NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

ارجع واقولك بلاش تفرض فرضيات منطقيتها صعبه
لان انا لو ماشي علي طريق زي مانت بتقول وطلع عليا ٤ ولا ٥ يوقفو العربيه نهايتهم محتومه بالنسبه لي
هشيلهم كلهم وهرجع ادوس عليهم تاني عشان اتاكد انهم ماتو عشان يبعثو علي ماهو عليه
انما انا ايه يدخلني في مدقات وطرق مش ممهده وفرضا لو هعمل كده هخش بعربيه مجهزه دفع رباعي وبردو نهايتهم محتومه وهيا اني اخليهم والاسفلت سوا واحد بلا رحمه

دى تفاصيل حادث فتاة المعادي ...

ممكن ..

لو قدرتي أنك تحافظ علي مقاومتك لتقصي درجة ولم تنهار مقاومتك وتستمتعي !
لا احا يمعلم استمتع ب ايه😂🤌🏼
يكفيني شخصي اللي هيبقي موجود و بحبه
بلا قرف قال استمتع بالكثرة 🙄

• بيضحكني
التفاعلات: حنفي الونش و asaad2024

مش قصدى بالكثرة 🤣

ده إغتصاب جنسي .. يعني أكيد هيمسكوا أماكن عفتك ، ولو الوقت يسمح لهم وحاسين بالأمان فأكيد هيعملوا كل ما يفعله الرجل مع زوجته من مداعبات زى اللحس وخلافه !

لو قاومتي واحد وأتنين ممكن متقدريش تقاومي التالت والرابع ومقاومتك تنهار وتتحول لمُتعة !

المقاومة للنهاية مع العدد ده لا يتحملها سوى أولو العزم من البشر 🤣

• عجبني
  • بيضحكني
التفاعلات: Yara Ali و asaad2024
شكللك لسه صغيرة مع الوقت ممكن تحبيرالكثرة عادي

• ايه ده
التفاعلات: Yara Ali
صباح الخير 🌹

جاء علي بالي سؤال إفتراضي أو خيالي من واقع القصص اللي بنقراها هنا ، وحبيت أستطلع رأي الشباب والسيدات ..

لو أنت ومراتك راكبين سيارتك بالليل وجايين من مشوار ودخلتم في منطقة مقطوعة ، وفجأة الطريق أتقطع عليكم وإضطريت تقف بالسيارة ولقيت عصابة مكونة من 4 أفراد هاجمتكم بالسلاح ونزلتكم من السيارة وأخدتكم في مكان مهجور ، وأفراد العصابة طلبوا أنهم ينبكوا حد منكم إنتوا الأتنين ، وتركوا لكم حرية الإختيار ، إما انهم ينيكوا مراتك أدامك أو ينيكوك أدام مراتك ، والعكس بالنسبة للسيدات ، إما ينيكوكي أدام جوزك أو ينيكوا جوزك أدامك !

ياترى إنت كرجُل هتختار وقتها أنك تتناك أدام مراتك ولا هي تتناك أدامك؟! وأنتي كزوجة هتختارى تتناكي أدام جوزك ولا هو اللي يتناك أدامك ؟
وبعدها .. هتبصوا في وش بعض إزاي ؟ 🤣🤣
يعني لو لازم حد يتناك فانا مش هقدر الصرااحه 🤣🤣🤣

ده رأيك وطبعا بأحيبك عليه ..

لكن أنت مش لوحدك في المنتدي ولا انت عايش لوحدك في العالم ! فخلينا نشوف أراء باقي الزملاء وهيتصرفوا إزاي في موقف زى ده .. يمكن نلاقي حد تلمع في دماغه فكرة أو راب جديد يكون هو الحل !
أنا استحاله اعدل عن الرأي ده

• عجبني
التفاعلات: حنفي الونش
أنا استحاله اعدل عن الرأي ده

لكن صاحب التعليق اللي قبلك بيقول ( لو لازم حد يتناك فأنا مش هقدر بصراحة ) 🤣

رأيك ع العين والراس .. لكن برضو سيب فرصة لغيرك يعبر عن رأيه !

لكن صاحب التعليق اللي قبلك بيقول ( لو لازم حد يتناك فأنا مش هقدر بصراحة ) 🤣

رأيك ع العين والراس .. لكن برضو سيب فرصة لغيرك يعبر عن رأيه !
يعم مليش دعوه بغيري وانا مقرتش تعليق اي حد سلام بقي عشان الموضوع مفهوش نقاش بالنسبة ليا

يعم مليش دعوه بغيري وانا مقرتش تعليق اي حد سلام بقي عشان الموضوع مفهوش نقاش بالنسبة ليا

وأنا قولتلك إيه ؟!!

قولتلك سيب فرصة لغيرك يعبر عن رأيه !

سلام 🌹

الموت أهون من الحالتين لكن لينا احنا الاتنين
ولو حصل فعلياً مش هموت قبل ما اقتل اتنين منهم على الاقل

• عجبني
التفاعلات: asaad2024
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
شكللك لسه صغيرة مع الوقت ممكن تحبيرالكثرة عادي
بص مستحيل لاني بطبعي بقرف فأنا كفايا عليا واحد بحبه مش حفلة علي دماغي وواحد من ورا وواحد من قدام ايه يعم لا صعب اوي
واحد يمتعني و حلو مش هستمتع بكمية عايزة اركز علي حد واحد😂

• بيضحكني
مش قصدى بالكثرة 🤣

ده إغتصاب جنسي .. يعني أكيد هيمسكوا أماكن عفتك ، ولو الوقت يسمح لهم وحاسين بالأمان فأكيد هيعملوا كل ما يفعله الرجل مع زوجته من مداعبات زى اللحس وخلافه !

لو قاومتي واحد وأتنين ممكن متقدريش تقاومي التالت والرابع ومقاومتك تنهار وتتحول لمُتعة !

المقاومة للنهاية مع العدد ده لا يتحملها سوى أولو العزم من البشر 🤣
ماشي يعم😂

• بيضحكني
التفاعلات: حنفي الونش
صباح الخير 🌹

جاء علي بالي سؤال إفتراضي أو خيالي من واقع القصص اللي بنقراها هنا ، وحبيت أستطلع رأي الشباب والسيدات ..

لو أنت ومراتك راكبين سيارتك بالليل وجايين من مشوار ودخلتم في منطقة مقطوعة ، وفجأة الطريق أتقطع عليكم وإضطريت تقف بالسيارة ولقيت عصابة مكونة من 4 أفراد هاجمتكم بالسلاح ونزلتكم من السيارة وأخدتكم في مكان مهجور ، وأفراد العصابة طلبوا أنهم ينبكوا حد منكم إنتوا الأتنين ، وتركوا لكم حرية الإختيار ، إما انهم ينيكوا مراتك أدامك أو ينيكوك أدام مراتك ، والعكس بالنسبة للسيدات ، إما ينيكوكي أدام جوزك أو ينيكوا جوزك أدامك !

ياترى إنت كرجُل هتختار وقتها أنك تتناك أدام مراتك ولا هي تتناك أدامك؟! وأنتي كزوجة هتختارى تتناكي أدام جوزك ولا هو اللي يتناك أدامك ؟
وبعدها .. هتبصوا في وش بعض إزاي ؟ 🤣🤣
انا عندي حل او حاجه اقول ليهم موفق انكو تعملو معاها كده بس ليه شرط واحد اقف معاكو اتفرج وا وقت ما هما مشغولين اخد السلاح واموتهم حل بسيط جدا

• بيضحكني
بص مستحيل لاني بطبعي بقرف فأنا كفايا عليا واحد بحبه مش حفلة علي دماغي وواحد من ورا وواحد من قدام ايه يعم لا صعب اوي
واحد يمتعني و حلو مش هستمتع بكمية عايزة اركز علي حد واحد😂
ماهو ده فرق الخبرة وانتي في الاول هاتقولي احب واحد واحد واركز لما تبقي خبيرة الموضوع بيختلف تمامااا امشيها واحدة واحدة بس

• بيضحكني
انا عندي حل او حاجه اقول ليهم موفق انكو تعملو معاها كده بس ليه شرط واحد اقف معاكو اتفرج وا وقت ما هما مشغولين اخد السلاح واموتهم حل بسيط جدا
ده قصة في خيالك ولا ايه

ماهو ده فرق الخبرة وانتي في الاول هاتقولي احب واحد واحد واركز لما تبقي خبيرة الموضوع بيختلف تمامااا امشيها واحدة واحدة بس
يعم انت شايفني انجيلا وايت هتناك من خمسة في نفس واحد طب هي و دا شغلها اما بالنسبالي هيبقي ايه
ما انت لو شوفت فيديو كنت منزلاه و اتشال من القرف اللي كانو بيعملو برا كل واحد بيدفع فلوس و البنات فاتحة رجلها و يمكن بيخش فيها مش اقل من 7 زبار مختلفة كفيلة تجيب المرض وقتي

• عجبني
يعم انت شايفني انجيلا وايت هتناك من خمسة في نفس واحد طب هي و دا شغلها اما بالنسبالي هيبقي ايه
ما انت لو شوفت فيديو كنت منزلاه و اتشال من القرف اللي كانو بيعملو برا كل واحد بيدفع فلوس و البنات فاتحة رجلها و يمكن بيخش فيها مش اقل من 7 زبار مختلفة كفيلة تجيب المرض وقتي
لا انا ماعرفش انتي شبه مين لكن هنا بنتكلم ان الجنس لما بيبقي بلاحدود بتلاقي نفسك بتطلبي حاجات اكتر لان المتعة وقتها بتزيد عموما اللي شايفه صح اعمليه😂😂

• عجبني
لا انا ماعرفش انتي شبه مين لكن هنا بنتكلم ان الجنس لما بيبقي بلاحدود بتلاقي نفسك بتطلبي حاجات اكتر لان المتعة وقتها بتزيد عموما اللي شايفه صح اعمليه😂😂
حصلخير يعم برضو ووجه نظرك تحترم برضو مفيش اي اعتراض

• أتفق
  • بيضحكني

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%