NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

نقاش مشكلة أمى مسكتنى وانا قاعد بالاندر بتاعها

يعنى هى ٤٦ سنه وفي عزها ومحرومه وتتفاجى ان ابنها خول لازم تتصدم بس علاج الموضوع سهل اوووى وفي ايدك

• عجبني
التفاعلات: آبن الدياثةة
أمى دخلت عليا اوضتى امبارح بالليل لقتنى قاعد بالاندر بتاعها وعمال اشد فتلة الاندر على خرم طيزى وانا بلعب فى زبى أمى زعقتلى و خدت الاندر بتاعها ومن وقتها مش كلمتنى بتبص ليا بصات احتكار
أعمل ايه ولا أتصرف ازى
طيب وأنت مش تخلي بالك

• عجبني
التفاعلات: ناقد بناء و آبن الدياثةة
أمى دخلت عليا اوضتى امبارح بالليل لقتنى قاعد بالاندر بتاعها وعمال اشد فتلة الاندر على خرم طيزى وانا بلعب فى زبى أمى زعقتلى و خدت الاندر بتاعها ومن وقتها مش كلمتنى بتبص ليا بصات احتكار
أعمل ايه ولا أتصرف ازى
اتكلم معاها وفهمها انت بتحس بايه ناحيتها وانها السبب في ده

• عجبني
اعتبرني صاحبك وخليني اقابلها وملقش دعوة بالباقي

• عجبني
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
أعمل ايه ولا أتصرف ازى
تعالي خاص

• عجبني
أعمل ايه ولا أتصرف ازى
لازم امك تتناك وتتفشخ وتتشرم قدامك وتتناك كتير كمان. تكسر عين كسها مش هتبصلك كده تانى وهتخلى اللى بينيكها كل يوم ينيكك انت كمان ويبردلك خورم طيزك احسن من فتله اندر امك ومش هتحب تلبسه تانى عشان هتلاقى الزوبر احلى واحن على طيزك وطيز امك بكتير.. يريت تكلمنى ونتواصل واما هريحك اوى انت وامك بجد وهساعدك اوى. مستنييكك لو حتى دلوقتى حالا يلا بس بسرعه.. حححححح

أعمل ايه ولا أتصرف ازى
عرفني عليها وانا اخليها تصالحك 😍😘😋

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%