NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

most.man

نسوانجى بريمو
أستاذ نسوانجي
عضو
توجه جنسي
أنجذب للإناث
ليا واحد صحبي فى المكتب فى الشغل الراجل ده نسوانجي درجه اولى وهوه ده من اسباب انحرافي اساسا شغالين مع بعض من ١٦ سنه ..
المهم الواد ده اتقفش اكتر من مره لما كان عازب كانت امه قفشته مع بنات عندها فى البيت ولما اتجوز كان بيسيب لينا شقته كان جايله شقه فى الاسكان الاجتماعى العمارات الي بتبنيها الحكومه دى وكانت شقته دى الوكر الاول لينا لما نتزنق فى مكان
المهم مراته قفشته اخر مره عندها فى البيت مع مدام كان شقتها فيس بوك وكانت مشكله كبيره فضلت غضبانه شت شهور وكانت هتوصل للطلاق بس خلاص اتحلت الحمد لله وبقالهم سنتين راجعين والمفروض هوه بقي تمام
امبارح وقت البريك بتاعنا كنا بنسترجع لحظات الماضي وايام اللعب الجميل
فا قتلته انت عاوز تفهمني يا فلان انك تبت
ده انا اقطع بتاعي ..
المهم مراته بقي علاشان ترقبه فتحه حساب الفيس بوك عندها على الموبايل وقال ايه هى فاتحه نسخه لايت لحسابها على فونه لان ابنهم بياخد تليفونها لما بيرجع وهى بتحب تسدخم فونه بليل وتدي تليفونها للوالد يليعب بيه ..
فا الباشا يعمل ايه
يروح يكلم صحبتها فى الازر من حسابها هى وركزو معايا من الحساب بتعها الي فتحاه هى عنده ..😂😁😂😁😂😁

• بيضحكني
  • عجبني
التفاعلات: sexypump, موجب و تبادل, دنيا صعبه و 7 آخرين
النوابغ الي زي دي لازم نتعلم منها

• بيضحكني
التفاعلات: موجب و تبادل
ليا واحد صحبي فى المكتب فى الشغل الراجل ده نسوانجي درجه اولى وهوه ده من اسباب انحرافي اساسا شغالين مع بعض من ١٦ سنه ..
المهم الواد ده اتقفش اكتر من مره لما كان عازب كانت امه قفشته مع بنات عندها فى البيت ولما اتجوز كان بيسيب لينا شقته كان جايله شقه فى الاسكان الاجتماعى العمارات الي بتبنيها الحكومه دى وكانت شقته دى الوكر الاول لينا لما نتزنق فى مكان
المهم مراته قفشته اخر مره عندها فى البيت مع مدام كان شقتها فيس بوك وكانت مشكله كبيره فضلت غضبانه شت شهور وكانت هتوصل للطلاق بس خلاص اتحلت الحمد لله وبقالهم سنتين راجعين والمفروض هوه بقي تمام
ده انا اقطع بتاعي ..
المهم مراته بقي علاشان ترقبه فتحه حساب الفيس بوك عندها على الموبايل وقال ايه هى فاتحه نسخه لايت لحسابها على فونه لان ابنهم بياخد تليفونها لما بيرجع وهى بتحب تسدخم فونه بليل وتدي تليفونها للوالد يليعب بيه ..
فا الباشا يعمل ايه
يروح يكلم صحبتها فى الازر من حسابها هى وركزو معايا من الحساب بتعها الي فتحاه هى عنده ..😂😁😂😁😂😁
اكبر غلط انها رجعت

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: doctor_massage و القيصرsezr
عندهم عيال وهوه بيحبها على فكره جدا
متقولش بيحبها بس بنسبالي مبدأ الخيانه واحد هيخونك مره هيخونك الف وهتفضل حياتهم شك ومش حلوه والعيال هيتعقدو

• أتفق
  • عجبني
التفاعلات: doctor_massage و most.man
متقولش بيحبها بس بنسبالي مبدأ الخيانه واحد هيخونك مره هيخونك الف وهتفضل حياتهم شك ومش حلوه والعيال هيتعقدو
عندك حق بس سعات كتير الستات بتيجي على نفسها علاشان خاطر البيت

• عجبني
التفاعلات: doctor_massage و bad womenn
عندك حق بس سعات كتير الستات بتيجي على نفسها علاشان خاطر البيت
٪99 منهم بيكملو عشان البيت ميتخربش والعيال بس محدش فيهم اتكلم ع الي عشتهم بعد كدا هتبقا ازاي م ناحيه الشك دايما وخناقات + ضربه الخيانه بتعلم جامد وصعب التعافي منها

• عجبني
  • أتفق
التفاعلات: doctor_massage، القيصرsezr و drsniper666
٪99 منهم بيكملو عشان البيت ميتخربش والعيال بس محدش فيهم اتكلم ع الي عشتهم بعد كدا هتبقا ازاي م ناحيه الشك دايما وخناقات + ضربه الخيانه بتعلم جامد وصعب التعافي منها
عندك حق انا اتجوزت علي مراتي فترة ورغم اني فضيت الموضوع قبل ما تعرف بس لحد دلوقتي فاكراها وبتشك فى انفاسي

عندك حق انا اتجوزت علي مراتي فترة ورغم اني فضيت الموضوع قبل ما تعرف بس لحد دلوقتي فاكراها وبتشك فى انفاسي
**** يعينك و**** 😂❤

طب افرض شوقها هفها تتفح الرسايل
ولا هوا بيمسح اول باول

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
ده انا اقطع بتاعي ..
فا الباشا يعمل ايه
لو بالصدفة وفتحت الرسائل دى هيبقى هنيأ له 🤣🤣🤣🤣

• عجبني
التفاعلات: most.man
طب افرض شوقها هفها تتفح الرسايل
ولا هوا بيمسح اول باول
حويط يا اشرف
اه بيكلمها فى الازر من عندها وبيمسح كل يوم وسعات التليجرام

• الموضوع ده يدعو للتفكير
التفاعلات: مدام دعاء
ده انا اقطع بتاعي ..
فا الباشا يعمل ايه
كويس فكره جديده اكتبو يا بنات 🤦‍♀️

• بيضحكني
التفاعلات: bad womenn، مدام دعاء و AMGjr
  • عجبني
التفاعلات: bad womenn
  • بيضحكني
التفاعلات: AMGjr و drsniper666
  • بيضحكني
التفاعلات: مدام دعاء
بلاش دا
ممكن تصدف وتفتح من فونها وتتفرج لايف
دايما بينسو ان الحاجه بتيجي قدامنا من غير مجهود عاملين ناصحيين و احنا معانا **** هايتقفش لو هو شارلوك هولمز وحياتك

• بيضحكني
  • أتفق
  • حبيته
التفاعلات: مريوم اللبوه، AMGjr و مدام دعاء
دايما بينسو ان الحاجه بتيجي قدامنا من غير مجهود عاملين ناصحيين و احنا معانا **** هايتقفش لو هو شارلوك هولمز وحياتك
وخصوصا لو فيه سابقة قبل كده حاسة الاستشعار لو اشتغلت هتجيبه لو هو فين

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%