NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

متسلسلة أنا وبنت عمتي ( سلسلة الدياثه ) ـ حتي الجزء الثاني 11/4/2022

تخيلات جنسيه🌈👙👠💄👄💋

نسوانجى مخضرم
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
إنضم
26 فبراير 2022
المشاركات
1,606
مستوى التفاعل
3,372
نقاط
6,178
الجنس
عدم الإفصاح
الدولة
كوكب الأرض
توجه جنسي
عدم الإفصاح
🔥🔥 ــ المـكـالمـة ــ🔥🔥

اهلا بيكم انا تامر من زمان وانا بحب الجنس جدا خصوصا جنس المحارم والدياثه وكنت دايما بحب الموضوع دا جدا القصة اللي انا هحكيها دي بدأت احداثها وانا عندي 21 سنه كدا وبطلتها هويدا بنت عمتي اللي في وقتها كانت 32 سنه ومتزوجه وشكلها من بره محترمة جدا بس جواها شرمطه وقحب يكفي نسوان مصر كلها وكانت بتشتغل مدرسة في الحضانه عندنا من باب انها بتسلي وقتها ف غياب جوزها اللي مسافر وبيرجع اجازه شهر ف السنه بس ايه كانت فرسه شبه مديحه كامل كدا وبزاز كبيره وجوز طياز يوقفوا اتخن زبر وكنت دايما بتخيل نفسي وانا بتفرج عليها وهي بتتناك من فحل زبره كبير وانزل لبني عليها وبحكم سفر جوزها الكتير والطويل كانت دايما هايجه كدا من طريقة لبسها وكلامها وخصوصا معايا هزار وشتيمه زي ماتكون حاسه ان هموت عليها فعلا وعايزه تهيجني اكتر بدأت الحكايه لما صحيت ع صوتها وهي ف اوضتي جمبي ع السرير وبتقول تامر يا تامر اصحي بئ وفتحت عيني كدا قولتها ايه يابنتي في ايه ع الصبح ضحكت وقالت صبح ايه دا احنا المغرب قولتها عايزه ايه يعني قالت التليفون باظ مش عارفه مالوا وعمرو خارب الدنيا اتصالات عليا والنت بيروح ويجي قولتها طيب هلبس وهجي وراكي قالت ايه يعني انت نايم عريان قوم يلا وضحكت وشدت البطنيه وكنت قاعد بالبوكسر وزبري واقف ع الاخر من منظرها وهي جمبي ع السرير ولابسه عبايه لازقه في طيزها و نص بزازها طالعه منها بره واول لما هويدا اخدت بالها من زبري اللي واقف تحت البوكسر حسيت انها اتكسفت شوية وهاجت ف نفس الوقت وبعدين ضحكت وقالت يلا انجز عايزه أمشي قبل الضلمه المهم اخدت منها التليفون وهي عنيها ع زبري وانا ظبطت ليها التليفون وفرحت اوي وبعدين قفلت باب الأوضه وقالت عايزه منك حاجه بس سر مابينا اتفقنا قولتلها اتفقنا قالت عايزاك تصورني بـ تليفونك وتبعتلي الصور ع الواتس علشان ابعتهم لعمرو جوزي احسن من السيلفي وبعدين تليفونك الكاميرا بتاعته حلوه قولتلها ماشي كل دا وانا زبري هيقطع البوكسر صورتها وهي بالعبايه كام صوره كدا وحسيت انها هايجه خالص زي بالظبط وبعدين اتنهدت كدا وقال كفايه انا تعبت اوي ابعتهم ع الواتس وأحذفهم بعدين ضحكت وقالت لو واثق ان ماحدش هيشوفهم غيرك خليهم عادي بس الحجات دي مافيش فيها هزار وخرجت من الاوضة وانا هجن من الشهوة وفضلت العب ف زبري وجبتهم ع صورها اللي صورتها ليها وكنت مبسوط جدا باللي حصل بيني وبين هويدا وفات ع الموقف دا كام يوم وانا مستني اي فرصه علشان اشوفها تاني وبفكر فيها باستمرار وقررت ان ابعتلها ع الواتس وبعدين قررت إن اتصل بيها بحجه إن واحد صاحبي عايز يقدم لأخوه ف الحضانه عندهم وكدا المهم اتصلت بيها فعلا وانا زبري واقف جدا مجرد ان هسمع صوتها كدا

☎️أنا .. الو ازيك يا هويدا

☎️هويدا .. ازيك يا تامر عامل ايه

☎️أنا .. تمام انتي كويسه وجوزك كويس

☎️هويدا .. كويس بيسلم عليك

☎️أنا .. كنت عايز اعرف الحضانه عندكم مصاريفها كام وكدا فيه واحد صاحبي عايز يقدم لأخوه وقولتلوا ان بنت عمتي شغاله هناك
هويدا .. ولا يهمك خليه يجي بس وانا هظبطوا ماتقلقش هههههههههه

☎️أنا .. ههههههههههه حبيبتي يابنت عمتي واثق من كدا طبعا

☎️هويدا .. طبعا يابني ها لسه محتفظ بالصور ولا حذفتهم ههههههههه

☎️أنا .. هههههههههه لا محتفظ بيهم بس لو عايزه احذفهم عادي

☎️هويدا .. لا لا براحتك المهم خد بالك من ان حد غير يشوفهم

☎️أنا .. لا ماتخفيش أنا كل يوم لازم اتفرج عليهم بصراحه انتي زي القمر

☎️هويدا .. ههههههههه **** يخليك ياتموره ياقلبي

أنا .. المهم الصور عجبوا عمرو يعني

☎️هويدا .. هههههههههه لأ

☎️أنا .. ياسلام و**** انتي زي العسل انا لو جوزك مش هطلع من البيت وهفضل جمبك حد يسيب الجمال دا

☎️هويدا .. ااااه يا تامر اسكت انا كرهت نفسي من سفر عمرو اصلا

☎️أنا .. طيب احكيلي ايه اللي مش عاجبه ف الصور

☎️هويدا .. ههههههههه عمرو عايز صور من نوع تاني يابني وانا مش بعرف اتصور سيلفي الصور بتطلع وحشه

☎️أنا .. أه فهمت طيب اصورك أنا ياستي هههههههه علشان مايزعلش

☎️هويدا .. ههههههههه ياريت ينفع

☎️أنا .. وماينفعش ليه يعني ما أنا بصور حنان أختي كل شوية وبتبعتهم لجوزها ولما بيسألها من صورها بتقول أنك أنتي اللي بتصوريها ههههههههههه

☎️هويدا .. ههههههههههه بجد معقول

☎️أنا .. أه و**** بجد

☎️هويدا .. وبتصورها أزاي يعني بتكون لابسه أيه وكدا

☎️أنا .. يعني مره بصورها بقميص النوم مره أصورها وحجات كدا

☎️هويدا .. ماتحكي يابني سيب الكلام يطلع منك زي ماهوا كدا

☎️أنا .. يعني مره بالقميص مره أصورها وهي مطلعه بزازها بره القميص مره بالاندر والسنتيان مره توطي كدا وتنزل الاندر واصور طيزها يعني بتعمل اوضاع سكس وانا أصورها

☎️هويدا .. احح وبتصور كسها

☎️أنا .. طبعا بصور كل حته فيها وجوزها بيتبسط اوي بالصور

☎️هويدا .. وانت بتتبسط

☎️أنا .. طبعا

☎️هويدا .. بصراحة بتهيج عليها وانت بتصورها

أ☎️نا .. دا زبري بيوقف ع الاخر وبكون نفسي انيكها

☎️هويدا .. احححح وانت بصراحة زبرك حلو طيب جربت انك تنيكها وهي رفضت

☎️أنا .. مممم بصراحه لأ أخري العب ف بزازها ادعك زبري ف طيزها كدا وبعدين انا مش عايز انيكها انا بتخيلها وهي بتتناك كدا وانا اتفرج عليها وبتمتع اكتر

☎️هويدا .. اححح يا خول انت ديوث يا تامر يا بختها بيك

☎️أنا .. مش عارف ياهويدا بصراحه بس بحب اتخيل حنان وهي بتتناك قدامي وبتبسط حتي انتي نفسي كدا اشوف حد يكون زبره كبيره يمتع كسك ويعوضك عن غياب عمرو جوزك وخصوصا ان انا متأكد ان كسك كبير اوي ونفسه يتناك جامد

☎️هويدا .. احححح كبير يا تامر ونفسي اتناك واحس بالبن وهو بينزل ف كسي اوي ااااه كسي وجعني اوي اي بقولك ايه فاضي بكره

☎️أنا .. طبعا فاضي

☎️هويدا .. طيب تعالي عندي ف الشقه نكمل كلامنا وتصورني كام صورة ع زوقك كدا يا معرص ههههههههه

أ☎️نا .. ماشي اتفقنا بس مش انتي قاعده مع حماتك ف شقتها علشان جوزك مسافر ياقحبة

☎️هويدا .. اه بس انا هروح شقتي بكره بحجة ان هجيب اي حاجه من هناك وكدا كدا كل الجيران كلهم يعرفوا ان انت ابن عم يلا بقي علشان انا كسي اتبهدل وعايزه اخد دش بسرعه

☎️أنا .. ايه ياشرموطة انتي جبتي عسل كسك ولا أيه هههههههههههه

☎️هويدا .. ههههههههههه مرتين وحياتك جبتهم مرتين يلا سلام ممممممه

☎️أنا .. سلام يا قمر

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
🔥الحلقة الثانية«البوم صور»🔥

وحشتوني أجمل حاجه ف الدياثه والتعريص إنها بتقوي أي علاقة بين اتنين علشان مش بيكون فيه مجال ان حد يكذب ع التاني أو يخدعه لأي سبب وعلاقتي أنا وهويدا بدأت تاخد شكل تاني خالص وخصوصا بعد أخر مكالمة بينا اللي فات عليها يومين بالظبط وهويدا بعتت ليا ع الواتس تعرفني انها ف الطريق رايحه شقتها وطلبت مني أروح ليها وانا ماكنتش مصدق من الفرحه وبسرعه غيرت هدومي ونزلت اخدت تاكسي يوصلني وبعد 20 دقيقة كدا وصلت العماره اللي فيها شقة بنتي عمتي حبيبتي هويدا وانا زبري واقف جدا وهرمون الدياثه كان واصل أعلي حاجه وطلعت رنيت الجرس وهويدا فتحت ليا وكانت لسه لابسه عبايه سودا والطرحه وقاعده بشعرها وسلمت عليها وقعدنا ف الصاله وبصت ع زبري وضحكت وقالت ايه دا يا مفضوح ماشي ف الشارع كدا وأنا ضحكت وقولتها أعمل أيه يعني غصب عني طول الطريق وأنا بتخيل فيكي وزبري وقف وهويدا قالت وكنت بتتخيل ايه عرفني قولتلها لا هتزعلي قالت لا مش هزعل اخلص أحكي قولتلها كنت بتخيلك وانتي بتتناكي وانا بتفرج عليكي هويدا اتنهدت تنهيدها كلها شهوه وحرمان وقالت وكنت بتناك ف كسي ولا طيزي قولتلها ف كسك قالت اححح نفسي اتناك ف كسي جامد يا تامر ويكون زبر كبير اوي يعوضني عن حرمان السنه ونص اللي مسافر فيهم عمرو جوزي قولتلها يالهوي سنه ونص قالت سنه ونص قولتلها بصراحه كتير اوي وخصوصا أنك حلوه اوي ماتستاهليش اللي بيحصل معاكي دا طيب كلمي عمرو ينزل اجازه قالت انا كل يوم بكلمه وهو مش مهتم غير انه يسكس معايا ف التليفون وابعتلوا صوري قولتلها طيب خلاص متعك نفسك وسيبك منه قالت امتع نفسي ازاي يعني قولتلها انتي سيبي نفسك ليا وانا هنسيكي عمرو واللي جابوا عمرو لقيت هويدا بتضحك وقالت هنشوف بس انا مستغربه من حاجه ازاي انت ديوث كدا وزبرك اهو شكله حلوه قولتلها عادي انا بستمتع اكتر بالدياثه وانتي جسمك حلوه يستاهل انك تتناكي من اكتر من زبر وتتبسطي وكسك يجرب ازبار مختلفه قالت اح كسك ولع تعرف يا تامر نفسي ايه ع كدا قولتلها ايه قالت أمسك زبرك ليا سنه ونص ما مسكت زبر قولتلها اطلعوا تمسكيه شوية قالت لأ لأ بلاش أنا عايزاك تصورني كام صورة كدا زي ما بتصور حنان اختك علشان ابعتهم لعمرو قولتلها اصورك وانتي تعبانه كدا انتي شكلك تعبتي خالص قالت كسي بقي دااايب عايز يتناك بقولك مش انت عايز تبقي ديوث عليا وتعرص عليا قولتلها اه ياريت قالت ايه رايك اكلم عمرو قدامك وتتفرج عليا وانا بلعب ف كسي وبتناك فون من عمرو قولتلها ماشي بس بشرط قالت ايه قولتلها وانا بتفرج هطلع زبري وانا بلعب فيه زيك ضحكت وقالت طلعوا بس تعالي صورني علشان ابعتهم لعمرو واهيجوا عليا قولتلها طيب ماشي عايزه تتصوري ازاي قالت انت اللي قول ليا اعمل ايه وانا هعمل قولتلها انا هعملك البوم سكس من انتي ولابسه بالعباية لحد ما اصورك وانتي من غير هدوم قالت ماشي🔥🔥🔥🔥

((أنا هشرح الصور اللي صورتها ليها ف ف حوار من طرف واحد وأغلب الكلام هيكون مني انا طبعا هي هتعمل اللي انا بطلبوا منها وبس ))

🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥

📷 يلا اوقفي كدا وحطي صباعك ف بوقك واتخيلي ان صباعك دا زبر بتمصي فيه علشان المحن يبان ع وشك كدا
هويدا ضحكت وقالت هو انا ناقصه محن انا فعلا ممحونه اوي

📷 طلعي بزتك اليمين من العباية ومصي حلمتها بس خلي عينك ع الكاميرا ياقحبة

📷 يلا طلعي بزازك من العباية وحطي ايدك ف وسطك وافتحي رجليكي وانتي واقفه كدا وابتسمي وانا بصورك
اح ياقحبه كل دي بزاز دي أكبر من طيز حنان اختي وقربت من هويدا وبدات العب ف بزازها لحد ما حلماتها وقفت كدا وهويدا كانت فـ عالم تاني

📷خلي بزازك زي ما هيا طالعه كدا ياقحبة وارفعي العباية

📷وطي شوية كدا واعملي وضعية الركوع اصور الطيز بنت الوسخه اححح

📷قربت من هويدا وهي بنفس الوضعية ونزلت الكلوت بتاعها اللي غرق من عسل كسها وكان خرم طيزها ضيق خالص وفضلت ابعبص فيها وابوس فـ طيزها والحس خرقها وهي بتتنهد وبتقول ااااه يا تامر تصويرك حلو اوي

📷اقلعي العباية يلا يامتناكه

طبعا بعد ماهويدا قلعت العباية وببقيت من غير هدوم خالص وأنا قلعت هدومي زيها وفضلت اصورها بكل الاوضاع وصورت كل حته ف جسمها وعملت ليها البوم من 26 صورة وهويدا قالت أنا كسي وجعني اوي يا تامر اي كسي مش قادره عايزه اتناك فـ طلبت منها توقف و تسند ضهرها للحيط وتفتح رجليها وفضلت الحس ف كسها وانا وقاعد ع ركبي وماسك طيزها بأيدي وهي حاطه ايدها ع دماغي وبتشد فـ شعري كل ما ما ادخل لساني فـ كسها لحد ما ضمت رجليها جامد ع دماغي وشدت شعر اوي وحسيت بعسل كسها نازل ع وشي وهي بتصرخ وبتقول اه ياكسي اححح ااااااااه
وانا قولتلها خلاص كدا ارتحتي قالت لسه كسي ماشبعشي الحس كسي كمان اح خليني اعوض السنه ونص اللي فاتوا اه يا تامر بتلحس حلو اوي تعرف عمرو جوزي عمره مالحس كسي خالص اي دخل لسان جامد اااه نيك كسي بلسانك يامعرص ياخول احححح ............ 🔥

إلي اللـقاء فـ الحــــلقة الثـالثـه 👿👿👿

إلي اللقاء فـــ الجـزء الثـالث 👿👿👿


🔥🔥 ــ المـكـالمـة ــ🔥🔥

اهلا بيكم انا تامر من زمان وانا بحب الجنس جدا خصوصا جنس المحاارم والدياثه وكنت دايما بحب الموضوع دا جدا القصة اللي انا هحكيها دي بدأت احداثها وانا عندي 21 سنه كدا وبطلتها هويدا بنت عمتي اللي في وقتها كانت 32 سنه ومتزوجه وشكلها من بره محترمة جدا بس جواها شرمطه وقحب يكفي نسوان مصر كلها وكانت بتشتغل مدرسة في الحضانه عندنا من باب انها بتسلي وقتها ف غياب جوزها اللي مسافر وبيرجع اجازه شهر ف السنه بس ايه كانت فرسه شبه مديحه كامل كدا وبزاز كبيره وجوز طياز يوقفوا اتخن زبر وكنت دايما بتخيل نفسي وانا بتفرج عليها وهي بتتناك من فحل زبره كبير وانزل لبني عليها وبحكم سفر جوزها الكتير والطويل كانت دايما هايجه كدا من طريقة لبسها وكلامها وخصوصا معايا هزار وشتيمه زي ماتكون حاسه ان هموت عليها فعلا وعايزه تهيجني اكتر بدأت الحكايه لما صحيت ع صوتها وهي ف اوضتي جمبي ع السرير وبتقول تامر يا تامر اصحي بئ وفتحت عيني كدا قولتها ايه يابنتي في ايه ع الصبح ضحكت وقالت صبح ايه دا احنا المغرب قولتها عايزه ايه يعني قالت التليفون باظ مش عارفه مالوا وعمرو خارب الدنيا اتصالات عليا والنت بيروح ويجي قولتها طيب هلبس وهجي وراكي قالت ايه يعني انت نايم عريان قوم يلا وضحكت وشدت البطنيه وكنت قاعد بالبوكسر وزبري واقف ع الاخر من منظرها وهي جمبي ع السرير ولابسه عبايه لازقه في طيزها و نص بزازها طالعه منها بره واول لما هويدا اخدت بالها من زبري اللي واقف تحت البوكسر حسيت انها اتكسفت شوية وهاجت ف نفس الوقت وبعدين ضحكت وقالت يلا انجز عايزه أمشي قبل الضلمه المهم اخدت منها التليفون وهي عنيها ع زبري وانا ظبطت ليها التليفون وفرحت اوي وبعدين قفلت باب الأوضه وقالت عايزه منك حاجه بس سر مابينا اتفقنا قولتلها اتفقنا قالت عايزاك تصورني بـ تليفونك وتبعتلي الصور ع الواتس علشان ابعتهم لعمرو جوزي احسن من السيلفي وبعدين تليفونك الكاميرا بتاعته حلوه قولتلها ماشي كل دا وانا زبري هيقطع البوكسر صورتها وهي بالعبايه كام صوره كدا وحسيت انها هايجه خالص زي بالظبط وبعدين اتنهدت كدا وقال كفايه انا تعبت اوي ابعتهم ع الواتس وأحذفهم بعدين ضحكت وقالت لو واثق ان ماحدش هيشوفهم غيرك خليهم عادي بس الحجات دي مافيش فيها هزار وخرجت من الاوضة وانا هجن من الشهوة وفضلت العب ف زبري وجبتهم ع صورها اللي صورتها ليها وكنت مبسوط جدا باللي حصل بيني وبين هويدا وفات ع الموقف دا كام يوم وانا مستني اي فرصه علشان اشوفها تاني وبفكر فيها باستمرار وقررت ان ابعتلها ع الواتس وبعدين قررت إن اتصل بيها بحجه إن واحد صاحبي عايز يقدم لأخوه ف الحضانه عندهم وكدا المهم اتصلت بيها فعلا وانا زبري واقف جدا مجرد ان هسمع صوتها كدا

☎️أنا .. الو ازيك يا هويدا

☎️هويدا .. ازيك يا تامر عامل ايه

☎️أنا .. تمام انتي كويسه وجوزك كويس

☎️هويدا .. كويس بيسلم عليك

☎️أنا .. كنت عايز اعرف الحضانه عندكم مصاريفها كام وكدا فيه واحد صاحبي عايز يقدم لأخوه وقولتلوا ان بنت عمتي شغاله هناك
هويدا .. ولا يهمك خليه يجي بس وانا هظبطوا ماتقلقش هههههههههه


☎️أنا .. ههههههههههه حبيبتي يابنت عمتي واثق من كدا طبعا

☎️هويدا .. طبعا يابني ها لسه محتفظ بالصور ولا حذفتهم ههههههههه

☎️أنا .. هههههههههه لا محتفظ بيهم بس لو عايزه احذفهم عادي

☎️هويدا .. لا لا براحتك المهم خد بالك من ان حد غير يشوفهم

☎️أنا .. لا ماتخفيش أنا كل يوم لازم اتفرج عليهم بصراحه انتي زي القمر

☎️هويدا .. ههههههههه **** يخليك ياتموره ياقلبي

أنا .. المهم الصور عجبوا عمرو يعني

☎️هويدا .. هههههههههه لأ

☎️أنا .. ياسلام و**** انتي زي العسل انا لو جوزك مش هطلع من البيت وهفضل جمبك حد يسيب الجمال دا

☎️هويدا .. ااااه يا تامر اسكت انا كرهت نفسي من سفر عمرو اصلا

☎️أنا .. طيب احكيلي ايه اللي مش عاجبه ف الصور

☎️هويدا .. ههههههههه عمرو عايز صور من نوع تاني يابني وانا مش بعرف اتصور سيلفي الصور بتطلع وحشه

☎️أنا .. أه فهمت طيب اصورك أنا ياستي هههههههه علشان مايزعلش

☎️هويدا .. ههههههههه ياريت ينفع

☎️أنا .. وماينفعش ليه يعني ما أنا بصور حنان أختي كل شوية وبتبعتهم لجوزها ولما بيسألها من صورها بتقول أنك أنتي اللي بتصوريها ههههههههههه

☎️هويدا .. ههههههههههه بجد معقول

☎️أنا .. أه و**** بجد

☎️هويدا .. وبتصورها أزاي يعني بتكون لابسه أيه وكدا

☎️أنا .. يعني مره بصورها بقميص النوم مره أصورها وحجات كدا

☎️هويدا .. ماتحكي يابني سيب الكلام يطلع منك زي ماهوا كدا

☎️أنا .. يعني مره بالقميص مره أصورها وهي مطلعه بزازها بره القميص مره بالاندر والسنتيان مره توطي كدا وتنزل الاندر واصور طيزها يعني بتعمل اوضاع سكس وانا أصورها

☎️هويدا .. احح وبتصور كسها

☎️أنا .. طبعا بصور كل حته فيها وجوزها بيتبسط اوي بالصور

☎️هويدا .. وانت بتتبسط

☎️أنا .. طبعا

☎️هويدا .. بصراحة بتهيج عليها وانت بتصورها

أ☎️نا .. دا زبري بيوقف ع الاخر وبكون نفسي انيكها

☎️هويدا .. احححح وانت بصراحة زبرك حلو طيب جربت انك تنيكها وهي رفضت

☎️أنا .. مممم بصراحه لأ أخري العب ف بزازها ادعك زبري ف طيزها كدا وبعدين انا مش عايز انيكها انا بتخيلها وهي بتتناك كدا وانا اتفرج عليها وبتمتع اكتر

☎️هويدا .. اححح يا خول انت ديوث يا تامر يا بختها بيك

☎️أنا .. مش عارف ياهويدا بصراحه بس بحب اتخيل حنان وهي بتتناك قدامي وبتبسط حتي انتي نفسي كدا اشوف حد يكون زبره كبيره يمتع كسك ويعوضك عن غياب عمرو جوزك وخصوصا ان انا متأكد ان كسك كبير اوي ونفسه يتناك جامد

☎️هويدا .. احححح كبير يا تامر ونفسي اتناك واحس بالبن وهو بينزل ف كسي اوي ااااه كسي وجعني اوي اي بقولك ايه فاضي بكره

☎️أنا .. طبعا فاضي

☎️هويدا .. طيب تعالي عندي ف الشقه نكمل كلامنا وتصورني كام صورة ع زوقك كدا يا معرص ههههههههه

أ☎️نا .. ماشي اتفقنا بس مش انتي قاعده مع حماتك ف شقتها علشان جوزك مسافر ياقحبة

☎️هويدا .. اه بس انا هروح شقتي بكره بحجة ان هجيب اي حاجه من هناك وكدا كدا كل الجيران كلهم يعرفوا ان انت ابن عم يلا بقي علشان انا كسي اتبهدل وعايزه اخد دش بسرعه

☎️أنا .. ايه ياشرموطة انتي جبتي عسل كسك ولا أيه هههههههههههه

☎️هويدا .. ههههههههههه مرتين وحياتك جبتهم مرتين يلا سلام ممممممه

☎️أنا .. سلام يا قمر

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
🔥الحلقة الثانية«البوم صور»🔥

وحشتوني أجمل حاجه ف الدياثه والتعريص إنها بتقوي أي علاقة بين اتنين علشان مش بيكون فيه مجال ان حد يكذب ع التاني أو يخدعه لأي سبب وعلاقتي أنا وهويدا بدأت تاخد شكل تاني خالص وخصوصا بعد أخر مكالمة بينا اللي فات عليها يومين بالظبط وهويدا بعتت ليا ع الواتس تعرفني انها ف الطريق رايحه شقتها وطلبت مني أروح ليها وانا ماكنتش مصدق من الفرحه وبسرعه غيرت هدومي ونزلت اخدت تاكسي يوصلني وبعد 20 دقيقة كدا وصلت العماره اللي فيها شقة بنتي عمتي حبيبتي هويدا وانا زبري واقف جدا وهرمون الدياثه كان واصل أعلي حاجه وطلعت رنيت الجرس وهويدا فتحت ليا وكانت لسه لابسه عبايه سودا والطرحه وقاعده بشعرها وسلمت عليها وقعدنا ف الصاله وبصت ع زبري وضحكت وقالت ايه دا يا مفضوح ماشي ف الشارع كدا وأنا ضحكت وقولتها أعمل أيه يعني غصب عني طول الطريق وأنا بتخيل فيكي وزبري وقف وهويدا قالت وكنت بتتخيل ايه عرفني قولتلها لا هتزعلي قالت لا مش هزعل اخلص أحكي قولتلها كنت بتخيلك وانتي بتتناكي وانا بتفرج عليكي هويدا اتنهدت تنهيدها كلها شهوه وحرمان وقالت وكنت بتناك ف كسي ولا طيزي قولتلها ف كسك قالت اححح نفسي اتناك ف كسي جامد يا تامر ويكون زبر كبير اوي يعوضني عن حرمان السنه ونص اللي مسافر فيهم عمرو جوزي قولتلها يالهوي سنه ونص قالت سنه ونص قولتلها بصراحه كتير اوي وخصوصا أنك حلوه اوي ماتستاهليش اللي بيحصل معاكي دا طيب كلمي عمرو ينزل اجازه قالت انا كل يوم بكلمه وهو مش مهتم غير انه يسكس معايا ف التليفون وابعتلوا صوري قولتلها طيب خلاص متعك نفسك وسيبك منه قالت امتع نفسي ازاي يعني قولتلها انتي سيبي نفسك ليا وانا هنسيكي عمرو واللي جابوا عمرو لقيت هويدا بتضحك وقالت هنشوف بس انا مستغربه من حاجه ازاي انت ديوث كدا وزبرك اهو شكله حلوه قولتلها عادي انا بستمتع اكتر بالدياثه وانتي جسمك حلوه يستاهل انك تتناكي من اكتر من زبر وتتبسطي وكسك يجرب ازبار مختلفه قالت اح كسك ولع تعرف يا تامر نفسي ايه ع كدا قولتلها ايه قالت أمسك زبرك ليا سنه ونص ما مسكت زبر قولتلها اطلعوا تمسكيه شوية قالت لأ لأ بلاش أنا عايزاك تصورني كام صورة كدا زي ما بتصور حنان اختك علشان ابعتهم لعمرو قولتلها اصورك وانتي تعبانه كدا انتي شكلك تعبتي خالص قالت كسي بقي دااايب عايز يتناك بقولك مش انت عايز تبقي ديوث عليا وتعرص عليا قولتلها اه ياريت قالت ايه رايك اكلم عمرو قدامك وتتفرج عليا وانا بلعب ف كسي وبتناك فون من عمرو قولتلها ماشي بس بشرط قالت ايه قولتلها وانا بتفرج هطلع زبري وانا بلعب فيه زيك ضحكت وقالت طلعوا بس تعالي صورني علشان ابعتهم لعمرو واهيجوا عليا قولتلها طيب ماشي عايزه تتصوري ازاي قالت انت اللي قول ليا اعمل ايه وانا هعمل قولتلها انا هعملك البوم سكس من انتي ولابسه بالعباية لحد ما اصورك وانتي من غير هدوم قالت ماشي🔥🔥🔥🔥

((أنا هشرح الصور اللي صورتها ليها ف ف حوار من طرف واحد وأغلب الكلام هيكون مني انا طبعا هي هتعمل اللي انا بطلبوا منها وبس ))

🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥

📷 يلا اوقفي كدا وحطي صباعك ف بوقك واتخيلي ان صباعك دا زبر بتمصي فيه علشان المحن يبان ع وشك كدا
هويدا ضحكت وقالت هو انا ناقصه محن انا فعلا ممحونه اوي

📷 طلعي بزتك اليمين من العباية ومصي حلمتها بس خلي عينك ع الكاميرا ياقحبة

📷 يلا طلعي بزازك من العباية وحطي ايدك ف وسطك وافتحي رجليكي وانتي واقفه كدا وابتسمي وانا بصورك
اح ياقحبه كل دي بزاز دي أكبر من طيز حنان اختي وقربت من هويدا وبدات العب ف بزازها لحد ما حلماتها وقفت كدا وهويدا كانت فـ عالم تاني

📷خلي بزازك زي ما هيا طالعه كدا ياقحبة وارفعي العباية

📷وطي شوية كدا واعملي وضعية الركوع اصور الطيز بنت الوسخه اححح

📷قربت من هويدا وهي بنفس الوضعية ونزلت الكلوت بتاعها اللي غرق من عسل كسها وكان خرم طيزها ضيق خالص وفضلت ابعبص فيها وابوس فـ طيزها والحس خرقها وهي بتتنهد وبتقول ااااه يا تامر تصويرك حلو اوي

📷اقلعي العباية يلا يامتناكه

طبعا بعد ماهويدا قلعت العباية وببقيت من غير هدوم خالص وأنا قلعت هدومي زيها وفضلت اصورها بكل الاوضاع وصورت كل حته ف جسمها وعملت ليها البوم من 26 صورة وهويدا قالت أنا كسي وجعني اوي يا تامر اي كسي مش قادره عايزه اتناك فـ طلبت منها توقف و تسند ضهرها للحيط وتفتح رجليها وفضلت الحس ف كسها وانا وقاعد ع ركبي وماسك طيزها بأيدي وهي حاطه ايدها ع دماغي وبتشد فـ شعري كل ما ما ادخل لساني فـ كسها لحد ما ضمت رجليها جامد ع دماغي وشدت شعر اوي وحسيت بعسل كسها نازل ع وشي وهي بتصرخ وبتقول اه ياكسي اححح ااااااااه
وانا قولتلها خلاص كدا ارتحتي قالت لسه كسي ماشبعشي الحس كسي كمان اح خليني اعوض السنه ونص اللي فاتوا اه يا تامر بتلحس حلو اوي تعرف عمرو جوزي عمره مالحس كسي خالص اي دخل لسان جامد اااه نيك كسي بلسانك يامعرص ياخول احححح ............ 🔥

إلي اللـقاء فـ الحــــلقة الثـالثـه 👿👿👿

إلي اللقاء فـــ الجـزء الثـالث 👿👿👿
🔥الحلقة التالثة🔥
ـــــــــــــــــــــــــــــــــ

بعد مافضلت الحس ف كس هويدا وانيكها بلساني وهي مبسوطة أوي وبتشتمني فضلت تترجي فيا ادخل زبري ف كسها وانيكها ونزلت ع زبري فضلت تمص فيه وانا ماكملتش دقيقة كنت نزلت لبن زبري فـ بوقها وهويدا زعلت جدا وقالت اه ياخول جبتهم يامعرص اومال هتنيك كسي ازاي قولتلها اجبلك حد يكون زبره كبيره يمتعك ويفشخ كسك يامتناكه وانا ابقي ديوثك واتفرج ع كسك الكبير دا وهو بيتناك ها قولتي ايه قالت ثواني ابعت الصور لعمرو وافكر شوية أنا خايفة نتفضح ابعت يلا الصور ع الواتس وبدأت ابعت ف الصور وهي تبعت لعمرو ومافيش 5 دقايق وعمرو اتصل بـ هويدا ومبسوط بالصور وبدا يسكس فون معاها وهي بتدعك ف كسها وانا بتفرج عليها وهي نايمه ع الكنبة وفاتحة رجليها وبتلعب ف كسها ومن غير ما تاخد بالها فضلت اصورها فيديوا وهي بالوضع دا وبتقول لعمرو انها تعبانه وعايزه تتناك وبتقول اححح ياعمرو عايزه زبر يدخل ف كسي يعشرني انا شرموطة وانا زبري وقف تاني من أحساسي ان ديوث ومعرص وانا واقف بتفرج وهيا بتتكلم وبتتناك فون وشوية وقربت منها وشاورت ليه تفتح المايك وحطيت زبري ع كسها وهويدا حست بزبري ع كسها وقالت اح أنا بتناك ياعمرو اي مراتك بتتناك والزبر ع كسي اهو اأااه كس مراتك تعبان جامد ياعمرو ااح زبرك حلو اوي يا تامر اه دخلوا ف كسي ونيكني وعمرو جوزها قال تامر مين يامتناكه وهويدا اتخضت وبعدين قالت أصلي انا متخيله ان تامر هو اللي بينيكني انت زعلت ولا ايه وعمرو قال ياشرموطة خلية ينيكك واتبسطي طالما نفسك تتناكي من تامر وهويدا مسكت زبري ودخلتوا ف كسها وقالت اح ياعمرو تامر دخل زبره ف كسي اه زبره حلوه وعمرو رد عليها وقال خليه ينيكك جامد وينزلهم ف كسك ياوسخه ويعشرك وهويدا ضحكت وقالت اح يا تامر سمعت جوزي عايزك تنيكني جامد وتعشرني اه ياكسي وكل دا وعمرو المسكين فاكر انت هويدا بتتخيل وهي بتكلمه فون مايعرفش انها بتتناك بجد وزبري ف كسها وهي مبسوطة اوووي وبعدين هويدا قالت اه بصوت عالي وعمرو قال مالك يا وسخه قالت اصلي تامر بيدخل ويطلع زبره ف كسي بسرعه اوي وبدات انزل لبن زبري ف كس هويدا وهويدا بتقول اححح ياكسي ااااه يا عمرو تامر بينرل لبنه ف كسي اهو اااه مراتك بتتعشر بجد يا عمرو وعمرو هايج خالص وقال وانا قربت اجيبهم ياقحپة اهو هنزل اخخ وبعد مانزلت وهطلع زبري من كس هويدا شدتني من أيدي علشان اسيب زبري ف كسها وعمرو ضحك وقال ل هويدا بس انتي النهرده كنتي جامده اول مرة تبقي كدا وهويدا ضحكت وقالت يعني اتبسط ف المكالمه دي عمرو قال بصراحة اتبسط اوي وانتي قالت وانا كمان دا حتي زبر تامر لسه ف كسي اهو مطلعهوش ههههههههه وعمرو ضحك وقال اه ياوسخه خلاص فضيها سيرة كل حاجه وليها وقتها يلا سلام علشان ورايا شغل وهويدا قفلت السكه مع عمرو وانا زبري نام ف كسها وهي كانت مبسوطة اوي وفضلت تبوس فيه ودخلنا مع بعض الحمام اخدنا دش وصورتها كام صورة وهي ف الحمام علشان تبعتهم لجوزها وبعدين هويدا طلعت من الحمام عريان دخلت المطبخ جهزت اكل كانت جيباه معاها واكلنا ودخلنا نمنا انا وهويدا ع سرير جوزها وع العصر كدا لبسنا ومشينا انا وهويدا علشان اوصلها الاول عند بيت حماتها وبعدها انا ارجع ع البيت وفعلا رجعت البيت وأنا منتهي السعادة وكل شوية اتفرج ع صور وفيديوهات هويدا وع جمال جسمها وكسها الكبير وطيزها وفضلنا كل يوم نسكس ف التليفون وابعتلها افلام سكس محارم ودياثة وبقيت بفكر زي المجنون فـ فحل يكون زبره كبير وتخين واسمر ينيك هويدا قدامي ويمتعها ويديثني عليها وبقيت ببص ع الناس وكل بيقول انه فحل وزبره 25 سم ويقدر ينيك 24 متواصله وكلهم كدابين فقررت أعمل أيميل ع تويتر أدور فية ع طلبي وأي حد يقول انه فحل وجامد يبعت صورة لزبره بالاثبات ويطلع كذاب وفي يوم كنت ف مشوار فـ وسط البلد
وانا وماشي شميت برفان جميل خالص وأنتبهت للواحد شكله مش مصري كدا واقف بيعمل تركيبات عطور وبخور وزبره من تحت البنطلون واقف وكبير خالص مش عارف ليه اول ما شوفته فرحت من جوايا وقربت منه وانا مبتسم قولتلوا أسمها ايه الريحة دي وفضلت اتكلم معاه وطلع اسمه بكر 29 سنة سوداني مصري امه من اسوان وابوه من السودان واتعرفت علية واخدت رقمة وعملت عنده تركيب بـ 50 جنية وأديته 100 واتصلت بهويدا وحكيت ليها اللي حصل وان اتعرفت ع فحل زبره كبير و عجبني اوي وهي هاجت وخلتني اعمل معاها سكس فون وأنا فـ الشارع لحد ما جابت عسل كسها وقفلت السكه من هنا واتصلت ع بكر بحجة اشوفه سجل الرقم ولا لأ بس مش عارف ادخل ل بكر ازاي لحد ما تاني يوم جات ليا فكره واتصلت ع بكر قولتلوا بكر انت بتحب الفلوس قال ومين مش بيحب الفلوس
قولتلوا طيب والنسوان ف سكت وقال احكي معاك بجد بس ماتزعلش وتاخد الموضوع بحساسية قولتوا لأ عادي احكي قال أنا من اول ما بنزل من البيت لحد ما أرجع البيت وانا زبري بيكون واقف بس النسوان النسوان ف مصر شراميط اول وهايجين حتي اللي بتكون محترمه من جواها شرموطة قولتلوا كل النسوان قال بصراحة اه قولتلوا يعني امي وأختي واهلي شرميط هههههههه حسيت بكر اتكسف وقال لا لا ما اقصد كدا قولتلوا حتي لو تقصد عادي بس النسوان معزوره يا بكر انا شوفت زبرك وهو واقف وكبير وجامد واحنا النسوان ف مصر بتحب الزبر الكبير والزبر الاسود موضه اليومين دول انا اهو بقولك انت لو جيت عندي البيت وامي او اختي شافوا زبرك كدا مش هيطلعوك غير لما تنيكهم هههههههههه بس أنا بصراحة حكيت عنك لواحده تخصني يعني هي بنت عمتي ومحرومة جوزها مسافر ونفسها تتناك بزبر كبير لو ليك ف النسوان نتقابل لو مش ليك ف السكة دي انسي اي كلام حصل بينا ومش هتصل بيك تاني فكر ومستني ردك يكون صوره لزبرك وهو واقف علشان بنت عمتي تشوفه سلام واتصلت ع هويدا حكيت ليها اللي حصل وهويدا كانت مبسوطه بس خايفه وطبيعي انها تخاف وقالت طيب يا تامر لو وافق هنجيبوا فين او أحنا هنروح فين قولتلها بصراحه مافكرتش ف كدا بس افضل حاجه عندك ف الشقة وكدا كدا انا معروف انك بنت عمتي والعماره عندك فاضيه اصلا السكان كلهم موظفين رجاله ونسوان يعني من 8 الصبح للضهر نعمل اللي احنا عايزين نعمله صح قالت هو صح بس انا خايفه قولتلها المهم كسك عايز ايه ضحكت وقالت عايز يتناك بس يارب يطلع زبره كبير بجد زي ما وصفته كدا نفسي كدا اتناك من زبر يخليني اعيط من المتعة اححح يا تامر تعرف كل ماعمرو يتصل يسكس اتخيلك وانت زبرك ف كسي ساعتها وحتي عمرو اول مايحس ان بتكلم من غير نفس كدا يقول ليا افتحي رجلك خلي تامر يدخل زبره ف كسك ياهويدا يعني بدأت دماغه تلين كدا اح انتي بس اسمعي كلامي وانا هخليكي تتناكي ف شقة حماتك مع حماتك واخت جوزك بس تسمعي الكلام وكل حاجه ف وقتها .........

الي اللقـاء ف الحلقة القادمـــــه 🌶🌶
 
  • عجبني
التفاعلات: ahlawy77
الاجزاء قصيره اوي
 
طول الأجزاء شويه اللبوه دي لازم تحكي عنها اكتر
 
عايز انزل الحلقة التالتة وادمجها اعمل ايه
 
التعديل الأخير:
اجزاءها قصيرة قوي
 
اجزاءها قصيرة قوي
 
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
مرحبا بكم عزيزي الكاتب عزيزتي الكاتبة طالما قصتك في هذا القسم فيعني أنها متسلسلة فعليه حينما تريد تضيف جزء جديد عليك باتباع الخطوات التالية وهي اولا تضع الجزء الجديد في مربع الكتابة بالاسفل ثانيا تدخل على هذا الرابط
وتطلب دمج الجزء الجديد من قصتك وتكتب اسم قصتك وتكتب رقم المشاركة التي فيها الجزء أو تنسخ رابط قصتك
وسيستجيب لك أحد مشرفي القصص
لو كان متاح مباشرة
 

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%