NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

Toni

نسوانجى بريمو
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
أنجذب للإناث
لأني مؤمن إن المكان هنا مش للجنس بس أهو نتكلم ونتناقش مع بعض بس بأدب ونحترم بعض زي ما باين في العنوان رأيكم إيه والدنيا هتكمل اذاي وبالنسبة للناس إلي كانت داخلة تتجوز هتعمل إيه سواء رجالة أو ستات أو حتي إيه إللي ممكن يتعمل دلوقتي لأني حاسس ان الحرام هيذيد الفتره دي بالذات لأن كل فتره الدنيا بتتعقد آكتر للحلال فأنت/ي رأيك إيه

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
كله هيعدي
بس علي حساب بعض الناس

• عجبني
التفاعلات: Toni
نحن متأخرين ٥٠ عام عن دول أوروبا فلذلك نحن سنصل لمرحله نضج التفكير و الحلال بعد فتره طويله جدأ اذا استمر الاصلاح اما بعد فلا جديد نحن نظفع الثمن و سنظل ندفع الثمن لمده طويله
تحياتي 💎

• عجبني
نحن متأخرين ٥٠ عام عن دول أوروبا فلذلك نحن سنصل لمرحله نضج التفكير و الحلال بعد فتره طويله جدأ اذا استمر الاصلاح اما بعد فلا جديد نحن نظفع الثمن و سنظل ندفع الثمن لمده طويله
تحياتي 💎
بس إيه رأيك في فكره الشباب وايه إلي ممكن يعملوه أو بالبلدي العائد إلي هيعود علي المجتمع يعني في حاجه هتتغير ولا هتبقي الدنيا زي ما هيا

بس إيه رأيك في فكره الشباب وايه إلي ممكن يعملوه أو بالبلدي العائد إلي هيعود علي المجتمع يعني في حاجه هتتغير ولا هتبقي الدنيا زي ما هيا
الشباب فعلا بيكافحه جدا و انا منهم بالدليل عربيات اكل كتيرا فاتحه و عربيات مشاريب و في مشاريع جوه الشباب كتير أوي فعلا

• عجبني
هي فترة وهتعدي بس هتبقى متعبة جدا
لو عايز حل عملي يبقى تدور على اي دخل بالدولار
وده مش هيجي غير من طريقين حلال يا تسافر برا يا اما تشتغل في العمل الحر: تتعلم اي مهارة زي البرمجة والتصميم مثلا وتشتغل اونلاين فري لانسر

من وجهة نظرى ان الالتفات لتحديث الحاله الاجتماعية من اعزب ل متزوج او من متزوج ل مطلق او من عايش حتى ل مرحوم
انه مش وقته خالص
الفلوس اللى تتصرف ف حاجة زى كده لا أستثمرها ف تطوير نفسك
اتعلم لغة او مهارة أو ثقف نفسك وكفيها اوكفى بيتك فقط
قصاد شوية صبر بعد ما تخرج من الازمة هتبقى واقف على رجلك حتى لو كنت بتزحف على بطنك ف الازمة
ولو مستعجل
هقولك برضو طور نفسك فى حاجة زى التسويق الالكترونى او الديزاين او البرمجة او الترجمة وسافر اشتغل بره
واهى زنقة بزنقة يبقى تشغل دماغك صح لكن هتفكر ببتاعك ومش هتقدر تستحمل ف عواقبها هتظهر او بدأت already تظهر فى فئات الشعب الفقيرة وجيرانك برضو ما انت مش وزير وعايش ف لوس انجلوس وجاى منتدى نسوانجى

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%