NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

اول انبارح كانت قاعده قدامي واحده لابسه صندل شيك ورجليها زي ما بتمناها صغيره صوابع متناسقه وضوافر نضيفة مونكير احمر عامله كعب الغزال انا كنت نفسي انزل تحت رجليها واعيش عمري كله تحتهم ابوس رجليها وصوابعها والحسهم والحس بين صوابعها وابقي مسند لرجليها
متعه بجد نفسي الاقي حد كده ويحب اني اعمل معاه كده واكون تحت رجليها لو هاكل تاكلني برجليها لو هشرب ميه اسرب الميه اللي بتغسل فيها رجليها
حبيت افضفض واشاركو الموقف
تحياتي ليكو

• انا سخنت كده ليه
  • حبيته
التفاعلات: بنوتي هايجة، HEISENBERG0324 و اردني رايق
اول انبارح كانت قاعده قدامي واحده لابسه صندل شيك ورجليها زي ما بتمناها صغيره صوابع متناسقه وضوافر نضيفة مونكير احمر عامله كعب الغزال انا كنت نفسي انزل تحت رجليها واعيش عمري كله تحتهم ابوس رجليها وصوابعها والحسهم والحس بين صوابعها وابقي مسند لرجليها
متعه بجد نفسي الاقي حد كده ويحب اني اعمل معاه كده واكون تحت رجليها لو هاكل تاكلني برجليها لو هشرب ميه اسرب الميه اللي بتغسل فيها رجليها
تحياتي ليكو
انا كمان زيك واكتر بعشق اقدام الستات بجنون وبحب اوى أبوس رجلين الستات والحسها والحس كمان باطهم
اوقات بمشي في الشارع ابص علي رجلين الستات والجزم بتاعتهم

• انا سخنت كده ليه
التفاعلات: slave boy 97
انا كمان زيك واكتر بعشق اقدام الستات بجنون وبحب اوى أبوس رجلين الستات والحسها والحس كمان باطهم
اوقات بمشي في الشارع ابص علي رجلين الستات والجزم بتاعتهم
انا كده برضه

• حبيته
التفاعلات: منيوك ديوث
تحياتي ليكو
احل حاجه

عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%