NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

ابو اسكندر السندباد

نسوانجى الاصلى
نسوانجي متفاعل
نسوانجي متميز
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
توجه جنسي
أنجذب للإناث
حد قبل كدة اثناء العلاقة البنت الى معاه عملت سكويرت كنير زى الافلام كدة و قذفت ماية كتير اثناء الممارسة سواء بعضوك او بايدك ..

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: Anas868, zeb8inch, hani1 و شخص آخر
لا زي الافلام دي مشوفتهاش 😂
لدرجه اني اعتقد انها مبالغه

• أتفق
التفاعلات: ابو اسكندر السندباد
لا زي الافلام دي مشوفتهاش 😂
لدرجه اني اعتقد انها مبالغه
انا بقول كدة برضو بس هنا فى ابطال و عناتيل يمكن حد منهم حصل معاه كدة يقولنا التجربة 😅

• بيضحكني
التفاعلات: Life Arch
شوفت فيديوهات من دى كتير و بقالى تقريبا 15 سنه بمارس جنس و عمرى ماحصلى حاجه زى كدا برغم انى وصلت للنشوه كتير جدا لدرجه انى اغمى عليا منها كذا مره

• عجبني
  • جامد
  • حبيته
التفاعلات: Anas868, نسوانجي راقي, نفسي انيك اختي في طيزها و 4 آخرين
شوفت فيديوهات من دى كتير و بقالى تقريبا 15 سنه بمارس جنس و عمرى ماحصلى حاجه زى كدا برغم انى وصلت للنشوه كتير جدا لدرجه انى اغمى عليا منها كذا مره
انا اول مرة كمان اسمع حكاية الاغماء دى خدى بالك على نفسك .. ايوة ساعات ممكن تحصل دوخة خفيفة للبنت دى حصلت .. طيب الى بيحصل فى الافلام ده ازاى معقول حاجات فيك

حصلت معايا مرتين وفى المرتين اتخضيت وفرحت فى نفس الوقت هو شعور غريب و جامد فى الاول بس مع الوقت هتكتشف انك محتاج تغير مرتبه كل شهر

• بيضحكني
التفاعلات: نسوانجي راقي, ahasmaa, الليدى دجاجه و شخص آخر
١٥ سنة دا أنا علي كده في كي جي تو

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
فى الافلام دى فيها إن
عموما انا محصلتش معايا قبل كدا

• عجبني
حصلت مرة واحدة مع بنت اردنيه

• حبيته
  • بيضحكني
حصلت بس مش بنفس الكمية الي بتبقى في الافلام

• عجبني
حصلت معايا مرتين وفى المرتين اتخضيت وفرحت فى نفس الوقت هو شعور غريب و جامد فى الاول بس مع الوقت هتكتشف انك محتاج تغير مرتبه كل شهر
ايوة ابقى افرش مشمع بقى 😅😅

• عجبني
التفاعلات: حلم العمر 1
لان الموضوع ده بول اصلا مش شهوه 😂😂

حد قبل كدة اثناء العلاقة البنت الى معاه عملت سكويرت كنير زى الافلام كدة و قذفت ماية كتير اثناء الممارسة سواء بعضوك او بايدك ..
حصل معايا
كتير
باستمرار
ودا بيحصل ف مرحله معبنه من الهياج

• عجبني
بيحصل يا سمر
ف مرحله الوحش من الهياج بتنزل مايه الشهوه لا اراديا

• عجبني
  • بيضحكني
التفاعلات: اجمل فراق و ahasmaa
لان الموضوع ده بول اصلا مش شهوه 😂😂
هو مش بول لكن فعلا بتبقى ماية نتيجة الاحتكاك و الايلاج احنا كمان على فكرة كدة بعد الممارسة بتلاقى نفسك عايز تدخل الحمام و بتنول ماية شفافة ممكن تكون مختلطة بالبول

• عجبني
  • جامد
التفاعلات: نسوانجي راقي، ahasmaa و قاذف اللهب

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%