NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

slave so

نسوانجى بريمو
عضو
توجه جنسي
أنجذب للإناث
شباب في ألم خفيف في الخصيه الشمال كده خفيف اوي يعني كنت اوقات لما بضرب عشره باجي قبل منزل واهدي فكانت بتعمل ألم بشكل عام بس بيروح دلوقتي ف العادي في ألم خفيف اوي ف الشمال كده اكنك لسه مضروب فيها وف اخرها كده يعني الوجع بدا يروح ف ده ممكن يكون بدايه دوالي!؟

شباب في ألم خفيف في الخصيه الشمال كده خفيف اوي يعني كنت اوقات لما بضرب عشره باجي قبل منزل واهدي فكانت بتعمل ألم بشكل عام بس بيروح دلوقتي ف العادي في ألم خفيف اوي ف الشمال كده اكنك لسه مضروب فيها وف اخرها كده يعني الوجع بدا يروح ف ده ممكن يكون بدايه دوالي!؟
بتعمل العادة كام مره

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
خفف
ما ده السبب اللي انت فيه
يعني ملهاش لازمه كشف هو ده السبب صح
انا كنت بكتمها اوقات وده كان بيوجع اصلا بس بسأل عشان اطمن ليكون دوالي ف الحق للموضوع

يا تبطل عادة يا اما تنزل ع طول علشان ميجيلكش دوالي

الم .. او تورم ... او حرقان في البول .. يفضل عمل دوبلر على الخصيه للاطمئنان ... ولو مش هتقدر تعمل لاي سبب .. ممكن تاخد الفنترن قرص مرتين يوميا قبل الأكل بساعه لتخفيف الألم والتورم لو موجود

روح لدكتور جلدية تناسلية, والافضل اشعة على الخصية والبروستاتا

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%