو عنده شركه اونلاين بيقدم خدمات جرافيك ديزاين ومونتاج وشوية حجات خاصه بالسوشال ميديا
فضل شغال لحد ما الدنيا ليلت نزل راح الجيم
كان بيرفع اوزان تقيله فشخ كان معاه واحد في الجيم اسمه مالك صحاب بس مش اوي يعني مالك اصغر من انس بسنه بس جسمه مليان وشكله عيل طري ومرفه حبتين

مالك : عامل ايه يا كابتن انس
انس : كويس اخبارك ايه يا حبيبي
مالك : تمام يا كابتن هتلعب ايه النهارده
انس : بلعب ضهر
مالك : طب ما تدخلني معاك لاني تايه اصلا مش عارف العب ايه
انس : تمام خش تعاله
و انس مرنه معاه وخلصوا تمرين بعد ساعه ومالك كان ميت من التعب فانس دخل ياخد دش وطلع عشان يغير وكان قالع هدومه لابس بوكسر بس وجسمه من فوق عريان وعضلاته منفوخه وبتلمع والبوكسر بتاعه منفوخ
وقف يغير ومالك كان بيغير جنبه وكان كل شويه يبص علي انس

مالك : بقلك يا كابتن انس متعرفش جيم ميكس(مختلط) قريب من هنا
انس : اعرف بس ليه
مالك : اختي كانت عاوزه تنزل جيم فقلتلها ننزل مع بعض في جيم ميكس
انس : ماشي يا عم هبا ابعتلك اللوكيشن بتاعه علي الوتس
مالك : طب بقلك ايه ما تيجي معانا لان انا معنديش خبره وهنروح تايهين
انس : بيني وبينك مبحبش الجيمات الميكس دي
مالك : ياعم تعالي وليك عندي علبة كرياتين هديه
انس : لا اذا كان كد ماشي 😂
مالك : بجد موافق
انس : عشان خاطرك يا عم
مالك : حبيبي يا كابتن مش عارف اقلك ايه
انس : بس هي اختك عندها كام سنه
مالك : اختي ريم عندها ٢٥ سنه
انس : اه انا كنت فاكرها صغيره
مالك : لا يا عم كبيره دي مخطوبه
انس : اكيد خطيبها عاوزها رشيقه
مالك : لا دي هي الي عاوزه تنزل بتقول عشان تحرق دهون مع انها مش محتاجه يعني هي جسمها جامد اصلا

انس كان مستغرب كلام مالك عن اخته بس قال عادي ممكن يكون هو منفتح او متحرر
انس : خلاص نتقابل بقي من اول الاسبوع هناك


انس روح البيت جهز الاكل وقعد ياكل وكان بيتفرج علي الانستا فجاله اشعار ان حد عمله فولو
فدخل يوشف مين لقي اكونت اسمه ماري ففتحه لقاها مريم بنت الدكتوره فعملها فولو باك عينه جت علي الصور والفضول خده فنزل يقلب في الصور و لقي صور ليها بالبكيني وصور وهي لابسه حجات قصيره فشخ بس كانت في حتت برا مصر
فضل قاعد يقلب في الصور لحد ما خلص اكل فقفل التليفون ودخل خد شاور ونام عشان يصحي بدري

تاني يوم نزل كعادته يجري وقابل نفس شلة البنات بس المرادي كانو اقل و البنت الي كانت بتكلمه المره الي فاتت سلمت عليه من بعيد وهو رد عليه فقربت منه وهو بيجري بقو بيجرو جنب بعض كان اسمها فاتن

فاتن : ازيك يا كباتن انس
انس : كويس......في حد تاني عنده اصابات ولا ايه
انس قالها بهزار وفاتن ضحكت
فاتن : لا مفيش مش كل يوم حوادث اكيد
انس : انتو اول مره تنزلو امبارح
فاتن : اه اول مره عرفت ازاي
انس : اصل اول مره اشوفكم بتجرو علي الطريق
فاتن : هو انت بتجري كل يوم
انس : كل يوم من سنيتن
فاتن : ياه ايه الالتزام ده
انس : اوعي تكوني بتحسدي
فضحكت فاتن
فاتن : لا متقلقش...معرفتكش بنفسي انا اسمي فاتن دكتورة نفسيه
انس : اتشرفنا يا دكتوره
فاتن : انت خريج ايه
انس : لا انا لسا في تمريض
فاتن : بجد ! دقنك الي مكبراك بس حلوه علي فكره
انس : شكرا د من زوقك
فاتن : اااه انا تعبت معنتش قادره اجري
انس : خدي اشربي ميه

وانس اداها الشيكر بتاعه تشرب منه وفاتن كانت قاعده علي الارض براكبها و بزازها كلها باينه لانس
فشربت وقالت لانس شكرا
فاتن : هستاذنك انا بقي عشان معطلكش
انس : تمام ماشي مش عايزه حاجه يا دكتوره
فاتن : دكتورة ايه بقي احنا صحاب في الجري قلي يا فاتن عادي انا مش كبيره اوي
انس : خلاص ولا يهمك يا فاتن
فاتن : هتزعل لو قلتلك يا انس ولا اقللك يا كابتن
انس : لا عادي مش هزعل
فاتن : خلاص اشوف بكرا يا انس
انس : خلاص نتقابل بكرا مع السلامه

وانس كمل جري لحد البيت خلص روتينه و كان نازل الكليه لقي مريم بنت الدكتوره بعتاله انستا بتقوله
مريم : ممكن طلب يا انس
انس : اه اتفضلي
مريم : لو مفيهاش ازعاج يعني لو تعرف حد في اولي بيسجل المحاضرات تجيبهالي منه
انس : طب ومابتاخديهاش من صحابك ليه
مريم : انا بتكسف اوي مبعرفش اعمل صحاب وبتكسف اطلب حاجه من حد بس انت يعني ماما قالتلي لو عزت حاجه اطلبها منك
انس : خلاص ماشي انت كان عندك محاضرات امبارح
مريم : هي محاضره صغنونه كد
انس : خلاص هشوف كد واقابلك في الكليه اديهالك
مريم : ميرسي بجد يا انس
انس : ولا يهمك

انس كان مستغرب من كلام مريم لانها ميبنش عليها انها بتتكسف ولا حاجه وخاصة لما شاف صورها الي بتنزلها علي الانستا وفي الف طريقه تجيب بيها المحاضرات غير ان هي تكلمه بس هو محبش يرفضلها او طلب تطلبه و عشان خاطر امها الدكتوره

انس كلم حد من صحابه وجاي منه المحاضره
ولما راح الكليه كلم مريم عشان يتقابلوا وتاخدها منه فاتفقوا يتقابلوا في الكافتيريا
مريم : ميرسي اوي يا انس انقتذني بجد
انس : حاجه صغيره يعني مش مستاهله
وقعدوا يتكلموا اكتر من ساعه وبعدها كل واحد راح لمحاضرته

عدت الايام يوم في التاني انس كل يوم ينزل يجري ويقابل فاتن الي بقوا صحاب و واخدين علي بعض اوي وبيهزروا بالايد وانس سعات بيلمس صدرها في وسط الهزار وكلامها بقي جرئ بعدها يروح الجامعه وبقي هو و مريم مشهورين في الجامعه انهم بيحبوا بعض وانهم مرطبتين
لحد ما عدي شهر علي بداية الجامعه ومريم بقت واقعه في غرام انس بقت بتعشقه اكتر من نفسها
وبقوا يتكلموا في حب ورمانسيات وسعات بيتكلموا في السكس بس علي خفيف كد

في يوم انس نزل يجري وقابل فاتن لوحدها لاول مره مكنش معاها الشله الي بتكون معاها كل مره
فجريوا مع بعض شويه بعدين فاتن قالتله معنتش قادره بجد تعاله نجيب حاجه ناكلها ونتمشي شويه انس قلها تعالي انا عازمك فضلوا يتعازموا علي بعض بس انس اصر و راحو جابو شاورما وكانوا بيتمشوا وهما بيتكلموا انس خدها من طريق قريب من بيته عشان عاوز ينفذ حاجه بيفكر فيها بقاله مده
فضلوا يتكلموا وهما ماشيين لحد ما قربوا من بيت انس
انس : طب بقلك ايه انا بيتي في الشارع الجاي متيجي نشرب كبايتين قهوه عندي
انس مكنش عارف رد فعلها هيكون ايه بس فاتن وافقت بدون اي تردد
فخدها انس وطلعوا الشقه عمل كبايتين قهوه وراح قعد معاها في الريسبشن

فاتن : بس زوقك حلو اوي يا انس
انس : عجبك
فاتن : اه جدا شقتك فيها شبه من شقتي متاخدني لفه في الشقه كد لو مش هيضايقك
انس : اه اكيد تعالي
انس خدها يوريها الشقه ولف بيها في الاوض دخلت المكتب بتاعه لقت الخوذه بتاعت البايك محطوطه فقالتله عاوزه اجرب البس البتاع دي فقلها براحتك لبستها كانت كبيره عليها ومغميه عنيها انس كان واقف وراها وفاتن كانت بتلف في الاوضه وهي لابسه الخوذه كانت هتتكعبل بس احمد لحقها لانه كان وراها فمسكها قبل ما تقع وايده كانت قافشه في بزازها بزازها كانت كبيره اوي وملبن

انس : انت كويسه يا فاتن
فاتن : لا تمام تمام بس صدري هيفرقع في ايدك
انس : طب تعالي نشرب القهوه قبل ما تبرد
فاتن : يلا
فاتن كانت ماشيه قدام اني وطيزها مهيجه انس نفسه ينيكها
ف وهي ماشيه انس مد رجله كعبلها فوقعت في الارض وهو قام نايم فوقها اكنه وقع هو كمان
فاتن : ايه اليوم الي مليان حوادث ده
انس : بس حوادث حلوه
فاتن : منتا لازم تقول كد مره تقفش صدري ودلوقت نايم فوقي و بتاعك هيخرم طيزي
انس كان مصدوم بس لما لقاها فاتحه الموضع داس اكتر وحشر زبره في طيزها اكتر
انس : انت الي حظك وحش اعملك ايه
فاتن : طب قوم من فوقي ولا استحلتها
انس : بصراحه هي حلو
فاتن : طب شدني قومني يا ظريف
انس شدها قومها بس شدها جامد فلزقت فيه وكانوا لازقين في وش بعض
فاتن : بتعمل ايه يا انس ما ينفعش كد يا ولا
انس : هو ايه الي مينفعش
وانس بدا يقرب منها اكتر يمسك صدرها ويبوسها وهي بتضحك وبتقاوم مقاومه بسيطه كد
فاتن : اممم لا يا انس بالراحه علي بزازي مش كد
انس : احا ايه البزاز دي كلهايا بت جامدين نيك
فاتن : بالراحه عليهم يلا مش هيطيرو
وانس قلعها التيشرت والبرا ومسك بزازها هراهم تفعيص ومص وفاتن هايجه علي الاخر
فاتن : اااااااه تعبانه اويىييي مش قادره يا انس
وانس مش مدي اي رد فعل هو نازل تقفيش ورضع في بزازها
فاتن : ااااااه اممممم مص كمان يا حبيبي
انس قام واخد شفايفها في بوسه مشبك مقطع شفايفها فيها وهي شبه السكرانه بتتاوه وخلاص

انس قام شايلها وماسكها من طيزها وهي حضناه ولافه رجليها علي وسطه واخدها اوضة النوم و رماها علي سريره قلع التيشرت وعضلاته بانت فاتن او ما شافت جسمه اتجننت اكتر ونزل بوس ولحس في عضلاته من الهيجان
انس : انزلي علي الارض
فاتن : حاضر يا قلبي
انس قلع البنطلون وبقي واقف بالبوكسر
قال لفاتن طلعي زبري من البوكسر يا بت قالتله حاضر يا حبيبي وطلعت زبره كان واقف زي الخشبه اول ما شافته اتهبلت ونزلت مص لانه ابيض ونضيف وكبير مالي بقها فضلت تمص فيه شويه بعدين انس مسكها من شعرها وحشر زبره في زورها كذا مره لحد ما كانت بتقطع النفس بعدين يسيبها
فاتن : اححححح اول مره احس اني لبوه اوي كد
انس : ولسا يا لبوه قومي اقلعي هدومك
فاتن نفذت كلامه في ثانيه قام انس شاددها من شعرها منيمها علي السرير علي بطنها وجايب اديها ورا ضهرها
فاتن : امممم نكني يا فحلي اوووووف مش قادره متناكتش كد من زمان
انس : اخرسي يا شرموطه مش عاوز كلام كتير
فاتن : حاضر يا دكري انا اسفه
انس مسك زبره فضل يمشيه علي خرم طيز فاتن وينزله علي كسها وهي تتجنن اكتر فضل يعمل كد لحد ما اتشنجت ونزلت ميتها انس قام رازعها اسبانك علي طيزها قامت مصوته
انس : احنا لسا مبداناش يا كسمك
فاتن : تعبانه اوي يا حبيبي مفيش دكر لمس كسي من زمان
انس : خخخخ د انت طلعتب شرموطه يا قحبه
فاتن : امممم انا لبوتك والشرموطه بتاعتك عوزاك تفشخ كسمي
انس : د انا هنيك كسمك
وقام انس رازع زبره في كس فاتن قامت مصوته ونزل نيك ورزع فيها زي التور وهي بتصوت من الهيجان واحمد شغال اسبنكات علي طيزها لحد ما بقت حمرا زي الدم قام ماسكها من شعرها وشادها رافع دماغها و واخد شفيفها في بقه وهو نازل رزع في كسها زبره كان مالي كسها علي الاخر ومكيفها لدرجة ان هي كانت بتشخر من المطعه وبتشتم نفسها تقول انا كلبه نكني يا سيدي ارجوك افشخني
فاتن : ااه اااه جبتهم يا فحلي
انس هو كمان مستحملش و زبره انفجر في كس فاتن اللبوه
انس : جبتهم يا شرموطه
فاتن : اححححح لبنك سخن اوي مولع في كسي


قلي رايك في الكومنتات ولو عندك نصيحه متستخسرهاش في اخوك
جامدة يا برنس
بس يا ريت ما تتأخر بالجزء الجديد
 
الجزء الاول :-

القصه بتبدا مع بداية الرجوع للمدارس والكليات
انس صحي بدري زي عادته نزل يجري العشره كيلو الي بيجريهم كل يوم قبل ما يروح الجامعه
انس طالب في تانيه تمريض كلية المنصوره شاب جميل ورياضي شخصيه كاريزميه لبق في كلامه وشيك في لبسه مش ماشي ورا الترند وخلاص
له دماغ خاصه بيه صعب تفهمه لكن سهل تحبه
انس ابياضني وملون طويل فوق ال180 وبيروح جيم ومنتظم في الرياضه من وهو في اعدادي

انس بقاله سنتين عايش لوحده وشايل نفسه د غير دراسته في تمريض والي هي مرهقه اصلا بس انس شاطر في البيزنس ويعرف يعمل فلوس من الهوا والده محامي كبير و والدته ست بيت محترمه عايشين كلهم في مدينة المنصوره لكن انس قرر انه هيستقل بنفسه ونقل في شقه بعيد عن اهله وعشان يبقي قريب من الجامعه

بداية الحكايه زي ما قلت انس كان نازل يجري شويه خلص نص المسافه والمفروض هياخدها راجع تاني وهو راجع قابل شلة بنات بيجرو هما كمان لابسين ليجن واستريتش وطيازهم بتتهز
من الجري انس مشغلش باله وعدي من جنبهم سبقهم بس سمع صوت بينادي عليه
البنت : يا كابتييييييين يا كابتييييين
انس بص وراه لقي وحده بتجري وراه
انس : بتنادي يا استاذه
البنت : اه معلش محتاجين مساعده
انس : في ايه
البنت : في وحده كانت بتجري معانا رجليها وقفت مش عارفين نعملها
انس : طب هي فين
البنت : هناك اهه خدناها في جنب

انس مشي مع البنت راح لقي صحبتها عندها شد عضلي بسيط
فقلها تعمل ايه ورجليها فكت

البنت : ميرسي اوي يا كابتن مش عارفه كنا هنعمل ايه
انس في سره (يلعن ابو الي نزلكم من البيت )
انس : لا حصل خير
البنت : شكرا يا كابتن.....
انس : انس اسمي انس
البنت : شكرا يا كابتن انس
انس : ولا ايه حاجه



وبعدين انس سابهم وروح جهز اكله وخد حجاته ونزل الكليه بالبايك بتاعه (موتسيكل اسبورت)
مابيرحش علي طول بالبايك لكن لما بيدخل بيه الكليه بيخطف الانظار سواء شباب او بنات
ركن الموتسيكل ونزل سلم علي صحابه و وقفوا مع بعض شويه انس كان بيتكلم مع واحد صحبه اسمه عمر اكبر منه بسنه بس صحبه اوي مقربين من بعض جامد

عمر : شفت الدفعه الجديده
انس : لا ليه
عمر : اوووف فايتك كتير
انس : احكيلي
عمر : ماسورة نسوان ملبن وفتحت في الكليه
انس : يبني اهمد بقي بقالك سنتين بتحاول تشقط وحده ومش عارف (وبعدها ضحك انس )
عمر : بس بقي يا اسطي انا تخطيت......انا الي عايز اعرف بقي انت بتعمل ايه مع النسوان عشان يحبوك كد
انس : احسدني بقي
عمر : انت اصلا مبياثرش فيك حاجه
انس : انا همشي عشان ما اقعش اتكسر بسبب عينك دي
عمر : بالراحه عليهم بقي
انس : بس يا سخيف

انس رايح لمكتب الدكتوره عشان يسلم عليها قبل المحاضره لانها بتحبه زي ابنها جدا بسبب كذا خدمه انس عملهلها فبتظبطه في الدرجات حتي لو مبيحضرش وهو ماشي في الطريق قابل وحده اول مره يشوفها خطفت عينه بنت بيضا زي اللبن قصيره بس جسمها كرباج بزازها كبيره ومرفوعين وطيزها كبيره البنطلون هيتفرتك من عليها شفايفها ورديه وعنيها عسلي شعرها اسود ونازل لحد طيزها انس بصلها وهي بصتله حس ان هو شافها قبل كد وفضلوا باصين لبعض شويه لحد ما انس عدي من جنبها ورح لمكتب الدكتوره خبط علي الباب

الدكتوره : اتفضل
انس : ازيك يا دكتور
الدكتوره : انس حبيبي عامل ايه يا ولا
انس : كويس يا دكتور انت اخبارك ايه
الدكتوره : مابتسالش عليا ليه يا انس ولا ما بتفتكرنيش الا وقت الكليه
انس : لا مش كد خالص انا عارف بس انك في الاجازه بتكوني برا مصر فاكيد مش هتحبي حد يزعجك في اجازتك
الدكتوره : لا متقولش كد يا انس د انت زي ابني
انس : شكرا يا دكتوره د شرف ليا
الدكتوره : عوزاك بقي السنادي تجيب امتياز انا مبقصرش معاك في الدرجات وهوصي الدكاتره يظبطوك في الدرجات كمان
انس : مش عارف اقلك ايه يا دكتور شكرا علي الي انت بتعملي معايا ده
الدكتوره : انت تستاهل اكتر من كد يا انس انت حلتلي مشاكل في البيزنس بتاعي كنت هصرف ملايين عشان احلها و برضوا اصريت انك متاخدش مني جنيه واحد انت ابن ناس يا انس وانا بحب الشباب الي زيك
انس : د من زوقك يا دكتور

(الباب بيخبط)

الدكتوره : ادخل
الباب فتح ودخل بنت بس انس مبصش عليها عشان الدكتوره قاعده لازم يبان محترم
البنت : مامي عاوزه مفاتيح العربيه عشان نسيت حاجه في البيت
الدكتوره : تعالي يا حبيبتي اقعدي عاوزه اعرفك علي انس

انس بصلها و قلبه دق بسرعه لانها كانت هي البنت الي شافها في الطرقه وخطفت عينه
مدت ايدها تسلم عليه فانس وقف وسلم عليها
ايديها كانت طريه اوي وصغيره بالنسبه لايد انس

الدكتوره : بنتي مريم يا انس وحيدة مامتها عوزاك تاخد بالك منها هي لسا في سنه اولي وعوزاك تعتبرها زي اختك
انس : في عنيا يا دكتور مش محتاج توصيه
الدكتوره : لو حصلك اي حاجه يا مريم في الكليه وانا مش موجوده كلمي انس وهو هيتصرف هو زي اخوكي الكبير
البنت : حاضر يا مامي
الدكتوره : خدي المفتاح اهه بس ما تتاخريش وتسوقي براحتك.....اتفضلي يلا

مريم خدت مفتاح العربيه ومشيت وهي بتقفل الباب بصت لانس وعينها جت في عينه

الدكتوره : شد حيلك بقي يا انس عشان اجوزك بنتي
انس : احنا نطول يا دكتور
الدكتوره : اتخرج انت بس وانا هجوزهالك

وقعدوا يضحكوا شويه بعدها انس استاذن منها وخرج يشوف محاضراته مكنش عنده محاضرات كتير فخلص بدري وروح نام شويه ولما صحي بدا يشتغل شويه ويشوف البيزنس بتاع اخباره ايه
هو عنده شركه اونلاين بيقدم خدمات جرافيك ديزاين ومونتاج وشوية حجات خاصه بالسوشال ميديا
فضل شغال لحد ما الدنيا ليلت نزل راح الجيم
كان بيرفع اوزان تقيله فشخ كان معاه واحد في الجيم اسمه مالك صحاب بس مش اوي يعني مالك اصغر من انس بسنه بس جسمه مليان وشكله عيل طري ومرفه حبتين

مالك : عامل ايه يا كابتن انس
انس : كويس اخبارك ايه يا حبيبي
مالك : تمام يا كابتن هتلعب ايه النهارده
انس : بلعب ضهر
مالك : طب ما تدخلني معاك لاني تايه اصلا مش عارف العب ايه
انس : تمام خش تعاله
و انس مرنه معاه وخلصوا تمرين بعد ساعه ومالك كان ميت من التعب فانس دخل ياخد دش وطلع عشان يغير وكان قالع هدومه لابس بوكسر بس وجسمه من فوق عريان وعضلاته منفوخه وبتلمع والبوكسر بتاعه منفوخ
وقف يغير ومالك كان بيغير جنبه وكان كل شويه يبص علي انس

مالك : بقلك يا كابتن انس متعرفش جيم ميكس(مختلط) قريب من هنا
انس : اعرف بس ليه
مالك : اختي كانت عاوزه تنزل جيم فقلتلها ننزل مع بعض في جيم ميكس
انس : ماشي يا عم هبا ابعتلك اللوكيشن بتاعه علي الوتس
مالك : طب بقلك ايه ما تيجي معانا لان انا معنديش خبره وهنروح تايهين
انس : بيني وبينك مبحبش الجيمات الميكس دي
مالك : ياعم تعالي وليك عندي علبة كرياتين هديه
انس : لا اذا كان كد ماشي 😂
مالك : بجد موافق
انس : عشان خاطرك يا عم
مالك : حبيبي يا كابتن مش عارف اقلك ايه
انس : بس هي اختك عندها كام سنه
مالك : اختي ريم عندها ٢٥ سنه
انس : اه انا كنت فاكرها صغيره
مالك : لا يا عم كبيره دي مخطوبه
انس : اكيد خطيبها عاوزها رشيقه
مالك : لا دي هي الي عاوزه تنزل بتقول عشان تحرق دهون مع انها مش محتاجه يعني هي جسمها جامد اصلا

انس كان مستغرب كلام مالك عن اخته بس قال عادي ممكن يكون هو منفتح او متحرر
انس : خلاص نتقابل بقي من اول الاسبوع هناك


انس روح البيت جهز الاكل وقعد ياكل وكان بيتفرج علي الانستا فجاله اشعار ان حد عمله فولو
فدخل يوشف مين لقي اكونت اسمه ماري ففتحه لقاها مريم بنت الدكتوره فعملها فولو باك عينه جت علي الصور والفضول خده فنزل يقلب في الصور و لقي صور ليها بالبكيني وصور وهي لابسه حجات قصيره فشخ بس كانت في حتت برا مصر
فضل قاعد يقلب في الصور لحد ما خلص اكل فقفل التليفون ودخل خد شاور ونام عشان يصحي بدري

تاني يوم نزل كعادته يجري وقابل نفس شلة البنات بس المرادي كانو اقل و البنت الي كانت بتكلمه المره الي فاتت سلمت عليه من بعيد وهو رد عليه فقربت منه وهو بيجري بقو بيجرو جنب بعض كان اسمها فاتن

فاتن : ازيك يا كباتن انس
انس : كويس......في حد تاني عنده اصابات ولا ايه
انس قالها بهزار وفاتن ضحكت
فاتن : لا مفيش مش كل يوم حوادث اكيد
انس : انتو اول مره تنزلو امبارح
فاتن : اه اول مره عرفت ازاي
انس : اصل اول مره اشوفكم بتجرو علي الطريق
فاتن : هو انت بتجري كل يوم
انس : كل يوم من سنيتن
فاتن : ياه ايه الالتزام ده
انس : اوعي تكوني بتحسدي
فضحكت فاتن
فاتن : لا متقلقش...معرفتكش بنفسي انا اسمي فاتن دكتورة نفسيه
انس : اتشرفنا يا دكتوره
فاتن : انت خريج ايه
انس : لا انا لسا في تمريض
فاتن : بجد ! دقنك الي مكبراك بس حلوه علي فكره
انس : شكرا د من زوقك
فاتن : اااه انا تعبت معنتش قادره اجري
انس : خدي اشربي ميه

وانس اداها الشيكر بتاعه تشرب منه وفاتن كانت قاعده علي الارض براكبها و بزازها كلها باينه لانس
فشربت وقالت لانس شكرا
فاتن : هستاذنك انا بقي عشان معطلكش
انس : تمام ماشي مش عايزه حاجه يا دكتوره
فاتن : دكتورة ايه بقي احنا صحاب في الجري قلي يا فاتن عادي انا مش كبيره اوي
انس : خلاص ولا يهمك يا فاتن
فاتن : هتزعل لو قلتلك يا انس ولا اقللك يا كابتن
انس : لا عادي مش هزعل
فاتن : خلاص اشوف بكرا يا انس
انس : خلاص نتقابل بكرا مع السلامه

وانس كمل جري لحد البيت خلص روتينه و كان نازل الكليه لقي مريم بنت الدكتوره بعتاله انستا بتقوله
مريم : ممكن طلب يا انس
انس : اه اتفضلي
مريم : لو مفيهاش ازعاج يعني لو تعرف حد في اولي بيسجل المحاضرات تجيبهالي منه
انس : طب ومابتاخديهاش من صحابك ليه
مريم : انا بتكسف اوي مبعرفش اعمل صحاب وبتكسف اطلب حاجه من حد بس انت يعني ماما قالتلي لو عزت حاجه اطلبها منك
انس : خلاص ماشي انت كان عندك محاضرات امبارح
مريم : هي محاضره صغنونه كد
انس : خلاص هشوف كد واقابلك في الكليه اديهالك
مريم : ميرسي بجد يا انس
انس : ولا يهمك

انس كان مستغرب من كلام مريم لانها ميبنش عليها انها بتتكسف ولا حاجه وخاصة لما شاف صورها الي بتنزلها علي الانستا وفي الف طريقه تجيب بيها المحاضرات غير ان هي تكلمه بس هو محبش يرفضلها او طلب تطلبه و عشان خاطر امها الدكتوره

انس كلم حد من صحابه وجاي منه المحاضره
ولما راح الكليه كلم مريم عشان يتقابلوا وتاخدها منه فاتفقوا يتقابلوا في الكافتيريا
مريم : ميرسي اوي يا انس انقتذني بجد
انس : حاجه صغيره يعني مش مستاهله
وقعدوا يتكلموا اكتر من ساعه وبعدها كل واحد راح لمحاضرته

عدت الايام يوم في التاني انس كل يوم ينزل يجري ويقابل فاتن الي بقوا صحاب و واخدين علي بعض اوي وبيهزروا بالايد وانس سعات بيلمس صدرها في وسط الهزار وكلامها بقي جرئ بعدها يروح الجامعه وبقي هو و مريم مشهورين في الجامعه انهم بيحبوا بعض وانهم مرطبتين
لحد ما عدي شهر علي بداية الجامعه ومريم بقت واقعه في غرام انس بقت بتعشقه اكتر من نفسها
وبقوا يتكلموا في حب ورمانسيات وسعات بيتكلموا في السكس بس علي خفيف كد

في يوم انس نزل يجري وقابل فاتن لوحدها لاول مره مكنش معاها الشله الي بتكون معاها كل مره
فجريوا مع بعض شويه بعدين فاتن قالتله معنتش قادره بجد تعاله نجيب حاجه ناكلها ونتمشي شويه انس قلها تعالي انا عازمك فضلوا يتعازموا علي بعض بس انس اصر و راحو جابو شاورما وكانوا بيتمشوا وهما بيتكلموا انس خدها من طريق قريب من بيته عشان عاوز ينفذ حاجه بيفكر فيها بقاله مده
فضلوا يتكلموا وهما ماشيين لحد ما قربوا من بيت انس
انس : طب بقلك ايه انا بيتي في الشارع الجاي متيجي نشرب كبايتين قهوه عندي
انس مكنش عارف رد فعلها هيكون ايه بس فاتن وافقت بدون اي تردد
فخدها انس وطلعوا الشقه عمل كبايتين قهوه وراح قعد معاها في الريسبشن

فاتن : بس زوقك حلو اوي يا انس
انس : عجبك
فاتن : اه جدا شقتك فيها شبه من شقتي متاخدني لفه في الشقه كد لو مش هيضايقك
انس : اه اكيد تعالي
انس خدها يوريها الشقه ولف بيها في الاوض دخلت المكتب بتاعه لقت الخوذه بتاعت البايك محطوطه فقالتله عاوزه اجرب البس البتاع دي فقلها براحتك لبستها كانت كبيره عليها ومغميه عنيها انس كان واقف وراها وفاتن كانت بتلف في الاوضه وهي لابسه الخوذه كانت هتتكعبل بس احمد لحقها لانه كان وراها فمسكها قبل ما تقع وايده كانت قافشه في بزازها بزازها كانت كبيره اوي وملبن

انس : انت كويسه يا فاتن
فاتن : لا تمام تمام بس صدري هيفرقع في ايدك
انس : طب تعالي نشرب القهوه قبل ما تبرد
فاتن : يلا
فاتن كانت ماشيه قدام اني وطيزها مهيجه انس نفسه ينيكها
ف وهي ماشيه انس مد رجله كعبلها فوقعت في الارض وهو قام نايم فوقها اكنه وقع هو كمان
فاتن : ايه اليوم الي مليان حوادث ده
انس : بس حوادث حلوه
فاتن : منتا لازم تقول كد مره تقفش صدري ودلوقت نايم فوقي و بتاعك هيخرم طيزي
انس كان مصدوم بس لما لقاها فاتحه الموضع داس اكتر وحشر زبره في طيزها اكتر
انس : انت الي حظك وحش اعملك ايه
فاتن : طب قوم من فوقي ولا استحلتها
انس : بصراحه هي حلو
فاتن : طب شدني قومني يا ظريف
انس شدها قومها بس شدها جامد فلزقت فيه وكانوا لازقين في وش بعض
فاتن : بتعمل ايه يا انس ما ينفعش كد يا ولا
انس : هو ايه الي مينفعش
وانس بدا يقرب منها اكتر يمسك صدرها ويبوسها وهي بتضحك وبتقاوم مقاومه بسيطه كد
فاتن : اممم لا يا انس بالراحه علي بزازي مش كد
انس : احا ايه البزاز دي كلهايا بت جامدين نيك
فاتن : بالراحه عليهم يلا مش هيطيرو
وانس قلعها التيشرت والبرا ومسك بزازها هراهم تفعيص ومص وفاتن هايجه علي الاخر
فاتن : اااااااه تعبانه اويىييي مش قادره يا انس
وانس مش مدي اي رد فعل هو نازل تقفيش ورضع في بزازها
فاتن : ااااااه اممممم مص كمان يا حبيبي
انس قام واخد شفايفها في بوسه مشبك مقطع شفايفها فيها وهي شبه السكرانه بتتاوه وخلاص

انس قام شايلها وماسكها من طيزها وهي حضناه ولافه رجليها علي وسطه واخدها اوضة النوم و رماها علي سريره قلع التيشرت وعضلاته بانت فاتن او ما شافت جسمه اتجننت اكتر ونزل بوس ولحس في عضلاته من الهيجان
انس : انزلي علي الارض
فاتن : حاضر يا قلبي
انس قلع البنطلون وبقي واقف بالبوكسر
قال لفاتن طلعي زبري من البوكسر يا بت قالتله حاضر يا حبيبي وطلعت زبره كان واقف زي الخشبه اول ما شافته اتهبلت ونزلت مص لانه ابيض ونضيف وكبير مالي بقها فضلت تمص فيه شويه بعدين انس مسكها من شعرها وحشر زبره في زورها كذا مره لحد ما كانت بتقطع النفس بعدين يسيبها
فاتن : اححححح اول مره احس اني لبوه اوي كد
انس : ولسا يا لبوه قومي اقلعي هدومك
فاتن نفذت كلامه في ثانيه قام انس شاددها من شعرها منيمها علي السرير علي بطنها وجايب اديها ورا ضهرها
فاتن : امممم نكني يا فحلي اوووووف مش قادره متناكتش كد من زمان
انس : اخرسي يا شرموطه مش عاوز كلام كتير
فاتن : حاضر يا دكري انا اسفه
انس مسك زبره فضل يمشيه علي خرم طيز فاتن وينزله علي كسها وهي تتجنن اكتر فضل يعمل كد لحد ما اتشنجت ونزلت ميتها انس قام رازعها اسبانك علي طيزها قامت مصوته
انس : احنا لسا مبداناش يا كسمك
فاتن : تعبانه اوي يا حبيبي مفيش دكر لمس كسي من زمان
انس : خخخخ د انت طلعتب شرموطه يا قحبه
فاتن : امممم انا لبوتك والشرموطه بتاعتك عوزاك تفشخ كسمي
انس : د انا هنيك كسمك
وقام انس رازع زبره في كس فاتن قامت مصوته ونزل نيك ورزع فيها زي التور وهي بتصوت من الهيجان واحمد شغال اسبنكات علي طيزها لحد ما بقت حمرا زي الدم قام ماسكها من شعرها وشادها رافع دماغها و واخد شفيفها في بقه وهو نازل رزع في كسها زبره كان مالي كسها علي الاخر ومكيفها لدرجة ان هي كانت بتشخر من المطعه وبتشتم نفسها تقول انا كلبه نكني يا سيدي ارجوك افشخني
فاتن : ااه اااه جبتهم يا فحلي
انس هو كمان مستحملش و زبره انفجر في كس فاتن اللبوه
انس : جبتهم يا شرموطه
فاتن : اححححح لبنك سخن اوي مولع في كسي


قلي رايك في الكومنتات ولو عندك نصيحه متستخسرهاش في اخوك
عاش استمر 🔥
 
قم بتسجيل الدخول أو التسجيل لمشاهدة هذا الرد.
 
قم بتسجيل الدخول أو التسجيل لمشاهدة هذا الرد.
 
قم بتسجيل الدخول أو التسجيل لمشاهدة هذا الرد.
 
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
قم بتسجيل الدخول أو التسجيل لمشاهدة هذا الرد.
 
قم بتسجيل الدخول أو التسجيل لمشاهدة هذا الرد.
 
قم بتسجيل الدخول أو التسجيل لمشاهدة هذا الرد.
 
قم بتسجيل الدخول أو التسجيل لمشاهدة هذا الرد.
 
قم بتسجيل الدخول أو التسجيل لمشاهدة هذا الرد.
 

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%