NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

ازيدك من الشعر بيت هو كلم ابوها بخصوص موضوع صديقاتها وبمجرد تلميح والداها ليها أنها تبعد عنهم خاصمت والداها فترة ومنعت حتى اولادها من زيارة جدهم كمان
يبقى يقاطعها هو او يبعتها بيت ابوها الست لما تسترجل ع الراجل كدة يلبس طرحة واسفة ع اللفظ

• أتفق
التفاعلات: مزاجنجى كييف
يبقى يقاطعها هو او يبعتها بيت ابوها الست لما تسترجل ع الراجل كدة يلبس طرحة واسفة ع اللفظ
هو للأمانه مكنش يعرف النقطة دي غير من فتره قريبة واجهها أنكرت ده وابوها سكت مقالش الحقيقة لجوزها علشان الموضوع موش متحمل اصلا

هو للأمانه مكنش يعرف النقطة دي غير من فتره قريبة واجهها أنكرت ده وابوها سكت مقالش الحقيقة لجوزها علشان الموضوع موش متحمل اصلا
اسفة بس الست دي عشان تفوق يبقى جوزها يقولها اتفضلي على بيت ابوكي واللله الفني على ستات زيها

• أتفق
اسفة بس الست دي عشان تفوق يبقى جوزها يقولها اتفضلي على بيت ابوكي واللله الفني على ستات زيها
**** يبعد عننا النفوس المريضه والغير سوية ويصلح ذات البين

• أتفق
التفاعلات: Sense 🌹queen
  • حبيته
لا بالسهوله دي .. طلقه واحده و يردها قبل العدة عشان تتلم.. احيانا الست بتكون محتاجه قلم يفوقها عشان متسوقش فيها وتتظبط
والرجال شو بيكون محتاج ليصحى؟
كمان قلم🤷🏻‍♀️

الطلاق لعبة صار؟ انا ما بفهم شو يعني طلقة وحدة او خمسين عندكن بس شو هالطريقة الاستخفافية اللي عم تحكي فيا

والرجال شو بيكون محتاج ليصحى؟
كمان قلم🤷🏻‍♀️

الطلاق لعبة صار؟ انا ما بفهم شو يعني طلقة وحدة او خمسين عندكن بس شو هالطريقة الاستخفافية اللي عم تحكي فيا
راجعي كومنتات اللي نزل المشكله مع الشخص اللي فوق مني عشان تعرفي باقي الحكايه الاول و بعدين قولي حكمك ..
النقطه التانيه احنا عندنا طلاق رجعي معمول للحالات اللي شبه كده حالات فيها يستحيل التفاهم بين الطرفين ف أن حدث بينهم توافق خلالها ممكن يرجعوا لبعض

• أتفق
التفاعلات: Sense 🌹queen
لا مش لعبه .. بس هي أن كانت رمت ودانها لصحابتها على حساب جوزها ف هي مش فاهمه حاجه عن يعني ايه جواز و اسره و طاعه للزوج.. صحيح مفهوم الطاعه ده بيضايق ستات كتير لكنه تشريع من مالك الملك ف أن تتمرد عليه و تعانده وووو وهو لسه باقي عليها فهو هو شخص كويس و إن كان هو مخطئ من قبل ف فعله أنه كلم غيرها
وانا مش مع تدخل الأهل ف مشاكل أي زوجين بشكل عام لانه طالما الأهل اتدخلت ف المشاكل ف المواضيع بتفتح و مش بتتلم بعد كده.. و محلل له أنه يطلقها طلاق رجعي و يردها قبل العدة ما تخلص عشان الأمور الخلافيه اللي واصله لطريق مسدود زي كده

راجعي كومنتات اللي نزل المشكله مع الشخص اللي فوق مني عشان تعرفي باقي الحكايه الاول و بعدين قولي حكمك ..
النقطه التانيه احنا عندنا طلاق رجعي معمول للحالات اللي شبه كده حالات فيها يستحيل التفاهم بين الطرفين ف أن حدث بينهم توافق خلالها ممكن يرجعوا لبعض
شفت كل الكومنتات
ولفتني شدة الكومنتات تبعك وتحيزها الواضح للشب والتلويح ب سلاح الطلاق والشريعة اللي الشب نفسه ما اتذكرها بس خان البنت

علماً انه كل تصرفات البنت هية ردة فعل على اللي هوة عمله من الأساس ولانه رجل شرقي كان مفكر انه خيانته ممكن تنتسى بكل سهولة لكن بالواقع البنت أرشفت الخيانة وردة الفعل بلشت تظهر ب هي التصرفات اللي حضرته عم يشتكي منها 🤷🏻‍♀️

بالفعل عم اكتشف انه الزواج هوة نهاية الحياة المستقرة وأبداً مو بدايتها ❌

صديق عمرى عنده مشكلة مع مراته هما متجوزين من حوالى ١٣ سنه حصلت منه تجاوزات من عدة سنوات قفشته بيكلم ستات وبنات على النت الموضوع اتحل بينهم وأعتذر لها والتزم واهتم بيها وبكل طلباتها فؤجى فى الفترة الأخيرة انها ماشية مع شلة ستات مطلقات وارامل زمايل معاها فى الشغل وجيرانهم فى المنطقة واولاده بياخدوا دروس عند واحده منهم
تصرفاتها بقت عنيدة جدا معاه وترد كلمه بكلمة وأحيانا تعصى كلامه ومعظم كلامها وتفاصيلها مع الشلة بتاعتها حتى العلاقة الزوجة بقى فيها فتور وجفا وبتتهرب منه وبقت مادية جدا وطلباتها اوفر اوى حب يدخل حد من اهلها بينهم عايرته بالموضوع القديم وعاندت اكتر معاه
هو دلوقتي محتار يطنشها ويدوب يصرف على اولاده ويتجوز ولا يقسى عليها طالما متمسكة بشلة الخراب الى حواليها ولا يطلقها
هو الافضل يكلمها ولو امكن يعملو سفريه بعيد عن المحيط لعايشين فيه
تكون النتيجة افضل

• عجبني
شفت كل الكومنتات
ولفتني شدة الكومنتات تبعك وتحيزها الواضح للشب والتلويح ب سلاح الطلاق والشريعة اللي الشب نفسه ما اتذكرها بس خان البنت

علماً انه كل تصرفات البنت هية ردة فعل على اللي هوة عمله من الأساس ولانه رجل شرقي كان مفكر انه خيانته ممكن تنتسى بكل سهولة لكن بالواقع البنت أرشفت الخيانة وردة الفعل بلشت تظهر ب هي التصرفات اللي حضرته عم يشتكي منها 🤷🏻‍♀️

بالفعل عم اكتشف انه الزواج هوة نهاية الحياة المستقرة وأبداً مو بدايتها ❌
ثانيه واحده
محدش قال إنه صح أنه كلم غيرها بس واضح أنه القصه قديمه و انقفلت بينهم
النقطه التانيه ك مسلمين واجب على الزوجه طاعه زوجها و هي عندنا اسمها ناشز لأنها خارجه عن طاعه زوجها و بتعصى أوامره
النقطه التالته أنها بتمنعه حقوقه الشرعيه ومااظنش حتى عندك في حاجه تجيز للزوجه أنها تمنع زوجها من حقوقه
النقطه الرابعه هي بتناطح زوجها و بترهقه ماديا في طلبات غير مبررة وهو اصلا مسافر عشان يامن ليها معيشه كويسه
النقطه الخامسه هو حاول معاها و قفلت الباب ف طريقه ف لما دخل أهلها قاطعت ابوها ..
النقطه السادسه كل ما بحاول افهمك مبعرفش الحقيقه انتي بتدافعي دفاع اعمى فاضل ايه تاني تعمله مع جوزها عشان تقولي أنها غلطانه !!!!! وتتكلمي شويه بمنطقيه بعيدا عن انتمائك ..
و حتى الحل اللي قولته مكنش حل نهائي طلاق رجعي و يردها قبل ما العدة تخلص .. لأنها رفضت كل محاولاته و كل الواسطات من أهلها ..
بغض النظر عن انتمائك خليكي محايده ف احكامك .

• أتفق
التفاعلات: مزاجنجى كييف و Sense 🌹queen
ثانيه واحده
محدش قال إنه صح أنه كلم غيرها بس واضح أنه القصه قديمه و انقفلت بينهم
النقطه التانيه ك مسلمين واجب على الزوجه طاعه زوجها و هي عندنا اسمها ناشز لأنها خارجه عن طاعه زوجها و بتعصى أوامره
النقطه التالته أنها بتمنعه حقوقه الشرعيه ومااظنش حتى عندك في حاجه تجيز للزوجه أنها تمنع زوجها من حقوقه
النقطه الرابعه هي بتناطح زوجها و بترهقه ماديا في طلبات غير مبررة وهو اصلا مسافر عشان يامن ليها معيشه كويسه
النقطه الخامسه هو حاول معاها و قفلت الباب ف طريقه ف لما دخل أهلها قاطعت ابوها ..
النقطه السادسه كل ما بحاول افهمك مبعرفش الحقيقه انتي بتدافعي دفاع اعمى فاضل ايه تاني تعمله مع جوزها عشان تقولي أنها غلطانه !!!!! وتتكلمي شويه بمنطقيه بعيدا عن انتمائك ..
و حتى الحل اللي قولته مكنش حل نهائي طلاق رجعي و يردها قبل ما العدة تخلص .. لأنها رفضت كل محاولاته و كل الواسطات من أهلها ..
بغض النظر عن انتمائك خليكي محايده ف احكامك .
وين الجزئية ب كلامي اللي قلت فيها انها مو غلطانة؟ انا حكيت عن نقطة محددة وما طلعت منها
اسلوبك بالكلام عليها وباستخدامك لحقكن بالطلاق ك سلاح لتذلو البنت من منطلق انه خليها تتربى أو شدة إدن هوة كان نقطة اعتراضي
انا ضد أي امرأة بتستمر مع زوجها وهية مانها مبسوطة معه وعم تاخد منه وما تعطي وعم ترهقه نفسياً ومادياً
لكن نقطة الخطأ بلشت من عنده
وشي بكرهه كتير ب الرجال انه بيغلطو وبيفكرو الغلط ممكن ينتسى مع الوقت بس هيك غلط مستحيل ينتسى حتى لو البنت صرحت بعكس هاد الشي

حكمي الحيادي "حسب رأيك"
انه يتطلقو طلاق نهائي
لانه لا هية رح تنسى اللي صار
ولا هوة رح يتجاوز عن أفعالها الحالية 🙂

وين الجزئية ب كلامي اللي قلت فيها انها مو غلطانة؟ انا حكيت عن نقطة محددة وما طلعت منها
اسلوبك بالكلام عليها وباستخدامك لحقكن بالطلاق ك سلاح لتذلو البنت من منطلق انه خليها تتربى أو شدة إدن هوة كان نقطة اعتراضي
انا ضد أي امرأة بتستمر مع زوجها وهية مانها مبسوطة معه وعم تاخد منه وما تعطي وعم ترهقه نفسياً ومادياً
وشي بكرهه كتير ب الرجال انه بيغلطو وبيفكرو الغلط ممكن ينتسى مع الوقت بس هيك غلط مستحيل ينتسى حتى لو البنت صرحت بعكس هاد الشي

حكمي الحيادي "حسب رأيك"
انه يتطلقو طلاق نهائي
لو قريتي كويس ف هو قال إنه التزم واهتم بيها و فوجئ ف الفتره الاخيره .. معنى الكلام أنه موضوع أنها لقيته بيكلم غيرها اللي كلنا ضده ده فات عليه وقت .. ف الطبيعي والمنطقي أنه طالما انا وانت قعدنا مع بعض وحلينا مشكله ما كانت ما بنا وانت اتراضيت وانا قدمتلك كل اللي اقدر عليه عشان ارضيك مش كل ما تتزنق ترجع تفتح دفاترك القديمه و تقولي ما انت غلطت ف كذا وكذا وكذا.. هو احنا مش قفلناها وخلاص و لا المفروض حضرتك هتقعد تغلط العمر كله و افوتلك عشان انت كاسر عيني اني غلطت قبلك ؟؟؟؟
أما بالنسبة لحكمك ف هو لا يمت للصحه بشئ
لانه اولا مش هتقعد العمر كله تحاسبه على غلطه و تغلط قدامها غلطه واتنين والف
ولا هو مش هينسى لا احنا كرجاله بنتغافل عشان نمشي الدنيا ..
أما استخدامي لحق الراجل ف طلاقها
لانه جرب كل الحلول اللي انا شايف أنه ممكن يعملها ومش عارف ممكن يعملها ايه تاني عشان ترجع لرشدها وعقلها ف بالتالي الحل اللي شوفته مناسب أنه يفوقها أنها ممكن تخسر بيتها و جوزها و تبقي واحده من ضمن مسلسل Desperate Housewives

• أتفق
  • حبيته

حكمي الحيادي "حسب رأيك"
انه يتطلقو طلاق نهائي
بالمناسبه في 2 انسات و مدام على ما اعتقد
مفيش حد فيهم عنده نفس رايك رغم أنهم ستات شبهك .. ف واضح أنه أما عندك مشكله مع الرجاله .. أما عندك مشكله انك تكوني محايده

• أتفق
  • عجبني
لو قريتي كويس ف هو قال إنه التزم واهتم بيها و فوجئ ف الفتره الاخيره .. معنى الكلام أنه موضوع أنها لقيته بيكلم غيرها اللي كلنا ضده ده فات عليه وقت .. ف الطبيعي والمنطقي أنه طالما انا وانت قعدنا مع بعض وحلينا مشكله ما كانت ما بنا وانت اتراضيت وانا قدمتلك كل اللي اقدر عليه عشان ارضيك مش كل ما تتزنق ترجع تفتح دفاترك القديمه و تقولي ما انت غلطت ف كذا وكذا وكذا.. هو احنا مش قفلناها وخلاص و لا المفروض حضرتك هتقعد تغلط العمر كله و افوتلك عشان انت كاسر عيني اني غلطت قبلك ؟؟؟؟
أما بالنسبة لحكمك ف هو لا يمت للصحه بشئ
لانه اولا مش هتقعد العمر كله تحاسبه على غلطه و تغلط قدامها غلطه واتنين والف
ولا هو مش هينسى لا احنا كرجاله بنتغافل عشان نمشي الدنيا ..
أما استخدامي لحق الراجل ف طلاقها
لانه جرب كل الحلول اللي انا شايف أنه ممكن يعملها ومش عارف ممكن يعملها ايه تاني عشان ترجع لرشدها وعقلها ف بالتالي الحل اللي شوفته مناسب أنه يفوقها أنها ممكن تخسر بيتها و جوزها و تبقي واحده من ضمن مسلسل Desperate Housewives
أول شي لا تضلك تقول اقرئي منيح واقرئي كويس لاني ما برد على شي قبل ما اقرأ حتى الردود اللي مو مضطرة اقرئا أصلا!

انت حكيت وجهة نظرك ك رجل وانا حكيت وجهة نظري ك بنت ليه بدك يكون كلامي نسخ لصق ومؤيد ل كلام اللي قبلي وبعدي ؟
مو المفروض انه كل مين عنده وجهة نظر و تفسير لتصرفات الطرفبن؟

انت وجهة نظرك بتقول انه عم تبالغ ب ردك فعلها وانه الموضوع انحل وتصرفاتها هية نشاز ولازم تطبع زوجها وترجع ل عقلها
وانا رأيي بنيته على انه تصرفاتها بتدل على انه ما نسيت اللي عمله ب غض النظر اذا كانو اتفقو بعد خيانته او لأ "لانه انا ما فيني صدق طرف بدون ما اسمع الطرف التاني "

حلي وحلك هنن الصح من وجهة نظري ونظرك ف لا تحاول تطالعني اني عم امشي خارج نطاق المنطق والمعادلة لانه الانفصال هوة الحل السليم اذا ما فاضلناه مع الشي اللي ذكرته حضرتك بانه تضل كاسرتله عينه وعم تبتزه بالشي اللي عمله من زمان 🤷🏻‍♀️

بالمناسبه في 2 انسات و مدام على ما اعتقد
مفيش حد فيهم عنده نفس رايك رغم أنهم ستات شبهك .. ف واضح أنه أما عندك مشكله مع الرجاله .. أما عندك مشكله انك تكوني محايده
ما بيهمني امشي مع التيار ولا ببني رأيي على حسب رأي غيري
بقول رأيي بغض النظر صح او غلط مبالغ فيه او لأ المهم عندي اني ما اتلون 🤷🏻‍♀️

أما الجزء الأخير من كلامك الدرر ف لا تعليق 🙂

أول شي لا تضلك تقول اقرئي منيح واقرئي كويس لاني ما برد على شي قبل ما اقرأ حتى الردود اللي مو مضطرة اقرئا أصلا!

انت حكيت وجهة نظرك ك رجل وانا حكيت وجهة نظري ك بنت ليه بدك يكون كلامي نسخ لصق ومؤيد ل كلام اللي قبلي وبعدي ؟
مو المفروض انه كل مين عنده وجهة نظر و تفسير لتصرفات الطرفبن؟

انت وجهة نظرك بتقول انه عم تبالغ ب ردك فعلها وانه الموضوع انحل وتصرفاتها هية نشاز ولازم تطبع زوجها وترجع ل عقلها
وانا رأيي بنيته على انه تصرفاتها بتدل على انه ما نسيت اللي عمله ب غض النظر اذا كانو اتفقو بعد خيانته او لأ "لانه انا ما فيني صدق طرف بدون ما اسمع الطرف التاني "

حلي وحلك هنن الصح من وجهة نظري ونظرك ف لا تحاول تطالعني اني عم امشي خارج نطاق المنطق والمعادلة لانه الانفصال هوة الحل السليم اذا ما فاضلناه مع الشي اللي ذكرته حضرتك بانه تضل كاسرتله عينه وعم تبتزه بالشي اللي عمله من زمان 🤷🏻‍♀️

ما بيهمني امشي مع التيار ولا ببني رأيي على حسب رأي غيري
بقول رأيي بغض النظر صح او غلط مبالغ فيه او لأ المهم عندي اني ما اتلون 🤷🏻‍♀️

أما الجزء الأخير من كلامك الدرر ف لا تعليق 🙂
مش بفرض رايي عليكي أو على حد
بس هي بتبزه فعلا .. لو فضلت تناطحه لمجرد أنه غلط واتصالحوا على الغلط ده .. و اذا كانت هي مش راضيه كان المفروض تكون واضحه وصريحه مع نفسها ومعاه من الاول وتطلب الطلاق وقتها مكنش حد هيقولها حاجه .. انما ترجع معاه وتعيش معاه و بعد كده تحرمه حقه الشرعي و تخرج عن طاعته ك ( رد فعل ) ده مش منطقي بالنسبه لاي حد مش بالنسبالي لوحدي
أما فكره الطلاق بشكل كامل ف واضح من كلام الشخص اللي عارض المشكله و اللي كمل باقي تفاصيلها ف التعليقات أنه الزوج مش حابب يطلق وبيدور على حلول يرد مراته منها لوعيها و رشدها

احنا الاتنين مقدمناش اننا نسمع الطرفين ف بنكتفي باللي قدامنا و نحاول نقدم حلول بناء عليه لكن الواضح من الطرح اللي قدامنا أن الزوجه راميه ودنها لناس تانيه ( شله من المطلقات والأرامل) حسب تعبير اللي طرح المشكله و أكد عليها بأنه لما الزوج اشتكى لوالد الزوجه قاطعت والدها ف هل ده برضه يندرج تحت رد الفعل ؟؟؟

النقطه الأهم . أنه لما تكون في قدامك حاله زي كده خرجي نفسك بره المعادله و حطي نفسك مكان الطرفين و النتيجه اللي تطلعي بيها هي اللي تكون حكمك بغض النظر لصالح مين .

جايز تكوني شايفاني عدو للمرأة والكلام ده بس من اكتر من حساب سابق كنت بدافع عن الحق من وجهه نظري بغض النظر مين الراجل ومين الست .. انتي كمان حاولي تعملي ده
ده بس اللي كنت بحاول اقولهولك .. مكنتش بحاول افرض رايي ولا اقولك امشي مع التيار.

• أتفق
مش بفرض رايي عليكي أو على حد
بس هي بتبزه فعلا .. لو فضلت تناطحه لمجرد أنه غلط واتصالحوا على الغلط ده .. و اذا كانت هي مش راضيه كان المفروض تكون واضحه وصريحه مع نفسها ومعاه من الاول وتطلب الطلاق وقتها مكنش حد هيقولها حاجه .. انما ترجع معاه وتعيش معاه و بعد كده تحرمه حقه الشرعي و تخرج عن طاعته ك ( رد فعل ) ده مش منطقي بالنسبه لاي حد مش بالنسبالي لوحدي
أما فكره الطلاق بشكل كامل ف واضح من كلام الشخص اللي عارض المشكله و اللي كمل باقي تفاصيلها ف التعليقات أنه الزوج مش حابب يطلق وبيدور على حلول يرد مراته منها لوعيها و رشدها

احنا الاتنين مقدمناش اننا نسمع الطرفين ف بنكتفي باللي قدامنا و نحاول نقدم حلول بناء عليه لكن الواضح من الطرح اللي قدامنا أن الزوجه راميه ودنها لناس تانيه ( شله من المطلقات والأرامل) حسب تعبير اللي طرح المشكله و أكد عليها بأنه لما الزوج اشتكى لوالد الزوجه قاطعت والدها ف هل ده برضه يندرج تحت رد الفعل ؟؟؟

النقطه الأهم . أنه لما تكون في قدامك حاله زي كده خرجي نفسك بره المعادله و حطي نفسك مكان الطرفين و النتيجه اللي تطلعي بيها هي اللي تكون حكمك بغض النظر لصالح مين .

جايز تكوني شايفاني عدو للمرأة والكلام ده بس من اكتر من حساب سابق كنت بدافع عن الحق من وجهه نظري بغض النظر مين الراجل ومين الست .. انتي كمان حاولي تعملي ده
ده بس اللي كنت بحاول اقولهولك .. مكنتش بحاول افرض رايي ولا اقولك امشي مع التيار.
مشان هيك عم قلك الطلاق النهائي هوة الحل
ما في شي رح يمحي اللي صار من طرف الشب او البنت من ذاكرتن هنن التنين 🤷🏻‍♀️

وحتى لو رجعو واتصلحت الامور رح تكون حياتن مبنية على طرف بركان ممكن بأي وقت ينفجر و الحال يصير أسوأ

انت مو عدو للمرأة وانا مو عدوة للرجل كلامنا مجرد رأي شخصي و الآراء المختلفة هية ظاهرة صحية مو دليل على وجود عقدة من الرجال متل ما قلت حضرتك ولا دليل على حقدك ع النساء 🙂

مشان هيك عم قلك الطلاق النهائي هوة الحل
ما في شي رح يمحي اللي صار من طرف الشب او البنت من ذاكرتن هنن التنين 🤷🏻‍♀️

وحتى لو رجعو واتصلحت الامور رح تكون حياتن مبنية على طرف بركان ممكن بأي وقت ينفجر و الحال يصير أسوأ

انت مو عدو للمرأة وانا مو عدوة للرجل كلامنا مجرد رأي شخصي و الآراء المختلفة هية ظاهرة صحية مو دليل على وجود عقدة من الرجال متل ما قلت حضرتك ولا دليل على حقدك ع النساء 🙂
اسلوبك ف الكلام بيفكرني بشخص ما
ينقصك بس التشكيل اللي كانت بتعمله على الحروف .. وعندي شك انك هي لانها كانت عنيده لارائها شبهك

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
اسلوبك ف الكلام بيفكرني بشخص ما
ينقصك بس التشكيل اللي كانت بتعمله على الحروف .. وعندي شك انك هي لانها كانت عنيده لارائها شبهك
انا نفسي وبس
مو بديل ل حدا ولا استكمال ل حدا كان 🙂

لكن اذا كانت واضحة وصريحة ولا تعير اهتمام ل المعترضين على رأيها ف بيشرفني كون امتداد الها او ماشية معاها على ذات الخط 🖤

• عجبني
التفاعلات: مزاجنجى كييف و I'm Klein
يا جماعة الخير ممتن لمشاركة الجميع بوجهة نظرهم القيمة لإيجاد أفضل حل للمشكلة وللعلم موضوع خلاهم اتقفل من سنوات ومثل اى بيت يحدث شد وجذب من وقت لآخر ولكن صارت عنيده جدا وترد كلمة بكلمة فى الفتره الاخيره رغم تحذيره لها واخذ فترة يتابعها فى تصرفاتها وافعالها فى البيت ومع صديقاتها تبين له إفشاء معظم أسرار بيته لهم وقمه سعادتها أثناء تواجدها معهم سواء بالعمل او فى المحادثه الهاتفية والعكس فى تعاملها معه وكانت القشة التى قسمت ظهر البعير ان إحدى صديقاتها تتعاطى مخدر الافيون لم يصدق فى البدايه فقام بشراء الافيون مرتين وكانت زوجتة المخدوعة فى صديقاتها تاخد الافيون بنفسها لصديقتها وهو كان مبيت النية لايقاعها فى الخطأ وقد كان له ما أراد وعند مواجتها امام اسرتها بذلك عاندت اكتر وقالت إن صديقتها تاخذة كعلاج مسكن واتهمته بافشاء الأسرار وقذف المحصنات ( شر البلية مايضحك)

ليه لفل الكوارث عمال يعلي بجد
بلغ عن صاحبك و مراته

• بيضحكني
  • عجبني
التفاعلات: مزاجنجى كييف و LEGEND KYSER

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%