NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

اخوي الكينج الي بينزل بل تقيل

• عجبني
التفاعلات: Ki1inG
  • حبيته
التفاعلات: Alkn Drakol2
اخوي الكينج الي الجزء حلو أوي أوي وشكل الي ور الموضوع دا جوزي امل القديم ومستني العظم يا كينج

• حبيته
اخوي الكينج الي الجزء حلو أوي أوي وشكل الي ور الموضوع دا جوزي امل القديم ومستني العظم يا كينج
حبيبي يسطا و*** بقالي ساعتين مستني الدمج 💔

حبيبي يسطا و*** بقالي ساعتين مستني الدمج 💔
اول ما حد من المشرفين يشوف هيدمج الجزء علي طول

• عجبني
  • عجبني
التفاعلات: انا ابرهيم و Alkn Drakol2
  • عجبني
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
  • حبيته
حبيبي يسطا انت شقي من الاخر 🖤✨
حد معاد الأجزاء في القصتيان يعني قصه تنزل كل 3ايام والتاني كل4ايام ولا انت مشيهي ازي

• عجبني
حد معاد الأجزاء في القصتيان يعني قصه تنزل كل 3ايام والتاني كل4ايام ولا انت مشيهي ازي
يسطا انا مش بحب احدد عشان ممكن احدد و تاجيلي ظروف فا مقدرش انشر في المعاد المحدد و الناس تزعل مني لاكن انا يعني بحول إني انزل كل 3 او 4 ايام فعلآ

• عجبني
يسطا انا مش بحب احدد عشان ممكن احدد و تاجيلي ظروف فا مقدرش انشر في المعاد المحدد و الناس تزعل مني لاكن انا يعني بحول إني انزل كل 3 او 4 ايام فعلآ
عندك حق ف النقاط دي الناس عايز تلم حد معاد تنزل فيه غيرك كدا مبيرعوش لو عندك ظروف ولا أي شيء خلص عندك حق يا اخوي

• حبيته
عندك حق ف النقاط دي الناس عايز تلم حد معاد تنزل فيه غيرك كدا مبيرعوش لو عندك ظروف ولا أي شيء خلص عندك حق يا اخوي
حبيبي يا ريت كله كان زيك 🖤✨

• حبيته
حبيبي يا ريت كله كان زيك 🖤✨
حبيبي ياسطا الواحد لم يكون رايق بيعمل الحاج الي بيحب انم لم يكون مخنوق بيكره الدنيا كلها ومش هيفكر في حاجه ولا أي

• عجبني
حبيبي ياسطا الواحد لم يكون رايق بيعمل الحاج الي بيحب انم لم يكون مخنوق بيكره الدنيا كلها ومش هيفكر في حاجه ولا أي
معاك حق يا اخويا

• حبيته
  • عجبني
  • عجبني
تم أضافة الجزء الثاني

• عجبني

المواضيع المشابهة

عودة