NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

عدي امتحاناتك وخليه يوصلك 😂

• عجبني
التفاعلات: jjojja
مهو كدا كدا خربانه وانا هتأذي لي مستمتعش
انا مقتنع جدا بكلامك وهجيب باص هلشان اوصلك مخصوص 😂 نجرب الخراب الممتع 😉😂😂😂

• بيضحكني
طب ما اجي اوصلك انا وامرجحك لحد البيت 😋🔥

• هممم
احم احم وحشتوني ولله مستنيه بفارغ الصبر اخلص عشان اجي اقرفكم ....
انهارده كان عندي امتحان ف كليه ومروحه
المهم انا من ساعت مركبت السواق كل مبص الاقيه باصصلي ف مرايا فكتني منو وبصيت ف الفون شغلت اغاني لحسن كان مشغل اغاني عره
وبعدين نزل ف اخر الطريق كان في راكبين وانا راح يفول العربيه كان واقف جمب الشباك الأنا في وببص لقيتو بيعدل بتاعو وبصلي رحت دورت وشي عشان مبنش اني خدت بالي أو كنت مركزه معاه ....
وبعدين العربيه مبقاش فيها غيري كنت اخر واحده انزل ففتح النور بتاع العربيه وقالي انتي ريحه فين يا انسه اوصلك...؟قلتلو لا شكرا نزلني هنا
روحت احكي لامي تقولي انتي عبيطه مكنتي تخلي يوصلك رديت وقلتلها منا ايش عرفني هياخدني فين وبعدين أنا مش هصوت بصراحه واقول خاطفني أنا هشكرو طبعا هنا هيا فهمت أنا أقصد اي😂😂راحت شتماني وووو بس كدا أنا كان نفسي يوصلني بس انا مفرهده اصلا وطالع عيني مكنتش فيقالو
يالهوى ده كان ح ينيكك و يمص بزازك و يدخل زوبره جوة فيك قوى قوى وانت تبقى مبسوطة قوى و تضربيه وتقطعى شعره وتقولى له نيكنى نيكنى نيكنى نيكنى كمان ياكلب و انا ابقى متغاظ منك خالص

• بيضحكني
احم احم وحشتوني ولله مستنيه بفارغ الصبر اخلص عشان اجي اقرفكم ....
انهارده كان عندي امتحان ف كليه ومروحه
المهم انا من ساعت مركبت السواق كل مبص الاقيه باصصلي ف مرايا فكتني منو وبصيت ف الفون شغلت اغاني لحسن كان مشغل اغاني عره
وبعدين نزل ف اخر الطريق كان في راكبين وانا راح يفول العربيه كان واقف جمب الشباك الأنا في وببص لقيتو بيعدل بتاعو وبصلي رحت دورت وشي عشان مبنش اني خدت بالي أو كنت مركزه معاه ....
وبعدين العربيه مبقاش فيها غيري كنت اخر واحده انزل ففتح النور بتاع العربيه وقالي انتي ريحه فين يا انسه اوصلك...؟قلتلو لا شكرا نزلني هنا
روحت احكي لامي تقولي انتي عبيطه مكنتي تخلي يوصلك رديت وقلتلها منا ايش عرفني هياخدني فين وبعدين أنا مش هصوت بصراحه واقول خاطفني أنا هشكرو طبعا هنا هيا فهمت أنا أقصد اي😂😂راحت شتماني وووو بس كدا أنا كان نفسي يوصلني بس انا مفرهده اصلا وطالع عيني مكنتش فيقالو
كويس انك نزلتي **** واعلم كان ممكن مينامش معاكي بس

• أتفق
  • حبيته
التفاعلات: مريوم اللبوه
  • بيضحكني
التفاعلات: مدام رشا و jjojja
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%