NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

انا مثلي الجنس بدون اي تجارب جنسيه سابقه بديت احس ان عايز اعمل علاقه بس مش في جسمي وفي نفس الوقت مش عايز اعمل تحويل خايف من المجتمع وشكلي من برة طبيعي جدا في حد مر بتجربة كدة؟

• عجبني
التفاعلات: Kokik، Khaled6 و ديوث ممحون
انا مثلي الجنس بدون اي تجارب جنسيه سابقه بديت احس ان عايز اعمل علاقه بس مش في جسمي وفي نفس الوقت مش عايز اعمل تحويل خايف من المجتمع وشكلي من برة طبيعي جدا في حد مر بتجربة كدة؟
لو حد فهم فهمنا شو طلبه

• عجبني
التفاعلات: Pepo salb
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
مرحبا
من العادي ان تحس بتخبطات تجاه هويتك الحنسية و الجندرية خاصة و انت تكبت نفسك في مجتمع قاس
انك تحس انك مش في جسمك ممكن يكون لاسباب عديدة لهذا من المهم ان لتتريث اكثر قبل ان تاخذ اي خطوة
اول شيء نصيحتي ان تفرق بين ميولك الجنسية و بين هويتك (ذكر/انثى) فالعديد يخلطون ميولهم بذالك بسبب زن المجتمع و الافكار المغلوطة و ايظا بسبب الشات او القصص او الكلام الجنسي عالنت او الواقع الذي يحعل من السالب نسخة عن امراة و يفرض هذا الراي! الكبت يولد كللللل هذا!
نصيحتي اولا ان تقيم علاقة صداقة مع شخص محترم… ان تيتعد عن البورن و الشات بلا هدف ( خاصة السيكس شات لانه خيال جنسي من اوسخ و اقذر الانواع في العالم العربي) و اكيد سيترك طابعا على نفسك
تذكر ان عندك عزة نفس : ضعها فوق اي اعتبار و هذا سيجعلك تعمل (فيلتر) لاي شخص او علاقة ممكنة و تبقي ففقط الناس الي تستاهل انك تكلمهم و تخاف عليك.
الوقت يساعد على فهم الذات
ليس من الاشكال ان تكتشف الاشياء التي تثيرك و لو مع نفسك.. ممكن لباس مختلف لكن حللها مع نفسك… هل ما يريحك هو اللباس الثوب القماش ان الشكل الانثوي؟ و اذا كان الانثوي لماذا؟ خذ وقتك!

عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%