NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

راجل عجوز

نسوانجى خبرة
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
إنضم
11 مايو 2024
المشاركات
517
مستوى التفاعل
305
نقاط
1,168
الجنس
ذكر
الدولة
عالمي
توجه جنسي
عدم الإفصاح
هذه قصتي في عيادة دكتور مسالك في منطقة ما بمدينة ما...حقيقية عدا بعض من احداثها من خيالي المحض .......انا سعيد عمري تجاوز الستين عاما ولي ميول شاذة ..حدث ان شعرت باحتياجي للتبول عدة مرات بين الفترة والاخري دقايق بسيطة ...ادخل الحمام ولكن البول ضعيف جدا ولم استطع النوم ..وفي اليوم التالي ذهبت للكشف عند طبيب قريب من سكني ولكنني اعرف ان الكشف يستلزم إدخال اصبع الدكتور في الشرج ...لذا نظفت نفسي وافرغت مصراني من الفضلات....جاء الور علي بعد ساعتين انتظار ...دخلت للكشف وكما توقعت نمت علي جانبي الايسر وادخل الطبيب أصبعه بعدما وضع مادة هلامية علي فتحتي وعلي أصبعه وادخل أصبعه بقوة فقلت اااااااااه براااااحة ..فضحك الطبيب وقال ...مالك ..ده حتي الدهان ماكانش له لازمه ...انت سألك كويس ...فقلت ...مش فاهم ..؟؟ رد الطبيب وقال تحب تلبس هدومك وللا نكمل كشف ..فقلت بتعجب ...حضرتك خلصت وللا لسه ...قال طبيا خلاص انما ...لو محتاج مني حاجة تانية ...بيقي لسه ...قلت ايه ...؟؟ونظرت اليه وجدته يشاور علي زبه وعمره يقارب عمري ..فقلت له ينفع هنا ؟؟ فتركني واستدعي الممرضة ....سعاد ..ودخلت سعاد فقال لها ....امامي نصف ساعة تقريبا فلا تليفونات ولا حد يدخل عليا ايا كان السبب ..والتفت الي مكتبه ...فنظرت سعاد الي وابتسمت وقالت ...براحتك يا دكتور ..وخرجت ...اقترب مني الدكتور واخرج زبه وانا راقد ويا له من زب جميل ليس بالعملاق التخين ولكن متناسق الطول والتخن فأخذته بيدي ووضعته بفمي امص واتمتع همممممممم اخخخخخخخخ احححححححح ونزلت علي ركبي بعد ما تخلصت من ملابسي كلها امص والحس الراس وانزل علي البيضان التهمها بفمي واسناني فقال لي ...سعيدة يابطة فهمهمت ااااااأاه فقال لي النهاردة علي السريع والمرة الجاية ...موضوع تاني ..فهززت راسي بالتفهم واستدرت مستندا علي فراش الكشف فقرب زبه يلاعب فلقتي ويفرش فتحتي وبدأ إدخال زبه وانا في هياج اوووووووووووف ااااااااااه اححححححححح اخخخخخخخخخخ ودخل الرأس ثم جزء منزبه واستراح ثم ادخله كله وركز ببطنه علي ظهري وهو يقول اااااااااااااااااااااااااااه دا انت مرة هايلة فضحكت وقلت ..نيك الشرموطة اللبوة يا حبيبي ويمتعها اححححححححح وظل ينيك حتي افرغ منيه بداخلي واعطاني مناديل امسح لبنه ولكنني التفت وأخذت ذبه بفمي الحس بواقي منيه واضغط عليه لإخراج الباقي من الرأس اشفطها بلساني وهوه في حالة توهان وزهول واخذ منديل مسح به ذبه ولبس ملابسه وقال ..البسي هدومك يا لبوة علي ما اكتبلك علي تحاليل تتعمل ودواء يتاخد علي ما تعرفيني بالتحاليل ...فقلت له شكرا نياكي وقال ...سعاد ح تبلغك بالميعاد اللي جاي بعدين وخرجت من عنده ووجدت سعاد تبتسم وتوجهت اليها فقالت ..ارتحت ...بصوت يشبه الهمس ..فرديت ..قوووووي ...المرة الجاية ح ارتب لك ميعاد مناسب عشان الكشف ممكن يطول ..بابتسامة خفية ماكرة ..فاعطيتها رقم الموبايل وأخذت رقمها وغرت العيد وانا سعيد ....مش اسما بس ولكن احساسا كمان ....بعد ظهور التحاليل حددت لي سعاد موعدا متأخر جدا وقالت وهي تحدثني بالتليفون ..كده مناسب وللا عايز بدري....فقلت لها علي الفور ...مناسب جدا وسمعت صوتها تضحك بلبونة .......ذهبت في الموعد وكان هناك مريض عن الدكتور وآخر ينتظر ..فشاورت لي سعاد ان اجلس بجانبها ..فذهبت ..فقالت ..عامل ايه يا سوسو ..فقلت ...سوسو ...فقالت ..اه ..بدلعك ..مش احنا أصحاب..فهمت لها وانتي ادلعك ب ايه ..فردت بلبونة..سوسو كس و انت سوسو طيز ..عشان نفرق بيننا لما الدكتور ينده علينا ..فقلت لها ..هوه ..بينيكك فزت راسها بالموافقة وقالت ..استعد ..انا وانت ح نتناك جنب بعض ...دكتور كبير بس مفتري ..وهنا دخل المريض الاخير للكشف ..فقلت لها ..ممكن ابوسك ..فقربت شفايفها وأخذت شفايفي في بوسة جميلة وسريعة وقالت ..كده كفاية دلوقت ..شوية وندخل للدكتور وتعمل اللي انت عايزه ..انهد يا لبوة ...اوصف لكم سعاد ..مرة في حدود أواخر الثلاثينات مليانة شوية ..كيرفي ..بزاز كبيرة نوعا ما وطيز اوووووووف حكاية ورجليها ملفوفين وملحمين ولا رجل ليلي علوي او نبيلة عبيد .....خرج المريض الاخير ودخلت سعاد للدكتور الذي امرها بغلق العيادة من الداخل وفصل التليفونات واحضار كوب شاي ثم تدخل معي اليه بعد ربع ساعة .......نظرت الي سعاد وقالت ..ح اعمل كوباية شاي للدكتور تحب اعمل لك فقلت لا لا احب الشاي فقالت ..تحب اللبن فقلت ...ااااااااه يا سوسو كس فقالت دقيقتين واجيلك يا خول ....أدخلت سعاد الشاي للدكتور وخرجت ووجدتها تخلع ملابسها وتنظر لي وقالت ..اقلع هدومك عشان نسخن سوي وللا بلاش ..في لحظات اصبحت عاريا تماما وهي كذلك ومددت علي الكنبة وفشخت قدميها لتفرج عن كس من أروع ما يمكن فركعت اقبل قدمها وامتص اصابعها ثم ابوس والحس ساقيها حتي كسها الحس واقبل والف لساني حول زنبورها اااااااااااااه اححححححححح انا وهي سويا وارشف عسل كسها وهي تمسك براسي وتضغط به علي كسها كما لو كانت تريد راسي بداخل كسها وهما ...خرج الدكتور وجاء خلفي يلحس خرمي ويدخل لسانه ينيكني به ويداه واحده تدعك بزازي والاخري تداعب زبي ذو العشرة سم او ١٢ باقصي تقدير وان في دنيا غير الدنيا هو يداعبني وانا الحس كس سعاد واعتصر بزازها واضغط علي حلماتها وسعاد تنظر الي والي الدكتور وراءي وتزيد شهوتها حتي كادت ان تقع من فوق الكنبة...قال الدكتور ..تعالي يا سعاد فنسي جنب الخول انيكك في كسك وانيكه في طيزه وفعلا احنا احنا التنين في وضع الوجي والدكتور خلفنا وبدأ في إدخال زبه بكس سعاد ينيكها واصابعه بداخل طيزي يبعبصني ثم اخرج زبه من كس سعاد وحشره مرة واحدة في طيزي وانا اااااااااااااااااااااااااه حرام عليك ارحم لبوتك ولكن هيهات وقامت سعاد وأدخلت راسها تمص وتلحس زب الكتور وبيضانه اثناء نيكي حتي اطلق الدكتور منيه بداخلي وهي تلقف ما يخرج من شرجي بفمها وقامت الي ووضعت فمه علي فمي وتتفق اللبن داخل فمي وانا اقول كمان يا سعاد ...حلو قوي ثم اخرج الكتور زبه من طيزي ورقه في كس سعاد وامرني ان اقترب بلساني من كسها حتي اتجرع لبنه من كسها بعد نيكها وفعلا خرجت شللالات من منيه تصاحب عسلها ويا له من طعم جميل وفعلت ما فعلته سعاد معي وأفرغت قليلا من منيه بداخل فمها ورحنا نتداول تلمني بين فمينا وشفتينا حتي ارتمي بجانبها اقبلها وآخذ من كسها والحس اصابعي وهي تشاركني المص ...حتي سمعنا صوت الدكتور يقول ...قوموا يا شراميط نظفوا أنفسكم والبسوا هدومكم عشان نروح ...الميعاد الجاي ح ارتبه مع سعاد ..عنك مانع فرديت فورا ..طبعا لا ...بس ما تتاخرش عليه فقال .....يا متناك ...فضحكت ..وتكررت اللقاءات وما زالت بيني وبين الدكتور وسعاداو سوسو كس .
 
  • عجبني
التفاعلات: الضاحك الباكى, الدنيا وحشه, Sissy Adam و شخص آخر
هل هي قصة قصيرة
 
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
نفس الكاتب عنده نفس العنوان مسبقا ونقلت للمحذوفات للمراجعة المواضيع المشابهة بالأسفل @BASM17 اسطورة القصص
 
  • عجبني
التفاعلات: BASM17 اسطورة القصص

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%