NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

متسلسلة يوميات بنوته مصريه ـ حتي الجزء الرابع 26/2/2023

بنوته مصريه

نسوانجى بادئ الطريق
عضو
نسوانجي قديم
إنضم
2 مايو 2022
المشاركات
18
مستوى التفاعل
109
نقاط
468
الجنس
ذكر
الدولة
مصر
توجه جنسي
أنجذب للإناث
انا أسمي ايمن عندي دلوقتي 25سنه بحب اكون بنوته عشان ليه أختان اكبر مني وبابا متوفي هو ماما في حدث كنت سعتها كنت صغيره واختي الكبير هي الي علمتني اكون بنوته وكنت بتلبسني هدوم اختي الوسطنيه لحد ما اختي الكبيره اتجوزت من مهندس وسالت البيت كنت انا واختي الثاني عايشين علي معاش بابا لحد ما قررت اني لزم اشتغل اختي كانت خايفه عليه عشان جسم شبه البنات المهم لبس لبس صبيان وكنت حزين عشان كنت بكره لبس الصبيان المهم عمل ادور علي شغل مش لقي لحد ما رحت محل ملابس ***** وبنات وقبلت صاحب المحل اسمه عم حسن كان راجل عنده 45بس تحس انو راجل قلي أنته اسمك ايه قلتو أسمي ايمن وهو عمل يبص ليه من تحت لفوق قلي أنته من فين قلتلو من المنصوره وهو المحل كان في طنطا الي عندك سكن قلتلو الا قلي بص أنا موفق تشتغل عندي وانا قعد لوحدي عشان مرتي ماتت ممكن تقعد معيا لحد ما تلقي سكن قلتلو مش بس اخاف ازعاج قلي ولو يهمك المهم اشتغلة في المحل وكان ملابس البنات كل شويه هموت عليها يعني كان عجبني قميص نوم احمر شفاه نفسي ألبسو واكون تحت زوجي المهم عمي حسن روحني شقه وراح المحل قلي أنته استريح النهار عشان تكون جاهزة للشغل قلتو ماش وهو راح المحل وانا كنت في الشقه لوحد رحت دورة علي هدم ألبسها لحد مدورة لقيه قميص نوم مرتو القديم ونفس فرحت رحت لبسة قميص نوم اسود كان جامد عليه ودخلت المطبخ كان عوز شغل كثير وعملة المطبخ وانا فرحان اني لبسه القميص ده الاجزاء الاول

الجزء الثاني

بعد نضافة البيت عشان عم حسن يرجع وعملة الاكل وانا مش وخد بالي الباب فاتح وانا لبس القميص النوم بتاع مرات عم حسن هو شافني وزعك وقلي انتي مين قلتلو أنا ايمن وقلي أنته عمل في نفسك بنت امشي اطلع بره رحت عيط قلي لم هدمك وطلع بره انتي مش راجل قلتلو أنا آسف ياعم حسن وحكتلو أن اخواتي البنات السبب لحد ما في حد من الجيران سمع أصوات العالي وكان شاب عندو حوالي 32سنه من الصعيد راحت أنا مستجبي عشان ما يشوفني بقميص النوم قلو في ايه ياعم حسن صوتك عالي هو في حدا قاعد معا عن حسن قلو عليه وانا اتكسفت الشاب الصعيد قلو عندك حق ياطلع بره هو ما شفنيش عشان أنا كنت مستخبي في الاوضه الهم غيرة هدومي وانا ماشي شفني الشاب الصعيدي وكان شبه محمد رمضان بضبط قلي أنته اسمك ايه قلتلو اسمي وحكايتي قلي بص أنا قاعد عزب وفي الشقه لوحدي لو عوز تقعد معيا أنا تحت امرك وكمان هشفلك شغل معيا قلتلو ياريت قلي تعال بس ما تقاش لعم حسن اي حاجه تمام قلتو موفق المهم دخلت معا الشفه وهو قلي لو عاوز تاخد رحتك خد اعتبراني مش موجود قلتلو شكرا يا احمد هو كان اسمو احمد ذكي وكان شغال حداد الهم هو خراج وانا كان نفسي اللبس قميص نوم واقعد برحتي بس خوفة لحس احمد يزعل المهم وانا فعد في البيت قررة اني انضف الشقه عشان خاطر احمد المهم احمد جاي من الشغل الساعه 8مساء قلي بص في شغل عند واحد صاحبي في سنتر قلتلو أنا موفق بس ينسبه الشقه وقلي انته قعد معيا وبرحتك قلتلو ماشي المهم أشتغل عندي صاحبو لحد الساعة 4العصر وأحمد بيجي8مساء كنت
انا أسمي ايمن عندي اللبس قمصان نوم قصيره واكون زوجته احمد ده كان حلم لحد ما في يوم احمد طلع بكيس وقلي خد ده قلتلو هو ايه ده قلي لما تفتحو هتعرف المهم فتحتو وكان مجموعة قمصان نوم قصيره والألوان وستيانه سمراء

الجزء الثالث

انا اسف على التاخير الي الجزء الثالث بعد ما احمد مشي وسبني لوحدي في الشقه وانا فرحنه وطيرمن الفرح لقية التلفون بيرن لقية احمد بيقول وايه ريك في الهديه روحت عملة نفسي زعلان وقلتلو ايه ده انا راجل مش ست عشان البس الهدوم ده قلي علي فكره انا مش شيفك راجل أنته 90في المائه بنت بس بلبس راحل قلي بص علي جسمك هو في راجل جسمو أبيض زي الشمع وفي راجل عندو صدر كبير شبه البنات أنته المفروض تكون بنت عشان كده عوزك تكون مرتي لو وفقة ضبط نفسك الليه عشان هتكون مرتي تمام وقفل التلفون وانا فرحان. جدا عشان اخيران هكون ست وحبيبي احمد يدخلني عالم حواء بعد شويه اتصلت بااحمد قلتو أنا موفق اكون ست بس أتأخر شويه عشان اكون مرتك بجد قلي هجاي الساعه 8من الشغل وهو بيكلمن بضغت الانثى عوزك تكون عروسه الليله ياقلبي وانا مكسف منو قلتلو تمام يا احمد قلي في فلوس في الدولاب افتحي وضبطي نفسك لجوزي قلتو مشي ياقلبي من عنيه ياحمد رحت قفلة التلفون واخد فلوس من جوزي حبيبي ورحت الصيدليات اشترية كريمات وبرقان وحلو للجسم لو كان في بعض الشعر كمان شويه مكب اب مكياج ورحت طلعة وقفلة علي نفسي الشقه ودخلة عملية حلو ومع شويه كريمات عشان الجسم يكون بيلمع عشان اعجب احمد حبيبي وكمان اكون حلوه في عيني جوزي ورحت روكة الشقه وضبط السرير بمفرش جديد عشان لليله الدخله ورحت طلعة من الكيس قميصه نوم الاسمر عشان يلمع الجسم وكمان سنيانه سمراء عشان يكبر صدري وكان عندي كلوت فتله الأسمر عشان وركي تكون حلو وعندي شعري طويل كنت مربي قبل مااقبل احمد يعني كانت ست بمعني الكلمة مع شوية ميكب وكحل للعيون عشان اكون ست لحد ما احمد اتصل قيلي انو طالع قلتو تمام ودخل احمد وكان جايب معا كفته وفراخ مشويه عشان الدخله لحد مااحمد عمل ينادي عليه وقول يبت ياايمان وانا عمل نفسي مكسوفه عشان اول مره ينادي باسم ده لحد ما أنا قلتلو ايوه ياحبيبي هو شفتي لبسه القميص النوم لح تنح من الدهشة وقلي أنا كنت عارف انك بنت مش ولده عشان انتي جسمك مش ولد خالص رحت قلتلو أنا كان نفسي اكون بنت وانته هتكون جوزي وحبيبي قلي أنا داخل الحمام عشان أستعد لليلة الدخلة ***** إلي الجزء الرابع


الجزء الرابع

بعد ما احمد دخل الحمام وانا قعده برص الأكل علي التربيزه طلع لبيس بشكير علي جسمه رحت عملت نفسي مكسوفه قلتلو أنته غطي نفسك ياقليل الادب بكسوف بس جواه فرحته وكان جسم عمل كل عضلات قلي في ايه ياقلبي في وست بكسف من جوزها قلتلو الا قلي خالص انتي مرتي ونتيتي ومره وحده ماسك وسطي وحضني في بوسه مشبك محستش بنفسي وعمل يلعب في طيزي الكبيره وصدري عمل يرضع منه ورح مسك أيده علي حاجه نشفه أنا اتكهربت راح شايلني علي السرير وقلع البشكير وشفة بتاعه مش بتاع بنادم ده بتاع حصان كان عريض وكان 32سنتي صوت قلتلو ايه ده كبير ابوي قلي ده هيفتح ياعروسه قلتلو ده يموتني قلي ما تخفيش ياقلبي هيعجبك وقلي تعالي مصي قلتلو صعب عليه راح قرب مني ومسك رقبتي وشفيفي عمل تمص في التربوش بس عشان مش عرفه ادخلوا في بوفيه من كبره ومره واحده دخلو كنت هموت راحت مصوته قلي ايهدي يبت شويه قلتلو كنت هموت قلي مفيش بنت بتموت من الزوبر وهو عمل يلعب في صدري لحد ما كبر أكثر من الأول وانا سخنت علي لعبة ليه وعمل العب في زبره بايديه لحد ما كبر حجم جدا وراح نيمني عي بطني وعملة حركة الدواجن وجاب كريم عشان متوجعش وشد الكلوت الفتله ورح مدخل الرس رحت صوت قلتلو بيوجع ياقلبي قلي في الاول يبت قلتلو برحه ومره وحده دخله كلو ومسك بوقي ببده وانا عمله اصوت وكنت هموت ورح سبني لما نزلة ددمم البكاره علي زبره ودخلت الحمام وحطيت كريم عشان الوجع يهده هو جوزي أمام وقلي يبت أنا جعان عوز اكل دخلت المطبخ وحضرت الاكل علي السفره وانا قعده في حضنه وهو عمل يااكلني وانا عمل الاكلو عشان يكون الاسد معايه وقلي انتي كويسه دلوقتي قلتلو بس بدون وجع لو بتحبني ياقلبي قلي ماشي يبت ونمني علي بطني وانا رفعه طيزي وهومره وحده دخلو وعمل طلع ونزل وانا كنت فرحنه وسخنت معا وخرم طيزي عمل يقفل ويفتح لحد ما نزلو عندي وهو لسه ومره وحده في مسورة لبن في خرم طيزي وهو نام فوقيه لحد ما هده رحت بوست أيده ودخلت في حضنه لحد الصبح وقلي صباحيه مباركه يقلبي ورحت علي المطبخ عشان أفطر جوزي وسبعي كان فطر عباره عن لبن وقشطه وخبنه وبيض عشان يقوي جوزي ودخلت صختو قلي مشي يقلبي وبعد الاكل عملتو فهو عشان يضبط بعد القهوة دخلت لبست قميص نوم احمر شفايف هو شفتي ونط علي السرير عمل مسمار كان جامد جدا كنت مشي مفشوجه
 
التعديل الأخير بواسطة المشرف:
  • عجبني
التفاعلات: zobry gamed 200, K lion, zeeny و شخص آخر
كملى حبيبتى
 
دي نفس بداية قصه قديمه من نسوانجي
 
ياريت القصة تكمل وتكون مختلفة عن قصة اخت تجعل اخوها بنوتة
 
عايزين نعرف ناكك ازاى بالتفصيل يالبوة
 
اح يالبوة هيجتيني مووت
انزلي بالباقي ياعروسة ومتعينا
 
اجزاء صغيرة اوى
 
  • حبيته
التفاعلات: الدكر الشرقاوى
الي الجزء الرابع بعد ما احمد دخل الحمام وانا قعده برص الأكل علي التربيزه طلع لبيس بشكير علي جسمه رحت عملت نفسي مكسوفه قلتلو أنته غطي نفسك ياقليل الادب بكسوف بس جواه فرحته وكان جسم عمل كل عضلات قلي في ايه ياقلبي في وست بكسف من جوزها قلتلو الا قلي خالص انتي مرتي ونتيتي ومره وحده ماسك وسطي وحضني في بوسه مشبك محستش بنفسي وعمل يلعب في طيزي الكبيره وصدري عمل يرضع منه ورح مسك أيده علي حاجه نشفه أنا اتكهربت راح شايلني علي السرير وقلع البشكير وشفة بتاعه مش بتاع بنادم ده بتاع حصان كان عريض وكان 32سنتي صوت قلتلو ايه ده كبير ابوي قلي ده هيفتح ياعروسه قلتلو ده يموتني قلي ما تخفيش ياقلبي هيعجبك وقلي تعالي مصي قلتلو صعب عليه راح قرب مني ومسك رقبتي وشفيفي عمل تمص في التربوش بس عشان مش عرفه ادخلوا في بوفيه من كبره ومره واحده دخلو كنت هموت راحت مصوته قلي ايهدي يبت شويه قلتلو كنت هموت قلي مفيش بنت بتموت من الزوبر وهو عمل يلعب في صدري لحد ما كبر أكثر من الأول وانا سخنت علي لعبة ليه وعمل العب في زبره بايديه لحد ما كبر حجم جدا وراح نيمني عي بطني وعملة حركة الدواجن وجاب كريم عشان متوجعش وشد الكلوت الفتله ورح مدخل الرس رحت صوت قلتلو بيوجع ياقلبي قلي في الاول يبت قلتلو برحه ومره وحده دخله كلو ومسك بوقي ببده وانا عمله اصوت وكنت هموت ورح سبني لما نزلة ددمم البكاره علي زبره ودخلت الحمام وحطيت كريم عشان الوجع يهده هو جوزي أمام وقلي يبت أنا جعان عوز اكل دخلت المطبخ وحضرت الاكل علي السفره وانا قعده في حضنه وهو عمل يااكلني وانا عمل الاكلو عشان يكون الاسد معايه وقلي انتي كويسه دلوقتي قلتلو بس بدون وجع لو بتحبني ياقلبي قلي ماشي يبت ونمني علي بطني وانا رفعه طيزي وهومره وحده دخلو وعمل طلع ونزل وانا كنت فرحنه وسخنت معا وخرم طيزي عمل يقفل ويفتح لحد ما نزلو عندي وهو لسه ومره وحده في مسورة لبن في خرم طيزي وهو نام فوقيه لحد ما هده رحت بوست أيده ودخلت في حضنه لحد الصبح وقلي صباحيه مباركه يقلبي ورحت علي المطبخ عشان أفطر جوزي وسبعي كان فطر عباره عن لبن وقشطه وخبنه وبيض عشان يقوي جوزي ودخلت صختو قلي مشي يقلبي وبعد الاكل عملتو فهو عشان يضبط بعد القهوة دخلت لبست قميص نوم احمر شفايف هو شفتي ونط علي السرير عمل مسمار كان جامد جدا كنت مشي مفشوجه
عادية جدا 🙄
 
  • نار ياحبيبي نار
التفاعلات: الدكر الشرقاوى
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
نيكة جميلة ورومانسية اوى
 
انا أسمي ايمن عندي دلوقتي 25سنه بحب اكون بنوته عشان ليه أختان اكبر مني وبابا متوفي هو ماما في حدث كنت سعتها كنت صغيره واختي الكبير هي الي علمتني اكون بنوته وكنت بتلبسني هدوم اختي الوسطنيه لحد ما اختي الكبيره اتجوزت من مهندس وسالت البيت كنت انا واختي الثاني عايشين علي معاش بابا لحد ما قررت اني لزم اشتغل اختي كانت خايفه عليه عشان جسم شبه البنات المهم لبس لبس صبيان وكنت حزين عشان كنت بكره لبس الصبيان المهم عمل ادور علي شغل مش لقي لحد ما رحت محل ملابس ***** وبنات وقبلت صاحب المحل اسمه عم حسن كان راجل عنده 45بس تحس انو راجل قلي أنته اسمك ايه قلتو أسمي ايمن وهو عمل يبص ليه من تحت لفوق قلي أنته من فين قلتلو من المنصوره وهو المحل كان في طنطا الي عندك سكن قلتلو الا قلي بص أنا موفق تشتغل عندي وانا قعد لوحدي عشان مرتي ماتت ممكن تقعد معيا لحد ما تلقي سكن قلتلو مش بس اخاف ازعاج قلي ولو يهمك المهم اشتغلة في المحل وكان ملابس البنات كل شويه هموت عليها يعني كان عجبني قميص نوم احمر شفاه نفسي ألبسو واكون تحت زوجي المهم عمي حسن روحني شقه وراح المحل قلي أنته استريح النهار عشان تكون جاهزة للشغل قلتو ماش وهو راح المحل وانا كنت في الشقه لوحد رحت دورة علي هدم ألبسها لحد مدورة لقيه قميص نوم مرتو القديم ونفس فرحت رحت لبسة قميص نوم اسود كان جامد عليه ودخلت المطبخ كان عوز شغل كثير وعملة المطبخ وانا فرحان اني لبسه القميص ده الاجزاء الاول

الجزء الثاني

بعد نضافة البيت عشان عم حسن يرجع وعملة الاكل وانا مش وخد بالي الباب فاتح وانا لبس القميص النوم بتاع مرات عم حسن هو شافني وزعك وقلي انتي مين قلتلو أنا ايمن وقلي أنته عمل في نفسك بنت امشي اطلع بره رحت عيط قلي لم هدمك وطلع بره انتي مش راجل قلتلو أنا آسف ياعم حسن وحكتلو أن اخواتي البنات السبب لحد ما في حد من الجيران سمع أصوات العالي وكان شاب عندو حوالي 32سنه من الصعيد راحت أنا مستجبي عشان ما يشوفني بقميص النوم قلو في ايه ياعم حسن صوتك عالي هو في حدا قاعد معا عن حسن قلو عليه وانا اتكسفت الشاب الصعيد قلو عندك حق ياطلع بره هو ما شفنيش عشان أنا كنت مستخبي في الاوضه الهم غيرة هدومي وانا ماشي شفني الشاب الصعيدي وكان شبه محمد رمضان بضبط قلي أنته اسمك ايه قلتلو اسمي وحكايتي قلي بص أنا قاعد عزب وفي الشقه لوحدي لو عوز تقعد معيا أنا تحت امرك وكمان هشفلك شغل معيا قلتلو ياريت قلي تعال بس ما تقاش لعم حسن اي حاجه تمام قلتو موفق المهم دخلت معا الشفه وهو قلي لو عاوز تاخد رحتك خد اعتبراني مش موجود قلتلو شكرا يا احمد هو كان اسمو احمد ذكي وكان شغال حداد الهم هو خراج وانا كان نفسي اللبس قميص نوم واقعد برحتي بس خوفة لحس احمد يزعل المهم وانا فعد في البيت قررة اني انضف الشقه عشان خاطر احمد المهم احمد جاي من الشغل الساعه 8مساء قلي بص في شغل عند واحد صاحبي في سنتر قلتلو أنا موفق بس ينسبه الشقه وقلي انته قعد معيا وبرحتك قلتلو ماشي المهم أشتغل عندي صاحبو لحد الساعة 4العصر وأحمد بيجي8مساء كنت
انا أسمي ايمن عندي اللبس قمصان نوم قصيره واكون زوجته احمد ده كان حلم لحد ما في يوم احمد طلع بكيس وقلي خد ده قلتلو هو ايه ده قلي لما تفتحو هتعرف المهم فتحتو وكان مجموعة قمصان نوم قصيره والألوان وستيانه سمراء

الجزء الثالث

انا اسف على التاخير الي الجزء الثالث بعد ما احمد مشي وسبني لوحدي في الشقه وانا فرحنه وطيرمن الفرح لقية التلفون بيرن لقية احمد بيقول وايه ريك في الهديه روحت عملة نفسي زعلان وقلتلو ايه ده انا راجل مش ست عشان البس الهدوم ده قلي علي فكره انا مش شيفك راجل أنته 90في المائه بنت بس بلبس راحل قلي بص علي جسمك هو في راجل جسمو أبيض زي الشمع وفي راجل عندو صدر كبير شبه البنات أنته المفروض تكون بنت عشان كده عوزك تكون مرتي لو وفقة ضبط نفسك الليه عشان هتكون مرتي تمام وقفل التلفون وانا فرحان. جدا عشان اخيران هكون ست وحبيبي احمد يدخلني عالم حواء بعد شويه اتصلت بااحمد قلتو أنا موفق اكون ست بس أتأخر شويه عشان اكون مرتك بجد قلي هجاي الساعه 8من الشغل وهو بيكلمن بضغت الانثى عوزك تكون عروسه الليله ياقلبي وانا مكسف منو قلتلو تمام يا احمد قلي في فلوس في الدولاب افتحي وضبطي نفسك لجوزي قلتو مشي ياقلبي من عنيه ياحمد رحت قفلة التلفون واخد فلوس من جوزي حبيبي ورحت الصيدليات اشترية كريمات وبرقان وحلو للجسم لو كان في بعض الشعر كمان شويه مكب اب مكياج ورحت طلعة وقفلة علي نفسي الشقه ودخلة عملية حلو ومع شويه كريمات عشان الجسم يكون بيلمع عشان اعجب احمد حبيبي وكمان اكون حلوه في عيني جوزي ورحت روكة الشقه وضبط السرير بمفرش جديد عشان لليله الدخله ورحت طلعة من الكيس قميصه نوم الاسمر عشان يلمع الجسم وكمان سنيانه سمراء عشان يكبر صدري وكان عندي كلوت فتله الأسمر عشان وركي تكون حلو وعندي شعري طويل كنت مربي قبل مااقبل احمد يعني كانت ست بمعني الكلمة مع شوية ميكب وكحل للعيون عشان اكون ست لحد ما احمد اتصل قيلي انو طالع قلتو تمام ودخل احمد وكان جايب معا كفته وفراخ مشويه عشان الدخله لحد مااحمد عمل ينادي عليه وقول يبت ياايمان وانا عمل نفسي مكسوفه عشان اول مره ينادي باسم ده لحد ما أنا قلتلو ايوه ياحبيبي هو شفتي لبسه القميص النوم لح تنح من الدهشة وقلي أنا كنت عارف انك بنت مش ولده عشان انتي جسمك مش ولد خالص رحت قلتلو أنا كان نفسي اكون بنت وانته هتكون جوزي وحبيبي قلي أنا داخل الحمام عشان أستعد لليلة الدخلة ***** إلي الجزء الرابع
لا مش تمام خالص
 
تم أضافة الجزء الرابع
 
الجزء الخامس الى لسة هينزل

عملان ايه انا اسف على التاخير ""بعد ما احمد فشخني تاني يوم راح الشغل وانا كنت تعبان من نيك امبارح من احمد جوزي رحت روفت الشقه ونضافت البيت كلو ودخل الحمام نضافة نفسي عشان حبيبي وجوزي احمد وآلية قميص نوم احمر شفاه وستاينه حمراء وميكب اب واحمر شفايف وضبط نفسي علي الاخر وانا بتفرج علي التلفزيون لحد ما احمد فتح الباب اول ما شفني قلي ايه القمر دي أن كده هموت أنا لزمن انيكك قلتلو اهده شويه ودخل الحمام عشان يستحمه وانا دخلت حضرت الاكل عشان ياكل هو جاي من الشغل تعبان وانا في المطبخ هو دخل عليه عرين وزبو وقف وعمل يحك في طيزي رحت قيلو يارجل احترم نفسك لحد ما تاكل قلي أن مش قادره أنا عوز انيكك يبت وكل ده وزبو عمل يحك في طيزي لحد ما أنا لفية وحضنتو وما حستش بنفسي وانا ببوسه جامد راح هو شيلني على السرير وطلع الكلوت الفتله من مكانو ودخل زبو في طيزي وانا عماله افتح نفسي كنت سحنت علي الاخر ومره وحده زبو دخل لحد معداتي كنت هموت ولسه هصوت بسني جامد من شفافي كتم الصوت رحت سخنت معا وانا عمله اترقص علي زبو لحد ما نزل لبن سخن على الاخر في طيزي ونام فوقي شويه بيقول عشان لو في حمل يتسبت يبت قلتو نفسي أخلف منك يا قلبي ويكون ولد شبهك وانا قمت تحت الاكل وهو عمل ياكل وانا عمله اكلو وكل شويه يقول انتي هتزغتني يابنت وانا عمل اقول عشان تعوض البن ياقلبي لحد ما قلي أنا عوزك في موضوع قلتلو مواضع ايه قلي انو مسافر الصعيد عشان أبوه تعبان شويه وهو احتمال يقعد شويه يحي اسبوع او اكثر قلتلو تروح وترجع بالسلامه يا حبيبي قلي أن شاء **** يكون بكره العصر راح قلي خدي الفلوس ده لحد ما ارجع قلتلو أنته مش مخلني عوزه حاجه وراح عطاني ألفان جنيه لحد ما يرجع قلتلو مش ياجوزي ياحبيبتي وتاني يوم سافر الصعيد نكمل الجزء

التفاعلات:Zee 🔥
 
الجزء الخامس الى لسة هينزل
عملان ايه انا اسف على التاخير ""بعد ما احمد فشخني تاني يوم راح الشغل وانا كنت تعبان من نيك امبارح من احمد جوزي رحت روفت الشقه ونضافت البيت كلو ودخل الحمام نضافة نفسي عشان حبيبي وجوزي احمد وآلية قميص نوم احمر شفاه وستاينه حمراء وميكب اب واحمر شفايف وضبط نفسي علي الاخر وانا بتفرج علي التلفزيون لحد ما احمد فتح الباب اول ما شفني قلي ايه القمر دي أن كده هموت أنا لزمن انيكك قلتلو اهده شويه ودخل الحمام عشان يستحمه وانا دخلت حضرت الاكل عشان ياكل هو جاي من الشغل تعبان وانا في المطبخ هو دخل عليه عرين وزبو وقف وعمل يحك في طيزي رحت قيلو يارجل احترم نفسك لحد ما تاكل قلي أن مش قادره أنا عوز انيكك يبت وكل ده وزبو عمل يحك في طيزي لحد ما أنا لفية وحضنتو وما حستش بنفسي وانا ببوسه جامد راح هو شيلني على السرير وطلع الكلوت الفتله من مكانو ودخل زبو في طيزي وانا عماله افتح نفسي كنت سحنت علي الاخر ومره وحده زبو دخل لحد معداتي كنت هموت ولسه هصوت بسني جامد من شفافي كتم الصوت رحت سخنت معا وانا عمله اترقص علي زبو لحد ما نزل لبن سخن على الاخر في طيزي ونام فوقي شويه بيقول عشان لو في حمل يتسبت يبت قلتو نفسي أخلف منك يا قلبي ويكون ولد شبهك وانا قمت تحت الاكل وهو عمل ياكل وانا عمله اكلو وكل شويه يقول انتي هتزغتني يابنت وانا عمل اقول عشان تعوض البن ياقلبي لحد ما قلي أنا عوزك في موضوع قلتلو مواضع ايه قلي انو مسافر الصعيد عشان أبوه تعبان شويه وهو احتمال يقعد شويه يحي اسبوع او اكثر قلتلو تروح وترجع بالسلامه يا حبيبي قلي أن شاء **** يكون بكره العصر راح قلي خدي الفلوس ده لحد ما ارجع قلتلو أنته مش مخلني عوزه حاجه وراح عطاني ألفان جنيه لحد ما يرجع قلتلو مش ياجوزي ياحبيبتي وتاني يوم سافر الصعيد نكمل الجزء
 
مرحبا بكم عزيزي الكاتب عزيزتي الكاتبة طالما قصتك في هذا القسم فيعني أنها متسلسلة فعليه حينما تريد تضيف جزء جديد عليك باتباع الخطوات التالية وهي اولا تضع الجزء الجديد في مربع الكتابة بالاسفل ثانيا تدخل على هذا الرابط
وتطلب دمج الجزء الجديد من قصتك وتكتب اسم قصتك وتكتب رقم المشاركة التي فيها الجزء أو تنسخ رابط قصتك
وسيستجيب لك أحد مشرفي القصص
لو كان متاح مباشرة
 

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%