NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

اغرب نيكه كانت في المستشفي وكنت عامل حادثه كبيرة ومقومتش من علي السرير لسه 😂
نكت مين؟
احكيلنا بالتفاصيل😁

عادي ع فكره م شرط عشان محترم وم بتشرب يبقي م هتعمل كدا أنا كذلك ولله واحده واحده بيحصل كل النفسك في🙂
علي فكرة مش شرط ان الواحد يعمل كل اللي نفسه فيه انه يكون مش محترم.. فرق كبير بين الاحترام و الخجل
رأيي ان الواحد يعمل اللي نفسه فيه بس بدون مايسبب مشاكل لحد أو يغصب حد علي حاجة.
تتهني دايما و تعملي اللي نفسك فيه كله ❤️

• عجبني
التفاعلات: jjojja
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
  • عجبني
التفاعلات: عاشق اللحس٨٨٨
ياعم و**** ما جاي احكي مغامراتي ولو هيعجب ان معنديش مغامرات يبقى معنديش … بس في ناس شغاله خيال علمي من بز الجاموسه علطول … في واحد فوق بيقولك ناك امه 🙄😀
انا متفق معاك ان فيه كتير قصص تأليف.. بس أكيد اللي بيألف بينبسط لما بيعمل كده.. فيها ايه لو اتعاملنا مع الكلام اللي بيتقال انه حقيقي؟! ولا حاجة. يبقي خلاص مانقفلش باب للمتعة اللي مش بتأذي حد خصوصا اننا هنا كلنا علشان ننبسط.
تتهني دايما ❤️

انا متفق معاك ان فيه كتير قصص تأليف.. بس أكيد اللي بيألف بينبسط لما بيعمل كده.. فيها ايه لو اتعاملنا مع الكلام اللي بيتقال انه حقيقي؟! ولا حاجة. يبقي خلاص مانقفلش باب للمتعة اللي مش بتأذي حد خصوصا اننا هنا كلنا علشان ننبسط.
تتهني دايما ❤️
يمكن دي مشكلتي اني واخد الموضوع جد والصدق مطلوب لاني عاوز علاقات بجد مش ضحك
ومش معترض مع اي شخص انه يختار الطريق اللي ينبسط فيه .. بس الوهم وحش صدقني .. الخيال برغم انه لذيذ الا ان الفوقان منه مر .. مر اوي
تحياتي ❤️

• عجبني
كنت قفله خلاص

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: نيك حريمك ياديوث
  • بيضحكني
  • عجبني
تؤتؤ القدر اقولو انها مخاطره ملهاش اي تلتين لازمه🙂
كل ده ولسه في اولزسنة بس يامفترية 🤣

ايه أغرب تجربة جنسية مريتوا بيها لدرجة ان انتوا نفسكوا مش مصدقينها
كنت رايح ابو ظبي ومش كنت جبت العربيه ركبت الاتوبيس وكان الكرسي اللي جنبي واحده سوريا اتعرفنا علي بعض طلعت حاجزه في نفس الاوتيل اللي انا حاجز فيه طابعا طول الطريق بنحكي وبليل كانت معايا في سريري حاجه ماكنش معمول حسابها اصلا

• حبيته
اني اتنكت تحت السلم اكتر من مرة بس الكلام ده بالنسبالي عادي جدا وانا برا مصر وعملتها في الشارع وانا برا مصر

• حبيته
علي فكره العملت معاه كدا كان محترم فشخ
أنا بقي نفسي ف صحاب نقيه محترمه 😅😅وانا اصيعهم عادي😂😂
لا لو بجد نكلم أنا صحابي كلهم محترمين بجد ومنقبين ومختمرين عشان نفسي استقيم ومش بعرف.🤦🤣
انا بعشق من ق ب آت جدااااا

• عجبني
التفاعلات: asaad2024
عادي ع فكره م شرط عشان محترم وم بتشرب يبقي م هتعمل كدا أنا كذلك ولله واحده واحده بيحصل كل النفسك في🙂
حاضر يا محترمه انا هستناكى تعلمينى

• عجبني
  • بيضحكني
  • بيضحكني
التفاعلات: محترم الا تلت
لما اتشقطت من عيل اد ولادى وروحت معاه الشاليه
ولما اتعرفت على دكتور فى مؤتمر الضهر وبالليل كنت نايمه فى حضنو
أنا دكتور برده 😆

المواضيع المشابهة

عودة