NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.
أنا مش خايفه غير من رده فعل اخواتي مش اكتر
لا متخافيش هما هيتصرفو بالشكل الصح عشان الواد ده يتعلم الادب لو فضلتى على كده الأمور هيسوء جدا والكل بعد كده هيزيط فيها

@Señora Abeer
مش هتخلص بالادب والأخلاق صدقينى لازم يبقى التصرف عنيف وعنيف اوى عشان كل واحد يعرف مقامه ويلم نفسه

بعد احترامي لكل رأي واحد فيكو فوق دماغي
أنا مش عاوزه ادخل اخواتي مش خوف منهم أو علي الواد والورشه أنا خوف عليهم لاني اكتر واحده عارفه اخواتي كويس وعارفه هما هيعملو اي لو عرفوا مش هيكون خناقه وتعليم الادب لا هيكون فيها ددمم ودا الي انا خايفه عليهم منو اتمني تفهمو

• عجبني
التفاعلات: نياك بقوة
@Señora Abeer وحفاظا كمان على شكلك فى الشارع عشان محدش يفتكر أن الموضوع عادى بالنسبة ليكى فهمانى

أنا مش عاوزه ادخل اخواتي مش خوف منهم أو علي الواد والورشه أنا خوف عليهم لاني اكتر واحده عارفه اخواتي كويس وعارفه هما هيعملو اي لو عرفوا مش هيكون خناقه وتعليم الادب لا هيكون فيها ددمم ودا الي انا خايفه عليهم منو اتمني تفهمو
عندك حق
ممكن الحكايه تكبر
لكن لازم تعملي حل للولد دا

فعلا تربية وسخة لما ١٠ سنين و بيعمل كدة اومال لما يبلغ هيعمل ايه

يبقى تاخدى إجراء قانونى يا عبير تروحى تجيبى قوة من القسم ياخدو صاحب الورشة والولد على القسم

اول مره اكتب حاجه هنا بس حابه اقول علي موقف بيحصل كل يووم معايا

كل اليوم الصبح وانا نازله الشغل بعدي علي ورشه عربيات في الشارع بتاعنا فيها عيل صغير كل شويه يعاكس فيه وانا رايحه أو راجعه كنت بسكت علشان بقول دا لسه عيل عندو عشر سنين
والعيل دا بقالو اسبوع كل معدي يرزعني بعبوص ينطرني متر ل قدام اسبوع علي كدا كل معدي من قدام الوشه
وبعدين حصل اي

إنتي غلطانه انك ساكته الفتره دي وما دام الي عملتيه مجابش نتيجه كان لازم تاخدي اجراء تاني فيه القانوني وفيه الشخصي الي يقدر يحل المشكله

@Señora Abeer
او لو تعرفى اى حد من زمايلك يعرف بلطجية يجو يدغدغو عليهم الدنيا

يا اما تغيرى طريقك ومتعديش من قدامه يا اما تقولى لاخواتك وهما يتصرفوا

وانتي مشلتيش ايدك ورزعتيه الم يرجعه بطن أمه تاني ليه؟؟
وترزعو ليه الواد مقدر الجمال والا لي بيعمل كده اصلا

اول مره اكتب حاجه هنا بس حابه اقول علي موقف بيحصل كل يووم معايا

كل اليوم الصبح وانا نازله الشغل بعدي علي ورشه عربيات في الشارع بتاعنا فيها عيل صغير كل شويه يعاكس فيه وانا رايحه أو راجعه كنت بسكت علشان بقول دا لسه عيل عندو عشر سنين
والعيل دا بقالو اسبوع كل معدي يرزعني بعبوص ينطرني متر ل قدام اسبوع علي كدا كل معدي من قدام الوشه
اديله فوق دماغه لانه بالشكل ده هيطلع متحرش وسخ

وترزعو ليه الواد مقدر الجمال والا لي بيعمل كده اصلا
انت ترضي ان امك أو اختك أو مراتك تتبعبص في الشارع؟؟

• عجبني
التفاعلات: عبسكه
انت ترضي ان امك أو اختك أو مراتك تتبعبص في الشارع؟؟
مهي البنت مبسوطه من الواد والا كان غيرت طريقها او زعقتلو

مهي البنت مبسوطه من الواد والا كان غيرت طريقها او زعقتلو
ما هي قالت إنها ضربته وقالت لابوه وضربه يبقي عاجبها؟ ؟

• عجبني
التفاعلات: عبسكه
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
دا اول واخر بوست ليه هنا واتمني اغلاقو

• عجبني
  • هممم
التفاعلات: عبسكه و Medoz07
الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل