NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

AMGjr

Mad Wolf
العضوية الذهبيه
نسوانجي متفاعل
نسوانجي متميز
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
نسوانجي قديم
الموقع الالكتروني
نسوانجي.net
توجه جنسي
أنجذب للإناث
عايز تحس إنك ملكت العالم .....؟ ❤

أقع في حب شخص عاوزك انت وبس ، مش عشان إنت معاك إيه تدهوله و لا شكلك ايه ولا ابن مين لا هو عايزك وبس ....

عشان لما هتكون معاه هتبقى أفضل هيبقى عندك شغف للحياة ، هيبقى قادر يضحكك من غير مجهود

هيبقى فاهمك اوى يمكن اكتر ما انت فاهم نفسك ..

ديما بقول اللي فاهمك سابق اللي بيحبك بخطوه
ما بالك لما يكون كمان بيحبك ...

ده يا بختك الحلو اللي لما تحزن و تحب تنعزل عن الكون بتختاره ينور طريق عزلتك ، بيحتوي توترك
و ضيقتك المفاجئة ، بيبقى عنده نضوج و فكر بيقدر بيهم يوجدلك حلول ف وقت عجزك عن رؤية المسار الصح
شخص وإنت معاه بتحس إنك ممكن تدخل حرب
مع العالم و تصدق حالك إنك هتكسبها ....

الشخص اللي لما تشوفه و تقع ف حب صوته و ضحكته و لهفته و عيونه القتالين ، اللي تحبه من ساسه لراسه ،
اللي غيابه بيكون فارق الى يومك مش بيكمل غير بيه وبصوته و ضحكته وجوده زى النفس كده متقدرش
تعيش غير بيه

وعلى رأي الست " بعيد عنك حياتي عذاب "
😍😍😍😍

لو لقيت الشخص دا وحبيته هتحس فعلا انك ملكت العالم مش هتبقى عايز حاجه تانى من الدنيا ولا بتتمنى غير ان **** يديم وجوده ف حياتك وبس كده ❤❤

• عجبني
  • حبيته
  • أتفق
التفاعلات: ambiguous, YOYA🌹, T i to و 4 آخرين
  • حبيته
التفاعلات: AHMED 511
  • حبيته
التفاعلات: ZOMORODA
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
عايز تحس إنك ملكت العالم .....؟ ❤

أقع في حب شخص عاوزك انت وبس ، مش عشان إنت معاك إيه تدهوله و لا شكلك ايه ولا ابن مين لا هو عايزك وبس ....

عشان لما هتكون معاه هتبقى أفضل هيبقى عندك شغف للحياة ، هيبقى قادر يضحكك من غير مجهود

هيبقى فاهمك اوى يمكن اكتر ما انت فاهم نفسك ..

ديما بقول اللي فاهمك سابق اللي بيحبك بخطوه
ما بالك لما يكون كمان بيحبك ...

ده يا بختك الحلو اللي لما تحزن و تحب تنعزل عن الكون بتختاره ينور طريق عزلتك ، بيحتوي توترك
و ضيقتك المفاجئة ، بيبقى عنده نضوج و فكر بيقدر بيهم يوجدلك حلول ف وقت عجزك عن رؤية المسار الصح
شخص وإنت معاه بتحس إنك ممكن تدخل حرب
مع العالم و تصدق حالك إنك هتكسبها ....

الشخص اللي لما تشوفه و تقع ف حب صوته و ضحكته و لهفته و عيونه القتالين ، اللي تحبه من ساسه لراسه ،
اللي غيابه بيكون فارق الى يومك مش بيكمل غير بيه وبصوته و ضحكته وجوده زى النفس كده متقدرش
تعيش غير بيه

وعلى رأي الست " بعيد عنك حياتي عذاب "
😍😍😍😍

لو لقيت الشخص دا وحبيته هتحس فعلا انك ملكت العالم مش هتبقى عايز حاجه تانى من الدنيا ولا بتتمنى غير ان **** يديم وجوده ف حياتك وبس كده ❤❤
رأيي الحب الحب مش اختيار و بيجيلك بدون حساب و تستغربه و تستغرب شعوره لانه مختلف عن احساس رغبتك بحد يكون معاك الموضوع مختلف مالوش وصف و لا ليه تحليل و ورقه و قلم و لا فيه نصايح و لا المفروض

• أتفق
التفاعلات: AMGjr
رأيي الحب الحب مش اختيار و بيجيلك بدون حساب و تستغربه و تستغرب شعوره لانه مختلف عن احساس رغبتك بحد يكون معاك الموضوع مختلف مالوش وصف و لا ليه تحليل و ورقه و قلم و لا فيه نصايح و لا المفروض
شرارة بتحصل فى القلب فجاءة

• أتفق
التفاعلات: Señora Abeer و AMGjr
بتحصل في العقل و القلب سوا
صح يا رونى مع احساس أن الواحد بيحس أنه هو ده اللى بيدور عليه من يوم ما بدا يفهم ويستوعب قابله بكل تفاصيله حابب عيوبه قبل مميزاته وبيسعى انه يعمل كل حاجة ليه

لا تندم على حبٍّ عشته حتّى لو صار ذكرى تؤلمك، فإذا كانت الزّهور قد جفّت وضاع عبيرها ولم يبق منها غير الأشواك فلا تنسى أنّها منحتك عطراً جميلاً أسعدك.

عندما تعيش أحلى أيّام حياتك مع حبيب العمر في أيّ أرض كانت، تصبح جنّة الأرض التي تتمنّى أن لا تنتهي أبداً.

لو كُنتُ أملكُ أن أهديكِ عيناي لوضعتهما بين يديكِ، ولو أملك أن أهديكِ قلبي لنزعته من صدري إليكِ، ولو أملك أن أهديكِ عمري لوضعت أيّامي تحت قدميكِ.

ملقتش حاجه ارد بيها غير بالكلام من القلب

• حبيته
لا تندم على حبٍّ عشته حتّى لو صار ذكرى تؤلمك، فإذا كانت الزّهور قد جفّت وضاع عبيرها ولم يبق منها غير الأشواك فلا تنسى أنّها منحتك عطراً جميلاً أسعدك.

عندما تعيش أحلى أيّام حياتك مع حبيب العمر في أيّ أرض كانت، تصبح جنّة الأرض التي تتمنّى أن لا تنتهي أبداً.

لو كُنتُ أملكُ أن أهديكِ عيناي لوضعتهما بين يديكِ، ولو أملك أن أهديكِ قلبي لنزعته من صدري إليكِ، ولو أملك أن أهديكِ عمري لوضعت أيّامي تحت قدميكِ.

ملقتش حاجه ارد بيها غير بالكلام من القلب
ردك فاق كل شئ يا بيرو وانا شايف أنه احلى من البوست ذات نفسه ♥️🌹

ردك فاق كل شئ يا بيرو وانا شايف أنه احلى من البوست ذات نفسه ♥️🌹
تسلم ياصديقي بس بجد كلامك كان لازم يترد عليه بخاحه تليق بعظمه الكلام والبوست

• حبيته

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%