NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

احنا كا سوالب لم تخلق الرجولة لينا اه عندك زب وكشكل راجل انما متقدرش تبقي راجل وفحل زي موجب انت متقدرش تمتع ست زي ما بيعمل واخرك تجيبهم اول ما تقلع إنما هو سهل يروضك أنت وكل محارمك تخيل وانت قاعد تحت زبه مستني لبنه او وانت نايم علي بطنك وطيزك بيضه مستنيه يركبك ويروضك تحت زبره وبعدين يسيطر عليك وتبدأ تنفذ أوامره وهدفك ارضأه

HSM5Rln.md.webp
upload picture

• عجبني
  • حبيته
  • نار ياحبيبي نار
التفاعلات: ليدا بنوتي ديوث, banoty bb, المايستروو و 7 آخرين
أول مرة اشوف سالب بيفهم

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: سالب طري و Khaled saleb
فعلا كلامك صحيح

• عجبني
التفاعلات: ريم سالب بنوتي
احنا كا سوالب لم تخلق الرجولة لينا اه عندك زب وكشكل راجل انما متقدرش تبقي راجل وفحل زي موجب انت متقدرش تمتع ست زي ما بيعمل واخرك تجيبهم اول ما تقلع إنما هو سهل يروضك أنت وكل محارمك تخيل وانت قاعد تحت زبه مستني لبنه او وانت نايم علي بطنك وطيزك بيضه مستنيه يركبك ويروضك تحت زبره وبعدين يسيطر عليك وتبدأ تنفذ أوامره وهدفك ارضأه

HSM5Rln.md.webp
upload picture

فعلا عندك حق خدامين الفحول

• حبيته
التفاعلات: Khaled saleb

HSM5Rln.md.webp
upload picture

اهم حاجة الاحتواء

كلام غلط طبعا
أنا سالب وبمتع الستات عادي
مع الستات راجل، ومع الرجالة مرا
ايه المشكلة؟

• عجبني
التفاعلات: علي موجب
وبعدين ايه حكاية انت وكل محارمك دي!!
انت ديوث اتكلم عن نفسك!
أنا مش ديوث، وبغير على محارمي
مع اني سالب
دي مالهاش دعوة بدي

• عجبني
التفاعلات: علا بنوتى و علي موجب
وبعدين ايه حكاية انت وكل محارمك دي!!
انت ديوث اتكلم عن نفسك!
أنا مش ديوث، وبغير على محارمي
مع اني سالب
دي مالهاش دعوة بدي
عندك حق هو بيتكلم المفروض عن نفسه او نوع معين انا موجب ومش بحب المحارم مش لازم اللي بكلمه اتكلم عن اهله

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
ياااه انت حطيت ايدك على الجرح

عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%