NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

مواقف

• عام

الأصوات: 13 76.5%
  • عام

الأصوات: 7 41.2%

• مجموع المصوتين
    17
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
مواقف كتير ..

و أنا لسه اول سنة جامعه و واقفه ف الزحمة بشتري الكتب وجه ورايا واحد معرفوش و فضل مصدر زبره فيا و ضاااغط اوى. . و يقولى ااسف و يزنننق عمرى ما شوفته تانى و دلوقتى سنى ٣٥و مش هنساه ولا هنسي صوته وهو بيقول ااااه

الترزى اللى هيجته و تانى مرة روحت مع طليقى وسابه برا و دخل ورايا زنقنى و لما دخل طليقى اتعصب عليه و قاله كمل سيجارتك بره .. سيبهالى شوية

• عجبني
  • بيضحكني
التفاعلات: asaad2024, عاشق للنيك والمتعة, الــــــعَــــــربــــــى و 3 آخرين
مواقف كتير ..

و أنا لسه اول سنة جامعه و واقفه ف الزحمة بشتري الكتب وجه ورايا واحد معرفوش و فضل مصدر زبره فيا و ضاااغط اوى. . و يقولى ااسف و يزنننق عمرى ما شوفته تانى و دلوقتى سنى ٣٥و مش هنساه ولا هنسي صوته وهو بيقول ااااه

الترزى اللى هيجته و تانى مرة روحت مع طليقى وسابه برا و دخل ورايا زنقنى و لما دخل طليقى اتعصب عليه و قاله كمل سيجارتك بره .. سيبهالى شوية
يبنت اللعيبه 🤣

مواقف كتير ..

هو طليقك كان رافع قرونه9 والا ايه 😂😂

مواقف كتير منها فرص ضاعت منى كانت على طبق من فضة جايالى وفى موقف كان مميز معايا جيبت بنت من برا الجامعة خالص جبتها عندى ايام الكلية وقفشتها وبعبصت وقطعت شفايفها بوس ومصلتى فى الكلية عندى وكنا عىل وشك نتقفش 😂😂

مواقف كتير منها فرص ضاعت منى كانت على طبق من فضة جايالى وفى موقف كان مميز معايا جيبت بنت من برا الجامعة خالص جبتها عندى ايام الكلية وقفشتها وبعبصت وقطعت شفايفها بوس ومصلتى فى الكلية عندى وكنا عىل وشك نتقفش 😂😂
شقي 😹

• بيضحكني
التفاعلات: الملك السادى
مره قفشت لبت صعيديه وكانت هيجانه فشخ

• عجبني
التفاعلات: AndyCat
وانا صغير

تقريبا ١٦ سنة مصيت زب صديق والدي

انا وكنت صغير فا كانت واحده بتحبني من قرايبي ف قالتي ايه رايك نمارس علشان نحب بعض اكثر ومنسبش بعض وده تقريبا كان احله يوم في حياتي بس حاليا هيا اتجوزت وخلفت 😂

مواقف كتير ..

شكلك كنتي متعته

• عجبني
التفاعلات: 3nteel ana
مش هنسي ولية أمر اتفقت انيكها بعد عذاب وجوزها مسافر وكانت ليلللله بس قعدنا فتره طويله سوا وجوزها ميعرفش لحد ما سافرت....
ومش هنسي اني نمت مع مرات خالي وخالي كان فالشغل

• حبيته
التفاعلات: هانى عصام
مش هنسي ولية أمر اتفقت انيكها بعد عذاب وجوزها مسافر وكانت ليلللله بس قعدنا فتره طويله سوا وجوزها ميعرفش لحد ما سافرت....
اوبا كده انت عديت 😹

• عجبني
التفاعلات: مكيفاتي نسوان
انا وكنت صغير فا كانت واحده بتحبني من قرايبي ف قالتي ايه رايك نمارس علشان نحب بعض اكثر ومنسبش بعض وده تقريبا كان احله يوم في حياتي بس حاليا هيا اتجوزت وخلفت 😂
وخلفت وانت لسه سنجل بائس 🤣

• بيضحكني
التفاعلات: جوني إحساس
وانا صغير كنت متعود العب مع بنن الجيران وكنا بنقفل على نفسنا الأوضة وانزل فيها بوس وتقفيش
وأهلها بره في الصالة عادي 😂

انتا طلعت جامد ياعم اهو متحكلنا حاجه من الحاجات الي حصلت معاك دي

• عجبني
التفاعلات: مكيفاتي نسوان
اول بوسه في مدرسه و اول عطه

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%