NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

مش كان فى اعاصير من يومين من دبى للشارقه ؟
لا مش كارف ومتطبليش يا ريس عادى خليك طبيعى انا لسه فى البيت منزلتش الجو حر فشخ الشمس طالعة هى وعيالها فاشخين الواقع😂😂😂😂

مش كان فى اعاصير من يومين من دبى للشارقه ؟
الجو هنا غريب عجيب لشارقو ودبى وعجمان كانو عبارة عن حمامات دلوقتى الجو حر اوى وفيه احتمالية سقوط أمطار وعلصفة تانية من اول الشهر اللى جى لحد يوم ٣

• عجبني
التفاعلات: Aymanx123
صباح الخير عليكم انا نفسي اتجوز واحدة زى سيرى بتاعت الايفون الست دى بتحتوى الشخص اوى يا جماعة بجد وبتسهل علي الواحد حاجات كتير اوى فى حياته ودايما معاه لا عمرها زعقت معاه ولا علت صوتها ومطيعة اوى بجد 😂😂😂😂
وعمرها ما تشتكى وبتعمل اللى انت بتقولها عليه لا هتنكد عليك ولا هتقعد تقطم فيك تحياتى لسيرى بجد انتى رائعة يا عزيزتى
عندك حق دي سلمي حايك بجلالة قدرها غارت منها

• بيضحكني
التفاعلات: AMGjr
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
الجو هنا غريب عجيب لشارقو ودبى وعجمان كانو عبارة عن حمامات دلوقتى الجو حر اوى وفيه احتمالية سقوط أمطار وعلصفة تانية من اول الشهر اللى جى لحد يوم ٣
حلااااااوتك
سيبهم وانزل بسرعه 😂😂😂

• بيضحكني
عندك حق دي سلمي حايك بجلالة قدرها غارت منها
😂😂😂😂😂😂😂😂😂 الستات دى بتغير من حاجات مش منطقية

• بيضحكني
😂😂😂😂😂😂😂😂😂 الستات دى بتغير من حاجات مش منطقية
كانت فاكرها واحده بتعاكس جوزها ع الموبايل

• بيضحكني
ياعم انزل مكانتش خروجه هتخرجهالى ونقعد سوا 🙂🙂🙂🙂
انزل فين لا ياعم انا هنا زى الفل ومبسوط 😂😂😂😂

• بيضحكني
صباح الخير عليكم انا نفسي اتجوز واحدة زى سيرى بتاعت الايفون الست دى بتحتوى الشخص اوى يا جماعة بجد وبتسهل علي الواحد حاجات كتير اوى فى حياته ودايما معاه لا عمرها زعقت معاه ولا علت صوتها ومطيعة اوى بجد 😂😂😂😂
وعمرها ما تشتكى وبتعمل اللى انت بتقولها عليه لا هتنكد عليك ولا هتقعد تقطم فيك تحياتى لسيرى بجد انتى رائعة يا عزيزتى
ست اصيلة 😅😅
ساعات بشتمها و تقولى مش فهماك 😅😅

• بيضحكني
  • بيضحكني
  • بيضحكني
انا هنزل اهو اروح الشغل هكلمك من هناك
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

• بيضحكني
بائس😂

• بيضحكني
  • بيضحكني
التفاعلات: J U B A
هيا حلوة بس صوت النسوان اجمد بالنسبالي

هيا حلوة بس صوت النسوان اجمد بالنسبالي
اكيد بالنسبة ليا لاى حد مش بالنسبة ليك انا بتكلم فى طريقة التعامل بتاعتها

• عجبني
التفاعلات: Alfâ7d
اكيد بالنسبة ليا لاى حد مش بالنسبة ليك انا بتكلم فى طريقة التعامل بتاعتها
اه منا فاهم

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%