NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

K O K O

نسوانجى بريمو
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
أنجذب للإناث
أمي بتقولي لما مكنتش برضو أمص زبره وكدا ولما قفشته بيخوني اكتر من مرة .. بدأ يشربني عصير مانجا دايما قبل العلاقة كنت ببقي هايجة اوي ويحطلي البتاعة دي علي عيني
مش عارفه ليه يبني ، بس كل نيكة كانت بتبقي احلي من اللي قبلها مش عارف السبب ايه
السبب :

d9jTIWl.md.webp

d9jTvXR.webp d9jTkzv.md.webp d9jTNea.webp d9jTOmJ.webp دي كانت اخر نيكة ، كان حنين اوي ابوك معايا d9jTies.md.webp d9jT6dX.md.webp d9jTQIf.webp
كانت علاقتنا الجنسية امتع ما يمكن خلاني اجرب حاجات عمري ما جربتها بس كنت دايما اطلب منه ينيكني من غير ما احط البتاعة دي علي عيني بس كان بيرفض وانا عشان كنت ببقي مبسوطة كنت بسكت ، لحد ما جه في مرة لقيته بيخوني وقولتله انت عمرك ما هتكون زيي وفي ومحترم وساعتها هو ساكت ورد عليا في نيكة بليل لما لقيته قرر يشيل البتاعة من علي عيني ساعتها معرفتش اعمل ايه بس معرفتش اوقف نيك ساعتها وعرفت اني شرموووطه

d9jTg1I.webp
روحت حاجة البتاعة علي عيني تاني وقررت استمتع بقا

d9jAWHF.md.webp

• نار ياحبيبي نار
  • عجبني
  • انا سخنت كده ليه
التفاعلات: تيفو, مجنون الحياة, نياك امهاتكم و 2 آخرين
أمي بتقولي لما مكنتش برضو أمص زبره وكدا ولما قفشته بيخوني اكتر من مرة .. بدأ يشربني عصير مانجا دايما قبل العلاقة كنت ببقي هايجة اوي ويحطلي البتاعة دي علي عيني
مش عارفه ليه يبني ، بس كل نيكة كانت بتبقي احلي من اللي قبلها مش عارف السبب ايه
السبب :

d9jTIWl.md.webp

d9jTvXR.webp d9jTkzv.md.webp d9jTNea.webp d9jTOmJ.webp دي كانت اخر نيكة ، كان حنين اوي ابوك معايا d9jTies.md.webp d9jT6dX.md.webp d9jTQIf.webp
كانت علاقتنا الجنسية امتع ما يمكن خلاني اجرب حاجات عمري ما جربتها بس كنت دايما اطلب منه ينيكني من غير ما احط البتاعة دي علي عيني بس كان بيرفض وانا عشان كنت ببقي مبسوطة كنت بسكت ، لحد ما جه في مرة لقيته بيخوني وقولتله انت عمرك ما هتكون زيي وفي ومحترم وساعتها هو ساكت ورد عليا في نيكة بليل لما لقيته قرر يشيل البتاعة من علي عيني ساعتها معرفتش اعمل ايه بس معرفتش اوقف نيك ساعتها وعرفت اني شرموووطه

d9jTg1I.webp
روحت حاجة البتاعة علي عيني تاني وقررت استمتع بقا

d9jAWHF.md.webp
انا ومرتي

• عجبني
  • جامد
التفاعلات: نياك امهاتكم، K O K O و asaad2024
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%