NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

لوكا جامد

نسوانجى بريمو
أستاذ نسوانجي
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
ثنائي الميل
تعرفوا ايه عن ال poly relationships؟؟
ولو تعرف/ى ايه ده حابب / حابه تكون/ى طرف فيه ولا لا؟

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
تعدد علاقات الحب أو علاقات الحب المتعددة أو البولياموري (من «عديد» أو «متعدد» باليونانية (poly)، والحب باللاتينية، (amor))، هي الممارسة أو الرغبة في علاقات حميمية مع أكثر من شريك واحد، بموافقة جميع الشركاء المعنيين. وقد وُصف بأنه «توافقي، وأخلاقي، وعلاقة مفتوحة مسؤولة». يؤمن الأشخاص الذين يُعرفون كمتعددي علاقات، بعلاقة مفتوحة مع إدارة واعية للغيرة، ويرفضون الرأي القائل بأن التفرد الجنسي والعلائقي ضروري لعلاقات حب عميقة وملتزمة وطويلة

• جامد
التفاعلات: لوكا جامد

تعدد علاقات الحب أو علاقات الحب المتعددة أو البولياموري (من «عديد» أو «متعدد» باليونانية (poly)، والحب باللاتينية، (amor))، هي الممارسة أو الرغبة في علاقات حميمية مع أكثر من شريك واحد، بموافقة جميع الشركاء المعنيين. وقد وُصف بأنه «توافقي، وأخلاقي، وعلاقة مفتوحة مسؤولة». يؤمن الأشخاص الذين يُعرفون كمتعددي علاقات، بعلاقة مفتوحة مع إدارة واعية للغيرة، ويرفضون الرأي القائل بأن التفرد الجنسي والعلائقي ضروري لعلاقات حب عميقة وملتزمة وطويلة
انت جبتها من ويكيبيديا ولا ايه 😂😂😂

• عجبني
  • أتفق
اكيد لاء، الجنس متعة، تخيل انت تقبل حد يستخدم فرشة أسنانك

• هممم
طيب باختصار ال poly relationship هى علاقه مفتوحه بس مش كل طرف وحده لا الطرفين بيكونوا متفقين انهم محتاجين طرف تالت فى العلاقه دى وتكون علاقه ثلاثيه فى كل حاجه مش مجرد علاقه جنسيه ثلاثيه
بمعنى ان مثلا لو انا وال gf او مراتى مثلا اتفقنا اننا محتاجين طرف تالت فى علاقتنا والطرف ده بنت فكده كأنى متجوز البنت دى او بقت gf ليا ولمراتى ولو كان اتفاقنا اننا عاوزين ولد او راجل فى العلاقه ده فهو هيبقى bf ليا ولمراتى

• عجبني
التفاعلات: Zebymangaxo
اكيد لاء، الجنس متعة، تخيل انت تقبل حد يستخدم فرشة أسنانك
لا طبعا
بس فى ناس تحب ده وبتدور على ده
فى ناس بتحب تكون هى الطرف التالت زيى انا كده مثلا لو لقيت كابل عاوز طرف تالت لعلاقتهم اكيد هوافق لكن ماحبش اضيف طرف تالت لعلاقتى

• عجبني
التفاعلات: Ki1inG
لا طبعا
بس فى ناس تحب ده وبتدور على ده
فى ناس بتحب تكون هى الطرف التالت زيى انا كده مثلا لو لقيت كابل عاوز طرف تالت لعلاقتهم اكيد هوافق لكن ماحبش اضيف طرف تالت لعلاقتى
بالتوفيق

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%