NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

فنون

نسوانجى خبرة
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
توجه جنسي
عدم الإفصاح
الكل يجاوب ويقولي اكتر كلمة صعبة عليك
وسببها .........؟؟؟

• عجبني
التفاعلات: Deadpool., فكرى, Hard man و 4 آخرين
وسببها .........؟؟؟
اكرهك: انا مش بكره حد حتى لو جه على حقى
لا استطيع: مش بقدر ارفض لحد طلب ايا كان حتى لو مش على هوايا او صعب بس ببذل مجهود مميت عشان احققه حتى لو على حساب اى حاجه تخصنى

• عجبني
  • أتفق
التفاعلات: SLSAMG، mor2010 و فنون
اكرهك: انا مش بكره حد حتى لو جه على حقى
لا استطيع: مش بقدر ارفض لحد طلب ايا كان حتى لو مش على هوايا او صعب بس ببذل مجهود مميت عشان احققه حتى لو على حساب اى حاجه تخصنى
مع احترامي لرايك بس اللي كده بالطريقة دي في الزمن دا بيبان ضعيف رغم انها طيبة لكن بتتفهم في وقتنا دا بالضعف وانت عارف ان الضعيف دلوقتي بيتفرم حرفيا

• عجبني
التفاعلات: Aymanx123
وسببها .........؟؟؟
_اسف بقولها لو غلط غير كدا مستحيل اقولها .
_بحبك مستحيل اقولها من قلبي تاني ممكن اقولها مجالمة او اقولها لحد بحبه كاخ او صديق
_اكرهك مش بقولها لحد لان مش بعرف ازعل من حداو مفيش حاجة ممكن تخليني اكره شخص
_لا استطيع طول ما انا اقدر اعمل الحجاة مش بقولها حتي لو مش حابب الحاجة دي
_سامحني بقولها لاي شخص يعز عليا و انا زعلته او غلط في حقه لان مش بحب اشوف حد زعلان مني
_الوداع مش بقولها لان مفيش حد في حياتي علشان اقولهاله

• عجبني
التفاعلات: فنون
_اسف بقولها لو غلط غير كدا مستحيل اقولها .
_بحبك مستحيل اقولها من قلبي تاني ممكن اقولها مجالمة او اقولها لحد بحبه كاخ او صديق
_اكرهك مش بقولها لحد لان مش بعرف ازعل من حداو مفيش حاجة ممكن تخليني اكره شخص
_لا استطيع طول ما انا اقدر اعمل الحجاة مش بقولها حتي لو مش حابب الحاجة دي
_سامحني بقولها لاي شخص يعز عليا و انا زعلته او غلط في حقه لان مش بحب اشوف حد زعلان مني
_الوداع مش بقولها لان مفيش حد في حياتي علشان اقولهاله
🤔بغض النظر انك مفروض يكون فيه اختيار واحد تبريرك لاكرهك دي مش جايه معايا سكه خااالص

• عجبني
التفاعلات: Range Rover
🤔بغض النظر انك مفروض يكون فيه اختيار واحد تبريرك لاكرهك دي مش جايه معايا سكه خااالص
مش بكره حد فعلا لان مش بزعل من حد ولو في شخص عمل حاجة زعلتني لاما ببعد عنه خالص و اقطع تعامل معاه او اخد حقي منه بالطريقة الي ترضيني و ببقي خلاص خدت حقي يبقي ملوش لازمة الكره

مش بكره حد فعلا لان مش بزعل من حد ولو في شخص عمل حاجة زعلتني لاما ببعد عنه خالص و اقطع تعامل معاه او اخد حقي منه بالطريقة الي ترضيني و ببقي خلاص خدت حقي يبقي ملوش لازمة الكره
يعني انت مش متفق معايا ان ممكن الحب او المعزة للشخص تتحول لكره حتى لو اخدت حقك ذي ما بتقول واوقات بيكون صعب اصلا تاخد حقك لان مش بتقدر تأذي ذي ما هو بيأذي

• عجبني
ليه اصعب حاجه تقولها؟
اصل الكره ده مش بيكون لحد الا انك تكون حبيته والي يحب بجد صعب يكره
ممكن يزعل منه ويبعد عنه بس ماتوصلش للكره

يعني انت مش متفق معايا ان ممكن الحب او المعزة للشخص تتحول لكره حتى لو اخدت حقك ذي ما بتقول واوقات بيكون صعب اصلا تاخد حقك لان مش بتقدر تأذي ذي ما هو بيأذي
ممكن تبقي مبينة انك بتكرهي الشخص دا لكن انتي من جوة بيبقي نفسك يقولك كلمة حلوة و الموضوع هيخلص دا لو كان في حب و معزة كبيرة يعني مثلا في اخوات بيضربو بعض بالجزم و خناقات علي ورث و قرف كتير و بيقاطعو بعض بالسنين و مش بيبقو طايقين بعض و بيكرهو بعض و في الاخر بيتصافو و بيبقو زي الفل ولو واحد فيهم وقع في مشكله تلاقي اخوه وقف جمبه

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
ممكن تبقي مبينة انك بتكرهي الشخص دا لكن انتي من جوة بيبقي نفسك يقولك كلمة حلوة و الموضوع هيخلص دا لو كان في حب و معزة كبيرة يعني مثلا في اخوات بيضربو بعض بالجزم و خناقات علي ورث و قرف كتير و بيقاطعو بعض بالسنين و مش بيبقو طايقين بعض و بيكرهو بعض و في الاخر بيتصافو و بيبقو زي الفل ولو واحد فيهم وقع في مشكله تلاقي اخوه وقف جمبه
بصراحه مش متفقه معاك في الحته دي لان رأيي ان القسوة بتولد الكره

• عجبني
بصراحه مش متفقه معاك في الحته دي لان رأيي ان القسوة بتولد الكره
في ناس كتير بتتعرض للقسوة و من اقرب الناس ليها لكن مفيش كره ممكن يبقي زعل شديد عارفة يعني ايه كره يعني انا ممكن الشخص دا اموته لو جتلي الفرصة مش حابب وجوده علي وش الارض او اتمناله الموت غير كدا شكليات

في ناس كتير بتتعرض للقسوة و من اقرب الناس ليها لكن مفيش كره ممكن يبقي زعل شديد عارفة يعني ايه كره يعني انا ممكن الشخص دا اموته لو جتلي الفرصة مش حابب وجوده علي وش الارض او اتمناله الموت غير كدا شكليات
😂دي اراء يسطا بس انا عند رأيي انا شخصيا لو حد كنت بحبه اوي وحصل حاجه كبيره لدرجة اني اكرهه وشيفاه عايش حياته ولا كأنه كسر حد تاني
هغزه وش وادخل فيه السجن عادي جدا😂😂

• عجبني
😂دي اراء يسطا بس انا عند رأيي انا شخصيا لو حد كنت بحبه اوي وحصل حاجه كبيره لدرجة اني اكرهه وشيفاه عايش حياته ولا كأنه كسر حد تاني
هغزه وش وادخل فيه السجن عادي جدا😂😂
السؤال بقي انتي هترتاحي بعد اما تعملي كدا هتشفي غليلك و هتبقي مرتاحة لو الانتقام بيغير حاجة كان التار رد الميت😎

• عجبني
التفاعلات: Aymanx123 و Range Rover
لا مش بيغير بس هيبرد قلبي😊
اشربي لمون ساقع و قلبك هيبرد لكن الانتقام مش بيبرد القلب احسن حاجة الابتعاد في سلام اسالي مجرب

• عجبني
التفاعلات: Aymanx123
  • عجبني
😕لا احبوش
😂😂انت مجرب ايه ولا ايه يا عم بس
انا اتبهدلت كتير و لفيت كتير و شوفت في حياتي كتير ميغركيش شوية الضحك و الهزار الي بعملهم وكل درس باخده بتعلمه كويس جدا و مش بكرر غلطي تاني
احبيه😂

• عجبني
  • بيضحكني
التفاعلات: Aymanx123 و فنون
انا اتبهدلت كتير و لفيت كتير و شوفت في حياتي كتير ميغركيش شوية الضحك و الهزار الي بعملهم وكل درس باخده بتعلمه كويس جدا و مش بكرر غلطي تاني
احبيه😂
**** يعوضك خير عن كل اللي شفته

• عجبني

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%