NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

• بيضحكني
التفاعلات: 𝑱.𝐀𝐋𝐕𝐀𝐑𝐄𝐙
  • عجبني
التفاعلات: 𝑱.𝐀𝐋𝐕𝐀𝐑𝐄𝐙
صدقني مش حشو وخلاص ومتعبة ليك اكتر من اللي انت عاملة انا فاهم دا بس هيخلي العمل ف مكان تاني خالص مع حبكة الاحداث طبعا
فاهمك يسطا بس انا قصدي يعني ان في ناس هتحس اني بحط احداث و خلاص مش هتأثر علي القصة فهمني، طبعآ انا فاهمك يسطا و انا هحاول اكيد يعني اخرج شوية عن العلاقة بس بأحداث مأثرة

و شكرآ يا خديوي يسطا علي النصيحة و*** و علي الاهتمام 💙💙💙

• حبيته
التفاعلات: El-5dewy
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
  • عجبني
التفاعلات: غريب عن العالم
متزعلشي من راى بس للمرة الثانيه بقلك راعي عقلية المتلقي يعني مثلا جاب مهيج جنسي لاخته اوك كانت اول مرة صدفة وانت ظبطتها بشكل سليم جدا بس متكررهاش تاني مع اختلاف الطريقة لكن بنفس الاسلوب
وحاجة تانية مينفعش يبقي زعلان ان اخته جالها عريس عشان مصلحته مش منطقية خالص المفروض ان كلهم كانو مستنيين اليوم ده اللي يجيلها فيه عريس كنت خلي جزئية العريس دى في اخر القصة
رياض مش زعلان ان اخته هتتجوز ، هو زعلان ان العريس جيه بعد ما قدر يوصل لأخته، اكيد اي حد جرب متعة و عجبته، هيكون حابب يكررها ، و لما العريس جيه حرم رياض من المتعة دي ، عشان كدا رياض مش كاره الجواز لاخته، هو مضايق انه اتحرم من المتعة

• عجبني
التفاعلات: Eden 123
عزيزي الغالي حتى الان ماشي كويس.
وفكرة القص بقت اوضح قصتك مبنية على مشكلة اجتماعية تعتبر في مجتمعنا نكبة لاكن الواقع بيقول انها قسمة ونصيب.
لا استطيع البوح بأكثر من ذلك .
تابع على نفس المنوات اتمنى لك التوفيق
فاهم قصدك و شكرآ جدآ علي مرورك العطر و اتمني باقي القصة تعجب حضرتك 💙💙

• عجبني
التفاعلات: الحالم10
متزعلشي من راى بس للمرة الثانيه بقلك راعي عقلية المتلقي يعني مثلا جاب مهيج جنسي لاخته اوك كانت اول مرة صدفة وانت ظبطتها بشكل سليم جدا بس متكررهاش تاني مع اختلاف الطريقة لكن بنفس الاسلوب
وحاجة تانية مينفعش يبقي زعلان ان اخته جالها عريس عشان مصلحته مش منطقية خالص المفروض ان كلهم كانو مستنيين اليوم ده اللي يجيلها فيه عريس كنت خلي جزئية العريس دى في اخر القصة
و مشكور جدآ لحضرتك عدن انك مهتمة بالقصة و بتوجهيني للطريق الصحيح للكتابة ، بجد شكرآ لحضرتك جدآ علي الأهتمام و مرورك الاجمل 💙💙

• عجبني
التفاعلات: Eden 123
  • عجبني
التفاعلات: Aymanx123
  • عجبني
التفاعلات: فحل هايجان

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%