NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

بحسك شبه انجيلا وايت مش شهوانيه مثقفه دماغك مش دماغ عرب تحسك ثقافه اوربيه بحس جسمك كيرفي جامده جدا وصدرك مش كبير اوي ووسط كذلك متناسقه

بحسك شبه انجيلا وايت مش شهوانيه مثقفه دماغك مش دماغ عرب تحسك ثقافه اوربيه بحس جسمك كيرفي جامده جدا وصدرك مش كبير اوي ووسط كذلك متناسقه
غلط 🙂

متخيلك خبره ف كل حاجة
خبرة ف المص وبتحلبي اللي معاكي 😘

بس انتي شكلك متناكه كبيره وخبره

بطلتوا تتخيلوا ولا اي

بطلتوا تتخيلوا ولا اي
بصي ياستي بناءً على القرأته في موضوع واحد من مواضيع الاسئلة و بما اني دكتور و درست كل التخصصات من ضمنهم النفسي ف انتي حد تم استغلاله في الاول من شخص قريب له جداً علشان يكفي احتياجاته الشخصية و مهتمش بإن ده هيأثر على حياتك و هيغيرها 180درجة فقررتي تنتقمي منه في نفسك و تنتقمي من نفسك و مش هنقول تنتقمي من المجتمع لأن بالقرأته و العرفت احلله في شخصيتك ان في اشخاص كتيرة خانت ثقتك فيهم و باة عندك تراست ايشو، و شوية بشوية الموضوع قلب بمتعة يعني بقيتي تستمتعي بالانتقام ده ، و في نفس الوقت شخصيتك كويسة انطوائية من الداخل لكن من برا اجتماعية او بتحاولي تباني اجتماعية على أد ما تقدري علشان تتماشي مع البيئة الحواليكي و الحياة متوقفش، ندخل على الصفات الشخصية ف انتي شخص جدع و ستيل بتثقي في اي حد بالرغم انك بتحاولي متثقيش في اي حد و مريتي بتجارب اجتماعية كتيرة زرعت جواكي شخصية اكبر من سنك و عايشة حياة انتي مش حباها نوعاً ما او كان نفسك تعيشي حياة افضل منها من حيث الاشخاص و التجارب و الحب و هكذا لكن بتحاولي تنغمسي في الحياة الانتي فيها حالياً و في البيئة الحواليكي ، بتحاولي تأدبي نفسك الداخلية بأنك اخر علاقة كانت من 9 شهور تقريباً و بتأدبيها بأنك بعيدة عن الحوار ده ف ده بيدل ان شخصيتك قوية و قيادية ، و بتحاولي تهربي من العالم الخارجي بإنك تقرأي مانجا مع ان عادي الكل بيقرأها حتى انا و بتفرج على أنمي برضو لكن انتي بتقرئيها تهرباً من الواقع الحواليكي و حباً في قراءة المانجا برضو . و بس كده خلصت لو شايفة ان تحليلي صح قيميه ، مكنتش هقولك قيميني لو كنتي قدامي علشان لغة الجسد هكون عارف اذا كنت انا صح ولا لا و كنت هعرف اكتر عنك لكن ده القدرت احلله في شخصيتك حالياً👀 و ماتنسيش التقيم هاه👀

• عجبني
التفاعلات: flaco
صفاتك ( معندكش ثقة في ناس -افعالك اكثر من كلامك -جريئة -صريحة -سريعة الغضب-عاطفية احيانا لكن اغلب قراراتك عقلانية)
شكلك( سمراء - عسلية او بنية لون العين- وجه كيوت -شعرك متوسط الطول اسود او بني غامق )
جسمك (متوسطة السمنة صدرك متوسط -كرش نحيف- ارداف و مؤخرة بارزة نوعا ما )
تخيلتك هكذا صح /خطأ

انا اعتقد انتي بنت كيوته ف شكلك كده قمحاويه مايله للبياض سيكه جسمك مفرود حلو فرنساوي علي بلدي سيكه اعتقد انك ف تانيه جامعه او تالته مجنونه الا حد كبير جدا صعب تثقي ف ناس كتير
ولما بتحبي بتبقي مخلصه جدا

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%