NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

فضفضه الافراح والفساتين الصك

البنات اللى بتلبس فى الافراح فستان صك من غير جناب ..عرفاه ياروح قلبي انا احساس الشرمطه الل بيديه للواحده دا وهى لابساه ..وغير كدا الشباب عينها بتطلع عليه ..بس انتو بنات دلوقتى عينكم قويه بصراحه.. .ع العموم **** يعينك يحببتى شكلك تعبانه موووت 😂😂😂😂😂
مش عنينا بس اللي بتطلع 🥵

البنات اللى بتلبس فى الافراح فستان صك من غير جناب ..عرفاه ياروح قلبي انا احساس الشرمطه الل بيديه للواحده دا وهى لابساه ..وغير كدا الشباب عينها بتطلع عليه ..بس انتو بنات دلوقتى عينكم قويه بصراحه.. .ع العموم **** يعينك يحببتى شكلك تعبانه موووت 😂😂😂😂😂
مش كل البنات بتلبس كده مش معني أنه البس اللي انا عاوزه علشان تعبانه مش كل زي بعض

مش كل البنات بتلبس كده مش معني أنه البس اللي انا عاوزه علشان تعبانه مش كل زي بعض
يعمى يحببتى الواحده وهى ماشيه بالصك مش بتبقه عارفه انها ملفته مثلا وهيجانه على روحها ..لو مش من جسمها الباين فمن نظرات الشباب ..مش فهماكى بصراحه

• عجبني
التفاعلات: Anas868
يعمى يحببتى الواحده وهى ماشيه بالصك مش بتبقه عارفه انها ملفته مثلا وهيجانه على روحها ..لو مش من جسمها الباين فمن نظرات الشباب ..مش فهماكى بصراحه
انتي عبيطه اابرنامج

• عجبني
التفاعلات: Anas868
انا بحب اخليني مع الناس ال simple مش مافورين كدا .... علشان مبحبش الحاجة البيبقا الدبان ملموم عليها (مقصدش الدبان)😉😉👍🏼

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
حبيبتي الشباب بتركز حتي في اللي بيلبسو عبايات سمراء الشباب المنتقبه ليبصولها بيبصو لاي تاء انثويه

بنشوف بلاوي اكتر من كدا
لسه من أريب كانت خطوبه اخويا في قاعه جنب المطار صحاب العروسه وناس من أهلها جاين شبه ملط

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%