NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

• نار ياحبيبي نار
التفاعلات: 卍 فرعون卍
من اكبر أسباب رجوعى للدياثة هى الحركة دى بكون قاعد فى حالى بتفرج على التلفزيون اشوف ماما بتفلقس عشان تجيب حاجة من التلاجة وحزة الأندر واضح وطيزها الكبيرة فى وشى وانا بترعش زى الخول ليه مش مقدرة أن ابنها كبر وهى لسه بتقعد برحتها وبترفع فيا هرمون الدياثة
انا ديوث بقرووون🦌

امك طيزها جاااامده اوي

• انا سخنت كده ليه
التفاعلات: آبن الدياثةة
  • انا سخنت كده ليه
ط
من اكبر أسباب رجوعى للدياثة هى الحركة دى بكون قاعد فى حالى بتفرج على التلفزيون اشوف ماما بتفلقس عشان تجيب حاجة من التلاجة وحزة الأندر واضح وطيزها الكبيرة فى وشى وانا بترعش زى الخول ليه مش مقدرة أن ابنها كبر وهى لسه بتقعد برحتها وبترفع فيا هرمون الدياثة
انا ديوث بقرووون🦌

J8XOtcl.md.jpgطيز امك يهيك ودي انيك طيزها بقوه

• انا سخنت كده ليه
من حقها منت خول

• بيضحكني
  • انا سخنت كده ليه
التفاعلات: آبن الدياثةة و fighter10
  • انا سخنت كده ليه
انا ديوث بقرووون🦌

جامده فشخ 😍😘😋

• انا سخنت كده ليه
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
احححح دي ماما لما يكون فيه دكر غريب ف بيتنا

عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%