NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

سحاق مثير صورة متحركة GIF ثانيه بس هفكلك السسته ياروحي علشان عايزه ارضع

• عجبني
  • حبيته
  • انا سخنت كده ليه
التفاعلات: دنيا صعبه, القيصرsezr, samerdena و 24 آخرين
!!!! لا انا مقصدتش كدا الموضوع كان دعابة بهزار اصلا وتقريبا انا مفهمتش معنى ردك الىل انا رديت عليه حقيقلا لأن لسه صاحى مش مركز وعموما الجامد مش بيحكى عن نفسه ومش محتاج ابين جمدانى لحد على فكرة :rolleyes::rolleyes:
انت بردو فهمت غلط🤭😅😆 انا قصدي اهدى مش كدا ياعمر كل واحد هياخد

• بيضحكني
التفاعلات: LEGEND KYSER و الملك السادى
هو فى ايه !!! انا الكومنت بتاعى فيه مشكلة !!!!
هو المشكلة تواجدك في قسم للسحاق
بس عادي مينفعش تتجاوز في الردود يعني خليك شيك في الرد عشان ممكن يكون غلط من غير ما تقصد بس

انت بردو فهمت غلط🤭😅😆 انا قصدي اهدى مش كدا ياعمر كل واحد هياخد
لا اذا كان كدا ماشى :ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO: اعذرونى يا جماعةلسه صاجحى بقى ومنتش غير 3 ساعات بس :ROFLMAO:
بس على فكرة بقى انا مبحبش اقف فى طوابير انا بفترس اول وواحد خديلك ساتر كدا وخدى جنب :ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO:

• بيضحكني
التفاعلات: ZOMORODA
  • حبيته
التفاعلات: LEGEND KYSER
هو المشكلة تواجدك في قسم للسحاق
بس عادي مينفعش تتجاوز في الردود يعني خليك شيك في الرد عشان ممكن يكون غلط من غير ما تقصد بس
صدقنى انا اصلا مركزتش فى القسم انا العنوانا بيشدنى من الصفحة الرئيسية بدخل ابص على الموضووع فاهمنى !! مش قصدى تطفل وكلامى كله بهزار

• عجبني
التفاعلات: LEGEND KYSER
صدقنى انا اصلا مركزتش فى القسم انا العنوانا بيشدنى من الصفحة الرئيسية بدخل ابص على الموضووع فاهمنى !! مش قصدى تطفل وكلامى كله بهزار

ع العموم بتفرق الكومنت من قسم وقسم بس القوانين واحده

• أتفق
لا اذا كان كدا ماشى :ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO: اعذرونى يا جماعةلسه صاجحى بقى ومنتش غير 3 ساعات بس :ROFLMAO:
بس على فكرة بقى انا مبحبش اقف فى طوابير انا بفترس اول وواحد خديلك ساتر كدا وخدى جنب :ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO:

• بيضحكني
التفاعلات: الملك السادى و LEGEND KYSER
  • بيضحكني
التفاعلات: الملك السادى
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
🤭🤣😂😂😂
انتى قاعدة على زارار الرد والا ايه دانا لسه يادوب دوست على زرار الرد ايه السرعة دى :ROFLMAO: :ROFLMAO: اسرع واحدة تردفى المنتدى :ROFLMAO:

انتى قاعدة على زارار الرد والا ايه دانا لسه يادوب دوست على زرار الرد ايه السرعة دى :ROFLMAO: :ROFLMAO: اسرع واحدة تردفى المنتدى :ROFLMAO:
🤣🤣😂😂😖 انا غير اي حد

• بيضحكني
  • الموضوع ده يدعو للتفكير
التفاعلات: LEGEND KYSER و الملك السادى
  • جامد
  • بيضحكني
  • بيضحكني
  • بيضحكني
عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%