NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

تجربة تروح تنيك في محافظه تانيه

علي فكره ده عشم وهزار ولولا أني عارف انك دماغك كبيرة وبتحبي الهزار مكنتش قولت كده عيب عليكي
شنب ؟؟؟
انا يتقالى شنب ؟؟
طب وغلاوة لحمى الا محد داقو الا وحلف بنعمتو وملبنو
انت راجل ..........

بالظبط زي العنوان ما بيقول لو اتعرض عليك نيكه بس في محافظة غير محافظتك متعرفش فيها حد عندك قلب تروح فعلاً تنيك هناك
هبداء بنفسي
أنا من النوع الي مبحبش أروح عند حد بيته ماشي بمبدأ لو اتقفشت في بيتي هعرف ألم الدنيا مهما كانت
لكن لو اتقفشت عند واحده هتبقي سواد ومعرفش العواقب
لكن مع ذلك سافرت محافظات كتير نيكت فيها زي الإسكندرية والشرقية والمنصورة والقليوبية
أنت بقي دنيتك ايه
وليه أروح مكان غريب ماعرفش فيه حاجة ... حتى مش هابقى مستريح
اللى عايزنى يجينى أنا مبروحش لحد
😂 😂 😂 😂 😂 😂 😂 😂 😂 😂 😂

بالظبط زي العنوان ما بيقول لو اتعرض عليك نيكه بس في محافظة غير محافظتك متعرفش فيها حد عندك قلب تروح فعلاً تنيك هناك
هبداء بنفسي
أنا من النوع الي مبحبش أروح عند حد بيته ماشي بمبدأ لو اتقفشت في بيتي هعرف ألم الدنيا مهما كانت
لكن مع ذلك سافرت محافظات كتير نيكت فيها زي الإسكندرية والشرقية والمنصورة والقليوبية
أنت بقي دنيتك ايه
كان قدامي كذا نيكة في اسكندريه والمنصورة ومروحتش عشان مليش فيهم حد او اللي ليا هناك زايهم زاي اللي رايح انيكهم مش هيفيدو بحاجة

• عجبني
التفاعلات: siwa
وليه أروح مكان غريب ماعرفش فيه حاجة ... حتى مش هابقى مستريح
اللى عايزنى يجينى أنا مبروحش لحد
😂 😂 😂 😂 😂 😂 😂 😂 😂 😂 😂
كل واحد وله دماغه رغم اني متفق معاك

• عجبني
التفاعلات: aahmedegypt
كان قدامي كذا نيكة في اسكندريه والمنصورة ومروحتش عشان مليش فيهم حد او اللي ليا هناك زايهم زاي اللي رايح انيكهم مش هيفيدو بحاجة
احسن حاجه الأمان وإن بتاعك ميسوقكش

• أتفق
التفاعلات: ME KOKO
احسن حاجه الأمان وإن بتاعك ميسوقكش
بالزبط كدة كل حاجه بالعقل الاستعجال ياما ضيع ابطال

• عجبني
  • أتفق
التفاعلات: ME KOKO
انا نكت في اسكندرية ورشيد وبلد في سوهاج اسمها شندويل وبلبيس في الشرقية وراس غارب في البحر الاحمر.. شغلي بيحكم عليا ان ألف محافظات واقعد في كل محافظة ممكن ٣ شهور او ستة
خلال الفترة دي السكس بيجيلي لحد عندي زي البيضة المقشرة
انا من سوهاج واعرف شندويل تعال خاص

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
ازاي السك
انا نكت في اسكندرية ورشيد وبلد في سوهاج اسمها شندويل وبلبيس في الشرقية وراس غارب في البحر الاحمر.. شغلي بيحكم عليا ان ألف محافظات واقعد في كل محافظة ممكن ٣ شهور او ستة
خلال الفترة دي السكس بيجيلي لحد عندي زي البيضة المقشرة
س بيجيلك لحد عندك
ممكن تحكيلي تجربتك في سوهاج حصلت ازاي بالتفصيل
لان سوهاج محافظة جدا و نادر جدا الكلام دا فيها فصلت معاك ازاي

انا اه بسافر للواحدة مخصوص. فيه اللي رحت ليها السويس واللي سافرتلها الغردقة

• جامد
التفاعلات: AndyCat
لا عادي ممكن بس ابقي عارفها كويس و اتقبلنا قبل كدا

هبداء بنفسي
أنت بقي دنيتك ايه
عند غيري بس ثقة يعني
تتقفش ف مكانك فضيحة بنت وسخه 😂😂

• عجبني
هبداء بنفسي
أنت بقي دنيتك ايه
انيك باي مكان

• بيضحكني
انا سافرت دولة تاني عشان انيك، مرة المغرب ومرة اسبانيا بس كان علاقات مش بس جنس.

• عجبني
هبداء بنفسي
أنت بقي دنيتك ايه
بما اني معنديش مكان بروح عادي واللي يحصل يحصل

• عجبني
خلال الفترة دي السكس بيجيلي لحد عندي زي
وه رشيد مره وحده يعني انا الي منها و منكتش انت ايه سيب لغيرك ياجدع

• بيضحكني
التفاعلات: drsniper666
هبداء بنفسي
أنت بقي دنيتك ايه
عادى ممكن اروح وروحت فعلا بس بردو افضلية المكان تبعى يعنى الشقة الى قاعد فيها وكنت بنزل ااقبلها برا وواخدها ونروح الشقة مكنتش بدى العنوان وكنت بتعمد اروح كام مكان مختلف قبل ما نروح الشقة عشان اشوف لو فى حد ورانا والا لا طبعا بالطريقة عشان متاخدش بالها دا لو شاكك اوى ان فى حوار

• عجبني
عادى ممكن اروح وروحت فعلا بس بردو افضلية المكان تبعى يعنى الشقة الى قاعد فيها وكنت بنزل ااقبلها برا وواخدها ونروح الشقة مكنتش بدى العنوان وكنت بتعمد اروح كام مكان مختلف قبل ما نروح الشقة عشان اشوف لو فى حد ورانا والا لا طبعا بالطريقة عشان متاخدش بالها دا لو شاكك اوى ان فى حوار
دماغ متكلفه

عند غيري بس ثقة يعني
تتقفش ف مكانك فضيحة بنت وسخه 😂😂
بس مش هتزعل زي ما تتمسك في مكان غريب

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%