NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

الموضوع الموحد للتعارف بين (الساديين . المازوخيين)

لو فيه حد قاعد في الإمارات يحب يكون خاضع وسالب وينفذ اي حاجة يتواصل معايا ضروري

• عجبني
التفاعلات: Man40Egypt, Pepo salb, ديوث أمي و شخص آخر
ممنوع ارسال اي حسابات خارجيه او ارقام موبيل او اي وسيلة تعارف او حسابات تواصل اجتماعي علي العام او الصفحه الشخصيه او صور
( كيك ، تلجرام ، فيسبوك ، انستجرام، اكس ، واتس ، او ما شابه ...)
او اي معلومات شخصيه علي العام.
العقوبه تحذير
سيتم حذفه عند انشاء الموضوع
ممكن نتواصل خاص بعد اذنك ؟!

نفسي الاقي ميستريس جد من القاهرة أو حواليها انا شاب ٢٥ سنة و اول مرة ليا حابب اجرب اوي

انا سادي
العمر 46 سنة
اهتماماتي بالخاضعات الإناث

برحب بأي صديق أو صديقة مش حابب يكون سليف بس حابب يعرف أكثر عن هالشخصية
يعني اي سادي

نفسي الاقي ميستريس جد من القاهرة أو حواليها انا شاب ٢٥ سنة و اول مرة ليا حابب اجرب اوي
يعني ميستريس لو سمحت

سليف من الجيزة بحب لابس حريمى واشرب ..عاوز ماستر سادى فاجر فاهم عنده مكان قريب وياريت لو بيشرب
انا بشرب كمان

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
سادي عنيف عاوز كلبة خاضعه ليا تبقى عبده عندي واعمل فيها اللي عاوزه شرموطة كلبة اللي مش عندها كرامة تكلمني

• حبيته
التفاعلات: مدام رشا
ابحث عن موجب سادي و عنيف و جاد فوق 40 لعلاقة دائيمة
انا سالب بس
للمراسة خاص بس

حد يجي صوت انا سليف ياريت لو بنت

بدي اتعرف على وحدة هون نحكي شات او عالواقع انا سوري بالعراق
كيف سوري في العراق وش سفرك للعراق

انا موجب ماسترر من القاهره بدور علي سالب سليف لعلاقه مستمره من القاهره

• عجبني
التفاعلات: ديوث أمي
انا ماستر سادي مهمين محترف
عندي خبرة وتجارب حقيقية علي ارض الواقع
انا بدور على سليف حقيقي ميول حقيقية بيور ميول فعلا من جواكي ميول بتهز شخصيتك طول ما انتي قاعدى قدام نفسك ومعترفة بيها مش مهم عندي يكون عندك خبرة او تجارب بالعكس انا افضل ميكونش عندك تجارب وخبرة قبل كدة
انا بدور علي الشخصية دي لي علاقة حقيقية ارتباط بجد وحب واهتمام علاقة طويلة علاقة فيها اكتفاء علاقة فيها تحكم وسيطرة في حياتك كلها بي ادق التفاصيل لان هيا دي السادية الحقيقة مش بدور علي سيشن وخلاص
وطبعا مش محتاج بعد كل الكلام دة اقول انك تكوني جادة فعلا وجادة جداً وكل دة لان الي هتفهم كلامي قليل اوي وهتكون فعلان جادة

• عجبني
التفاعلات: ديوث أمي
انا بدور على سليف حقيقي ميول حقيقية بيور ميول فعلا من جواكي ميول بتهز شخصيتك طول ما انتي قاعدى قدام نفسك ومعترفة بيها مش مهم عندي يكون عندك خبرة او تجارب بالعكس انا افضل ميكونش عندك تجارب وخبرة قبل كدة
انا بدور علي الشخصية دي لي علاقة حقيقية ارتباط بجد وحب واهتمام علاقة طويلة علاقة فيها اكتفاء علاقة فيها تحكم وسيطرة في حياتك كلها بي ادق التفاصيل لان هيا دي السادية الحقيقة مش بدور علي سيشن وخلاص
وطبعا مش محتاج بعد كل الكلام دة اقول انك تكوني جادة فعلا وجادة جداً وكل دة لان الي هتفهم كلامي قليل اوي وهتكون فعلان جادة

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%