NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

hussy9999

نسوانجى خبرة
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
ناشر قصص
نسوانجي قديم
توجه جنسي
أنجذب للإناث
ا الاجزاء الكامله لجارتى 17 سنه واختها ولسه فى باقى الاجزاء (/ /> دى حكايه بنت عمرها 17 سنه وبالبلدى جسمها فاير يعنى جسم 21 سنه وهى جارتى ومن زمان مربيها على زبى هى اسمها الترترة ودة اسم حركى علشان سمعتها وباين من الاسم حجمها ندخل فى الجد انا كنت 25 سنه وهى 17 وكانت متعودة تنزل عندنا علشان تلعلب على الكمبيوتر لحد ما جه اليوم الموعود والباب خبط فقلت مين ردت انا فقمت فتحت الباب وقلت لها اتفضلى فدخلت وكانت لابسه بيجامه خفيفه وكنا فى وقت صيف والبيجامه محزقه على جسمها فدخلت وقالت لى امال عمتو فين فقلت لها موجودة بس نايمه تعالى العبى بس من غير دوشه فدخلت على طول ومن غير صوت وانا طبعا كنت لوحدى فدخلت الاوضه وهى معايا ورحت فتحت الكمبيوتر وابتديت افرجها على صور نيك متحركه وهى عماله تبص ومستمتعه بالصور وانا قاعد على الكرسى وهى واقفه بتتفرج فاستغليت الظروف وابتديت امسكها من وراكها بحجه انى بقربها من الكمبيوتر لقتها عادى خالص ودة طمنى انى اكمل فى التحسيس فقلت لها قربى اكتر وتعالى اتفرجى وابتديت احسس لها على طيزها براحه ومن بين وراكها وحولين فلقه طيزها وهى واقفه ساكته ولا اى حركه ولا اى كلام لحد ما زبى بقا واقف على اخرة رحت ما سك ايدها ومقربها من زبى وخلتها تمسكه من على البنطلون شويه وابتديت ادخل ايدى من تحت الهدوم بتاعتها وابتديت ادخل صباعى بين فلقه طيزها وامسك فلقه طيزها كلها بايدى واحسس عليها وهى عماله تنهج لحد ما لقتها بتفتح رجليها شويه هنا اتاكد انها ابتدت تشاركنى فى المتعه رحت منزل ايدى اكتر لحد ما وصلت لا اخر كسها من تحت وابتديت العب لها بين شفايف كسها والمس زنبورها لقتها بتفتح رجلها اكتر رحت مطلع لها زبى وقلت لها امسكيه راحت مسكاة بايدها وهى مسكاة كدة وشايفاة رحت منزل لها البنطلون واللباس بتاعها وشايلها على ايديا ومقعدها على حجرى يعنى بقا اللحم على اللحم وما فيش كسوف رحت مقعدها على زبى وابتديت احسس لها على بطنها وسوتها وابتديت ابوسها من رقبتها وانا سامع صوتها وهى عماله تنهج رحت ما سك حلمة بزها الشمال وفاركها لاقتها بتقول اااححححححح بشويش يا عمو واعمل فى الاتنين سمعت كدة فقلت لها طب تعالى وهى كدة على حجرى رحت شا يلها ومنيمها على السرير وساحب لها البنطلون لحد ركبتها ومعاة الاندر كان لونه ازرق وعليه قلوب حمرا وكسها لونه وردى ومش مطاهرة رحت بايس كسها فضحكت وقالت لى بغير يا عمو فضحكت وقلت لها استنى بس وابتديت الحلس لها شفايف كسكوسها بلسانى وهى احححح امممممممم اوف براحه بس وانا شغال بوس على شفايف كسها وبلسانى بلعلب لها فى زنبورها ولاحظت ان بطنها عماله تنزل وتطلع من الشهوة رحت بايس بين وراكها وحولين كسها وقمت وابتديت ارفع رجلها الشمال على كتفى وابتديت افرش كسها ومن بين شفايف كسها رايح جاى وهى اححححححححححححححح اة اة اة براحه يا عمو بشويش يا عمو وانا شغال على زنبورها وهى عماله تنهج من الشهوة اح احا ح براحه استنا شويه وانا بحرك زبى جامد من اول خرم طيزها لحد اخر زنبورها وبأرشقه جاامد فى زنبورها لحد ما زنبورها بقا احمر قوى من الاحتكاك لقتها كدة فقلت اريحها شويه رحت كاشف بزازها يا لهوى على بزازها بزاز بكر زى ما بيقولو ابيض بلون الشمع والحلمه وردى بلون كسها رحت نازل بايس بزها الشمال فضحكت وقالت لى ايوة كدة بشويش انا مش قادرة استحمل انتا بتعمل جامد رحت ما سك بزاها اليمين بايدى وابتديت افركه واشدة لبرة برااحه وانا كدة بلعلب بلسانى فى بزها الشمال لقتها استرخت فرجعت تانى لزبى وابتديت احكه جامد فى كسها ومن بين شفايف كسها وزنبورها وانا برضع من بزاها وهى اححححححح اووووووووف برااااااااااااحه ياعمو بشويش مش قادرة انا عايزة اعمل حمام براحه فقلت لها اعملى حمام وانتى كدة قالت لى من حمام زى ما انتا عارف حمام من هنا وراحت مشاورة على كسها يعنى بالبلدى عايزة تنزل شهوتها بس هى مش عارفه فقلت لى حاسه بحرقان جوة وعايزة اعمل حمام فقلت لها طب اعملى اى حاجه عايزاها ورحت شددها من وسطها نا حيتى اكتر ورافع رجليها الاتنين على كتفى ونازل على حلمتها الشمال ومصصها وافش فى حلمتها التانيه وزبى بيتحرك بين شفايف كسها وهى عماله ترفع وسطها وتنزله من الشهوة والهيجان وعماله اح اح اح اح اح اح اوف اوف اوف اوف براحه ياعمو مش قادرة خالص اة ةا ةا ةا اة مش قادرة براحه احاحاحاحاحاحححاة ةا ةاة ةا وراحت منزله شلال من كسها واترعشت من كل جسمها رحت حا ضنها جامد وبايسها من فمها على شان ما تصوتش وهى عماله تترعش وتنزل لبن شهوتها شلالات من كسها وانا عمال احرك زبى رايح جاى وهى امممممممممممممممممممممممممم اةا ةا ةا ةاة مش قادرة لحد ما خلصت لقتها اترمت على السرير وعماله تنهج وصدرها عمال يطلع وينزل اة اة اة اة اة ايه دة ياعمو انتا عملت فيا ايه انا تعبت قوى ومش قادرة اتحرك فقلت لها ما فيش حاجه حصلت انتى عملتى حمام وخلاص فقالت لى لا دة مش حمام انا كدة عملت زى ما ماما بتعمل معبابا انا مرة شفتهم وهما بيعملو كدة بس كنت تعبانه وخفت اقول لهم انى شفتهم بس تعرف يا عمو انا مبسوطه انى عملت كدة فقلت لها ولسه (/ هنكمل تانى فقالت لى لا كدة كفايه وبكرة هاجى للك تانى نكمل انا كدة هتاخر ومش عايزة حد يعرف انى كنت هنا ـــــــــــــــــــــــــــ الجزء الثانى تانى يوم كنت عامل حسابى انى اكون فى البيت لوحدى وفعلا من حوالى الساعه 11 الصبح البيت كان فاضى وفعلا جت اول ما خبطت فتحت لها الباب ورحت مدخلها بسرعه اول ما دخلت قالت هو فيه حد هنا فقلت لها لا اطمنى فقالت لى كويس ورحت مدخلها الاوضه على طوال وسالتها عامله ايه وعملتى ايه امبارح فضحكت وقالت لى ما فيش بعد ما طلعت روحت الحمام واشطفت كويس وروحت نمت وصحيت على العشا فضحكت وقلت لها دة عادى على شان اول مرة وبعد كدة هتتعودى ويبقا عادى خالص فقالت لى طيب فقلت لها تعالى نجرب طريقه تانيه قالت لى طريقه ايه فقلت لها من ورا ورحت عادلها على السرير ومنيمها على بطنها ورحت ساحب لها البنطلون وكاشف عن وراكها ورجليها بجد وراك مرمر قشطه ودة اقل وصف لها ولابسة اندر فتله كله سكس ونار فسالتها دة لباسك فقالت لى لا انا اخته من ورا ماما فقلت لها جميل قوى ورحت نازل على وراكها بالبوس من اول ركبتها وان ببوس وبطلع كل بوسه اطلع شويه لحد ما وصلت لحد فلقه طيزها ورحت جايب البرفان وراشش لها بين وراكها وحولين خرم طيزها وعلى كسها برفان ورشيت لها كمان على رقبتها فقالت لى ريحته حلوة قوى وانا كدة بدلت البرفان وابتديت ارش لها مخدر موضعى على خرم طيزها علشان ما تتالمش ولما خلصت رش ابتديت اقلعها هدومها كلها وخلتها بقت ملط من فوق ومن تحت وابتديت احرك زبى بين فلقه طيزها وبردة اخليه يمتص شويه مخدر على شان يطول فى النيك وان كدة بفرشها ابتديت العلب لها فى بزازها واعصرهم وافرك حلمات بزازها وانا ببوسها من رقبتها ومن ورا ودانها لحد ما حسيت ان زبى ابتدا ينمل فعرفت ان المخدر اشتغل فى طيزها وفى زبى كمان فعدلتها على ضهرها عادى وابتديت افرش كسها براس زبى واخليه يحتك اكتر بخرم طيزها على شان تستعد وادخله فى طيزها وهى ابتدت تتفاعل معايا اح اح اح براحه ياعمو مش كدة مش بقدر استحمل خالص فقلت لها ما تخافيش هتتعودى على كدة فضحكت وقالت لى هبقا زى ماما ناديه انا نفسى اعمل زيها اوك طب عرفينى هى بتعمل ايه مع با باكى فقلت لى مش مع بابا بس مع اونكل سامح بردة بس اعمل الاول وبعدين هحكيلك كل حاجه انا سمعت كدة وبقت نار وزبى خلاص واقف زى الحديد فقلت لها طب تعالى وابتديت افرشها من كسها فقالت لى مش هترضع زى امبارح فقلت لها تحبى انهى واحد فقالت لى الشمال زى ماما ناديه وعيزاك تلف لسانك حوليه فابتديت ارضع من بزها الشمال رضعه عاديه فقالت لى مش كدة امسك الحلمه بسنانك وشدها لبرة وانا اقول اححح اووف يا مفترى هتموتنى زى ماما ناديه وابتديت اشد الحلمه زى ما طلبت وابتدت احححح يا خرابى مش قادة براحه يا مفترى صدرى اتقطع اووف كفايه وانا بسمع الكلام دة وزبى شعال زى المنشار رايح جى على كسها وبين فلقه طيزها وابتديت افتح فلقه طيزها شويه فسالتنى هتعمل ايه فقلت لها هجرب ادخله براحه فى طيزك فلقتها لوحدها راحه رافعه رجليها على كتفى وقالت لى كدة هيبقا اسهل فا تاكد انهى مشتهيه النيك وفعلا رفعت رجليها الاتنين على كتفى وابتديت افتح فلقه طيزها وادخل راسه فى طيزها فقالت لى اححح اوف دة سخن قوى وتخين براحه خالص دخله بشوش او بله او اقولك احسن هات امصه زى ماما فا خرجته من بين وراكها وابديت احطه فى بقها وهى ابتديت تمصه بشكل جنونى وتلحس بيوضى وراس زبى وعماله اممم ممم حلو قوى يا عمو انا بحبه قوى ايه رايك كدة بقا مبلول علشان يدخل بسهوله فقلت لها وكمان هساعدك اهو ابتديت ادخل صباعى جوة طيزها ف شهقت احححح اووف يا عمو حلو قوى اعمل تانى كتير قوى وبل صباعك هات ابله بريقى واخدت صباعى وبلت وابتديت ادخل صباعين فى طيزها واحركهم فى خرم طيزها وهى اح اح اح حلو كدة يا عمو العلب تانى فقلت لها كفايه لعلب تعالى ندخله راحت فاتحه رجليها على الاخر وحطاهم على كتفى وانا رحت بالل خرم طيزها بريقى وابتديت ادخل راس زبى براحه فى طيزها ومع دخول الراس شهقت اوووف دة سخن قوى ولذيذ جدا خدى بزى ارضعه وانتا بتدخله خد الشمال فابتديت ارضع زى ما بتحب اسحب الحلمه بسنانى وانا بمصها وارضع وكنت بستغل كدة وباقرص على حلمتها واشغلها بالحلمه وانا بكون بحشر زبى فى طيزها اوو اووف براحه ياعمو انا حاسه ان بزازى منفوخه قوى منك معلش اهو هبدل مع بزك التانى وابتديت ادخل على البز التانى وانا كدة كنت بقيت مدخل نص زبى فى طيزها وما احكيش على كسها والافرازات بتاعته كانت مغرقه السرير لحد ما حسيت ان كل جسمها بقا غرقان من العرق بتاعها ومن افرازتها فطمعت اكتر وطلبت منها تتعلق على رقبتى علشان انكها على الطاير وفعلا وافقت ولفت ايدها على رقبتى وانا شلتها من وراكها على ايدى وهى كدى بقت متعلقه على دراعى وكل وزنها متحمل على زبى وابتديتاحركها على زبى اووف يا لهوى يا عموى مش قادرة خالص لالالالا كدة جامد قوى اح اح اح اح بشويش ياعمو اة اة اة اة كدة بيوجعنى قوى اة اة اة اوووف مش قادرة اةةة نزلنى ياعمو مش قادرة خالص هموت انا شغال وعمال اشلها وانزلها على زبى وهى عماله تامط على زبى وتتنخع اح اح اح مش قادرة ياعمو هعمل حمام زى امبارح اح اح اووف ورحت منزلها على السرير وانا راشق زبى فى طيزها لحد البيوض لقتها بتقولى احححح اة اة اة وراكى مش قادرة احركهم ولقيت نافورة خارجه من كسها لقين نافورة لبن مخلوط بميه من كسها وكل جسمها وهى عماله ترعش احححح اةةةة اووف ايه دة مش عارفه امسك نفسى يا لهوى واترمت على السرير وهى عماله تنهج من الشهوة والقذف والرعشه اللى وصلت لها وقالت لى حاسه بحاجه سخنه نزلت فى طيزى جوة ايه دة فضحكت وقلت لها دة لبنى عجبك فقالت لى قوى قوى قوى عايزة تانى لبنك دة فضحكت وقلت لها بكرة لما تيجى هاتى قميص نوم وسنتيانه من بتوع امك وانا امتعك تانى ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــ جت حبيبتى حسب المعاد وهى معاها شنطه فسالتها ايه دة فقالت لى مفاجأة فدخلتها الاوضه وطلبت منى انى اخرج من الاوضه فخرجت ودقيقه وندهت عليا تعالى يا عمو انا جاهزة خلاص فدخلت لقتها قمه فى الروعه والجمال وهى لبسه قميص نوم ابيض وكلت ابيض وسنتيانه بيضا ولقيت مفرش على السرير فسالتها ايه الحلاوة دى فجت لحد عندى ولفت ايدها على كتفى وبا ستنى وقالت لى ابدء يا عمو انا سمعت ماما ناديه وهى بتقول لاونكل سامح انها هتجبله مفرش دخلتها وطقم دخلتها معاها الكلام دة كان امبارح وانا عرفت هى مخبياهم فين والنهاردة هى راحت من غيرهم وكمان شفتها امبارح وهى بتخبى اسطوانه بس مش عارفه فيها ايه فقالت لى انها سمعت مامتها ناديه بتقول لاونكل سامح يا حبيبى كدة اديك عملت دخلتك على عشقتك ناديه وكمان نكتها بطقم دخلتها وعلى مفرش الدخله الى عليه شرفها فقلت لها وانتى عايزة ايه فقالت لى اكون زى ماما ناديه بالضبط فقلت لها سهل خالص فقالت لى طب انا موافقه خلينى زى ماما ناديه بالضبط فقلت لها اوك تعالى فا دخلتها على التسريحه وقعدتها وابتديت ارش لها برافان حولين رقبتها ومن ورا ودنها وعلى بزازها وهى ابتدت اح اح اح كدة بغير يا عمو براحه هههه فابتديت ابوسها من رقبتها ومن خدودها ومن ورا ودانها واافش لها فى بزازها لحد ما قلعتها القميص وبقت بالسنتيانه والاندر بس ونزلت على حلمتة بزها ارضع منها وهى قاعدة على التسريحه سمعتها بتقول اح اح يا عمو براحه وخليك بشويش انا بغير قوى وابتديت انزل على بزها اليمين تافيش وفرك وانا بمص حلمت بزها الشمال لقتها بتقول اووف ياعمو انا بزازى مشدودة قوى وحلمتى مشدودة قوى فقلت لها عادى تعالى بقا فقالت لى طب شلنى ودلعنى زى ماما ناديه بتقول لاونكل سامح دلعنى وافتحنى فقلت لها من عنايا ادلعك وافتحك كمان ورحت شايلها على دراعى لحد السرير ونزلهتا ادام السرير وهى بالسنتيانه والاندر بس رحت مقربها منى ومنزل لها الاندر بتاع مامتها ناديه لحد ركبتها وابتدايت ابوس وراكها واطلع بالبوس لحد ما وصلت لزنبورها الحسه بلسانى لقتها بتفتح رجليها وبتقول احا اح اح ايه دة يا عمو اوووف مش قادرة دة كدة حلو قوى كمل واعمل تانى اووف رحت مقلعها الاندر خالص وفاكك لها زراير السنتيانه بتاعت ناديه مهاوابتديت امص بزازها بالتبادل وهى عماله تخضن راسى وتقول اووف يا لهو ى مش قادرة يا عمو انا حاسه بحرقان جامد قوى تحت فقلت لها فين قالت لى هنا وشا ورت على كسها فا بتديت العلب لها بصباعى فى زنبورها واشدة لبرة اححح مش قادرة بجد كدة حاسه بنار من تحت فى كسى لو سمحت ياعمو ريحنى زى ما ولعتنى أووف مش قادرة بتاعى بيا كلنى قوى وعايزة اهرش فيه كتير فابتديت ادلك لها بين كسها وخرم طيزها وهى عماله اووف احححح امممم ياعمو بليز كدة انتا ولعتنى لو سمحت ريحنى زى ما ولعتنى كدة واعمل لى زى ماما ناديه وعمو سامح يعنى دلعنى وافتحنى فاختها ورحت منيمها على السرير وخلتها تفتح رجليها وابتديت انزل على لحم وراكها ابوسها منه وهى ا ووف احححح يا عمو ريحنى بليز من هنا حاسه بحرقان قوى فطلعت على كسها الحسه واول ما لمست كسها قالت اوووف يا لهوى ياعمو كدة حلو قوى خليك كدة هتريحنى كدة فقلت لها اة بس ارفعى رجليكى على كتفى فرفعت رجلها الشمال على كتفى وابتديت افرشها واول ما زبى لمس كسها قالت اححححح اة اوووف كمان ياعمو ايوة كدة كدة برتاح اعمل كدة كتير فابتديت اكتر من التفريش فى كسها وهى عماله اووف اححح يا لهوي بسرعه مش قادرة استحمل اعمل قوى وجامد اووف اكتر اكتر يا عمو فقلت لها طب ارفعى رجليكى التانيه على شان اعرف اريحك اكتر وادينى بزك ارضعه شويه فرفعت رجلها بسرعه وقالت لى اهو اول ما رفعت رجلها رحت مخليهم على اكتافى وابتديت افتح شفايف كسها وابتديت ادخل راس زبى فى كسها وهى قالت احححح دة سخن قوى وراسه كبيرة اححح فابتديت انزل بجسمى على رجليها على شان ما تتحركش وابتديت ادخل راسه كلها فى كسهاوهى بتقول اححح اوف ياعمو لالالالا بيوجع جامد بس حلو قوى فرحت مخرجه بسرعه وابتديت ادخل الراس واخرجها من كسها وهى احح اووف مش قادرة ياعمو دخلته على طول ما تخرجهوش تانى كدة برتاح فابتديت ادخل واخرج فيها وهى عماله شهوتها تنزل وزبى رايح جى بيدخل وبيخرج براحه ومرة واحدة رحت مدخله كله فيها راحت صارخه اةةةة وفى نفس اللحظه انا كمان قذفت لبنى فى كسها وهى بتجيب شهوتها ومعاها نزل شرفها واختلط اللبن بتاعى بلبنها وشرفها وهى عماله تترعش وتقول اووف ايه دة انتا دخلته كله كدة وانا معرفش اححح دة كدة حلو قوى وكمان ايه الدم دة فقلت لها دة شرفك نزل على مفرش ليله دخلة امك وكدة شرف امك وشرفك على نفس المفرش ونفس طقم الدخله بتاع امك فباستنى وقالت لى انا بحبك ياعمو وعد هجيب لك الاسطوانه الى ماما خبتها اوك فبستها من خدها ونزلت ابوس كسها اللى غرقان بشرفها ومسحت لها كسها من الدم بالاندر بتاع ناديه امها على وعد انها تجيب لى الاسطوانه بتاعة ما متها ـــــــــــــــــــــــــــــ الجزء الرابع جت حبيبتى حسب المعاد اللى متفقين عليه وهو الساعه 10 ونص الصبح وطبعا بعد ما خروج ابوها احمد لشغله وخرجت الممحونه ناديه امها وراحت لعشيقها اما حبيبتى والنهاردة هقول لكم اسمها وهو بسنت المهم هى جت وخبطط على الباب وفتحت لها ودخلت بسنت الشقه واول ما دخلت سالتنى حد هنا فقلت لها لا طبعا فقالت لى طب عايزاك تقلعنى كل هدومى هنا وانا واقفه ورا الباب فاستغربيت وسالتها ليه فضحكت وقالت لى هتعرف بس قلعنى وانتا بتقلعنى بوسنى فابتديت افك لها زراير البجامه وانا ببوسها من خدها لحد ما خلصت فك الزراير وابتديت اشوف لحمها من تحت البجامه فصدرت لى صدرها وقالت لى مش هتسأل على حبايبك وراحت مخرجه بزها الشمال من السنتيانه لقتها كاتبه اسم ناديه وراحت مخرجه بزها اليمين لقيت عليه اسم عشيق امها سامح رحت مقلهعا البجامه خالص وفاكك لها السنتيان وبقت عريانه من نصها الى فوق وابتديت ابوسها من بزازها وحلمتها وكل شويه تقولى الحس بزى الى عليه اسم ناديه مامتى فابتديت الحس لها بززها وخصوصا من على اسم ناديه والف لسانى على حلمت بزها الشمال او بز ناديه زى ما قالت لى لحد ما مسحت اسم ناديه من على بزها فقالت لى خش على اسم سامح وعيزاك تقطع بزى وانتى بتبوسه فمسكت البز بتاع سامح وابتديت اشد الحلمه جامد وهى فى بقى والف لسانى حولين الحلمه لحد ما ريقى مسح اسم سامح هى كانت كاتبه الاسمين حولين الحلمه ولما خلصت فقالت لى يلا بقا خش على المفاجأة وراحت فاتحه رجليها ففهمت انها عايزانى اقلعها البنطلون والاندر وفعلا اول ما لمست كسها لقيته ناشف فاستغربت فضحكت وقالت لى قول افتح يا كس بسنت وانتا بتنزل البنطلون فقلت افتح يا كس بسنت وابتديت انزل لها البنطلون وكانت المفاجأة مخبيه الاسطوانه على كسها فى الاندر فضحكت وقلت لها ايه دة قالت لى ابدا المخبأ بتاعى ايه رايك فضحكت وقلت لها دة انتى عفريته هههههه وقلت لها كدة كفايه ندخل جوة احسن حد يسمعنا فوافقت ودخلنا الاوضه وانا شايلها وماسك الاسطوانه لحد ما نيمتها على السرير فقالت لى لا ياعمو خلينا نتفرج على الاسطوانه ونشوف فيها ايه وتعلمنى وانا قاعدة على البلبل بتاعك موافق فضحكت وقلت لها اسمه زب مش بلبل فقالت لى زب ماشى واخذتها على حجرى وهى بالاندر بس وابتديت اشغل الاسطوانه وشفت الى خلى زبى يقف زى الحديد لقبت أمها واقفه ادام عشيقها وهى بكل هدومها وهو قاعد على السرير وهى واقفه ادامه وبتقول له سامح حبيبى انا ناديه عشيقتك هتنكنى ازى النهاردة فقال لها زى ما تحبى تحبى ازى فقالت له عايزة حاجه جديدة انا جبت لك مفرش دخلتى وكمان الطقم الى دخلت بيه وعايزاك تعمل دخلتك عليا على مفرش دخلتى وبطقم الدخله كمان فقال لها ماشى وابتدا يمد ايدة من بين الجيبه ويحسس لها على وراكها وهى ابتدت تغنج على حركه ايدة انا شفت كدة لقيت ايدى بتمشى على وراك بسنت بنتها زى امها بالضبط وزبى بقا زى الحديد لحد ما وصلت اول كسها وابتديت اقلعها الاندر بتاعها لقيتها بتقولى لا اعمل وانا كدة بالاندر ورجعه فوافقتها وحركت الاندر شويه وايبتديت العلب لها فى كسها وزنبورها من برة وعلى خفيف وبسنت ابتدت تنهج وتهيج فى نفس الوقت الى امها ناديه ابتدت تسخن اكتر مع عشقها وابديت تقلع الاندر بتاعها وتقول له رايحنى يا سامح ايدك بتولعنى مش بقدر استحمل ايدك فى كسي ولا على زنبورى فسالتنى بسنت دة فين الزبرور دة فضحكت وقلت لها اسمه زنبور الى هو ده رحت ماسك زنبورها بايدى لقتها بتقول اححح اووف يا عمو دة حلو قوى اعمل تانى هنا فى زبرورى فضحكت تانى على الاسم وقلت لها طيب ارفعى طيزك شوايه ورفعت طيزها شوايه رحت موراب لها الاندر وخليت زبى بين فلقه طيزها بالضبط وحسيت ان طيزها نار بس ناعمه قوى وهى بتقول اووف زبك سخن قوى يا حبيبى دة زى بتاع اونكل سامح فقلت لها اة فى نفس الحجم وخلينا نتفرج على امك الوسخه وهى بتتناك فقالت لى طب وانتا بتتفرج ابقا اعمل زيه بالضبط فقلت لهااوك وابتدانا نتفرج على امها لقتها بعد ما قلعت الاندر وهى واقفه راحت رافعه الجيبه ومدخل راس سامح عشقها من تحت الجيبه وقالت له الحس كسى احسن مولع فوى ومشتاق لك من الاسبوع اللى فات وفعلا ابتدا سامح يلحس لها كسها وهى عماله تتاوة اوو ف اح اح اح مش قادرة يا حبيبى لسانك فيه نار بتولعنى قوى الحس اكتر زنبورى وحسسنى انى ست وعوضنى عن جوزى الى سا يبنى كدة ومهمل فيا ريحنى يا حبيبىراح مقلعها الجيبه وبقت عريانه من تحت لقيت وراكها بيضا زى الشمع وهو عمال يلعلب لها بصباعه فى وراكها وفى كسها وانا زبى عمال يقف اكتر وحرارته تزيد حتى بسنت حست بيه وقالت لى هو بقا مشدود ليه انتا عجبتك مامتى ناديه ولا ايه فقلت لها الصراحه اة بس انتى حبيبتى اكتر فقالت لى طب تعرف تدخله وانا كدة على حجرك زى ماما بص لقيت امها ناديه بتلف وبتفتح رجليها على شان سامح عشقها يدخل زبه فى طيزها اول ما شفت كدة عينى زاغت على جسم امها رحت بالل صباعى ومخلى بسنت توطى لادام واول ما شفت خر طيزها الوردى رحت بلقه بريقى وابتديت ادخل راس زبى فى خرم طيزها فى نفس الوقت الى كانت ناديه بتقعد فيه على زب عشقها وهما الاتنين فى نفس اللحظه اوووف اح اح اح بشويش يا عمو وناديه بتقول اووف براحه يا سامح دى طيزى لسه بنت بنوت وانتا الى هتفتحها وتاخد شرفها دلوقتى فقال لها استحملى يا علقه ولا اقول لك اسم الشهرة استحملى يا ناديه ما تقلش لا فضحكت وقالت اة عمرى ما اقول لك لا دة انتا عشيقى وحبيى وجوزى وتعالا بقا نكنى وريحنى فوافق وقال لها طب تخديه فين قالت له اى حته كسى زى طيزى اووف زبك سخن قوى فى طيزى دخله كله على شان اتعود عليه فى طيزى وابتدت تفتح رجليها وتوسع لها طيزها وانا كمان فتحت وراك بسنت وابتديت ادخله سنه سنه وطلبت منها انها تتحرك زى ناديه وهى بتتناك فى طيزها وبقت تعمل زيها بالضبط امها تحرك طيزها من الشمال لليمين وبسنت زيها وانا شغاله فى بزازها وكسها وهى اووف احو يا لهوى ياعمو دة ناشف قوى بيوجعنى اكتر من الاول وانا شغال دعك فى زنبورها وتدخيل زبى في طيزها وتافيش فى بزازها وانا ملاحظ ان بزازها منفوخه وحلمتها مشدودة قوى وكمان كسها شغال وعمال ينزل سوايل كتير منه وهو عماله تقول أوف ياعمو بشويش كدة بيدخل جامد وهو ناشف قوىاح اح اح وانا سخنت قوى وراشق زبى كله فيها لحد ما غفلتها وعملت الاسطوانه كوبى لحد ما قربت انزل شهوتى رحت شا يلها وزبى جوة طيزها ورحت منيمها على بطنها وانا راشق زبى فى طيزها وهى نايمه وفاردة جسمها على السرير وزبى رايح جى فى طيزها وهى احححح اووووف براحه يا عمو دة حلوى بس بيحرقنى جامد اةة طب اقف او سيبه شويه كدة فقلت لها انتى عايزة تعملى حمام زى المارة اللى فاتت فقالت لى اوى كل مرة بكون هنا بحب اعمل الحمام الجديد دة فقلت لها اوك يلا ورحت مدخل زبى من تحت جسمها ومدخل صباعى جوة كوسها لقتها بتقول اووحح ياعمو حركه بسرعه مش قادرة فقلت لى ولا انا كمان اهو وبقيت ادخل صباعى وزبى فى وقت واحد وهى احح اووة اووف كمان يا عمو كمان اعمل اكتر لحد ما قربت اقذف فقلت لها انا هنزل اللبن بتاعى جوة طيزك وانتى هتنزلى لبنك على السرير وعلى ايدى فوافقت وانا رجعت اكمل وهى عمالة تتحرك وتحاول تتهرب من حركت زبى الى فى طيزها وحركه صباعى الى فى كسها لحد ما لقتها بتبول بسرعه مش قادرة خلاص رحت مزود السرعه وبيقت ادخله كله واخرجه كله وهى اوف واح يا لهوى كسى بياكلنى قوى وكمان طيزى وخلاص عايزة اعمل حمام فقلت لها اعمل ايه دة لبنك وشهوتك فقالت هو بنزل لبنى وشهوتى انا كمان قلت لها تاني مرة بتنزلي لبنك وشهوتى فقالت لى اة حسيت بلهيب فى طيزى هو سخن قوى كدة ليه اوححح دة بيحرفنى جوة فا قلت لها اتمتعى وسبتها تترعش وهى بتقول اح اووف دة حلو قوى يا عمو وانا اتبسط قوى بس عايزة اقوم وانا كدة باللبن بتاعك وانتا الى تلبسنى وترجع الاسطوانه مكانها وانتا عارف فين مكانها فقلت لها طب استنى خللى اللبن يسبت فى طيزك فقالت لى لا عايزة امشى واللبن بتاعك ينزل على وراكى زى ماما ما بتحب فوافقت ورحت لبستها الملابس على الباب وطلعت وهى طالعه ادتها الاسطوانه وهى ما تعرفش انى نسسختها ودة هيبقا ليه قصه جديدة مع امها ... ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ ــ عمو انا قربت خالص اعمل بسرعه وجامد وانا عمال ادخل زبى لااخرة فى طيزها واخرجه كله وارجع ارشقه تانى فى طيزها وهى اححح اووف يالهو ارحمنى مش قادرة تعبت انا خلااص هنزل اهو ياعمو عايزاك تنزل معايا اخنا الاتنين ننزل سوا وانا عمال ادخل واخرج فى طيزها وبدعك زنبورها كله وادخل صباعى كله فى كسها وهى عماله تصوت واح مش قادرة خلااص اهو بنزل نزل معايا يا حبيبى وابدتا شلالات تنزل من كسها وشهوتها تغرق الملايه وانا كمان ابتديت حمم تنزل فى زبى جوة طيزها وهى بتصرخ اوف دة سخن قوى احح يا عمو انا حاسه ان بطنى كلها بقت مليانه لبن من بتاعك وسخن قوى عايزة تسيبه جوة طيزى على طول فقلت لها الوقت ادامنا برحتنا فكانت المفاجاء او الصاعقهوقت ايه هو انتو لسه ما شبعتوش من الى بتعملو وبصينا انا وبسنت وكانت المفاجاء اخت بسنت واقفه شبه ملط ادام باب الاوضه فشهقت بسنت قالت اختى لبنى ولقتها بتقرب مننا وهى بتقول خليكو زى ما انتو اوعو تتحركو من مكانكو وراحت فاتحه الروب بتاعها وبقت ملط وقربت من السرير وقالت من امتا يا بسنت وانتى بتتناكى على سرير امك ناديه فقالت لها دى اول مرة فضحكت وقالت اول مرة وتجيبى راجل فى شقتك وعلى سرير امك دة انتى فاجرة قوى وراحت معدوله لى وقالت لى وانتا بقا فتحتها ولا محافظ على شرف العيله ههه فضحكنا كلنا ولقتها بتطلع على السرير وبتمد ايدها على زبى تسحبه من طيز اختها وبتقول لها ارتاحى يا لبوة شويه على ما اشوف هيكيفنى ازى وراحت ما سكه زبى مسحاة بايدها وراحت مقربه راس زبى من حلمة بزها الشمال وابتدت تحرك راس زبى على حلمت بزها وبايدها التانيه تحركها على بيوضى وزبى من تحت لحد ما زبى ابتدى يقف وبقا جاهز راحت ما سكه راسه وابتدت تبوس راسه وتلحس راسه وابتدت تدخل راسه فى بقها وابتدت تعضعض فى راسه براحه فعرفت انها استاذة مص فضلت تمص فى راسه وتلف لسانها حولين راسه وتدخل بقيه الزب فى بقها وتخرجه لحد ما سخنت قوى عليها وابتديت اتعامل معاها ورحت ما دد ايدى من بين وراكها وماسك لحم فخادها واحسس لها على فخادها وحولين كسهاعلشان تسيح اكتر وتهيج وابتديت اتعامل معاها بطريقه محترفه غير اختها الصغيرة وابتديت اخلى صباعى يحوم حولين كسها وحولين خرم طيزها فلقيت خرم طيزها لين ومفتوح بس بسيط فعرفت انها بتتناك من طيزها ودة شجعنى انى ادخل صباعى جوة طيزها والمفاجاءة انه دخل بكل سهوله التلات عقل دخلو بسهوة وهى كمان كانت متعودة ففتحت رجليها سنه تساعدنى للوصول لطيزها فده شجعنى ادخل صباعى كله جوة طيزها وبقيت بصوابعى اافش لها فى فلقه طيزها كلها وابتديت اطلع صباعى من طيزها واحركه بين اشفار كسها وهى ابتدت احح ايوة كدة كمل عايزاك تقطع خرم طيزى بصباعك وكسى كمان وكتر على زنبورى اوف فقلت لها طيب اطلعى هنا وطلعتها على السرير بتاع ناديه يعنى سرير ناديه وبناتها الاتنين بسنت ولبنى عليه بيتناكو ونيمتها على السرير وابتديت ابوس وراكها ولحم افخادها واعضعض فيهم لحم ايه دة مهلبيه منتوف وناعم زى الحريرحتى كسها قشطه وزى الحرير فقربت منه الحسه اححح دى اول كلمه قالتها لى وانا بلحس كدة شميت ريحه برفان تجنن عليها وانا شغال ولسانى رايح جاى عليه من اول كسها لحد اخر زنبورها وهى اوف كمان كمان اروى كسى بلسانك فسالتها انتى حطيتى البرفان امتا فضحكت وقالت لى انا موجودة هنا من اول ما دخلتو وكنت بستعد لك يلا بقا كمل لحس فى كسى اهو مفتوحلك وبيندهلك فا ابتديت اعضعض فى كسها واهى عماله اوف احح اكتر اكتر انا هايجه قوى وكسى مولع ريحنى ونكنى بقا فابتديت اطلع ببقى على سوتها وانا ببوس سوتها لحد ما وصلت لحمة بزها الشمال وابتديت اعضعض فيها واشد حلمتها بسنانى جامد وهى اوه براحه بزى هيتقطع نكنى بقا مش قادرة خلاص كدة عرفت انها استوت من الشهوة والهيجان وابتديت اقرب زبى من بين وراكها واحركه حولين كسها وشفايف كسها والاكتر خرم طيزها لدرجه انها شدتنى من وسطى على شان تقرب زبى منها وفعلا قربت زبى من طيزها وابتديت احركه حولين طيزها لقتها بتقول احح مش قادرة دخله انا مفتواحه من كسى ومن طيزى دخل بقا ما تفرش انا مش قادرة استحمل اوف فقلت اوك ورحت راشقه مرة واحدة فى طيزها لقتها صرخت احح يا لهوى لالالالالالالا دة كبير قوى براحه كدة هتموتنى براحه دة تخين قوى كدة هتفشخنى فاستمريت فى نكها من طيزها بكل قوة وعنف وهى اوف اح يالهوى اةة براحه هتموتنى مش قادرة وانا زبى شغال زى المنشار داخل خارج فى طيزها وهى عمالى تتالم احح اوف لا لا مش قادرة هتموتنى كفايه رحت مطلعه من طيزها لقتها عماله تنهج من التعب وبتبص لاختها يخرب بيتك بتستحملى ازى وهى كدة رحت رافع رجليها الاتنين على كتفى وابتديت اجهزها للنيك فى كسها وهى عرفت قالت لى بليز براحه انا حاسه انى اتفشخت من طيزىبراحه فطمنتها وابتديت افرش لها كسها وزنبورها براس زبى وبراحه سنه سنه واحدة واحدة لحد ما اطمنت وهديت وابتدا كسها يعترف بشوقه لزبى وينزل افرزاته اعلان لقدوم زبى فى كسها وانا ابتديت ابوسها من رقبتها ومن حولين ودانها وخددها وهى اممم اة اة انت ممتع قوى واستاذ كمل يا حبى واروينى بزبك وداوى كسى العطشان بحمم زبك وابتديت ادخل راس زبى جوة كسها واخرجه وادخل الراس واخرجها لحد ما اطمنت وهديت واتعودت على زبى وابتديت ادخل نص زبى فى كسها وهى مستمتعه اوف اح يا حبى كمان عايزة زبك يملا كسى فسحبت وسطها اكتر منى وابتديت ادخل زبى كله فى كسها ومع دخول زبى شهقت شهقه مكتوامه اوة يا لهوى لا مش تدخله كله كفايه نصه كدة رحمى هيتقطع ومش هعرف اعالجه انا دكتورة وعارفه فقلت لها دكتورة ايه فقالت دكتورة امراض نساء براحه مش عايزة تهتك فى رحمى فقلت لها ما تقلقيش وانا دكتور نيك وابتديت امسك بزها الشمال بسنانى واشده جامد وانا بشدةكدة هى ابتدت تتالم منه وبتترجانى ارحمها فاستغليت كدة ورشقت زبى كله فى كسها لقتها بتقول اوف احح يا لهوى مش قادرة زبك كبير هتموتنى لالا مش قادرة اوف ارحمنى مش قادرة فقلت لها يعنى قربتى تنزلى شهوتك ايوة كفايه كدة مش قادرة استحمل طيب وانا هريحك واجيب لبنى معاكى جاهزة قالت اة فقلت لها اوك وابتديت انزل على وراكها علشان ما تقدرش تقاومنى يعنى امنع حركتها وابتديت ادخل زبى بكل قوتى فى كل اماكن كسها شمال ويمين ومن جوة ومن برة وهى عماله تتلوى زى التعبانه اوف اوح مش قاادرة ارحمنى بقا نا خلااص هجيب مش قادرة اوف وانا كمان قرصت جامد على كسها وبقيت ارزع زبى كله فى كسها اطلعه كله واخرجه وبيوضى زى المروحه وهى او ف اح مش قادرة انا بجيب اهو نزل فيا لبنك واروى كسى بنار زبك وانا ابتديت اقذف حمم زبى فى كل كسها واحشاء كسها واختلطت شهوتى بشهوتها ولبنى بلبنها وهى عماله تترعش اكتر واكتر وهى لفه رجليها حولين وسطى ولبنى ولبنها نزلو على الملايه بتاعه ناديه امهم وقامت هى (/ واختها (/ يلمو الملايه الى عليها لبنا احنا التلاته انا ولبنى وبسنت ولقتها راحت على دولاب امها وجابت اندر من بتوع ناديه ومسحت بيه زبى وكسها وكس بسنت وضحكت وقالت لى اصل ناديه بتحب تلبس الاندرات بتاعتها غرقانه من لبنها هى وبابا وضحكنا كلنا هههه وقلت لهم طيب يلا بقا كفايه كدة فضحكت لبني وقالت لى لا دة يا دوب تعارف بس الى حصل النهاردة ولسه (/ فيه لقاءات تانيه وكمان لسه هكشف على العروسه دى ويمكن اعمل لها عمليه

• عجبني
  • نار ياحبيبي نار
  • حبيته
التفاعلات: dlongolong, عاشق البزااااز الملبن, ahmd 1 و 11 آخرين
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%