NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

مزتي طيزها كبيرة وكيرفي طلعت بيها على السخنة ونكت طيزها ورميت فيها بعدين لاقيتها بتقولي كسها طالب، انا كنت سلمت نمر. لقيتها بمكالمة تليفون جابت اثنين ناكوها ادامي بتمسح طيزها من ميتنا اللي كانت بتنزل من خرم طيزها كس وطيز مصرية نار ياجدعان وانا هدخله فيها من ورا اححح على كف رجلها وخرم طيزها اللي كانت ريحتها تهيج وانا بفشخ طيزها واصورها عشان امتعكم بخرمها اللي فضلت اشم والحس فيه طيزها بتاكلها وفتحاها للنيك عليها طيز وكف رجل عايز اللحس والنيك نامت جنبي وادتني طيزها وانا وراها غرزت زبي في خرمها وخدتها في حضني وفضلت انيك شرموطتي موطيه لفلقتها هايجه عليها تاني يوم نايمالي كده عشان اكمل لحس في طيزها ونيك
مزتي طيزها كبيرة وكيرفي طلعت بيها على السخنة ونكت طيزها ورميت فيها بعدين لاقيتها بتقولي كسها طالب، انا كنت سلمت نمر. لقيتها بمكالمة تليفون جابت اثنين ناكوها ادامي بتمسح طيزها من ميتنا اللي كانت بتنزل من خرم طيزها كس وطيز مصرية نار ياجدعان وانا هدخله فيها من ورا وانا بفشخ طيزها واصورها عشان امتعكم بخرمها اللي فضلت اشم والحس فيه اححح على كف رجلها وخرم طيزها اللي كانت ريحتها تهيج احححح على رجلها الملفوفة وفلقة طيزها عليها طيز وكف رجل عايز اللحس والنيك نامت جنبي وادتني طيزها وانا وراها غرزت زبي في خرمها وخدتها في حضني وفضلت انيك طيزها بتاكلها وفتحاها للنيك شرموطتي موطيه لفلقتها هايجه عليها تاني يوم نايمالي كده عشان اكمل لحس في طيزها ونيك
عودة
أعلى أسفل
0%