NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

من قلت السوالب الجد بفكر اكون تبادل

موجب راقي

نسوانجى شايف نفسة
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
انجذب للذكور
زي ما مكتوب في العنوان انا بجد بفكر اكون تبادل من قلة السوالب على الاقل التبادل مش هيخاف من الموجب شايفه ازاي بعد العلاقه انا مش بلوم على السوالب بصراحة عشان عارف كسرة قلبهم وهما شيفين الشخص الي كانو في حضنه بيبصلهم بصه دنيا بس لازم يعرفو ان مش اي موجب كدا

• عجبني
التفاعلات: bogyman, Star55, ديوث ممحون و شخص آخر
أنا تبادل بس مش بحس بمتعة مع كل الناس

• عجبني
التفاعلات: يونا، as@as و الزبير الصعيدي
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
زي ما مكتوب في العنوان انا بجد بفكر اكون تبادل من قلة السوالب على الاقل التبادل مش هيخاف من الموجب شايفه ازاي بعد العلاقه انا مش بلوم على السوالب بصراحة عشان عارف كسرة قلبهم وهما شيفين الشخص الي كانو في حضنه بيبصلهم بصه دنيا بس لازم يعرفو ان مش اي موجب كدا
دي خبر حلووو لان تبادل هوا اساس متعة وثقة بين اتنين

• عجبني
التفاعلات: Star55
مين قالك ان مفيش جد

اقصد أنه زى ما ممكن تتمتع مع واحدة مثلا و التانية متمتعكش اوى أو متحبهاش ، نفس الفكرة
ايه يا لبوتي تعرف لو انا معاك هنخش نفضل اقطع شفايفك نص ساعه وبعدين نخلع تمصلي زبي وتنام علي بطنك وادخله براحه وبعدين الحس خرمك وبعدها اجيبهم جوا خرمك وننام انا وانت وزبي في طيزك نصحي الصبح ناخد دش ونعمل واحد في الحمامازنقك واحضنك اوى واتمتع بنعومة جسمك ولحمك الطرى وامصمص فيك واحك زبرى بين فلقات طيزك الطريه واحشره ف خرمك المدملك واشرمطك ف حضنى وامتعكهتعمل اي لو حضنتك وقعد ابوس فشفايفك واقفش فسدرك وارضـ..ع فيه واحضنك من وارا واقفش ف التوته اوي واضربك عليها وابو س فرقبتك وودنك وبعد كدا تنزل ع ركبك تمـ .. ـص فبتاعي واحط ايدي ع راسك وادخـ..ـله كله فبقك واسيبك تغير هدومك وتلبس حريمـ..ـي كدا وترجعلي اخدك فحضني وابوس فشفايفك لحد ما تريل ع نفسك وريالتك تنزل ع سدركك وامـ ـص سدرك واحط عليه شكولاته سايحه واامص واشدهم اوي وبعد كدا تنام ع بطنك وابوـ..س فرقبتك والحـ ..س اوي وانفخ فودانك والح.ـسهم واديا ع التوت.ه بحرك صوابعي ع الفتـ.حه واق..فش فيها وانزل وحده وحده مع الح.س لحد وافتحها بصوابعي واشمشم فيها والح..س واحط عليها شكولاته واحرك لساني ع الفتـ.حه اوي واد..خل صابعي والفه جواااك وبعد كدا امشي بتا..عي ع فت..حتك والحركه بشكل دائري وانام ع ضهرك واخليه يحك فيك وانت ابوس فرقبتـ. ـك وأهمس فودانك يحححح

ايه يا لبوتي تعرف لو انا معاك هنخش نفضل اقطع شفايفك نص ساعه وبعدين نخلع تمصلي زبي وتنام علي بطنك وادخله براحه وبعدين الحس خرمك وبعدها اجيبهم جوا خرمك وننام انا وانت وزبي في طيزك نصحي الصبح ناخد دش ونعمل واحد في الحمامازنقك واحضنك اوى واتمتع بنعومة جسمك ولحمك الطرى وامصمص فيك واحك زبرى بين فلقات طيزك الطريه واحشره ف خرمك المدملك واشرمطك ف حضنى وامتعكهتعمل اي لو حضنتك وقعد ابوس فشفايفك واقفش فسدرك وارضـ..ع فيه واحضنك من وارا واقفش ف التوته اوي واضربك عليها وابو س فرقبتك وودنك وبعد كدا تنزل ع ركبك تمـ .. ـص فبتاعي واحط ايدي ع راسك وادخـ..ـله كله فبقك واسيبك تغير هدومك وتلبس حريمـ..ـي كدا وترجعلي اخدك فحضني وابوس فشفايفك لحد ما تريل ع نفسك وريالتك تنزل ع سدركك وامـ ـص سدرك واحط عليه شكولاته سايحه واامص واشدهم اوي وبعد كدا تنام ع بطنك وابوـ..س فرقبتك والحـ ..س اوي وانفخ فودانك والح.ـسهم واديا ع التوت.ه بحرك صوابعي ع الفتـ.حه واق..فش فيها وانزل وحده وحده مع الح.س لحد وافتحها بصوابعي واشمشم فيها والح..س واحط عليها شكولاته واحرك لساني ع الفتـ.حه اوي واد..خل صابعي والفه جواااك وبعد كدا امشي بتا..عي ع فت..حتك والحركه بشكل دائري وانام ع ضهرك واخليه يحك فيك وانت ابوس فرقبتـ. ـك وأهمس فودانك يححح
ايه يا لبوتي تعرف لو انا معاك هنخش نفضل اقطع شفايفك نص ساعه وبعدين نخلع تمصلي زبي وتنام علي بطنك وادخله براحه وبعدين الحس خرمك وبعدها اجيبهم جوا خرمك وننام انا وانت وزبي في طيزك نصحي الصبح ناخد دش ونعمل واحد في الحمامازنقك واحضنك اوى واتمتع بنعومة جسمك ولحمك الطرى وامصمص فيك واحك زبرى بين فلقات طيزك الطريه واحشره ف خرمك المدملك واشرمطك ف حضنى وامتعكهتعمل اي لو حضنتك وقعد ابوس فشفايفك واقفش فسدرك وارضـ..ع فيه واحضنك من وارا واقفش ف التوته اوي واضربك عليها وابو س فرقبتك وودنك وبعد كدا تنزل ع ركبك تمـ .. ـص فبتاعي واحط ايدي ع راسك وادخـ..ـله كله فبقك واسيبك تغير هدومك وتلبس حريمـ..ـي كدا وترجعلي اخدك فحضني وابوس فشفايفك لحد ما تريل ع نفسك وريالتك تنزل ع سدركك وامـ ـص سدرك واحط عليه شكولاته سايحه واامص واشدهم اوي وبعد كدا تنام ع بطنك وابوـ..س فرقبتك والحـ ..س اوي وانفخ فودانك والح.ـسهم واديا ع التوت.ه بحرك صوابعي ع الفتـ.حه واق..فش فيها وانزل وحده وحده مع الح.س لحد وافتحها بصوابعي واشمشم فيها والح..س واحط عليها شكولاته واحرك لساني ع الفتـ.حه اوي واد..خل صابعي والفه جواااك وبعد كدا امشي بتا..عي ع فت..حتك والحركه بشكل دائري وانام ع ضهرك واخليه يحك فيك وانت ابوس فرقبتـ. ـك وأهمس فودانك يحححح
مظنش لاني سوف محبش اتفتح 😂

من تجربه حلو كتير

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%