NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

ابراهيم ابراهي

نسوانجى الاصلى
نسوانجي متفاعل
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
نسوانجي قديم
ناشر صور
إنضم
17 فبراير 2023
المشاركات
2,082
مستوى التفاعل
3,090
الإقامة
اسكندريه
نقاط
15,284
الجنس
ذكر
الدولة
مصر
توجه جنسي
ثنائي الميل
السلام عليكم
النهارده هأحكي لكم قصتي مع امي طبعا القصة خيالية من تأليفي
انا (احمد) عندي 21سنة انا طويل ورفيع وبعشق حاجة اسمها جنس واكترها جنس المحارم وده الي خلاني بسخن علي امي ونفسي انيكها وعلي طول بحلم بيها امي (فاتن) عندها 42 سنة طويلة بزازها مدوره وكبيره طيزها وسط وبيضه زي اللبن كسها وردي حاجة ملبن من الاخر المهم انا كنت في الجيش وكنت نازل اجازه وفي الوقت ده ابويا كان مسافر في شغل وفي اليوم ده وصلت البيت وجهزت نفسي علشان اخد دش ولسة داخل الحمام ولقيت امي بتقولي استني انا هأحميك قولتلها طبعا لا مينفعش قالتلي انت بتتكسف من امك قولتلها لا بس مينفعش وأنا صراحة نفسي اقلع قدامها واوريها زبي المهم قالتلي خلاص علشان متتكسفش انا هأقلع قدامك وفي ثانية قلعت العباية وماكنتش لابسة حاجة تحتها ولاول مره اشوف جسم امي الملبن ده امي فعلا جامده فشخ انا زبي كان هينفجر من الي انا شوفته وراحت شدتني من ايدي ودخلتني الحمام وهي الي قلعتني كل هدومي وشافت زبي وهو واقف زي الحديد ولقيتها اخدت نفس كده وعنيها لمعت وكانت مالية البانيو وقعده فيه وانا علشان البانيو صغير قعدت فوقها ونمت فوقها وفضلت احك زبي في كسها وهي مبتسمة وقالت لي فاكر لما كنت برضعك وانت صغير قولت لها نفسي أرضع دلوقتي قالتلي مستني أية وكاني كنت مستني الكلمه دي ونزلت في بزازها مص وقعدت اقفش في طيزها واحك بزبي علي كسها وهي عماله تتأوة واهات وتقولي حبيبي أرضع بزازي مصهم اه مش قادره وقمت طالع علي شفايفها واخت بوسه روحت فيها انا وهي واكلت شفايفها وبعدين قومت من البانيو وقولتلها أية رايك نروح علي الاوضة.


انتظروا الجزء الثاني..........
قولولي رايكم في الجزء ده لو عجبكم اكمل وعندي كمان قصص كتير من النوع ده

HOoeaAg.jpg HOoeYHF.jpg
 
  • عجبني
  • حبيته
  • نار ياحبيبي نار
التفاعلات: صلاح المصرى, البرنس احمد, King'S Man و 31 آخرين
السلام عليكم
النهارده هأحكي لكم قصتي مع امي طبعا القصة خيالية من تأليفي
انا (احمد) عندي 21سنة انا طويل ورفيع وبعشق حاجة اسمها جنس واكترها جنس المحارم وده الي خلاني بسخن علي امي ونفسي انيكها وعلي طول بحلم بيها امي (فاتن) عندها 42 سنة طويلة بزازها مدوره وكبيره طيزها وسط وبيضه زي اللبن كسها وردي حاجة ملبن من الاخر المهم انا كنت في الجيش وكنت نازل اجازه وفي الوقت ده ابويا كان مسافر في شغل وفي اليوم ده وصلت البيت وجهزت نفسي علشان اخد دش ولسة داخل الحمام ولقيت امي بتقولي استني انا هأحميك قولتلها طبعا لا مينفعش قالتلي انت بتتكسف من امك قولتلها لا بس مينفعش وأنا صراحة نفسي اقلع قدامها واوريها زبي المهم قالتلي خلاص علشان متتكسفش انا هأقلع قدامك وفي ثانية قلعت العباية وماكنتش لابسة حاجة تحتها ولاول مره اشوف جسم امي الملبن ده امي فعلا جامده فشخ انا زبي كان هينفجر من الي انا شوفته وراحت شدتني من ايدي ودخلتني الحمام وهي الي قلعتني كل هدومي وشافت زبي وهو واقف زي الحديد ولقيتها اخدت نفس كده وعنيها لمعت وكانت مالية البانيو وقعده فيه وانا علشان البانيو صغير قعدت فوقها ونمت فوقها وفضلت احك زبي في كسها وهي مبتسمة وقالت لي فاكر لما كنت برضعك وانت صغير قولت لها نفسي أرضع دلوقتي قالتلي مستني أية وكاني كنت مستني الكلمه دي ونزلت في بزازها مص وقعدت اقفش في طيزها واحك بزبي علي كسها وهي عماله تتأوة واهات وتقولي حبيبي أرضع بزازي مصهم اه مش قادره وقمت طالع علي شفايفها واخت بوسه روحت فيها انا وهي واكلت شفايفها وبعدين قومت من البانيو وقولتلها أية رايك نروح علي الاوضة.


انتظروا الجزء الثاني..........
قولولي رايكم في الجزء ده لو عجبكم اكمل وعندي كمان قصص كتير من النوع ده

HOoeaAg.jpg HOoeYHF.jpg
ابعت كمان
 
  • عجبني
التفاعلات: mustafa hamed
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
دا مش منظر قصة اصلا
 
  • عجبني
التفاعلات: ابراهيم ابراهي
قصه جميله كمل على طول
 
  • عجبني
التفاعلات: ابراهيم ابراهي
فين القصة ف الموضوع يسطا ده حلم القصة لازم ليها تسلسل احداث ويبقي فيها نوع من الواقعية حتى لو تأليف
 
  • عجبني
التفاعلات: ابراهيم ابراهي
فين القصة ف الموضوع يسطا ده حلم القصة لازم ليها تسلسل احداث ويبقي فيها نوع من الواقعية حتى لو تأليف
براحة عليا انا اول مره اكتب قصة انا كاتبها بناء علي تخيلات نفسي تحصل معايا
 
السلام عليكم
النهارده هأحكي لكم قصتي مع امي طبعا القصة خيالية من تأليفي
انا (احمد) عندي 21سنة انا طويل ورفيع وبعشق حاجة اسمها جنس واكترها جنس المحارم وده الي خلاني بسخن علي امي ونفسي انيكها وعلي طول بحلم بيها امي (فاتن) عندها 42 سنة طويلة بزازها مدوره وكبيره طيزها وسط وبيضه زي اللبن كسها وردي حاجة ملبن من الاخر المهم انا كنت في الجيش وكنت نازل اجازه وفي الوقت ده ابويا كان مسافر في شغل وفي اليوم ده وصلت البيت وجهزت نفسي علشان اخد دش ولسة داخل الحمام ولقيت امي بتقولي استني انا هأحميك قولتلها طبعا لا مينفعش قالتلي انت بتتكسف من امك قولتلها لا بس مينفعش وأنا صراحة نفسي اقلع قدامها واوريها زبي المهم قالتلي خلاص علشان متتكسفش انا هأقلع قدامك وفي ثانية قلعت العباية وماكنتش لابسة حاجة تحتها ولاول مره اشوف جسم امي الملبن ده امي فعلا جامده فشخ انا زبي كان هينفجر من الي انا شوفته وراحت شدتني من ايدي ودخلتني الحمام وهي الي قلعتني كل هدومي وشافت زبي وهو واقف زي الحديد ولقيتها اخدت نفس كده وعنيها لمعت وكانت مالية البانيو وقعده فيه وانا علشان البانيو صغير قعدت فوقها ونمت فوقها وفضلت احك زبي في كسها وهي مبتسمة وقالت لي فاكر لما كنت برضعك وانت صغير قولت لها نفسي أرضع دلوقتي قالتلي مستني أية وكاني كنت مستني الكلمه دي ونزلت في بزازها مص وقعدت اقفش في طيزها واحك بزبي علي كسها وهي عماله تتأوة واهات وتقولي حبيبي أرضع بزازي مصهم اه مش قادره وقمت طالع علي شفايفها واخت بوسه روحت فيها انا وهي واكلت شفايفها وبعدين قومت من البانيو وقولتلها أية رايك نروح علي الاوضة.


انتظروا الجزء الثاني..........
قولولي رايكم في الجزء ده لو عجبكم اكمل وعندي كمان قصص كتير من النوع ده

HOoeaAg.jpg HOoeYHF.jpg
كمل يا برنس
 
  • عجبني
التفاعلات: ابراهيم ابراهي
السلام عليكم
النهارده هأحكي لكم قصتي مع امي طبعا القصة خيالية من تأليفي
انا (احمد) عندي 21سنة انا طويل ورفيع وبعشق حاجة اسمها جنس واكترها جنس المحارم وده الي خلاني بسخن علي امي ونفسي انيكها وعلي طول بحلم بيها امي (فاتن) عندها 42 سنة طويلة بزازها مدوره وكبيره طيزها وسط وبيضه زي اللبن كسها وردي حاجة ملبن من الاخر المهم انا كنت في الجيش وكنت نازل اجازه وفي الوقت ده ابويا كان مسافر في شغل وفي اليوم ده وصلت البيت وجهزت نفسي علشان اخد دش ولسة داخل الحمام ولقيت امي بتقولي استني انا هأحميك قولتلها طبعا لا مينفعش قالتلي انت بتتكسف من امك قولتلها لا بس مينفعش وأنا صراحة نفسي اقلع قدامها واوريها زبي المهم قالتلي خلاص علشان متتكسفش انا هأقلع قدامك وفي ثانية قلعت العباية وماكنتش لابسة حاجة تحتها ولاول مره اشوف جسم امي الملبن ده امي فعلا جامده فشخ انا زبي كان هينفجر من الي انا شوفته وراحت شدتني من ايدي ودخلتني الحمام وهي الي قلعتني كل هدومي وشافت زبي وهو واقف زي الحديد ولقيتها اخدت نفس كده وعنيها لمعت وكانت مالية البانيو وقعده فيه وانا علشان البانيو صغير قعدت فوقها ونمت فوقها وفضلت احك زبي في كسها وهي مبتسمة وقالت لي فاكر لما كنت برضعك وانت صغير قولت لها نفسي أرضع دلوقتي قالتلي مستني أية وكاني كنت مستني الكلمه دي ونزلت في بزازها مص وقعدت اقفش في طيزها واحك بزبي علي كسها وهي عماله تتأوة واهات وتقولي حبيبي أرضع بزازي مصهم اه مش قادره وقمت طالع علي شفايفها واخت بوسه روحت فيها انا وهي واكلت شفايفها وبعدين قومت من البانيو وقولتلها أية رايك نروح علي الاوضة.


انتظروا الجزء الثاني..........
قولولي رايكم في الجزء ده لو عجبكم اكمل وعندي كمان قصص كتير من النوع ده

HOoeaAg.jpg HOoeYHF.jpg
قصه عيانه زي اللي كاتبها
 
  • عجبني
التفاعلات: ابراهيم ابراهي
السلام عليكم
النهارده هأحكي لكم قصتي مع امي طبعا القصة خيالية من تأليفي
انا (احمد) عندي 21سنة انا طويل ورفيع وبعشق حاجة اسمها جنس واكترها جنس المحارم وده الي خلاني بسخن علي امي ونفسي انيكها وعلي طول بحلم بيها امي (فاتن) عندها 42 سنة طويلة بزازها مدوره وكبيره طيزها وسط وبيضه زي اللبن كسها وردي حاجة ملبن من الاخر المهم انا كنت في الجيش وكنت نازل اجازه وفي الوقت ده ابويا كان مسافر في شغل وفي اليوم ده وصلت البيت وجهزت نفسي علشان اخد دش ولسة داخل الحمام ولقيت امي بتقولي استني انا هأحميك قولتلها طبعا لا مينفعش قالتلي انت بتتكسف من امك قولتلها لا بس مينفعش وأنا صراحة نفسي اقلع قدامها واوريها زبي المهم قالتلي خلاص علشان متتكسفش انا هأقلع قدامك وفي ثانية قلعت العباية وماكنتش لابسة حاجة تحتها ولاول مره اشوف جسم امي الملبن ده امي فعلا جامده فشخ انا زبي كان هينفجر من الي انا شوفته وراحت شدتني من ايدي ودخلتني الحمام وهي الي قلعتني كل هدومي وشافت زبي وهو واقف زي الحديد ولقيتها اخدت نفس كده وعنيها لمعت وكانت مالية البانيو وقعده فيه وانا علشان البانيو صغير قعدت فوقها ونمت فوقها وفضلت احك زبي في كسها وهي مبتسمة وقالت لي فاكر لما كنت برضعك وانت صغير قولت لها نفسي أرضع دلوقتي قالتلي مستني أية وكاني كنت مستني الكلمه دي ونزلت في بزازها مص وقعدت اقفش في طيزها واحك بزبي علي كسها وهي عماله تتأوة واهات وتقولي حبيبي أرضع بزازي مصهم اه مش قادره وقمت طالع علي شفايفها واخت بوسه روحت فيها انا وهي واكلت شفايفها وبعدين قومت من البانيو وقولتلها أية رايك نروح علي الاوضة.


انتظروا الجزء الثاني..........
قولولي رايكم في الجزء ده لو عجبكم اكمل وعندي كمان قصص كتير من النوع ده

HOoeaAg.jpg HOoeYHF.jpg
.
 
السلام عليكم
النهارده هأحكي لكم قصتي مع امي طبعا القصة خيالية من تأليفي
انا (احمد) عندي 21سنة انا طويل ورفيع وبعشق حاجة اسمها جنس واكترها جنس المحارم وده الي خلاني بسخن علي امي ونفسي انيكها وعلي طول بحلم بيها امي (فاتن) عندها 42 سنة طويلة بزازها مدوره وكبيره طيزها وسط وبيضه زي اللبن كسها وردي حاجة ملبن من الاخر المهم انا كنت في الجيش وكنت نازل اجازه وفي الوقت ده ابويا كان مسافر في شغل وفي اليوم ده وصلت البيت وجهزت نفسي علشان اخد دش ولسة داخل الحمام ولقيت امي بتقولي استني انا هأحميك قولتلها طبعا لا مينفعش قالتلي انت بتتكسف من امك قولتلها لا بس مينفعش وأنا صراحة نفسي اقلع قدامها واوريها زبي المهم قالتلي خلاص علشان متتكسفش انا هأقلع قدامك وفي ثانية قلعت العباية وماكنتش لابسة حاجة تحتها ولاول مره اشوف جسم امي الملبن ده امي فعلا جامده فشخ انا زبي كان هينفجر من الي انا شوفته وراحت شدتني من ايدي ودخلتني الحمام وهي الي قلعتني كل هدومي وشافت زبي وهو واقف زي الحديد ولقيتها اخدت نفس كده وعنيها لمعت وكانت مالية البانيو وقعده فيه وانا علشان البانيو صغير قعدت فوقها ونمت فوقها وفضلت احك زبي في كسها وهي مبتسمة وقالت لي فاكر لما كنت برضعك وانت صغير قولت لها نفسي أرضع دلوقتي قالتلي مستني أية وكاني كنت مستني الكلمه دي ونزلت في بزازها مص وقعدت اقفش في طيزها واحك بزبي علي كسها وهي عماله تتأوة واهات وتقولي حبيبي أرضع بزازي مصهم اه مش قادره وقمت طالع علي شفايفها واخت بوسه روحت فيها انا وهي واكلت شفايفها وبعدين قومت من البانيو وقولتلها أية رايك نروح علي الاوضة.


انتظروا الجزء الثاني..........
قولولي رايكم في الجزء ده لو عجبكم اكمل وعندي كمان قصص كتير من النوع ده

HOoeaAg.jpg HOoeYHF.jpg
منتظر باقى القصه
 
انا بقدر يسطا انك بتحاول تعمل حاجة بس حاول ان انت تقرأ قصص كتير عشان تكون قادر تكون فكرة عن بنية القصة وازاى تكتبها دا زائد طبعا انك تطول الفصل ونصيحة متدخلش تكتب علطول لا خلى عندك note اكتب فيها ع الموبايل او اكتب على تطبيق word وبعد كدا اعمل كوبي وحطه علطول في المنتدي وحاول متخليش الفصل تحت 2000 كلمة عشان تجذب انتباه المتابعين وبالتوفيق يا صديقي
 
تعال نتخيل على محارمنا واي واحد يريد نتخيل على محرامنا يتفضل
 
ممكن بجنيه منطق
كل نص لوحده
 
جميله
 
  • عجبني
التفاعلات: ابراهيم ابراهي
لو الكاتب موجود اقول له متى ستكمل قصتك هذه نحن في انتظارك يا غالي على نار حاول تستعجل ولو مش موجود اقول لكل الكتاب من لديه القدرة على إكمالها فليكملها مشكورا وله هدية من المشرفين نحن في انتظاركم على احر من الجمر
 
مرحبا بكم عزيزي الكاتب عزيزتي الكاتبة طالما قصتك في هذا القسم فيعني أنها متسلسلة فعليه حينما تريد تضيف جزء جديد عليك باتباع الخطوات التالية وهي اولا تضع الجزء الجديد في مربع الكتابة بالاسفل ثانيا تدخل على هذا الرابط
وتطلب دمج الجزء الجديد من قصتك وتكتب اسم قصتك وتكتب رقم المشاركة التي فيها الجزء أو تنسخ رابط قصتك
 

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%