NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

الموضوع الموحد للتعارف بين (المتحررين)

الي محتاج يهيج علي محارمه وانيكهم له شات وصوت يكلمني

إن زوج متحرر ع مراتى عاوز حد نفس ميولى نتكلم ع مراتتنا ونتخيلهم
ابعتلي خاص يا جميل

ع فكره انا اهم حاجه عندي الامان واني احافظ على الكابل اللي معايا واخليهم دائمل ليهم احترامهم واهم حاجه عندي الاحترام ليهم ول الراجل الزوج

وعمري ما اقلل منه ما هحسسنسك ميولك حريتك وانا جاي احققلك حلمك وحريتك وابسطك وادلع انت والمدام وبكل حنيه الدنيا والاحتواء والاحترام والتقدير وعمري انك أقل من اي راجل العكس انت التوب وراجل بجد وانا جاي عشان نقضي ليله العمر واحلى ليله كلها رقص ودلع ونيك ومساج وحب وخبره ٥ سنين كابلز انا سينجل موجب بس عشت اجمل واحلى ليالي العمر مع كابل فلو حابب حد يحسسك برجولتك ويبسطك انت والمدام بدون مقابل يبقى الحكيم اللي هو انا واوعدك هتتبسطو اووي وف سريه وللمعلومات لو انت عايز تحرر مراتك ومش عارف انا هساعدك الالف الياء يلا مستني ايه اقرا الكلام بقلبك
عاوز اتعرف على بنت ١٤سنه

عايز فحل يديثني ع خطيبتي

• عجبني
التفاعلات: for funy, Cairo m (massage), موجب و تبادل و شخص آخر
انا احمد 28 سنة ديوث متحرر و تبادل ... محتاج حد نفس ميولي يكون ابن ناس و راقي .. ده اهم شرط .. اللي شايف نفسه كدة يكلمني و نمتع بعض و نتبسط سوا

• عجبني
التفاعلات: mzs, mmmmmmm2, elmaghol و شخص آخر
ياريت اكون معاكوا

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
انا احمد 28 سنة ديوث متحرر و تبادل ... محتاج حد نفس ميولي يكون ابن ناس و راقي .. ده اهم شرط .. اللي شايف نفسه كدة يكلمني و نمتع بعض و نتبسط سوا
مين موجود

• عجبني
التفاعلات: mmmmmmm2 و موجب و تبادل
عايز سالب او ديوث حقيقي من القاهرة لتعارف جاد ومحترم وفي سريه لو زوجين يبقا متحررين بجد حتي لو شات مفيش مشاكل بس اهم حاجه يبقوا بجد زوجين واحد وخطيبته واحد واي حد من أهله مفيش مشاكل بجد هدلعه قوي ومش هحرمه من اي حاجه
لو سالب يبقا حد جسمه حلو وشكله حلو وبيعرف يتدلع ومفيش مشاكل لو مبيبحش يتناك همشيها معاه تحسيس وتفريغ شالمهم يعرف يرضع زبي بحرفنه
انا عندى 21 سنة الى مش عندو خاص يعم تعليك وهبعتلو

• بيضحكني
التفاعلات: jooo93
حد فاضي دلوقتي نتمتع بعض

• عجبني
التفاعلات: Cairo m (massage), Nader.stag, فاجر سادي و 5 آخرين
فحل 21 سنه اسكندريه وليا تجارب قبل كده عاوز اتعرف على زوجين او متحرر

زوج متحرر عاوز زوج متحرر فقط

• عجبني
التفاعلات: غاوي تحرر, الملكة رنا, nader.maha و شخص آخر
اخصائى محترف
للكبلز والعائلات المتحررين
احلى مساج استرخائى وجنسى مثير
فى المركز عندى او المنزل عندك
متاح كل انواع المساج لكسر الملل والروتين الملل

• عجبني
التفاعلات: متحرر راقي ٣٣ و مرام المصري
عايزين كابلز جادين نقضي لليلة واحدة بس احنا كابلز وعايز ده ومن غير حوارات ومن غير اي مشاكل

• عجبني
التفاعلات: موجب و تبادل
عايزين كابلز جادين نقضي لليلة واحدة بس احنا كابلز وعايز ده ومن غير حوارات ومن غير اي مشاكل
تعالل

• عجبني
التفاعلات: الملكة رنا و elmaghol
اخصائى محترف
للكبلز والعائلات المتحررين
احلى مساج استرخائى وجنسى مثير
فى المركز عندى او المنزل عندك
متاح كل انواع المساج لكسر الملل والروتين الملل
مكانك فين

• عجبني
التفاعلات: الملكة رنا

المواضيع المشابهة