NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

سبارتاكوس

نسوانجى مخضرم
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
توجه جنسي
أنجذب للإناث
احنا عندنا في البلد ومعظم البلاد اللي حولينا يوم الفرح بيودوا صنيه اكل وبقولوا عليها صنية عشاء العرسان ليه محتويات الصنيه دى لازم يكون فيها حمام عايز اعرف ايه علاقه الحمام بليله الدخله
ملحوظه انا قروي شويه

• عجبني
التفاعلات: elgazaar
احنا عندنا في البلد ومعظم البلاد اللي حولينا يوم الفرح بيودوا صنيه اكل وبقولوا عليها صنية عشاء العرسان ليه محتويات الصنيه دى لازم يكون فيها حمام عايز اعرف ايه علاقه الحمام بليله الدخله
ملحوظه انا قروي شويه
مجرد عادة منتشرة مش اكتر لمجرد الاعتقاد ان الحمام بيعمل مفعول جنسي و بيزود الرغبة و القدرة والكلام ده ولكن كله كلام ف الهوا...بس لو اقنعت حد ب ده هتلاقيه بيكسر الدنيا..العلاج بالوهم عموما شئ بيعمله دكاتره نفسيين و دكاتره ذكورة كمان كتير ممكن يلاقي معندكش حاجة وبتبقي ازمة ثقة.مش اكتر ف يديك حباية سكر علي انها مقوي جنسي وتاخدها وتهد الدنيا اعتقاد منك انها فياجرا

• عجبني
التفاعلات: سبارتاكوس
بيتهيالي بيدي طاقه

• عجبني
ملحوظه انا قروي شويه
دي عادة قديمة فاكرين أن ده بيساعد في الصحه الجنسيه زي الاكل البحري ولكن في الحقيقة أنه بيعمل خمول للجسم عشان دهونه

• عجبني
لكن في الاول والأخرى ده غذاء ممكن تعويضا للمجهود

• عجبني
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
ملحوظه انا قروي شويه
بقولوا انه بيرفع هرمون التستوستيرون

• عجبني
بيظبط حمامة العريس

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%