NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

قرمووط الطيظ

نسوانجى بريمو
عضو
توجه جنسي
أنجذب للإناث
حماتى تتعمد أثارتى جنسيا مع جوزها الجميل جدا .. خططت بذكاء حتى تحرشت بزوجها حمايا على انفراد فى يوم الصبح بعد نزولها الشغل و نكت حمايا بعشق وحب حقيقى .. حمايا اعترف لها و طلب منى انيك حماتى امامه و هو جنبها عريان و انيكه. بصراحة تبقى متعة توهان تام عن الدنيا بحالها .. زوجتى لاتعلم

• يالهوي هي وصلت لكده
  • الموضوع ده يدعو للتفكير
  • بيضحكني
التفاعلات: الصقر_الجارح, نفرتيتي اللبوة, 4nox و 2 آخرين
هو انت عيلتك كلها كذالك 😂 من يجد التاني يركبه 🙂

• بيضحكني
  • انا سخنت كده ليه
التفاعلات: RE HAM و قرمووط الطيظ
  • بيضحكني
التفاعلات: the Egyptian Pharaoh
لا حدك واقف انا اركب ولا اتركب فحل من يومي
انا اعشق انيك الدكر الفحل الراجل بجد ، النيك فى طيظك متعة تانية خالص .. لازم تجرب

هبد من النوع الحلوف

• بيضحكني
التفاعلات: (ₐₕₘₑD 𝆎ᵢDₐₙ) YₒYₒ ₐₗᵢₓ, نمر برىء, mando40 و 5 آخرين
حماتى تتعمد أثارتى جنسيا مع جوزها الجميل جدا .. خططت بذكاء حتى تحرشت بزوجها حمايا على انفراد فى يوم الصبح بعد نزولها الشغل و نكت حمايا بعشق وحب حقيقى .. حمايا اعترف لها و طلب منى انيك حماتى امامه و هو جنبها عريان و انيكه. بصراحة تبقى متعة توهان تام عن الدنيا بحالها .. زوجتى لاتعلم
انتا نكت الاتنين ههههههههه

• انا سخنت كده ليه
التفاعلات: قرمووط الطيظ
هو طريقة كتابتك محسياني انك AI

• بيضحكني
التفاعلات: (ₐₕₘₑD 𝆎ᵢDₐₙ) YₒYₒ ₐₗᵢₓ, نمر برىء, drsniper666 و 2 آخرين
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
  • بيضحكني
  • عجبني
التفاعلات: الصقر_الجارح, (ₐₕₘₑD 𝆎ᵢDₐₙ) YₒYₒ ₐₗᵢₓ, نمر برىء و 3 آخرين
  • عجبني
  • بيضحكني
التفاعلات: الصقر_الجارح, نمر برىء, عاشق نيك ٢ و 2 آخرين
  • بيضحكني
التفاعلات: نمر برىء، نفرتيتي اللبوة و مدام دعاء
انا لو فلوس اللى بدفع بيها النت حرام وسارقها برده لا هيجلى بوست زى ده ولا الاسم ده

• بيضحكني
التفاعلات: نمر برىء، نفرتيتي اللبوة و مدام دعاء
بالرغم من كل التعليقات السلبية و السخرية و التهزيء لصاحب البوست @قرمووط الطيظ
فإنه له شخصية مميزة و نمط style of writing يميزه و يضعه بمفرده فى فئة خاصة بعيدا عن كل البشر و العقول و الكتاب فى منتدى نسوانجى،
السبب هو انه يبدأ الكتابة بفكرة او عبارة تهمه او تشغل باله ، ثم يترك الكتابة و الافكار المترتبة على الأولى تنساب تنطلق بدون حاجز او بدون فلتر و فجأة يعتمد على عنصر مهم يستخدم فى النكات الفكاهية الراقية و المسرحيات الكوميدية التى فى القمة القائمة على المعانى اللغوية وهى التضارب العكسى العنبف فى اللون فى اللوحات او فى اللغة و المعانى و يسمى CONTRASTING اى الشىء الضد المعاكس الذى يصدم عقل القارىء او المستمع ..
المصريون لا يعرفون هذا النوع من الكتابة لكنه تعلمه من ثقافة اجنبية أمريكية او انجليزية من انجلترا على اغلب الظن من كوميديان اسمه DAVID فى برنامج كوميدي اسمه DAVID AT LARGE.
تحياتى

• انا سخنت كده ليه
التفاعلات: قرمووط الطيظ
🥰😍متعة لحماك وحماتك.....

• انا سخنت كده ليه
التفاعلات: قرمووط الطيظ و نمر برىء

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%