NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

متسلسلة فانتازيا وخيال آمال وأحلام | السلسلة الأولي | _ حتي الجزء السادس 11/6/2023

انا لسه قراء القصه دلوقتى بجد انت رائع ومبدع تستحق كل التقدير والاحترام قصه جميله جدا جدا تسلم ايدك ياغالي من نجاح الى نجاح و**** بكون سعيد لما الاقى قصه ليك بحب اسلوبك انت ومجموعه هنا تسلم ياصحبى واخويه وراىما اراك فى نجاح تحياتى لك اخي الكريم
حبيبي تسلم ع رأيك ومتشكر جدا ده كتير عليا و****

• عجبني
التفاعلات: Magdy66
  • عجبني
التفاعلات: Magdy66 و monsun
  • عجبني
  • عجبني
انت كده عظمه القصه اخدت منحني اخر
انت كنت صح وانا اسف ليك علي تسرعي في الحكم عليك
لا يا غالي انتو اخواتي الصغيرين وكلامكم ع راسي بس صدقني انا بكتب لنفسي ومببقاش عاوز ولا محتاج رد بس كنيدر خيركم في التفاعل هية بس الفكرة عجبتنني وحبيت اكتبها مش أكتر وأحمك صقر انا يتابعه بنفسي من أول ما كنت لسه بقرا

• عجبني
يسطا طول الاجزاء ومتاخرش كتابتك حلوه فششخخخ💕💕
يا غالي الكتابة صعبة وبتاخد وقت كبير التطويل م قصة المهم الهدف وعشان تجيلك فكرة بتاخد وقت
والتنفيذ اصعب بكتير

• عجبني
تغيير مفاجئ وزي ما قولت هنستني نشوف الأحداث هتروح لفين
بس انت فشخت أفكارنا بامانهلان كله توقع نفس بداية قصة حكايتي ومتوقعناش تغيير مجري الأحداث بسرعه كداعاش ياوحش
وزي ماقلت ابعد عن الدياثه خالص لاني كمان مش بحبها 😂😂😂😂
ومش تنسى القصه التانيه
عنيا يا مصري

• عجبني
عاش جدا يسطا والجزء الجديد امتا

• عجبني
التفاعلات: Magdy66 و 💥✨🌟 قيصر الشرق ✨💥🌟
  • عجبني
عاش يا بوب كمل فكرتك حلوه ومنتظرين الباقي ماتاخرش علينا بقا

• عجبني
  • عجبني
  • حبيته
التفاعلات: Magdy66 و Le loup
  • عجبني
  • عجبني
امتي الجديد

• عجبني
  • عجبني
  • عجبني
  • حبيته
بس عاش يسطا كمل وي ريت تطول الاجزاء ومتتاخرش الواحد نفسه يشوف حاجه زي حاجات حماده فتحي من تاني💕
حمادة واحد بس ما بيتكررش يا صحبي

• عجبني
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
يسطا انتا غلطان ف اسم البطل اسمه احمد حتي مغيرتش ف اسماء أصحابه حتي ياسمين الي عملت معاه المشكله الفكره انك عملتله اخوات بنات و خليت ابو و امو بيرخموا عليه بس عاش حاول تغير علشان نفس الأحداث ممكن الناس الجديده متاخدش بالها اوي بس انا حافظ القصه دي ي غالي من اولها ل آخرها من أول م ابن عمه هياخده يحطه ف اوضه و يخرجه فورمه لغايط م هيطلع أبوه عنده فلوس كتير و هيركب عربيه و هيبقي شب مفيش منه اتنين 😂😂

• عجبني
يسطا انتا غلطان ف اسم البطل اسمه احمد حتي مغيرتش ف اسماء أصحابه حتي ياسمين الي عملت معاه المشكله الفكره انك عملتله اخوات بنات و خليت ابو و امو بيرخموا عليه بس عاش حاول تغير علشان نفس الأحداث ممكن الناس الجديده متاخدش بالها اوي بس انا حافظ القصه دي ي غالي من اولها ل آخرها من أول م ابن عمه هياخده يحطه ف اوضه و يخرجه فورمه لغايط م هيطلع أبوه عنده فلوس كتير و هيركب عربيه و هيبقي شب مفيش منه اتنين 😂😂
ومين قالك أن القصة هتاخد المنحني ده انتو بتنجمو وخلا عموما برحتك زي ما تفكر

• عجبني
يسطا احا ده حتي الواد الي
ومين قالك أن القصة هتاخد المنحني ده انتو بتنجمو وخلا عموما برحتك زي ما تفكر
يغالي نا بهزر مش اكتر هوا اكيد نتا بس البدايات متشابهه اوي بس انا قريت جزء بتاع الفتي الخارق قبل م اجي اقرا ده اصلا ف فاهم الدنيا بس فعلا في تشابه كبير اوي ف الموضوع ده

• عجبني

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%