مراتى فى الجامعة كانت معروفة انها شرموطة الدفعة. كانت بتتعزم فى كل الحفلات الخاصة بتاعة العيال الاغنيا فى الجامعة. لما كنت بروح معاها حفلة من دول كان واحد من الشباب يفضل يكلمنى والتانى ياخد مراتى ويختفو فى الحمام ولما هو يخلص التانى ياخدها
ازيكم مبدئياً اسمي المستعار نادر عندي دلوقتي ٢٣ سنة وبابا ٥٥ سنة وماما اسمها فاطمة (اسمها الحقيقي) عندها ٤٣ سنة جسمها ابيض خالص وبزازها مش اكبر حاجة بس طيزها كبيرة ومربربه
وعندي اختي حنان ١٧ سنة هي طويلة وجسمها كيرفي مش طخينة بزازها كبار جدااااا اكبر حتى من ماما وكذلك طيزها كأنها مفتوحة بالظبط...
معلش أتأخرت عليكم في الجزء الثالث من سلسلة ( الزوجة اللعوب وخطتها المجنونة ) #قصص_تحرر
أستيقظت دينا صباحا من نومها قامت من سريرها ذهبت إلى الحمام وكانت عارية من ليلة أمس عليها أثر السائل المنوي ذهبت إلى الحمام ثم أغتسلت ووقفت أمام دولاب الملابس لأختيار طقم خروج تلبسة .
أستيقظ خالد من نومة...
سأحكي لكم ماذا حدث بيني وبين مدير زوجي دون ان يعلم، اسمي سلمى وعمري ززعاما متزوجة وزوجي يعمل محاسبا في احدى الشركات الخاصة كان كل شي على ما يرام إلى ان عاد وليد ذات يوما من العمل وهو حزين سالته ما بك اجابني بان لديه عجز في الحسابات لا يدري كيف وان مديره سمير طلب منه كشف الحساب ولا يدري ماذا يفعل...
القصة دي متعددة الميول حاولت اجمع صورة للنهاية الي ممكن يوصلها اي شخص ميوله غير طبيعيه أو دخل في طريق غير طريقه العادي ...
نبدأ قصتنا بشاب عاش و اتولد في ملجأ هو وصحابوا شافوا الذل و القهر من صغرهم اتعلموا حاجات كتير من لما فتحوا عيونهم على الدنيا ... و اكتشفوا ان الدنيا دي غابه و القوي بس...
مراتي دينا .. متجوزين من ٥ سنين. من فترة كدة إبتديت أخليها تكلم شاب إسمه وائل من ولايو نيوجرسي الأمريكية. اتعرفت عليه على النت بالصدفة و ما تعرفهوش هو مين بالظبط .. و يبدو إن هو كمان لقى البروفايل بتاعها بالصدفة و بعت لها يكلمها.
هي اترددت في الأول إنها ترد عليه و بعدين ردت بكلام عادي بتحاول...
مراتى فى الجامعة كانت معروفة انها شرموطة الدفعة. كانت بتتعزم فى كل الحفلات الخاصة بتاعة العيال الاغنيا فى الجامعة. لما كنت بروح معاها حفلة من دول كان واحد من الشباب يفضل يكلمنى والتانى ياخد مراتى ويختفو فى الحمام ولما هو يخلص التانى ياخدها
من فتره اسبوع تقريبا اتعرفت علي واحد هنا علي المنتدي انو هايج ديما علي امو بسبب لبسها في البيت وكده هو 17 سنه أصلا المهم دخل كلمني وحكالي كل حاجه وفهمت من كلامه ان امو مولعه موت مع العلم ابوه موجود بس مش بيقرب منها ( ضعيف جنسيا )
المهم أنا قلتلو أنا عاوز أشوفها واقعد معاها وكده هو كان متردد في...
----- القصه من وحي الخيال -----
اهلا انا كريم عندي 21 سنه. عايش في شبرا مصر. و عندي أخت أصغر مني 18 سنه. أسمها أمل.
أبويا و امي ماتوا من زمان من حادثه و عمي رضا هو الربانا. عمي 55 سنه. فاتح قهوه بلدي كبيره في المنطقه. من و انا صغير كنت متربي في الشارع. كنت شغال هنا و بروح هناك و بزوغ من...
فأفضل النساء أن تكون
صبوحة الوجه عظيمة الصدر
منتصبة البظر
اذا تنايكت لا تبقي ولا تذر
وتحب من الرجال من شخر ونخر
ويطرب أذنها بالكلام القذر
ولا تخجل من طلب الوطئ في الدبر
وتكون من الاشراف وفي الفراش من الغجر
ولا تشعر بين أحضانها بالضجر
رجعت من الشغل فى يوم متأخر وسمعت صوت آهات مراتى من على باب الشقة. لما دخلت اوضة نومى لقيت مراتى فاتحة رجلها كده وجارنا بينزل لبنه ف كسها أول ما مراتى شافتنى قالتلى تعالى نضف كسى ياخول وأنا مش بعرف أقولها لأ, فلحست لبن جارنا كله من كس مراتى