NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

• أتفق
التفاعلات: 👑 مــلــک الـــروقـــان 👑
  • عجبني
لازم اتابعك عشان تظهرلى
لو فتحته هلاقي رسايل كتيره اوى
عارف انا الجو ده مش اول بنت يحصل معاها كدا 😂
عموما لو مفيهاش رخامه تابعيني او ابعتي مسج كنت هقولك علي شوويه حاجات في القصه بتاعتك زياده
انا علقتلك امبارح و في كام حاجه كمان

• عجبني
  • عجبني
  • عجبني
التفاعلات: Adam Afndena و شريـف باشا
  • بيضحكني
التفاعلات: شريـف باشا
  • عجبني
التفاعلات: بنوتي اسمر
  • عجبني
  • عجبني
الفون pubg
Ps4 كانت fifa24
Pc فورت نايت😀
العاب حلوة لكن انا للاسف مابلعبش كورة ولا فورت نايت انا بحب العاب ال 4 و ال 5 الكبيرة

• عجبني
التفاعلات: T i to
العاب حلوة لكن انا للاسف مابلعبش كورة ولا فورت نايت انا بحب العاب ال 4 و ال 5 الكبيرة
العاب زي اي مثلا؟
يعني انا لعبت
god of war
Hitman
Resident Evil 4
دول دمار بصراحه

• عجبني
العاب زي اي مثلا؟
يعني انا لعبت
god of war
Hitman
Resident Evil 4
دول دمار بصراحه
جود أوف وور انا خلصت ال جزيئن بتوع بلايستيشن 2 و جزئين بتوع 3 و جزئين بتوع الاكس بوكس و على 4 لعب الجزء 4 و على 5 لسه ملعبتش الجزء الجديد ، أما هيت مان الصراحة ملعبتهاش أبداً و ريزيدنت ايفل لعب الريميك 2 بس على 4 ، هى الجزء الريميك 4 حلو ولا مش قوي

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
جود أوف وور انا خلصت ال جزيئن بتوع بلايستيشن 2 و جزئين بتوع 3 و جزئين بتوع الاكس بوكس و على 4 لعب الجزء 4 و على 5 لسه ملعبتش الجزء الجديد ، أما هيت مان الصراحة ملعبتهاش أبداً و ريزيدنت ايفل لعب الريميك 2 بس على 4 ، هى الجزء الريميك 4 حلو ولا مش قوي
بص انا لسه مختمتهاش كلها اصلا بس هي لحد الان حلوه بصراحه بس تقيله شويه علي الجهاز انصحك بهيت مان

بص انا لسه مختمتهاش كلها اصلا بس هي لحد الان حلوه بصراحه بس تقيله شويه علي الجهاز انصحك بهيت مان
أيه هيت مان دا ............؟

أيه هيت مان دا ............؟
هي عباره عن قاتل كده بيدخل مثلا كفله اي حاجه كدن بيبقي مطلوب منك تقتل شخص معين مهام وكده وتقتله وتهرب

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%