NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.

الوزيرر

وزير نسوانجي
نسوانجي متفاعل
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
أنجذب للإناث
انت / انتي في سنة كام سكس 😊

كلنا مرينا بمراحل دراسية مختلفة من اول الحضانة الي نهاية التعليم بس كلنا مختلفين في الوصول للمراحل الدراسية يعني منا اللي حصل على الابتدائية ومنا الاعدادية ومنا الثانوية وهكذا هعمل معاكم النهاردة تقييم سكسي انت /انتي في سنة كام سكس قيموا نفسكم بنفسكم من خلال الخبرات الجنسية اللي عندكم ومن خلال قدراتكم على التعامل مع الطرف الآخر في السكس ومن خلال التجارب اللي مريتوا بها قولولي انتم فى سنه كام سكس وبناء على المرحلة السكسية اللي انتو فيها هسأل كل عضو/ عضوة سؤال سكسي على حسب المرحلة السكسية اللي انتم فيها وردكم على السؤال هيوضح أنتوا فعلا فى المرحلة اللي اختارتوها ولا كان اختيار عشوائي والتقيم من خلال ردكم على الأسئلة هيكون بنسة ٪100 اقل من 60٪ يبقي انت في مرحلة سكسية اقل من اللي انتوا قلتوا عليها 💋
اختيار انتم في سنة كام سكس هيكون من اول سنة اولي سكس مرورا بالمراحل المختلفة إلى نهاية المراحل وهي مرحلة دكتوراة سكس♥️

• عجبني
التفاعلات: Ýòù§§èf
من سن خمس سنين

• بيضحكني
  • عجبني
التفاعلات: hani1 و الوزيرر
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
مش المفروض حد تانى اللى يقيم

• عجبني
التفاعلات: dr_nero و نفسي انيك اختي في طيزها
لو من على النت اكون فى الثانوية
لو واقع ممكن يكون اعداديه

• حبيته
التفاعلات: الوزيرر
انت / انتي في سنة كام سكس 😊

كلنا مرينا بمراحل دراسية مختلفة من اول الحضانة الي نهاية التعليم بس كلنا مختلفين في الوصول للمراحل الدراسية يعني منا اللي حصل على الابتدائية ومنا الاعدادية ومنا الثانوية وهكذا هعمل معاكم النهاردة تقييم سكسي انت /انتي في سنة كام سكس قيموا نفسكم بنفسكم من خلال الخبرات الجنسية اللي عندكم ومن خلال قدراتكم على التعامل مع الطرف الآخر في السكس ومن خلال التجارب اللي مريتوا بها قولولي انتم فى سنه كام سكس وبناء على المرحلة السكسية اللي انتو فيها هسأل كل عضو/ عضوة سؤال سكسي على حسب المرحلة السكسية اللي انتم فيها وردكم على السؤال هيوضح أنتوا فعلا فى المرحلة اللي اختارتوها ولا كان اختيار عشوائي والتقيم من خلال ردكم على الأسئلة هيكون بنسة ٪100 اقل من 60٪ يبقي انت في مرحلة سكسية اقل من اللي انتوا قلتوا عليها 💋
اختيار انتم في سنة كام سكس هيكون من اول سنة اولي سكس مرورا بالمراحل المختلفة إلى نهاية المراحل وهي مرحلة دكتوراة سكس♥️
دكتوراة سكس ٢٥ سنة ممارسة مع النوعين
وثانوية تعري

• عجبني
التفاعلات: مكيانيكي حريم
انا من سن 6 سنين بدأت وارفع كل حاجه
يعنى بقالى 16 سنه دارس سكس🤣

• بيضحكني
  • عجبني
التفاعلات: mike69 و الوزيرر
دكتوره ورئيسه قسم :geek:

• بيضحكني
  • حبيته
  • عجبني
التفاعلات: نفسي انيك اختي في طيزها، الوزيرر و Aymanx123
دكتوراة سكس ٢٥ سنة ممارسة مع النوعين
وثانوية تعري
اهلا ياروحي شكراً جدا لذوقك 💋
سؤالك هيكون 😁
كم مره تقذف المرأة في الجماع بالحاله الطبيعيه يعني الشائع؟؟

• حبيته
التفاعلات: نفرتيتي اللبوة
اهلا ياروحي شكراً جدا لذوقك 💋
سؤالك هيكون 😁
كم مره تقذف المرأة في الجماع بالحاله الطبيعيه يعني الشائع؟؟
مفيش ارقام ثابتة .. كل ست حالة مختلفة .. والست نفسها بيختلف مرات تنزيلها من راجل لراجل
لكن عموما لو مش ست باردة تقدر تنزل اي عدد من المرات .. احنا مش زي الرجالة ..🤭😛🤣 مبنتعبش
او انا كدا يعني لو الراجل عاجبني ممكن اتناك يوم بحاله🥰😍

• حبيته
التفاعلات: Thiago11
  • بيضحكني
  • حبيته
التفاعلات: Thiago11 و Ahmedmax7
لو من على النت اكون فى الثانوية
لو واقع ممكن يكون اعداديه
سؤالك
وضع ال 69 يصنف من اي نوع من انواع الجنس؟؟

• عجبني
التفاعلات: Omar21
مفيش ارقام ثابتة .. كل ست حالة مختلفة .. والست نفسها بيختلف مرات تنزيلها من راجل لراجل
لكن عموما لو مش ست باردة تقدر تنزل اي عدد من المرات .. احنا مش زي الرجالة ..🤭😛🤣 مبنتعبش
يوم بحاله ياقادره 😂 😂

انك تكملى يوم دا كنايه عن شهوتك
صح؟

أيوة برضو بتنزل كام مرة ف الحاله الطبيعيه 😂

الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%