NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

🦈⚡bRq

نسوانجى بريمو
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
أنجذب للإناث
لما تيجي تتجوز هتختار/ي الحب ولا الجسم و لي....؟

هختار الروح اللى محسش معاها بغربه و لا ابقى مضطره ابرر كل همسه ، هختار السند النفسى و الدعم اللى ميخلينيش احس اننا بنتنافس فى الدنيا..
احنا سوا بنبنى سعادتنا و طريقنا واحد.و اهم من كل ده يكون راجل ميشيلنيش هموم قراراته البديهيه.فى معاييركتير اهم من الشكل بس كمان هيهمنى الشكل لو هيكون فى *****

• حبيته
التفاعلات: 🦈⚡bRq
هختار الروح اللى محسش معاها بغربه و لا ابقى مضطره ابرر كل همسه ، هختار السند النفسى و الدعم اللى ميخلينيش احس اننا بنتنافس فى الدنيا..
احنا سوا بنبنى سعادتنا و طريقنا واحد.و اهم من كل ده يكون راجل ميشيلنيش هموم قراراته البديهيه.فى معاييركتير اهم من الشكل بس كمان هيهمنى الشكل لو هيكون فى *****
كلام جميل جداً بس انت نسيتي اهم حاجه الي هي تكون طريقه تفكير واحده ساعتها بس ممكن نستغني عن كل المواصفات دي ✨

• عجبني
التفاعلات: Justme
كلام جميل جداً بس انت نسيتي اهم حاجه الي هي تكون طريقه تفكير واحده ساعتها بس ممكن نستغني عن كل المواصفات دي ✨
التفكير بيتغير منقدرش نضمنه مده زمنيه طويله ، اللى عايزه اوصله ابعد من توافق فكرى هو توافق روحى متزهقيش منه لو قاعدين ساكتين . تبقى حاسه بامان معاكى او لا حاجات صعب شرحها. ميرسى على فهمك 🙏

• أتفق
هختار الاتنين حتي لو هتاخر في الجواز
من طبعي مبحبش اتنازل عن حاجه في دماغي

فيه فرق مهول بين لما تيجي تتجوز و بين ما تيجي تمارس علاقة متعة ، أنا عن نفسي لما أتجوز أكيد هختار الحب!!

• حبيته
الاتنين
اي المانع احب واحده شخصيتها حلوة وجميله

• عجبني
القلب بيختار ولا صوت يعلو فوق صوت القلب

• حبيته
الحب و لية عشان الجسم مش هيفضل كدا العمر كلة و تعيش مع حد بيحبك و بيخاف عليك احسن من انك تعيش مع واحدة كل همها زبك بيقف جامد و خلاص

• حبيته
الحب مش بيدوم وكمان الجسم ده غير إنه كتير وفي كل حتة
السلعة النادرة الأصل والأخلاق والنسب المحترم

• حبيته
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%