NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

Domna

نسوانجى شايف نفسة
عضو
توجه جنسي
ثنائي الميل
هو الحريم الي كانت بتتناك من عنتيل المحله شراميط ولا امهااات الولاد الي كان بيدربهم
واي مصيرهم دلوقتي حد عنده معلومه

• عجبني
  • يالهوي هي وصلت لكده
  • معجبنيش
التفاعلات: jooo gooo, jjojja, bandd و 5 آخرين
السؤال هو مين ده اصلا ؟

• عجبني
  • بيضحكني
  • يالهوي هي وصلت لكده
التفاعلات: Aymanx123, نفسي انيك اختي في طيزها, الصقر_الجارح و 2 آخرين
  • عجبني
التفاعلات: الصقر_الجارح
السؤال هو مين ده اصلا ؟
واحد كان مدرب في مركز شباب او نادي كان بينام مع نسوان فاهو بيسال الحريم دول كانوا شمال ولا امهااات الاولاد اللي بيدربهم

• عجبني
  • يالهوي هي وصلت لكده
التفاعلات: bandd و LADY MONA
من المحله 😂😂💔 معلش سؤال غبي؟
زي ما سفاح الجيزه من الجيزه كدا 😂😂😂
عامله ايه يمنمن 😂❤️

هو الحريم الي كانت بتتناك من عنتيل المحله شراميط ولا امهااات الولاد الي كان بيدربهم
دا حريم كبيره ف السن ومعظمهم مطلقين و ارمل يعني مش بايقين ع الدنيا عايزين الشهوه والمتعه

دا حريم كبيره ف السن ومعظمهم مطلقين و ارمل يعني مش بايقين ع الدنيا عايزين الشهوه والمتعه
وكلهم مراتات منصاب كبيره ف الدوله ونسوان حلوه انا اعرف كانو بيحبو فيه ايه ده حتي مصدي 😂😂

• بيضحكني
التفاعلات: Ahmed Zoro
وكلهم مراتات منصاب كبيره ف الدوله ونسوان حلوه انا اعرف كانو بيحبو فيه ايه ده حتي مصدي 😂😂
مش مناصب كبيره ف الدوله ولا حاجه هما كام ظابط ده كان ف نادي المحله مش نادي الصيد

• عجبني
  • بيضحكني
التفاعلات: حنفي الونش و ki1inG
لا امهااات عادي مش شراميط ده حتي معتقش بنت ف ثانوي ابن العرص

• عجبني
التفاعلات: نفسي انيك اختي في طيزها
ايوا اي مصيرهم هو اخد حكم تقريبا
وهما اي مصيرهم؟

ايوا اي مصيرهم هو اخد حكم تقريبا
وهما اي مصيرهم؟
معرفش بالظبط بس ف اتطلقت وف كمل عادي انا اللي صعبان عليا ولادهم ومنظرهم قدام الناس والكل اتفرج ع الفيديوهات **** يسترنا وميفضحناش موقف صعب جدا

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: 69Badboy69 و حنفي الونش
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
معرفش بالظبط بس ف اتطلقت وف كمل عادي انا اللي صعبان عليا ولادهم ومنظرهم قدام الناس والكل اتفرج ع الفيديوهات **** يسترنا وميفضحناش موقف صعب جدا
طبعا موقف صعب

• أتفق
التفاعلات: الأستااذ
مش بشكل الرجل عند النسوان الكبيره اهم يكون يعرف يتعمل مع النسوان ويجيبها سكه ع السرير 🙅‍♂️😂😂

هما امهااات شراميط متدايقش نفسك

وكان فيه كمان عنتيل السنطة الشيخ ممدوح !

عنتيل المحلة عبد الفتاح الصعيدي أخد حكم ب 3 سنين سجن وزمانه قضاهم وخرج دلوقتي ، واللي زى الناس دول يستحقوا عقوبة مش أقل من الإعدام علشان يكونوا عبرة لغيرهم ومحدش تاني يفضح ستر واحدة ست !

بصرف النظر عن الحلال والحرام ، لكن لما (واحدة ست ) تأمن حد علي نفسها ويخون الأمانة ويفضح سترها ويقدمها للناس وللعالم كله من خلال الأنترنت عريانة وفي وضع ممارسة الجنس يبقي حكم عليها بالإعدام ، وفي الحالة دى عقوبته هو كمان لازم تكون إعدام .

• عجبني
  • أتفق
التفاعلات: بحاول اتعلم, Ahmed142, الصقر_الجارح و شخص آخر
وكان فيه كمان عنتيل السنطة الشيخ ممدوح !

عنتيل المحلة عبد الفتاح الصعيدي أخد حكم ب 3 سنين سجن وزمانه قضاهم وخرج دلوقتي ، واللي زى الناس دول يستحقوا عقوبة مش أقل من الإعدام علشان يكونوا عبرة لغيرهم ومحدش تاني يفضح ستر واحدة ست !

بصرف النظر عن الحلال والحرام ، لكن لما (واحدة ست ) تأمن حد علي نفسها ويخون الأمانة ويفضح سترها ويقدمها للناس وللعالم كله من خلال الأنترنت عريانة وفي وضع ممارسة الجنس يبقي حكم عليها بالإعدام ، وفي الحالة دى عقوبته هو كمان لازم تكون إعدام .
هو مغصبهمش مش بدافع عنه ومش هو اللي نزل الفيديوهات هو اللاب اللي كان مصور بيه حاجه باظت فيه وداه لحد يصلحه واللي بيصلحه قلب فيه وخد الفيديوهات كعاده معظم بتوع الموبيلات واللابات

هو مغصبهمش مش بدافع عنه ومش هو اللي نزل الفيديوهات هو اللاب اللي كان مصور بيه حاجه باظت فيه وداه لحد يصلحه واللي بيصلحه قلب فيه وخد الفيديوهات كعاده معظم بتوع الموبيلات واللابات

حتي لو رايحة بمزاجها .. لكنها رايحة لعلاقة سرية وإستأمنته علي نفسها ، مش رايحة تتصور وتتفضح وافلامها تنزل علي مواقع وصفحات السكس العالمية !

أما إنه يصورها بدون علمها فدي جريمة يستحق عليها الإعدام ، ده غير أنها خيانة أمانة .

• عجبني
  • أتفق
التفاعلات: بحاول اتعلم و هانى عصام

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%