NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

حريم السلطان👑

نسوانجى بريمو
أستاذ نسوانجي
عضو
توجه جنسي
أنجذب للإناث
‏كلمني عن احساسك ونت واقف ورا باب أوضة اختك ومدخل عليها صاحبك وهو عريان وبعد شوية بقيت تسمع صوت ال ( طق طق طق ) وطرقعة بضانه في لحمها وسامع صريخ اختك من وجع كسها اللي زوبره داخل خارج مقطع لحمها وبعد ساعة من الترزيع والصويت تسمع صاحبك بيجعر و بيقول ااااااااااه والصوت بيهدي بعدها
1664358809061jpg0
1663539465957

• عجبني
التفاعلات: Aus99 و Sandro
نفسي انيكهم

• عجبني
التفاعلات: حريم السلطان👑
حلوين الصور

• عجبني
التفاعلات: حريم السلطان👑
انا هكون طاير من المتعه وهي بتتناك

• عجبني
  • حبيته
  • يالهوي هي وصلت لكده
التفاعلات: الحكمدار.., الصقر_الجارح, عاشقة و 5 آخرين
  • عجبني
التفاعلات: O5ty mtnaka
لو انت زوج بتدور ع صديق
عايز واحد يحافظ عليكم يكون امان ويعرف يتعامل مع مراتك ويتعامل معاها معامله راقيه ويقدر رغبتك ومتعتك ويكون عارف حدوده كويس ويحافظ ع بيتك ويكون صديق حقيقى ليكم تعال نتعرف وبعدها قرر اذا كنت مناسب ليكم ولا لا
يشرفنى لو انت جاد اكون جزء من اسرتك ك صديق
انا من القاهره

• عجبني
التفاعلات: الحكمدار.. و عاشق الجنس والصداقه
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
اكيد انت ال هتنيك شرفي
كسم شرفك انت لما تكون معايا انت واختك انسى الشرف انا هفشخكم نيك وتعريصك ع بعض

‏كلمني عن احساسك ونت واقف ورا باب أوضة اختك ومدخل عليها صاحبك وهو عريان وبعد شوية بقيت تسمع صوت ال ( طق طق طق ) وطرقعة بضانه في لحمها وسامع صريخ اختك من وجع كسها اللي زوبره داخل خارج مقطع لحمها وبعد ساعة من الترزيع والصويت تسمع صاحبك بيجعر و بيقول ااااااااااه والصوت بيهدي بعدهامشاهدة المرفق 403941مشاهدة المرفق 403942مشاهدة المرفق 403948

يالروعة جسم أختك تجنن مش ينشبع من النيك فيها بزاز وكس لكن سؤالي انت عاوزها تتناك بجد ولا مجرد كلام يهيجك عليها .....تحياتي​

عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%