NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

صور اعضاء نسوانجي الشخصية

تصنيف الموضوعات حسب البادئة

اليكم زي ما وعدتكم صور حفلة نيك على مراتي يوم ٥ يونيو اول امبارح. مراتي اتناكت من ٨ بالدور في طيزها وكسها واترمى في طيزها من ٣ والباقين رموا جوه كسها. ودي الصور مراتي وهى فاتحة رجلها وهى بتزني مع واحد من احدى الاعضاء هنا في المنتدى ورمى جوه كسها. وانا فاتح طيزها عشان اساعد واحد من الضيوف يدخل زبره في خرم طيزها وصورها الاول. ده زبر واحد من عناتيل المنطقة وكان عينه عليها وحضر الحفلة وهو بيدخله في طيزها. يا دوب العنتيل طلعه من طيزها جه واحد من الشباب الجداد هنا في المنتدي دخله في طيزها وبعدها رمى على طول اول ما شم ريحة طيزها على زبره. وده عشيق مراتي اللي بيحضر كل نيكه وهو بياخد دوره في طيز عشيقته. بعد ما خلصنا الحفلة يا دوب مراتي ريحت واهم واحد صاحب الشقة اللي كنا فيهاوخدها الاوضة عشان بيستفرد بيها وهرى كسها نيك ورمى فيها...
اعضاء المنتدى اخيرا دعوة لحضور حفلة نيك طيز وكس مراتي جماعي مع تصوير الليلة الاولى لها وهى تزني. جسمها طري وكسها نضيف وطيزها جاهزه للنيك ولاستمتاع برائحة مخاطها اللزج الابيض من داخل شرجها. كسها ممتاز وجاهز للتعشير والرمي فيه من مختلف الرجال في نفس الليلة. كن من اول الحاضرين لفتح طيزها وشمها ولحسها وبعبصة خرمها وتوسيعه. و اليكم بعض الصور زوجتي وهى فاتحه رجلها وهى تزني مع عشيقها الذي قام بتصويرها والقذف في رحمها. زوجتي مع فحل قابلنا في شقة وهو بينيك طيزها. مراتي بعد ما الراجل رمى جوه طيزها وهى بتمسح ميته المختلطة بافرازات طيزها.
اللي صور الصورة دي واحدة قريبة مراتي هى اللي وديتها على سكة نيك الطيز لما في يوم مراتي قالت ان خرم طيزها بيوجعها خليتها تنزل الكلوت وفضلت تلعب في خرم مراتي وبعدين فضلت تلحسلها فيه وبعدها بعبصتها. وبعد كده كانت بتاخدها لرجالة ينكوها من ورا. الصورة دي مراتي كانت طيزها عماله تنزل افرازات لزجة بيضا اللي ريحتها تهيج، وكانت بتاكلها وانا مكنتش معاهم. قريبتها صورتها وبعتتها لرجالة وفضلت تبعبص فيها وتلحس لها عشان تهديها. في الصورة دي واحد صاحبي جالنا وعرضت عليه طيز مراتي وهو اللي صورها قبل ما يدخل زبه بين فلقتينها لجوه بطنها. الصورة دي مكنتش مع مراتي لاقيتها مبعوته من رقم غريب و واحد كاتبلي اتفرج على طيزها قبل النيكه بتصل بيها لاقيتها بتنهج وحواليها دوشة. الصورة دي مراتي كانت موطية عشان واحدة صاحبتها كانت بتجهز لها طيزها وكسها عشان حفلة بكره.
عودة
أعلى أسفل
0%