NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

منقول محارم أنا ومرات أبويا الشرمو.طه واختها

الفتي الشقي m

نسوانجى متقحرط
عضو
إنضم
30 يوليو 2023
المشاركات
37
مستوى التفاعل
40
نقاط
4
الجنس
ذكر
الدولة
مصر
توجه جنسي
أنجذب للإناث
قصة 📖
#


عمرى 19 عام اعيش مع مرات ابويا الشرمو.طة في الصعيد، يحكى زملائى كثير عن الجـ.ـنس وانا اخجل ان اتكلم عنه لقد عشت مع زوجة ابى وهى في سن 40 عام من عمرها وهى محرومة من النيـ.ـك لان ابى بعيد عنها بدأت حكايتى معها عندما بدأت ابلغ والاحظ طنط ميمى جسمها وملابسها التي تثيرنى وجمالها الصارخ من ثد.يها الكبير وفمها الذيذ وفخا.دها البيضاء.
وذات يوم وجدتها نائمة في الصالة بقميصها القصير ونائمة على بطنها تثنى فخا.دها بـ.ـزاوية قائمة شاهدت لاول مرة وراك طنط وبروز طيـ.ـزها والكلو.ت الشفاف الذي يملأ كـ.ـسها من الخلف ودخلت حجرتى وخيال جسمها لايفارقنى ....
وبعد قليل نادت: حمادة أنت جيت؟
ايوه ياطنط.
هي: اجهز الغدا؟
قولتلها انا شبعان..
قالتلي انا منتظراك ناكل سوى...
قولتلها لا كلي انتى ماليش نفس....
وفى يوم كان جسمى سخن من التهاب اللوز اعطتنى كبسولة لخفض السخونة لمست زورى وجدتنى سخن وضعت راسى على صدرها تداعب رقبتى وانا اسمع تنهيدها
هي : أنت مش ممكن اسيبك تنام لوحدك أنت تنام في اوضتي أنت عيان ومحتاج ان اراعيك بالليل
واخذتنى إلى اوضتها ووضعت راسى على فخادها الناعمة وكانت تلمس زورى بكل حنية تداعبه بدأ زو.برى ينتصب ولاحظت طنط زو.برى المشدود بداخل البنطلون وازداد تنهيدها..
قالت حمادة حبيبى اخلع هدومك علشان ادلك جسمك كنت خجول جدا
قالتلي أنت مكسوف منى قولتلها لا انا حاخلع هدومى اهو ولمست صدري بيديها ببطء
خلعت البنطلون حتى اصبحت عريا.ن مافيش غير الكلو.ت
قالتلي افرد جسمك ونام على ظهرك وجابت دهان تدلكنى بيديها الناعمة وانا اتمتع بلمس يديها على ظهرى قالتلي سيب نفسك خالص ياحبيبى
جلست على طيـ.ـزى وانا بين فخا.دها تدلك على كتافى ثم على رقبتى ثم جلست على ظهري تداعب زورى بدا زو.برى يسخن ثم نزلت يدها كى تدلك فيا خلعت الكلو.ت بتاعى وقالتلي أنت مكسوف من طنط انا عايزه اروقك بسرعة ودلكت فلقتين طيـ.ـزى وادخلت يديها ببطئ بين طيـ.ـزى وانا استمتع بيديها حتى لمست بيضا.نى المنفوخة ثم قلبتنى على ظهرى وجلست على حجري وارتعش زو.برى عندما لمس كـ.ـسها بدأت تدلك صدرى بالراحة وببطئ حن زو.برى وانتصب وضغطت عليه رفعت جسمها وامسكت زو.برى وقالتلي وهي مبتسمه ايه دة حبيبى أنت كبرت وبقيت راجل...
بصراحه معرفتش ارد اقولها اي كنت محروج...
ولقيتها اخدته في بوقها تمص فيه وتلحسه...
انا سخنت من اللي بتعمله ف زو.برى وقولتلها انا بحبك ياطنط نفسى امص في كـ.ـسك والحسه
قالتلي وانا كمان نفسي ف كدا وخلعت الكلو.ت واخذت راسى على كـ.ـسها وانا الحس فيه وامصه والحس قطرات كـ.ـسها الناعم بلونه الورى الجميل...
قالتلي تعالى ادفيك بكـ.ـسى وضعتنى تحتها وامسكت ب زو.برى ودفعته في كـ.ـسها وميلت ب بـ.ـزازها نحو فمى وقالتلي ارضع يا حبيبى أنت من زمان محتاج لحنانى ودفئ
مسكت بـ.ـزازها ب ايدي ومصيت شفايفها وفمها الطعم وامص في حلمه بـ.ـزازها واقولها كـ.ـسك دافى ياطنط اح وتقولي ده زو.برك طويل خالص اكبر من بتاع ابوك اوووف نيـ.ـكني اوي انا تعبانه ومحرومه وكان نفسي ف زو.بر زي دا من زمان ...
وانا مش بتكلم عمال ارضع في بـ.ـزازها وانيـ.ـكها وأمسك طيـ.ـزها ب ايدي واضر.بها عليها وهي تصو.ت وتقولي اااه كمان اضر.بني جامد علي طيـ.ـزي ونيـ.ـكني اوييييي ااااه ...
فضلت انيـ.ـك واضر.ب فيها وارضع من بـ.ـزازها الكبيره الملبن لحد مقربت اجيب سألتها افضى زو.برى بره ولا جوه قالتلي فضى في كـ.ـسى املاه وطفي الناا.ر اللي فيه فضيت زو.برى وارتحت خدتني في حضنها وحطت دماغي علي صدرها وقعدت تقولي انا محرومة من الزو.بر وابوك ليه فترة مشغول مع مراته التانية بس أنت تقوم بواجبك مكانه بقا أنت احلى زو.بر شوفته في حياتى مكنتش اعرف انك جامد كدا
ونمت وانا دفيان في حضنها لحد المغرب
خبط الباب قامت طنط ولبست الروب وفتحت الباب كانت فاطمة بنت ام سيد الخدامة بتقولها انا قلت اعدى عليكى وانتفلك كـ.ـسك قالتلها لا امك كانت عندى نتفته
فاطمه : طب أنتي مش عايزة حاجة تانى..؟
هي : لا بس خدى سيدك حميه
فاطمه : هو سيدى رجع..؟
هي : لا دا سيدك الصغير حمادة علشان هو تعبان شويه..
فاطمه : يظهر يا ستى كان بايت في كـ.ـسك امبارح
هي : بطلى مياعه ادخلى وجهزى الحمام عايزاكى تدعكيه كويس
فاطمه : حاضر انا هخلى زو.بره طويل قوى ونضيف وجات قالتلي يا حمادة قوم علشان فاطمة تحميك،
انا : حاضر ياطنط،
لبست الكلو.ت وخرجت قالتلي ازيك يا سيدى انا هحميك انهارده وادعكك
قولتلها ماشي .
غسلت فاطمة راسى ثم اخذت الصابون تدعك صدرى بيدها ثم دعكت وراكى ورجلى وشمرت قميصها وجلست تدعك فخادي من اعلى وقالت ادينى يا سيدى ظهرك وملست على الكلو.ت من وراء ووضعت يدها بين طيـ.ـزى لتدعكهم قالتلي اتدور ياسيدى دعكت زو.برى من بره الكلو.ت وبتقول معلش يا سيدى اقلـ.ـع الكلو.ت علشان اخد راحتى فيك وخلعت الكلو.ت من غير متكلم ودعكت يدها بالصابون وامسكت زو.برى تدلك فيه وتملس بين بضا.ني وتقولي معلش ياسيدى ادلك زو.برك وبيـ.ـضك من العرق طول الليل وانت تحت كـ.ـس ستى الدافى... زو.برك طويل وغليظ يستاهل الكـ.ـس، ثم مسكت فاطمة زو.برى وتدلكه وتدعك بيـ.ـضى شويه انا سخنت وهيـ.ـجت من اللي هي بتعمله معايا روحت مسكت طيـ.ـز فاطمة وحضنتها وفضلت امص في شفايفها وبوقها الطعم وهى تحاول تفلت منى ووضعت زو.برى في الكلو.ت حتى اختر.ق كـ.ـسها وهي تقول بشر.مطة: يا سيدى احسن ستى تشوفنى وملست على كـ.ـسها حتى ساح ونزلت الكلو.ت واخذته في كـ.ـسها السمين وهى تجلس عليه تقوم وتقعد عليه ونادت طنط: خلصتى يا فاطمة؟ قالتلها قربت خلاص، وانا تحت الكـ.ـس السمين فضلت انيـ.ـك فيها شويه لحد مقربت انزل سألتها افضى فين؟ قالتلي فضيه بره كـ.ـسى وبالفعل اول محسيت اني هجيبهم خرجته من كـ.ـسها ونطرتهم عليه من بره نزلت بجسمها قدامي ومسكت زو.برى ومصته ونظفته خالص وخرجنا من الحمام وجهزت طنط الغدا ومشت فاطمة.
جات مرات ابويا الشرمو.طة بتسألني ايه رايك في فاطمة بنت شاطرة زى امها زنوبة دعكتك كويس قوي، انا عايزاك تتغذى كويس علشان ادفيك شويه وبعد ما اكلنا اخذتنى في حجرتها وقالتلي اقعد ياحبيبى على الكرسى وافرد رجليك وسيب نفسك علشان ادلعك شويه ومسكت زو.برى تداعب فيه اعلى واسفل وتدعك بيـ.ـضى بحنيه ومصت زو.برى وادخلته كله في فمها كأنه في كـ.ـسها واخرجته من فمها وبصقت على زو.برى ودلكته واخذتنى على السرير وخلعت الكلو.ت وجلست على زو.برى تقوم وتقعد على زو.برى حتى التهب من حرارة كـ.ـس طنط ومصيت شفايفها ورضعتنى ونمت في حضنها وفرغت زو.برى في كـ.ـسها ونمت بين فخا.دها وانا تحت كـ.ـسها الدافى واستمر الحال لمدة شهر وبعد ذلك جاءت اختها وهي اطلقت من زوجها بسبب الحرمان نادت طنط عليا تعالى ياحمادة سلم على طنط جمالات هي حتعيش معانا خذ الشنط وطلعها فوق وانا تسمرت في مكانى ايه مالك واخذت الشنط ووضعتهما في الشقة اتغدينا سوي وطنط قالت أنت قريبه على السطوح أكلي الطير أنت ماتشغلى نفسك دخلت حجرتى انا افكر في جسمها هي طول وعرض وجسمها مليان وشعرها طويل وصدرها عريض وبـ.ـزازها مربربة، عرفت ان الدور سيأتي عليها قريبًا.

مرت الأيام وانا ومرات ابويا كنا نستني اختها تنام واروحلها اوضتها ونعمل اللي بنعمله وف يوم واحنا بنمارس حسينا بحركه غريبه بره الاوضه وسمعنا صوت حد بره قومت لبست وخرجت اشوف مين بس ملقتش حد وعدت الليله ....
ف يوم مرات ابويا قالتلي انها نازله السوق تجيب شوية طلبات للبيت واحتمال تتأخر بره شويه عشان عايزه تجيب شوية حاجات لنفسها كمان..
خرجت مرات ابويا الشرمو.طه وانا دخلت اوضتي عمال افكر في اختها الملبن اللي معايا في البيت واحنا لواحدنا وعايز انتهز الفرصه بس مش عارف اعمل ايه ولا اجيبها ازاي ...
وف وسط منا قاعد بفكر لقيتها بتخبط عليا وسمحتلها بالدخول شوفتها تنحت فيها وزو.برى وقف ومبقتش ملموم علي نفسي ... كانت لابسه عبايه بيتي نص كم وخفيفه خالص وشفافه ولازقه علي جسمها المربرب وصدرها كله بره وجسمها ابيض من اللبن الحليب
قالتلي انا هعمل قهوه ليا عشان مصدعه تحب اعملك معايا..؟
حاولت اجمع اعصابي واجمد قدامها عشان اعرف ارد عليها .. وقولتلها ماشي
لفت عشان تمشي واااه علي جمال طيـ.ـزها في العبايه وهي ماشيه ومرفوعه وبارزه لبره هتفر.تك العبايه من عليها....
هي مشت راحت تعمل القهوه وانا فضلت قاعد مكاني عمال افكر في اللي شوفته وف جسمها اللي عايز يتنهش .... شويه ولقيتها جايه بصينيه عليها فنجانيين قهوه .. كنت ممدد علي السرير قومت اتعدلت وهي جت حطت الصينيه وقعدت معايا علي طرف السرير ...
فضلنا نتكلم شويه وهي حكتلي علي جوزها وحياتها وأنها مكنتش مبسوطه معاه وانا كل تركيزي عليها وعلي جسمها وهي لاحظت نظراتي ليها وكمان شافت زو.برى وهو شادد في البنطلون ... خلصنا القهوه قالتلي هروح اودي الصينيه المطبخ واجيلك نكمل كلامنا ... راحت وانا خلاص جيبت أخرى ومبقتش عارف امسك نفسي عليها اكتر من كدا ...
راحت وجت لقيتها طلعت قعدت جمبي ع السرير وقاعده بجنبها ناحيتي ومصدرالي صدرها الكبير الابيض وبتقولي احنا كنا بنقول اي ... انا بصيت لبـ.ـزازها تنحت واتوترت ومعرفتش ارد عليها ... قالتلي مالك ... وراحت باصه لصدرها اللي لاحظت اني متنحله وزو.بري شادد عليه وراحت ضاحكه قالتلي عجبك ...؟
مش مركز معاها قولتلها ها ..؟ قالتلي صدرى عجبك ؟
قولتلها يجنن .. راحت ماسكه ايدي وحطتها علي صدرها وقالتلي امسكه وادعكه ب ايدك جامد كدا ....
انا مصدقت روحت قافش فيه ب ايديا الاتنين ونازل عليها بوس ف شفايفها ورقبتها لحد موصلت لصدرها وانا ببوس وألحس فيه ....
هي سخنت هي كمان ولقيتها بتقومني من عليها وراحت قايمه قا.لعه العبايه ومكنتش لابسه حاجه تحتها انا شوفت المنظر انصدمت 🤯 بـ.ـزازها كبيره وطريه اوي وطيـ.ـزها كبيره وجسمها ابيض اوي وملبن...
قومت قلـ.ـعت هدومي انا كمان وبقينا عريا.نين احنا الاتنين نزلت عليا نيمتني علي ضهرى ونزلت فوقي عماله تبوس في جسمي كله من فوق لتحت لحد موصلت عند زو.برى ومسكته ب ايديها وفضلت تمص وتلحس فيه لحد مشد اوي وكنت حاسس أنه هينفـ.ـجر من السخونيه والشهوه اللي انا فيها وكمان طريقتها في اللحس والمص هيجـ.ـتني اوي .. وبتقولي زو.برك حلو اوي وكبير كان نفسي ف واحد زيه
وراحت قايمه وقعدت عليا ومسكت زو.بري وفضلت تفرش بيه شويه علي كـ.ـسها من بره وعلي زنبو.رها وبعدين دخلته ف كـ.ـسها وقعدت عليا وفضلت رايحه جايه عليه وتطلع وتنزل وانا ماسك بـ.ـزازها وعمال أشد فيها واقرص وهي تصو.ت وتقولي امسك بـ.ـزازي جامد ونيـ.ـكني اويي ااااه انت بتنـ.ـيك حلو اوي وزو.برك كبير وجامد اوي اختي كان عندها حق لما حكتلي عنك ااااه

( اكتشفت بعدين ان مرات ابويا الشرمو.طه كانت بتحكيلها عن اللي كنا بنعمله وهي اللي جايباها عشان انيـ.ـكها واريحها هي كمان وعرفت كمان أنها مكنتش رايحه السوق ولا حاجه دي كانت متفقه معاها أنها تسيبنا ف البيت لواحدنا عشان ناخد راحتنا مع بعض ..)
المهم .... قولتلها انتي بتقولي اي قالتلي انا عارفه كل حاجه بينك وبين اختي وشوفتكم كذا مره افتكرت ساعتها الصوت والحركه اللي حصلت قبل كدا واحنا مع بعض وطلعت اشوف مين وملقتش حد .. كانت هي ..
قالتلي انا تعبانه ومحرومه وكان نفسي ف كدا من زمان وكويس انك موجود عشان تريحنا وتمتعنا وف وسط م احنا شغالين والدنيا تمام لقيت مرات ابويا داخله علينا الاوضه وبتضحك وبتقولها اي رأيك طلع زي مقولتلك ولا لأ ... انا اتنفضت ومبقتش مستوعب وهي ردت عليها وقالتلها دا طلع اكتر مقولتيلي وزو.بره حلو اوي وهي لسه راكبه عليا وعماله تتنطط علي زو.بري .... مرات ابويا سخنت من المنظر ..دخلت وقفلت الباب وراها وقلعـ.ـت هدومها ونزلت معانا قومت اختها من علي زو.بري ومسكت زو.برى فضلت تمص وتلحس فيه هي واختها وشويه وجت اختها تبوس وتعض ف شفايفي وتبوس جسمي وبعدين نيـ.ـكتهم الاتنين مع بعض وبقينا نبدل علي دي شويه ودي شويه ويعملوا سحا.ق مع بعض ويلعبوا لبعض ويمسكوا بعض ليا ويلحسوا لبعض ... فضلنا ع كدا ييجي ساعه وبعدين لما قربت اجيب نزلنا ع الأرض وانا وقفت وهما جم فضلوا يمصوا ف زو.برى لحد مخلاص هجيب قعدتهم علي ركبتهم قدامي ع الأرض ونطرتهم في بوقهم وعلي وشهم وهما جم مصولي زو.بري ونضفوهولي وبعدين فضلوا يلحسوا لبعض اللي نزل عليهم ويبوسوا بعض وقومنا دخلنا الحمام واخدنا شاور مع بعض احنا التلاته .... ومن يومها واحنا بنعمل مع بعض لحد الآن وابويا ميعرفش حاجه عن الموضوع دا بييجي ويمشي ويسيبنا مع بعض ولا بيلاحظ حاجه ...🤭
#انتهت 🙅🏻‍♂️
 
  • عجبني
  • نار ياحبيبي نار
التفاعلات: العنتيل 007, xxxxnmm, عاشق عيونك الحلوين و 12 آخرين
روعه تسلم
قصة 📖
#


عمرى 19 عام اعيش مع مرات ابويا الشرمو.طة في الصعيد، يحكى زملائى كثير عن الجـ.ـنس وانا اخجل ان اتكلم عنه لقد عشت مع زوجة ابى وهى في سن 40 عام من عمرها وهى محرومة من النيـ.ـك لان ابى بعيد عنها بدأت حكايتى معها عندما بدأت ابلغ والاحظ طنط ميمى جسمها وملابسها التي تثيرنى وجمالها الصارخ من ثد.يها الكبير وفمها الذيذ وفخا.دها البيضاء.
وذات يوم وجدتها نائمة في الصالة بقميصها القصير ونائمة على بطنها تثنى فخا.دها بـ.ـزاوية قائمة شاهدت لاول مرة وراك طنط وبروز طيـ.ـزها والكلو.ت الشفاف الذي يملأ كـ.ـسها من الخلف ودخلت حجرتى وخيال جسمها لايفارقنى ....
وبعد قليل نادت: حمادة أنت جيت؟
ايوه ياطنط.
هي: اجهز الغدا؟
قولتلها انا شبعان..
قالتلي انا منتظراك ناكل سوى...
قولتلها لا كلي انتى ماليش نفس....
وفى يوم كان جسمى سخن من التهاب اللوز اعطتنى كبسولة لخفض السخونة لمست زورى وجدتنى سخن وضعت راسى على صدرها تداعب رقبتى وانا اسمع تنهيدها
هي : أنت مش ممكن اسيبك تنام لوحدك أنت تنام في اوضتي أنت عيان ومحتاج ان اراعيك بالليل
واخذتنى إلى اوضتها ووضعت راسى على فخادها الناعمة وكانت تلمس زورى بكل حنية تداعبه بدأ زو.برى ينتصب ولاحظت طنط زو.برى المشدود بداخل البنطلون وازداد تنهيدها..
قالت حمادة حبيبى اخلع هدومك علشان ادلك جسمك كنت خجول جدا
قالتلي أنت مكسوف منى قولتلها لا انا حاخلع هدومى اهو ولمست صدري بيديها ببطء
خلعت البنطلون حتى اصبحت عريا.ن مافيش غير الكلو.ت
قالتلي افرد جسمك ونام على ظهرك وجابت دهان تدلكنى بيديها الناعمة وانا اتمتع بلمس يديها على ظهرى قالتلي سيب نفسك خالص ياحبيبى
جلست على طيـ.ـزى وانا بين فخا.دها تدلك على كتافى ثم على رقبتى ثم جلست على ظهري تداعب زورى بدا زو.برى يسخن ثم نزلت يدها كى تدلك فيا خلعت الكلو.ت بتاعى وقالتلي أنت مكسوف من طنط انا عايزه اروقك بسرعة ودلكت فلقتين طيـ.ـزى وادخلت يديها ببطئ بين طيـ.ـزى وانا استمتع بيديها حتى لمست بيضا.نى المنفوخة ثم قلبتنى على ظهرى وجلست على حجري وارتعش زو.برى عندما لمس كـ.ـسها بدأت تدلك صدرى بالراحة وببطئ حن زو.برى وانتصب وضغطت عليه رفعت جسمها وامسكت زو.برى وقالتلي وهي مبتسمه ايه دة حبيبى أنت كبرت وبقيت راجل...
بصراحه معرفتش ارد اقولها اي كنت محروج...
ولقيتها اخدته في بوقها تمص فيه وتلحسه...
انا سخنت من اللي بتعمله ف زو.برى وقولتلها انا بحبك ياطنط نفسى امص في كـ.ـسك والحسه
قالتلي وانا كمان نفسي ف كدا وخلعت الكلو.ت واخذت راسى على كـ.ـسها وانا الحس فيه وامصه والحس قطرات كـ.ـسها الناعم بلونه الورى الجميل...
قالتلي تعالى ادفيك بكـ.ـسى وضعتنى تحتها وامسكت ب زو.برى ودفعته في كـ.ـسها وميلت ب بـ.ـزازها نحو فمى وقالتلي ارضع يا حبيبى أنت من زمان محتاج لحنانى ودفئ
مسكت بـ.ـزازها ب ايدي ومصيت شفايفها وفمها الطعم وامص في حلمه بـ.ـزازها واقولها كـ.ـسك دافى ياطنط اح وتقولي ده زو.برك طويل خالص اكبر من بتاع ابوك اوووف نيـ.ـكني اوي انا تعبانه ومحرومه وكان نفسي ف زو.بر زي دا من زمان ...
وانا مش بتكلم عمال ارضع في بـ.ـزازها وانيـ.ـكها وأمسك طيـ.ـزها ب ايدي واضر.بها عليها وهي تصو.ت وتقولي اااه كمان اضر.بني جامد علي طيـ.ـزي ونيـ.ـكني اوييييي ااااه ...
فضلت انيـ.ـك واضر.ب فيها وارضع من بـ.ـزازها الكبيره الملبن لحد مقربت اجيب سألتها افضى زو.برى بره ولا جوه قالتلي فضى في كـ.ـسى املاه وطفي الناا.ر اللي فيه فضيت زو.برى وارتحت خدتني في حضنها وحطت دماغي علي صدرها وقعدت تقولي انا محرومة من الزو.بر وابوك ليه فترة مشغول مع مراته التانية بس أنت تقوم بواجبك مكانه بقا أنت احلى زو.بر شوفته في حياتى مكنتش اعرف انك جامد كدا
ونمت وانا دفيان في حضنها لحد المغرب
خبط الباب قامت طنط ولبست الروب وفتحت الباب كانت فاطمة بنت ام سيد الخدامة بتقولها انا قلت اعدى عليكى وانتفلك كـ.ـسك قالتلها لا امك كانت عندى نتفته
فاطمه : طب أنتي مش عايزة حاجة تانى..؟
هي : لا بس خدى سيدك حميه
فاطمه : هو سيدى رجع..؟
هي : لا دا سيدك الصغير حمادة علشان هو تعبان شويه..
فاطمه : يظهر يا ستى كان بايت في كـ.ـسك امبارح
هي : بطلى مياعه ادخلى وجهزى الحمام عايزاكى تدعكيه كويس
فاطمه : حاضر انا هخلى زو.بره طويل قوى ونضيف وجات قالتلي يا حمادة قوم علشان فاطمة تحميك،
انا : حاضر ياطنط،
لبست الكلو.ت وخرجت قالتلي ازيك يا سيدى انا هحميك انهارده وادعكك
قولتلها ماشي .
غسلت فاطمة راسى ثم اخذت الصابون تدعك صدرى بيدها ثم دعكت وراكى ورجلى وشمرت قميصها وجلست تدعك فخادي من اعلى وقالت ادينى يا سيدى ظهرك وملست على الكلو.ت من وراء ووضعت يدها بين طيـ.ـزى لتدعكهم قالتلي اتدور ياسيدى دعكت زو.برى من بره الكلو.ت وبتقول معلش يا سيدى اقلـ.ـع الكلو.ت علشان اخد راحتى فيك وخلعت الكلو.ت من غير متكلم ودعكت يدها بالصابون وامسكت زو.برى تدلك فيه وتملس بين بضا.ني وتقولي معلش ياسيدى ادلك زو.برك وبيـ.ـضك من العرق طول الليل وانت تحت كـ.ـس ستى الدافى... زو.برك طويل وغليظ يستاهل الكـ.ـس، ثم مسكت فاطمة زو.برى وتدلكه وتدعك بيـ.ـضى شويه انا سخنت وهيـ.ـجت من اللي هي بتعمله معايا روحت مسكت طيـ.ـز فاطمة وحضنتها وفضلت امص في شفايفها وبوقها الطعم وهى تحاول تفلت منى ووضعت زو.برى في الكلو.ت حتى اختر.ق كـ.ـسها وهي تقول بشر.مطة: يا سيدى احسن ستى تشوفنى وملست على كـ.ـسها حتى ساح ونزلت الكلو.ت واخذته في كـ.ـسها السمين وهى تجلس عليه تقوم وتقعد عليه ونادت طنط: خلصتى يا فاطمة؟ قالتلها قربت خلاص، وانا تحت الكـ.ـس السمين فضلت انيـ.ـك فيها شويه لحد مقربت انزل سألتها افضى فين؟ قالتلي فضيه بره كـ.ـسى وبالفعل اول محسيت اني هجيبهم خرجته من كـ.ـسها ونطرتهم عليه من بره نزلت بجسمها قدامي ومسكت زو.برى ومصته ونظفته خالص وخرجنا من الحمام وجهزت طنط الغدا ومشت فاطمة.
جات مرات ابويا الشرمو.طة بتسألني ايه رايك في فاطمة بنت شاطرة زى امها زنوبة دعكتك كويس قوي، انا عايزاك تتغذى كويس علشان ادفيك شويه وبعد ما اكلنا اخذتنى في حجرتها وقالتلي اقعد ياحبيبى على الكرسى وافرد رجليك وسيب نفسك علشان ادلعك شويه ومسكت زو.برى تداعب فيه اعلى واسفل وتدعك بيـ.ـضى بحنيه ومصت زو.برى وادخلته كله في فمها كأنه في كـ.ـسها واخرجته من فمها وبصقت على زو.برى ودلكته واخذتنى على السرير وخلعت الكلو.ت وجلست على زو.برى تقوم وتقعد على زو.برى حتى التهب من حرارة كـ.ـس طنط ومصيت شفايفها ورضعتنى ونمت في حضنها وفرغت زو.برى في كـ.ـسها ونمت بين فخا.دها وانا تحت كـ.ـسها الدافى واستمر الحال لمدة شهر وبعد ذلك جاءت اختها وهي اطلقت من زوجها بسبب الحرمان نادت طنط عليا تعالى ياحمادة سلم على طنط جمالات هي حتعيش معانا خذ الشنط وطلعها فوق وانا تسمرت في مكانى ايه مالك واخذت الشنط ووضعتهما في الشقة اتغدينا سوي وطنط قالت أنت قريبه على السطوح أكلي الطير أنت ماتشغلى نفسك دخلت حجرتى انا افكر في جسمها هي طول وعرض وجسمها مليان وشعرها طويل وصدرها عريض وبـ.ـزازها مربربة، عرفت ان الدور سيأتي عليها قريبًا.

مرت الأيام وانا ومرات ابويا كنا نستني اختها تنام واروحلها اوضتها ونعمل اللي بنعمله وف يوم واحنا بنمارس حسينا بحركه غريبه بره الاوضه وسمعنا صوت حد بره قومت لبست وخرجت اشوف مين بس ملقتش حد وعدت الليله ....
ف يوم مرات ابويا قالتلي انها نازله السوق تجيب شوية طلبات للبيت واحتمال تتأخر بره شويه عشان عايزه تجيب شوية حاجات لنفسها كمان..
خرجت مرات ابويا الشرمو.طه وانا دخلت اوضتي عمال افكر في اختها الملبن اللي معايا في البيت واحنا لواحدنا وعايز انتهز الفرصه بس مش عارف اعمل ايه ولا اجيبها ازاي ...
وف وسط منا قاعد بفكر لقيتها بتخبط عليا وسمحتلها بالدخول شوفتها تنحت فيها وزو.برى وقف ومبقتش ملموم علي نفسي ... كانت لابسه عبايه بيتي نص كم وخفيفه خالص وشفافه ولازقه علي جسمها المربرب وصدرها كله بره وجسمها ابيض من اللبن الحليب
قالتلي انا هعمل قهوه ليا عشان مصدعه تحب اعملك معايا..؟
حاولت اجمع اعصابي واجمد قدامها عشان اعرف ارد عليها .. وقولتلها ماشي
لفت عشان تمشي واااه علي جمال طيـ.ـزها في العبايه وهي ماشيه ومرفوعه وبارزه لبره هتفر.تك العبايه من عليها....
هي مشت راحت تعمل القهوه وانا فضلت قاعد مكاني عمال افكر في اللي شوفته وف جسمها اللي عايز يتنهش .... شويه ولقيتها جايه بصينيه عليها فنجانيين قهوه .. كنت ممدد علي السرير قومت اتعدلت وهي جت حطت الصينيه وقعدت معايا علي طرف السرير ...
فضلنا نتكلم شويه وهي حكتلي علي جوزها وحياتها وأنها مكنتش مبسوطه معاه وانا كل تركيزي عليها وعلي جسمها وهي لاحظت نظراتي ليها وكمان شافت زو.برى وهو شادد في البنطلون ... خلصنا القهوه قالتلي هروح اودي الصينيه المطبخ واجيلك نكمل كلامنا ... راحت وانا خلاص جيبت أخرى ومبقتش عارف امسك نفسي عليها اكتر من كدا ...
راحت وجت لقيتها طلعت قعدت جمبي ع السرير وقاعده بجنبها ناحيتي ومصدرالي صدرها الكبير الابيض وبتقولي احنا كنا بنقول اي ... انا بصيت لبـ.ـزازها تنحت واتوترت ومعرفتش ارد عليها ... قالتلي مالك ... وراحت باصه لصدرها اللي لاحظت اني متنحله وزو.بري شادد عليه وراحت ضاحكه قالتلي عجبك ...؟
مش مركز معاها قولتلها ها ..؟ قالتلي صدرى عجبك ؟
قولتلها يجنن .. راحت ماسكه ايدي وحطتها علي صدرها وقالتلي امسكه وادعكه ب ايدك جامد كدا ....
انا مصدقت روحت قافش فيه ب ايديا الاتنين ونازل عليها بوس ف شفايفها ورقبتها لحد موصلت لصدرها وانا ببوس وألحس فيه ....
هي سخنت هي كمان ولقيتها بتقومني من عليها وراحت قايمه قا.لعه العبايه ومكنتش لابسه حاجه تحتها انا شوفت المنظر انصدمت 🤯 بـ.ـزازها كبيره وطريه اوي وطيـ.ـزها كبيره وجسمها ابيض اوي وملبن...
قومت قلـ.ـعت هدومي انا كمان وبقينا عريا.نين احنا الاتنين نزلت عليا نيمتني علي ضهرى ونزلت فوقي عماله تبوس في جسمي كله من فوق لتحت لحد موصلت عند زو.برى ومسكته ب ايديها وفضلت تمص وتلحس فيه لحد مشد اوي وكنت حاسس أنه هينفـ.ـجر من السخونيه والشهوه اللي انا فيها وكمان طريقتها في اللحس والمص هيجـ.ـتني اوي .. وبتقولي زو.برك حلو اوي وكبير كان نفسي ف واحد زيه
وراحت قايمه وقعدت عليا ومسكت زو.بري وفضلت تفرش بيه شويه علي كـ.ـسها من بره وعلي زنبو.رها وبعدين دخلته ف كـ.ـسها وقعدت عليا وفضلت رايحه جايه عليه وتطلع وتنزل وانا ماسك بـ.ـزازها وعمال أشد فيها واقرص وهي تصو.ت وتقولي امسك بـ.ـزازي جامد ونيـ.ـكني اويي ااااه انت بتنـ.ـيك حلو اوي وزو.برك كبير وجامد اوي اختي كان عندها حق لما حكتلي عنك ااااه

( اكتشفت بعدين ان مرات ابويا الشرمو.طه كانت بتحكيلها عن اللي كنا بنعمله وهي اللي جايباها عشان انيـ.ـكها واريحها هي كمان وعرفت كمان أنها مكنتش رايحه السوق ولا حاجه دي كانت متفقه معاها أنها تسيبنا ف البيت لواحدنا عشان ناخد راحتنا مع بعض ..)
المهم .... قولتلها انتي بتقولي اي قالتلي انا عارفه كل حاجه بينك وبين اختي وشوفتكم كذا مره افتكرت ساعتها الصوت والحركه اللي حصلت قبل كدا واحنا مع بعض وطلعت اشوف مين وملقتش حد .. كانت هي ..
قالتلي انا تعبانه ومحرومه وكان نفسي ف كدا من زمان وكويس انك موجود عشان تريحنا وتمتعنا وف وسط م احنا شغالين والدنيا تمام لقيت مرات ابويا داخله علينا الاوضه وبتضحك وبتقولها اي رأيك طلع زي مقولتلك ولا لأ ... انا اتنفضت ومبقتش مستوعب وهي ردت عليها وقالتلها دا طلع اكتر مقولتيلي وزو.بره حلو اوي وهي لسه راكبه عليا وعماله تتنطط علي زو.بري .... مرات ابويا سخنت من المنظر ..دخلت وقفلت الباب وراها وقلعـ.ـت هدومها ونزلت معانا قومت اختها من علي زو.بري ومسكت زو.برى فضلت تمص وتلحس فيه هي واختها وشويه وجت اختها تبوس وتعض ف شفايفي وتبوس جسمي وبعدين نيـ.ـكتهم الاتنين مع بعض وبقينا نبدل علي دي شويه ودي شويه ويعملوا سحا.ق مع بعض ويلعبوا لبعض ويمسكوا بعض ليا ويلحسوا لبعض ... فضلنا ع كدا ييجي ساعه وبعدين لما قربت اجيب نزلنا ع الأرض وانا وقفت وهما جم فضلوا يمصوا ف زو.برى لحد مخلاص هجيب قعدتهم علي ركبتهم قدامي ع الأرض ونطرتهم في بوقهم وعلي وشهم وهما جم مصولي زو.بري ونضفوهولي وبعدين فضلوا يلحسوا لبعض اللي نزل عليهم ويبوسوا بعض وقومنا دخلنا الحمام واخدنا شاور مع بعض احنا التلاته .... ومن يومها واحنا بنعمل مع بعض لحد الآن وابويا ميعرفش حاجه عن الموضوع دا بييجي ويمشي ويسيبنا مع بعض ولا بيلاحظ حاجه ...🤭
#انتهت 🙅🏻‍♂️
فى انتظار جديدك الأروع والمميز
 
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
ههههههه... جميله اوووى... ومفيش احسن ولا اجمل من الخيال طبعا
واكيد بعد دا كله انت صحيت بقى النوم وفضلت تفكر فى المتعه الحلوه دى واتمنيت انك تنام تانى
صحححح بذمتك ولا لا؟؟؟ بص ياغالى.. صحيح ممكن يكون الخيال والاحلام مطلوبه فى القصص بس برضه مش كتير يعنى
ومتبقاش القصه كلها خيال فى خيال او حتى امنيات ولازم يكون فيها شوية واقع وشوية خيال يعنى كدا وكدا... وانت بجد بالغت اوى فى الخيال من اول ماقولت على البت اللى جت وكلمت مرات ابوك بالمفتشر كده وتنتفلها وتعمل كسها ومش عارف ايه... وبعدين تدخل كمان تحميك قال وتنيك فيها كمان
والباقى كمان كله بقى خيال وحلم
لو انت بذمتك حد بيحكيلك كده او بتقرا حاجه زى دى.. انت هتصدق
طبعا لا.. واوعى تقول اااه.. المهم حاول بعد كده تكون القصه منوعه بمعنى يكون فيها خيال ماشى بس شويه طبعا مش كلها كده... ويكون فيها شوية واقع كمان.. ولو هيبقى فى خيال حاول متسرحش اوى كده وامتب اللى ممكن يتصدق والقريب اوى من الواقع.... وشكرا لمجهودك ومتزعلش دى نصيحه مش اكتر متزعلش من كلامى طبعا
وبالتوفيق فى القادم ياغاااااالى...
 
  • عجبني
التفاعلات: امير الجنس العربى

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%